Jezusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaakt
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze heeft het over vrouwen, niet over irritante tyfustokkies
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk afquote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
@Crip pik je dit?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
Ik waardeer dat zeker vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Thank you, jij waardeert dat als geen ander
Zet je leesbrilletje op ouwe.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk af
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intendedquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hey sexy, ben je nu lekker schoon en klaar om te ontvangen?
Let me try it.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intended
Ben je dronken?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Je zou zeggen dat Aston Villa verloren heeft maar je bent gewoon lekker op dreef, hou dat vastquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Heb liever dat je andere dingen doet maar okéquote:
sorryquote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je andere dingen doet maar oké
Met je magic wand zeker, nee dank jequote:
That's betterquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonder dat je doorhebt is het alweer voorbij he haha topfilm
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je magic wand zeker, nee dank je
Probeer bij iemand andersquote:Op zondag 12 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberen
Snap ikquote:
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberen
Waarom?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.
Echt hequote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Gaat altijd maar over seks he, iedereen komt hier te kort
paar centimeterquote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Als dat is wat jij doet, snap ik dat je single bentquote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.
Ben 24/7 geil. Jij niet?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |