Dan had ze wel tijgerpunten gehad.quote:
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?quote:
Alsof je dat niet weetquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zitten er ook al youtube sterretjes in de f1 wereld?![]()
![]()
Gefeliciteerd met je tijgerpunten
OMG ik heb ook gewoon pandapunten!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?
Dat je daar nog nooit van gehoord hebtquote:
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef TaMieke het volgende:
Had je daar serieus nog nooit van gehoord???
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!quote:
Tis geen fokding ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
Tot 1,5 jaar terug zat ik in een lange relatie; daarna best wel los gegaan enzo...
En ook na mijn relatie pas weer terug in de Singles Relatie SC
Cuetjequote:
Jaja! We gaan ver!!! Terugquote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!
De goede oude tijdquote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huuuuuu jou ken ik ook nog van de Singles-tijd!!!
Erg druk maar goedquote:
Jij hebt nooit tijd, dat verandert dus nooitquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Erg druk maar goedHard werken en weinig tijd vrij maar hoort erbij
En met jou?
Dat zal binnen 2 weken veranderen, nieuwe functiequote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit tijd, dat verandert dus nooit
Hier gaat ie wel lekker. Minder sporten, meer daten
Koud hequote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Die zon is lekker, maar die hoerige wind...
Oeeh nieuw bedrijf ook?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal binnen 2 weken veranderen, nieuwe functie
Oe, daten, wie is het volgende doelwit?
Alles voor je emailadres!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
Grrrrr..... Ik haat het dat je tegenwoordig voor ALLES een online account enzo moet aanmaken.... Mijn god
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, ik ben pandapunten aan het sparen....?
Ja werk nu in Amsterdam, beetje eigen portefeuille beheren enzoquote:Op zondag 12 mei 2019 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nieuw bedrijf ook?
Vertel meer!
Haha een leuke jongen, die ik zelfs al een keer als 'm'n vriend' mocht voorstellen. Dus denk dat ie al slachtoffer is geworden
Welke wind?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Die zon is lekker, maar die hoerige wind...
Oeeh nice!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja werk nu in Amsterdam, beetje eigen portefeuille beheren enzo
Ahh, you strike againWeet hij het ook al?
Daarom meerdere email adressen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles voor je emailadres!
Alles om je te kunnen spammem
En die moet je dan wel invullen want stel dat je eens je ww vergeet (grote kans want je hebt er al zoveel) omdat je 1 keer per 5 jaar dat account gebruiktquote:Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles voor je emailadres!
Alles om je te kunnen spammem
Wat?quote:
Of je Facebook account voor gebruiken. Flikker opquote:Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
Grrrrr..... Ik haat het dat je tegenwoordig voor ALLES een online account enzo moet aanmaken.... Mijn god
De eerste in 12 jaar, jaja. Geloof er niks van, jij en je web, zwarte weduwequote:Op zondag 12 mei 2019 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nice!
Haha again? Dit is de eerste in 12 jaar joh
Dat zou lastig worden want die heb ik nietquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je Facebook account voor gebruiken. Flikker op
Hmm tja. Ik ben er nooit zo mee bezig. Ze doen maar lekker. Kan er weinig aan doen zonder al te veel ellende.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]
En die moet je dan wel invullen want stel dat je eens je ww vergeet (grote kans want je hebt er al zoveel) omdat je 1 keer per 5 jaar dat account gebruikt![]()
Ik vul meestal mijn spam-mailadres in, maar ja.... Dit is voor een ziekenhuis en ik wil eigenlijk niet dat er data in verwerkt wordt
Vaak kun je kiezen als je je ergens registreert. Of een account aanmaken, of met Facebook inloggen. Ja doeiquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zou lastig worden want die heb ik nietWaarvoor heb je dat nodig?
Als in iets wat op een relatie (begint te lijken) lijkt hequote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Belsezar het volgende:
De eerste in 12 jaar, jaja. Geloof er niks van, jij en je web, zwarte weduwe
quote:
Klinkt goed! Cue en vriendje, klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in iets wat op een relatie (begint te lijken) lijkt he
Maar jij en de vrouwtjes dan?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Cue en vriendje, klinkt goed
Ik vind het wel vervelend. Vooral omdat ik vrijwillig meedoe met een onderzoek maar daarvoor moet ik een vragenlijst invullen maar dan moet ik dus wel een account aanmakenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm tja. Ik ben er nooit zo mee bezig. Ze doen maar lekker. Kan er weinig aan doen zonder al te veel ellende.
Welnee joh, dat denk je maar. Komt vast goedquote:
Weekje terug nog een date gehad maar dat was duidelijk eenmalig. Voor de rest zien we het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |