Dan had ze wel tijgerpunten gehad.quote:
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?quote:
Alsof je dat niet weetquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zitten er ook al youtube sterretjes in de f1 wereld?![]()
![]()
Gefeliciteerd met je tijgerpunten
OMG ik heb ook gewoon pandapunten!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?
Dat je daar nog nooit van gehoord hebtquote:
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef TaMieke het volgende:
Had je daar serieus nog nooit van gehoord???
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!quote:
Tis geen fokding ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
Tot 1,5 jaar terug zat ik in een lange relatie; daarna best wel los gegaan enzo...
En ook na mijn relatie pas weer terug in de Singles Relatie SC
Cuetjequote:
Jaja! We gaan ver!!! Terugquote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!
De goede oude tijdquote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!
Erg druk maar goedquote:
Jij hebt nooit tijd, dat verandert dus nooitquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Erg druk maar goedHard werken en weinig tijd vrij maar hoort erbij
En met jou?
Dat zal binnen 2 weken veranderen, nieuwe functiequote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit tijd, dat verandert dus nooit
Hier gaat ie wel lekker. Minder sporten, meer daten
Koud hequote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Die zon is lekker, maar die hoerige wind...
Oeeh nieuw bedrijf ook?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal binnen 2 weken veranderen, nieuwe functie
Oe, daten, wie is het volgende doelwit?
Alles voor je emailadres!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
Grrrrr..... Ik haat het dat je tegenwoordig voor ALLES een online account enzo moet aanmaken.... Mijn god
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?
Ja werk nu in Amsterdam, beetje eigen portefeuille beheren enzoquote:Op zondag 12 mei 2019 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nieuw bedrijf ook?
Vertel meer!
Haha een leuke jongen, die ik zelfs al een keer als 'm'n vriend' mocht voorstellen. Dus denk dat ie al slachtoffer is geworden
Welke wind?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Die zon is lekker, maar die hoerige wind...
Oeeh nice!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja werk nu in Amsterdam, beetje eigen portefeuille beheren enzo
Ahh, you strike againWeet hij het ook al?
Daarom meerdere email adressen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles voor je emailadres!
Alles om je te kunnen spammem
En die moet je dan wel invullen want stel dat je eens je ww vergeet (grote kans want je hebt er al zoveel) omdat je 1 keer per 5 jaar dat account gebruiktquote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles voor je emailadres!
Alles om je te kunnen spammem
Wat?quote:
Of je Facebook account voor gebruiken. Flikker opquote:Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
Grrrrr..... Ik haat het dat je tegenwoordig voor ALLES een online account enzo moet aanmaken.... Mijn god
De eerste in 12 jaar, jaja. Geloof er niks van, jij en je web, zwarte weduwequote:Op zondag 12 mei 2019 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nice!
Haha again? Dit is de eerste in 12 jaar joh
Dat zou lastig worden want die heb ik nietquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je Facebook account voor gebruiken. Flikker op
Hmm tja. Ik ben er nooit zo mee bezig. Ze doen maar lekker. Kan er weinig aan doen zonder al te veel ellende.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]
En die moet je dan wel invullen want stel dat je eens je ww vergeet (grote kans want je hebt er al zoveel) omdat je 1 keer per 5 jaar dat account gebruikt![]()
Ik vul meestal mijn spam-mailadres in, maar ja.... Dit is voor een ziekenhuis en ik wil eigenlijk niet dat er data in verwerkt wordt
Vaak kun je kiezen als je je ergens registreert. Of een account aanmaken, of met Facebook inloggen. Ja doeiquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zou lastig worden want die heb ik nietWaarvoor heb je dat nodig?
Als in iets wat op een relatie (begint te lijken) lijkt hequote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Belsezar het volgende:
De eerste in 12 jaar, jaja. Geloof er niks van, jij en je web, zwarte weduwe
quote:
Klinkt goed! Cue en vriendje, klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in iets wat op een relatie (begint te lijken) lijkt he
Maar jij en de vrouwtjes dan?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Cue en vriendje, klinkt goed
Ik vind het wel vervelend. Vooral omdat ik vrijwillig meedoe met een onderzoek maar daarvoor moet ik een vragenlijst invullen maar dan moet ik dus wel een account aanmakenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm tja. Ik ben er nooit zo mee bezig. Ze doen maar lekker. Kan er weinig aan doen zonder al te veel ellende.
Welnee joh, dat denk je maar. Komt vast goedquote:
Weekje terug nog een date gehad maar dat was duidelijk eenmalig. Voor de rest zien we het welquote:
Fax, ik vond je leuker toen je nog vrolijker was.quote:
Ik ben vrolijkquote:Op zondag 12 mei 2019 17:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fax, ik vond je leuker toen je nog vrolijker was.
Hmm ja, dat is wel jammer dat het dan verplicht is.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:32 schreef Californium het volgende:
Ik vind het wel vervelend. Vooral omdat ik vrijwillig meedoe met een onderzoek maar daarvoor moet ik een vragenlijst invullen maar dan moet ik dus wel een account aanmaken
Nou, fantastischquote:Op zondag 12 mei 2019 17:35 schreef Faxie het volgende:
Hier heb je een paar smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar moet je het even mee doen.
Aaah jammer. Ach je vermaakt je verder volgens mij best goedquote:Op zondag 12 mei 2019 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee joh, dat denk je maar. Komt vast goed
[..]
Weekje terug nog een date gehad maar dat was duidelijk eenmalig. Voor de rest zien we het wel
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga met hem daten dan vrolijkt ie wel op
Zeker!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah jammer. Ach je vermaakt je verder volgens mij best goed
Ik date al met iemandquote:Op zondag 12 mei 2019 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga met hem daten dan vrolijkt ie wel op
Je kent Fax niet zo goed dus?quote:
Kom op Cue, het is faxie, alsof dat ooit veranderdquote:
Dan heeft ie meer dan genoeg seks dusquote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom op Cue, het is faxie, alsof dat ooit veranderd
Jij dook er vorige week nog op anders.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom op Cue, het is faxie, alsof dat ooit veranderd
Waarom klaagt hij dan?quote:
Wie? Ik? Nee joh, hoe kom je daarbij?!?!quote:
Sletquote:Op zondag 12 mei 2019 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie? Ik? Nee joh, hoe kom je daarbij?!?!
True.quote:
De dag dat dat omslaat, is 't Hek van de dam. Kunnen we heel fok opdoeken!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True.
Een klagende faxie is als een katholieke paus, kan niet anders.
Nou ja zeg!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True.
Een klagende faxie is als een katholieke paus, kan niet anders.
Ja kan niet hoor! Blijf klagen fax, blijf klagenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De dag dat dat omslaat, is 't Hek van de dam. Kunnen we heel fok opdoeken!
Gemaakt van de haren van jonge maagden.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Faxie wikkelt zich graag in een comfy deken van zelfmedelijden.
Nu klopt iequote:Op zondag 12 mei 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gemaakt van de (schaam)haren van jonge maagden.
Jonge maagden zijn een obsessie voor hem waarop hij zich regelmatig...quote:Op zondag 12 mei 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gemaakt van de haren van jonge maagden.
Op Fok?quote:
Maak je zin vooral af.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jonge maagden zijn een obsessie voor hem waarop hij zich regelmatig...
Dappere pogingquote:
Jawel. Maar soms blijven mensen je verbazen.quote:
Das waar, ik heb trouwens het eerste boek gelezen!quote:Op zondag 12 mei 2019 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel. Maar soms blijven mensen je verbazen.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel. Maar soms blijven mensen je verbazen.
Air en Fax verwarren, dan heb je zeker al aan de pils gezeten?quote:
Nou de voorliefde voor jonge muurbloempjes blijft niet onopgemerkt.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air en Fax verwarren, dan heb je zeker al aan de pils gezeten?
Ben jij echt zo oud dat je stopte met F1 kijken toen Senna nokkie ging?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air en Fax verwarren, dan heb je zeker al aan de pils gezeten?
Maar dat heeft elke man hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de voorliefde voor jonge muurbloempjes blijft niet onopgemerkt.
En?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, ik heb trouwens het eerste boek gelezen!
Jij zou echt mijn onderrange zijnquote:
En vrouwen dan? Wat is een gemiddelde bovengrens?quote:
Wanneer flikker ik de knoflook er bij dan, ik laat dat te vaak verbrandenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef Allures het volgende:
Groene asperges grillen met knoflook en citroensap. Soms met wat amanfelschaafsel als ik dat toch rond heb slingeren
Eunuch meneertje mag ik hopen?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens dit is een meneer
Bij elk nieuw seizoen zit ik echt vanwtf
Schaam je om dat zo te zeggen..quote:Op zondag 12 mei 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij echt zo oud dat je stopte met F1 kijken toen Senna nokkie ging?
Ik heb deel 2 besteldquote:
van te voren. Even marineren zelfs. Gewoon oplettenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer flikker ik de knoflook er bij dan, ik laat dat te vaak verbranden
Hmm je bent een bitch maar mag best eens voor me koken.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef Allures het volgende:
Groene asperges grillen met knoflook en citroensap. Soms met wat amanfelschaafsel als ik dat toch rond heb slingeren
Ja, zoals ik al zei, leuk. Ik weet dat ik er mag zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Qua leeftijd lieverd, voor de rest mag je er zijn
Ondergrens voor mij zeker wel. Mannen van mijn leeftijd vind ik vaak te kinderachtig. Normaal date ik mannen van zo'n 10 jaar ouder.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En vrouwen dan? Wat is een gemiddelde bovengrens?
Ondergrens zal wel niet van toepassing zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm je bent een bitch maar mag best eens voor me koken.
Neuken ook beter.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, leuk. Ik weet dat ik er mag zijn.
[..]
Ondergrens voor mij zeker wel. Mannen van mijn leeftijd vind ik vaak te kinderachtig. Normaal date ik mannen van zo'n 10 jaar ouder.
Good old duct tapequote:
Ook lekkerquote:Op zondag 12 mei 2019 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 3 minuten voorgekookt en daarna grilpan
Ben benieuwdquote:
Helemaal kaal gezicht nuquote:Op zondag 12 mei 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
Best vreemd als je na een jaar of 3 weer gladde wangen hebt, ik blijf maar aaien
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
Best vreemd als je na een jaar of 3 weer gladde wangen hebt, ik blijf maar aaien
Yep, ik zie er zo babyface achtig uit nu. Geen idee of ik hier aan kan wennen.quote:
Nee van het weekend Lucifer gebinged.quote:
Windkracht 5 pal uit het noorden, die windquote:Op zondag 12 mei 2019 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke wind?
Nieuwe vlieger besteld trouwens![]()
Hij was weer lekker he, man man manquote:
Bels nuquote:Op zondag 12 mei 2019 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ik zie er zo babyface achtig uit nu. Geen idee of ik hier aan kan wennen.
That is a very accurate descriptionquote:
Samsonquote:Op zondag 12 mei 2019 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That is a very accurate description![]()
Ik voel mij nu net als die strijder uit de Oudheid die zonder zijn haar machteloos is
Die ja, dank uquote:
Had wel even last van dat Eve heel erg op Ella lijkt, net zusjes.quote:
Beetje van beidequote:Op zondag 12 mei 2019 18:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Windkracht 5 pal uit het noorden, die wind
Vervanging of leuk voor erbij?
Of was het Simson?quote:
Nee Samson. Ik weet het nog omdat een suske en wiske boekje hetzelfde thema had, met Jerommeke als samsonquote:
Ik wilde je al taggen. Thanks.quote:
Oh dat vond ik niet. Ik vind haar stem wel heel erg vervelendquote:Op zondag 12 mei 2019 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had wel even last van dat Eve heel erg op Ella lijkt, net zusjes.
Daar had ik niet echt problemen mee, wel heel 16 jarig achtig, dat wel inderdaad. Maar niet hinderlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vond ik niet. Ik vind haar stem wel heel erg vervelend. Kinderlijk en aanstellerig. Bleh.
Ah nee hinderlijk niet. Maar wel iets dat me opviel.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar had ik niet echt problemen mee, wel heel 16 jarig achtig, dat wel inderdaad. Maar niet hinderlijk.
Nu wachten op seizoen 5 en sabrina deel 3quote:
Sabrinaquote:Op zondag 12 mei 2019 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu wachten op seizoen 5 en sabrina deel 3
Samequote:
Photoshop doet een hoop gok ik zo.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een meneer!!
Sorry jongens ik zit er helemaal in
Britney?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een meneer!!
Kun je wel een beetje zienquote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een meneer!!
Ik weet niet, bij drag race is natuurlijk geen photoshop en volgens mij ook geen toegevoegde effecten en daar zien ze er ook heel mooi uitquote:
Als je het weet misschien. En dan is ze nog knapper dan menig vrouw die je gemiddeld op straat tegen komtquote:
Er zit iets in het gezicht wat mannelijk isquote:Op zondag 12 mei 2019 19:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je het weet misschien. En dan is ze nog knapper dan menig vrouw die je gemiddeld op straat tegen komt
In het gezicht zie je wel iets mannelijks, maar hoe krijgen ze die boobs zo goed?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een meneer!!
Druppelvorm tieten slagen ze tegenwoordig toch gewoon goed in?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het gezicht zie je wel iets mannelijks, maar hoe krijgen ze die boobs zo goed?
is een breast platequote:Op zondag 12 mei 2019 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het gezicht zie je wel iets mannelijks, maar hoe krijgen ze die boobs zo goed?
Dat kan natuurlijk ook jaquote:
Hé wat? Druppelvorm? Ik heb echt 0-kennis van dragqueen.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Druppelvorm tieten slagen ze tegenwoordig toch gewoon goed in?
Raar slabbetjequote:Op zondag 12 mei 2019 19:21 schreef Allures het volgende:
[..]
is een breast plate
Helemaal van silicoon
https://www.ebay.com/itm/(...)-Olive-/162015610082
Waarom ben jij nog niet de wereld van dragrace in gezogen?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hé wat? Druppelvorm? Ik heb echt 0-kennis van dragqueen.
Maar vermoed wel dat hij uiteindelijk in principe vervanger is. Maar de andere ga ik niet weg doen.quote:
Ik hou me nu vooral even bezig met de beauty community op YouTube en de overheerlijke drama die daaruit voortkomt.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet de wereld van dragrace in gezogen?
Ik volgde een tijdje de vegan community daar, hilarisch.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou me nu vooral even bezig met de beauty community op YouTube en de overheerlijke drama die daaruit voortkomt.
Ja ik ook niet, dus dacht aan neptieten door chirurgie.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hé wat? Druppelvorm? Ik heb echt 0-kennis van dragqueen.
Je kunt toch in het gezicht zien dat het man is?quote:
Oeh dat ze gingen zeggen dat het heel normaal is dat je niet meer ongesteld wordt enzo?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik volgde een tijdje de vegan community daar, hilarisch.
quote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een meneer!!
Als die tegenover je in de bus zit denk je misschien 'er is iets met die vrouw maar ik kan mijn vinger er niet op leggen'quote:Op zondag 12 mei 2019 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt toch in het gezicht zien dat het man is?
Echt niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Als die tegenover je in de bus zit denk je misschien 'er is iets met die vrouw maar ik kan mijn vinger er niet op leggen'
Maar echt niet 'man. Called it'
Je denkt het nu meteen omdat het past bij het gesprek dat we er over hebben
Lol ja, dat soort dingen.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh dat ze gingen zeggen dat het heel normaal is dat je niet meer ongesteld wordt enzo?
Of die ene die dr haar niet meer ging wassen en na 1,5 jaar een dood nest dreadlocks had en dat "natuurlijke krullen" noemde? Dat was ook degene die met haar vriend op Bali alleen maar fruit at. Zijn fruitariers geworden En als ze uit eten gaan dan eten ze vegan.
Die hebben er toch een dagtaak aan om voor elk akkefietje een drogargument te verzinnen?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lol ja, dat soort dingen.
En als je eieren eet van je kippen in de achtertuin ben je net zo erg als Hitler omdat ze geen consent hebben gegeven dat je ze mocht weghalen.
ik heb een collega waarbij ik er maar niet uit kom. Maar ja je vraagt het ook niet hequote:Op zondag 12 mei 2019 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom in het ov best vaak mensen tegen waarvan ik niet zeker weet wat ze nou zijn.
Misschien wel, misschien niet. Maar met zo'n kaaklijn is de twijfel niet echt heel groot.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Als die tegenover je in de bus zit denk je misschien 'er is iets met die vrouw maar ik kan mijn vinger er niet op leggen'
Maar echt niet 'man. Called it'
Je denkt het nu meteen omdat het past bij het gesprek dat we er over hebben
Tati vs James Charlesquote:Op zondag 12 mei 2019 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou me nu vooral even bezig met de beauty community op YouTube en de overheerlijke drama die daaruit voortkomt.
Voor veel dingen is gender inderdaad irrelevantquote:
Ik heb gister op twee plekken op genderneutrale toiletten geplastquote:
Gewoon op de hurkjes in het bosquote:Op zondag 12 mei 2019 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gister op twee plekken op genderneutrale toiletten geplast
Ik kom bijna nooit ergens waar gescheiden toiletten zijn. Beide werkplekken en de kerk hebben allemaal gemengde.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar over die dildo horen, dus >>> WA.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, okéquote:Op zondag 12 mei 2019 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar over die dildo horen, dus >>> WA.
Wel snel, want ik ga zo naar bed hè.quote:
Jij ook alquote:
Zo vroeg?quote:
Ik ook.quote:
Dildo?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar over die dildo horen, dus >>> WA.
Kan ik even mediteren, ontspannen etcquote:
Ja, dat staat erquote:
Dan heb je vast ook geen behoefte om mee te doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik zit Marries at first sight te kijken. Wtf.
Je weet dat hier bewijs voor nodig is he?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ik zie er zo babyface achtig uit nu. Geen idee of ik hier aan kan wennen.
Nee. Niet echtquote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook geen behoefte om mee te doen.
Ja okquote:
Ik zal morgen een voor en na pic posten, beloofdquote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet dat hier bewijs voor nodig is he?
Omg hele dag refreshen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok
[..]
Ik zal morgen een voor en na pic posten, beloofd
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok
[..]
Geef je nummer maarquote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
Kan iemand me appen? Dan loop ik even uit mijn vergadering om te checken
Babyface? Dan wil ik ook jouw wangetjes wel aaienquote:Op zondag 12 mei 2019 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok
[..]
Gewoon zeggen dat je een psychose had.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mag je kaakchirurgen vermoorden?
Zijn het verzachtende omstandigheden als je gemarteld bent en dagelijks met de gevolgen moet leven?
Pics van je tieten plaatsen. Dan leeft het topic wel weer opquote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit ik zeker weer tegen mezelf te praten
Checkquote:Op zondag 12 mei 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je tieten plaatsen. Dan leeft het topic wel weer op
Dat zou best kunnen, ik zit zwaar onder de drugs ook nogquote:
Ha haquote:
Ik ben bijna 40 he, moeten 25-jarigen dat niet doen?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je tieten plaatsen. Dan leeft het topic wel weer op
Wat hebben ze gedaanquote:Op zondag 12 mei 2019 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik zit zwaar onder de drugs ook nog![]()
Morgen even bellen, want dit is echt niet goed
Ookquote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40 he, moeten 25-jarigen dat niet doen?
Verstandskies eruit gesloopt (echt gesloopt, niet getrokken) en antibiotica en pijnstilling voorgeschreven die niet (of niet voldoende) helpen.quote:
Sorry, geen zin vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, liever die van jou.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die van robinook moet je hebben.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
Mijn rendang was wel oké... al zou mijn ex-schoonoma het zwaar onvoldoende vinden
Moet nog even spelen met de smaakcombinaties...
Oeh welke drugs? Goede shit?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik zit zwaar onder de drugs ook nog![]()
Morgen even bellen, want dit is echt niet goed
Jezus, krijg al pijn als ik eraan denkquote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verstandskies eruit gesloopt (echt gesloopt, niet getrokken) en antibiotica en pijnstilling voorgeschreven die niet (of niet voldoende) helpen.
quote:
Tramadolquote:Op zondag 12 mei 2019 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon antibiotica en ibuprofen.
Maar ik heb ook nog tramadol liggen
Kan toch bijna niet mislukken, meest makkelijk te bereiden gerechtquote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
Mijn rendang was wel oké... al zou mijn ex-schoonoma het zwaar onvoldoende vinden
Moet nog even spelen met de smaakcombinaties...
Fijn, ik heb morgenvroeg om 8 uur een afspraak staan daarvoor, ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verstandskies eruit gesloopt (echt gesloopt, niet getrokken) en antibiotica en pijnstilling voorgeschreven die niet (of niet voldoende) helpen.
Hoe was je feestje?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fijn, ik heb morgenvroeg om 8 uur een afspraak staan daarvoor, ben benieuwd.
Sterkte.
Hij is drie kwartier bexig geweest ook.quote:
Bij de tandarts of kaakchirurg? Die van mij floepten er zo uit.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sterkte.
Nee, niet als je het met de echte Indische smaken wil doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet mislukken, meest makkelijk te bereiden gerecht
Ik ben wel steeds meer in staat om mensen te gaan slaan ookquote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte met je kies. Beter is het snel over.
De andere gingen dus prima, geen (nauwelijks) last van gehad, zal voor je duimenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sterkte.
Onzin, gewoon zeggen dat je net wat andere kruiden hebt gebruikt. Niet zo onzekerquote:Op zondag 12 mei 2019 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, niet als je het met de echte Indische smaken wil doen.
Nadat de kaakchirurg klaar is, krijg je een coldpack mee. Dan krijg je een recept voor bruistabletten ibu 600 mg (max 3 per dag). Advies is om deze zsm in te nemen, zodat er overlap is tussen uitwerking van de verdoving en start van de werking van de ibu.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sterkte.
Nee hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit een Indische familie. Ik weet dus hoe het écht zou moeten smaken. En ik ben heel kritisch nav mijn kookkunstenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Onzin, gewoon zeggen dat je net wat andere kruiden hebt gebruikt. Niet zo onzeker
Aan twee kanten tegelijk trekken kan toch niet of was dat zonder verdoving?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nadat de kaakchirurg klaar is, krijg je een coldpack mee. Dan krijg je een recept voor bruistabletten ibu 600 mg (max 3 per dag). Advies is om deze zsm in te nemen, zodat er overlap is tussen uitwerking van de verdoving en start van de werking van de ibu.
Eventueel mag je ook de max dosis paracetamol (4x 1000 mg) per dag bijnemen.
Mijn ervaring: heb al mijn drie verstandskiezen tegelijk laten trekken. Van de bovenste twee geen last. De onderste moesten ze er echt uit bikken. Daar de meeste last van gehad. De eerste twee nachten paracetamol bij geslikt, daarna was het eigenlijk wel oké.
Dit is allemaal heel verschillend. Ik kreeg beide keren niks mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nadat de kaakchirurg klaar is, krijg je een coldpack mee. Dan krijg je een recept voor bruistabletten ibu 600 mg (max 3 per dag). Advies is om deze zsm in te nemen, zodat er overlap is tussen uitwerking van de verdoving en start van de werking van de ibu.
Eventueel mag je ook de max dosis paracetamol (4x 1000 mg) per dag bijnemen.
Mijn ervaring: heb al mijn drie verstandskiezen tegelijk laten trekken. Van de bovenste twee geen last. De onderste moesten ze er echt uit bikken. Daar de meeste last van gehad. De eerste twee nachten paracetamol bij geslikt, daarna was het eigenlijk wel oké.
Ja, leuk wel. Eerst met wat maten gegeten bij een vriend thuis, daarna concertje (beste Queen cover band ooit) en daarna ergens bij een houseparty belandt. Daar een Italiaan ontmoet die me aansprak omdat ik een vet shirt aan had. Bijzonder avondje.quote:
Bloemen aan mijn moeder gegevenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben jullie nog wat gedaan voor Moederdag?
Weleens je teen gebroken?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Nothing breaks like a heart, dus niet zo piepen mensen
Bij mij moest hij eruit omdat er steeds ontstekinkjes zaten, vandaar ook gelijk die antibiotica mee, t was gewoon viesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is allemaal heel verschillend. Ik kreeg beide keren niks mee.
Wel leuk 1 keer een mega hamsterwang gehadlelijk maar geen echte last van gehad.
Nee, maar wel m'n hartquote:
Rioollucht uit je mondquote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij moest hij eruit omdat er steeds ontstekinkjes zaten, vandaar ook gelijk die antibiotica mee, t was gewoon vies
Ik liet 2 bovenkiezen en 1 onderkies trekken (ik had er maar 3quote:Op zondag 12 mei 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Aan twee kanten tegelijk trekken kan toch niet of was dat zonder verdoving?
Was je in valkhofpark?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, leuk wel. Eerst met wat maten gegeten bij een vriend thuis, daarna concertje (beste Queen cover band ooit) en daarna ergens bij een houseparty belandt. Daar een Italiaan ontmoet die me aansprak omdat ik een vet shirt aan had. Bijzonder avondje.
Alcohol komt in de buurtquote:
Mijn andere kies groeit ook overdwars, maar dat is gelukkig geen probleem.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik liet 2 bovenkiezen en 1 onderkies trekken (ik had er maar 3) dus dan kan/mag het wel. Ik kwam alleen voor mijn onderkies die haaks groeide. Kaakchirurg vroeg na de overzichtsfoto of ik de bovenste 2 ook meteen wilde trekken.
"Mja, ik ben er nu toch..." Chirurg moest glimlachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |