Australië 2019quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
Dat was bij de GP van Australië al behaaldquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreekt
FIA kan dan een tolk regelen. Het gaat om een verzonnen geheimtaal dat dat waarschijnlijk niet mag.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.
Kimi was ergens achteraan te vinden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Lijkt mij duidelijk dat de Ferrari niks is.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Op dit circuit. Net als vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.quote:
Vorige race was Red Bull al sneller in de 2e sector.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |