Oh okequote:Op zondag 12 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon geluk hoor dat het meevalt
Wel leuk dat je dat kijkt hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende: [..] Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt nietquote:
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent ratingquote:
In kannen en kruiken dusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt niet
Die Chinese rampenfilm al gezien?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Oefquote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke filmquote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat de aarde vergaat met al die sci-fi shit bedoel je of?
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke film
Een aanrader
Wel zien staan, niet gekeken.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.
Np, echt gaan kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijken
Zal het onthouden ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |