Lekker, vind Twix ook beterquote:
Definieer heel langquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
neem je dan hier wel even een hele lange pauze?
Lekker van onze belastingcentjes.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef Vollenhoven het volgende:
Pepkaters zijn zo kut en lekker tegelijkertijd
Je bent hard manquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Ik hoef geen onzeker meisje nog onzekerder te maken, dat kun je prima zelf
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend makenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Ik hoef geen onzeker meisje nog onzekerder te maken, dat kun je prima zelf
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zittenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend maken
gewoon beginnen te etenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets maar ik weet niet wat.
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je hebquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend maken
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 12 mei 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Maken we het echt leuk.
Che is één en al anti climaxquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zitten
Dat was sowieso een anti climax
Oh ik zat er toch naast danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je heb
Misschien moet jij mijn post niet groter maken dan ik bedoeldequote:Op zondag 12 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je heb
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker warenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zitten
Dat was sowieso een anti climax
Hahahhaahahahahahhhahhahahhahahhaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker waren
Bijnaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een goeie natuurfilm gevonden?
Ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker waren
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien moet jij mijn post niet groter maken dan ik bedoelde
Gaat zij echt met hem?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn dan
Haha ik ben jankbitch is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn dan
Vraag het haar zelfquote:
Goed zoquote:
Is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm even het linkje, kijken of ik er ook iets bij voel
Ik ben altijd te vinden op Tinderquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ontvang graag. Match dit. Kom tinderen.
Weetnie wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm even het linkje, kijken of ik er ook iets bij voel
Vraag gewoon zn nr, niet zo omslachtig via tinder eerst weerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ontvang graag. Match dit. Kom tinderen.
Weet je nog toen ik jou binnen een paar minuten had gevonden, zo simpel kan het zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag gewoon zn nr, niet zo omslachtig via tinder eerst weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |