SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 12-05-2019 21:41:01 ]Oh.![]()
is wat mij betreft ook het beste Ajax sinds 96quote:Op zondag 12 mei 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is in elk geval het beste seizoen van Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.
Wel jammer dat het volgend jaar alleen maar minder kan worden eigenlijk.![]()
Wat een seizoen, mooi dat we de prijzen gepakt hebben
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).quote:Op zondag 12 mei 2019 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wat mij betreft ook het beste Ajax sinds 96Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
,,Ik heb voor aanvang van het seizoen gezegd dat Ajax de grote favoriet was. Als je zoveel geld kunt investeren, dan ben je gewoon de favoriet. Maar ik heb ook gezegd dat de favoriet niet altijd kampioen wordt. Ik kan nu verder allerlei mooie dingen gaan vertellen, maar wij worden geen kampioen. Dat is zonde’', aldus Van Bommel.
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
De dubbel en halve finale CL
Godverdomme wat vetLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).
Het was wel iets makkelijker omdat spelers minder snel weg gingen vanwege de 3 buitenlander regel en omdat het landskampioenen waren in de EC1. Maar die waren daardoor ook weer sterker dan nu. Maar dat Ajax heerste ook echt, was voetballend nooit de underdog. Dit huidige Ajax moest het hebben van goede fases laten tellen, terwijl ze maar net bij het niveau konden aanklampen, dat ging woensdag dan een keer net fout omdat ze die twee wedstrijden de vorm niet echt hadden.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
en het is maar 2 jaar geleden dat we in de finale van de Europa league stonden.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Drekkoning het volgende:
De dubbel en halve finale CL
Godverdomme wat vet![]()
Het trainerschap is niet voor hem weggelegd denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Zeroku het volgende:
,,Ik heb voor aanvang van het seizoen gezegd dat Ajax de grote favoriet was. Als je zoveel geld kunt investeren, dan ben je gewoon de favoriet. Maar ik heb ook gezegd dat de favoriet niet altijd kampioen wordt. Ik kan nu verder allerlei mooie dingen gaan vertellen, maar wij worden geen kampioen. Dat is zonde’', aldus Van Bommel.
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.![]()
Hoezo is Bommel hier een zuurpruim?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Zeroku het volgende:
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
blijft moeilijk vergelijken, doorselecteren was toen nog in zekere mate mogelijk, tegenstand in CL minder dan nu, ze waren toen wat dominanter denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).
Maar zeker met je eens dat dit een bijzonder elftal is, hopelijk zakken ze volgend seizoen niet te ver weg.![]()
Tadictwitter:AFCAjax twitterde op zondag 12-05-2019 om 18:33:12What is this? 😂Sale at @suitsupply? 🤪#ajautr https://t.co/4o2dJyYTx1 reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De verschillen waren waarschijnlijk inderdaad vooral kleiner door de gedwongen grotere honkvastheid van spelers, daar heb je gelijk in en het klopt zeker dat Ajax toentertijd in wedstrijden ook stabieler was. Die twee tweede helften tegen Spurs was het Ajax van 95 niet overkomen. Maar als je 1994/1995 sec beschouwt waren de wedstrijden tegen AEK niet fantastisch, tegen Rapid al helemaal niet en de eerste wedstrijd tegen Milan was vooral een verrassing. Hajduk eerste wedstrijd ook slecht, tweede goed en Bayern was lang heel spannend (totaan de treffer van Finidi). Ajax-Milan was ook vooral spannend en alle youngsters stonden zichtbaar stijf van de zenuwen, dat kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.
Het was wel iets makkelijker omdat spelers minder snel weg gingen vanwege de 3 buitenlander regel en omdat het landskampioenen waren in de EC1. Maar die waren daardoor ook weer sterker dan nu. Maar dat Ajax heerste ook echt, was voetballend nooit de underdog. Dit huidige Ajax moest het hebben van goede fases laten tellen, terwijl ze maar net bij het niveau konden aanklampen, dat ging woensdag dan een keer net fout omdat ze die twee wedstrijden de vorm niet echt hadden.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.
Bij dit Ajax heb ik de laatste twee maanden het gevoel dat ze met de wedstrijd beter en dominanter worden (uitgezonderd die twee kuthelften tegen Spurs) en dat ze als dit team bij elkaar zou blijven ook eenzelfde Europees seizoen zou kunnen draaien als Ajax 95/96 .Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wtf zo'n lage begrotingquote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.![]()
Ajax heeft nu al een te lage met 90 miljoen eigenlijk, een club als Benfica zit al op 150 miljoen in een kleiner land.Oh.![]()
Dat je als Nederlandse club verbitterd kijkt naar de enorme zakken geld in de grote competities vind ik logisch. Maar Van Bommel vist met PSV in precies dezelfde vijfer als Ajax en had er qua financien precies zo voor kunnen staan. Dus het is onterecht om het geld dan op zo'n passief agressieve manier te noemen.![]()
Zo, geen voetbal kunnen zien nog, maar wat een heerlijke backfire voor v. Bommel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo'n verkeken kans op de voorlaatste speeldag komt hard aan, daar voel je nog wel een klein jaartje de naweeën van.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:38 schreef Monolith het volgende:
Zo, geen voetbal kunnen zien nog, maar wat een heerlijke backfire voor v. Bommel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo'n verkeken kans op de voorlaatste speeldag komt hard aan, daar voel je nog wel een klein jaartje de naweeën van., ik begon er pas weer in te geloven in die thuiswedstrijd tegen hun, dat ze het toen niet afmaakten heeft ook wel door gedreund denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |