Oh okequote:Op zondag 12 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon geluk hoor dat het meevalt
Wel leuk dat je dat kijkt hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende: [..] Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt nietquote:
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent ratingquote:
In kannen en kruiken dusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt niet
Die Chinese rampenfilm al gezien?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Oefquote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke filmquote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat de aarde vergaat met al die sci-fi shit bedoel je of?
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke film
Een aanrader
Wel zien staan, niet gekeken.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.
Np, echt gaan kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijken
Zal het onthouden ty
Kan toch gewoon mezelf vingerenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komediesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Leuk voor bij de voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
Ik wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Alleen de leuke verliefde.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Zo danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze heeft het over vrouwen, niet over irritante tyfustokkies
Sowquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bbyquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekentquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bby
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrathquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jelly dat je deze gif naar hem stuurt, al is grath een prima gabber
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk vanquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
Ohquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk van
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekent
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.
Ok bby.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Jimmy hanteert dezelfde tactiekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Jezusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaakt
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk afquote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
@Crip pik je dit?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
Ik waardeer dat zeker vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Thank you, jij waardeert dat als geen ander
Zet je leesbrilletje op ouwe.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk af
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intendedquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hey sexy, ben je nu lekker schoon en klaar om te ontvangen?
Let me try it.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intended
Ben je dronken?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Je zou zeggen dat Aston Villa verloren heeft maar je bent gewoon lekker op dreef, hou dat vastquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |