Kan toch gewoon mezelf vingerenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komediesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Leuk voor bij de voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
Ik wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Alleen de leuke verliefde.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Zo danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze heeft het over vrouwen, niet over irritante tyfustokkies
Sowquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bbyquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekentquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bby
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrathquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jelly dat je deze gif naar hem stuurt, al is grath een prima gabber
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk vanquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
Ohquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk van
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekent
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.
Ok bby.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Jimmy hanteert dezelfde tactiekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |