Hee bbyquote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Alsof jij niet gepijpt wilt worden terwijl een meisje champagne in haar mond heeft
Heyquote:
Die tekst geeft zo'n naaktcamping vibe af vol met seniorenquote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Alsof jij niet gepijpt wilt worden terwijl een meisje champagne in haar mond heeft
Hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die tekst geeft zo'n naaktcamping vibe af vol met senioren
Is al eens gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Damn girlquote:
Pijpenquote:
Oh..quote:
Kaasstengels en Netflixquote:
Samen gevoetbaldquote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaasstengels en Netflix
Wat heb je voor je moeder gedaan?
Wat kijk je?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaasstengels en Netflix
Wat heb je voor je moeder gedaan?
Leuk hoor. En schoonmoeder?quote:
Undercoverquote:
Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denken
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aanrader?
Moet zo ook naar mn oma. Dolletjes.
gisteren 6 gezienquote:
Lekker 4,5 uur serie kijkenquote:
Wat lul je nou weer raarquote:
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoonquote:Op zondag 12 mei 2019 15:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 4,5 uur serie kijken
Ik ben ondertussen seizoen 4 van lucifer aan het kijken maar nu dus even sport. Ben ook al bij aflevering 10 en vrijdagavond begonnen
Lekker hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoon
Jezus, dat is nog veel erger
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk daar tijdens het weekend niet naar uit maar vind het prima
Ik heb al twee weken niet gegamedquote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamen
Ja, heb die ook al gezienquote:
dankquote:Op zondag 12 mei 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken niet gegamed
Veel plezier
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan hebquote:
denk ook niet dat jij meer dan netflix en gamen hebt in je leven hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan heb
Heb ook nog honden en werk hoor haha, toch al een verdubbeling van wat jij denkt. Goals.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk ook niet dat jij meer dan netflix en gamen hebt in je leven haha
haha wow had ik niet verwacht, lekker bezigquote:Op zondag 12 mei 2019 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook nog honden en werk hoor haha, toch al een verdubbeling van wat jij denkt. Goals.
Misschien moet je je verwachtingen bijstellenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wow had ik niet verwacht, lekker bezig
zal ik zeker doen maatquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen
Thx
Ik welquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso heeft niemand hier een noemenswaardig leven
Wat doe je hier danquote:
Doet me goed dat we elkaar na al die tijd nog iets kunnen lerenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik zeker doen maat
Zo leer je nog eens wat over een ander
straks worden we nog bestiesquote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet me goed dat we elkaar na al die tijd nog iets kunnen leren
Haha ben je boos pluk een roosquote:
Nee mijn tante die kookt ik bezorg alleen sorryquote:Op zondag 12 mei 2019 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog een lekker recept uit de chinese keuken?
wat is nummer van je tante?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee mijn tante die kookt ik bezorg alleen sorry
ongelofelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
En ze dachten nog wel dat cl verlies van Ajax zou helpen haha
Wiens dickquote:
Sletquote:
Hoezoquote:Op zondag 12 mei 2019 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik moet m'n wachtwoord wijzigen..
Lekker hoorquote:
Heb je ineens trouble in paradise ofzoquote:
Alles beter dan een maagdquote:
loopt de spuigaten uit, volg op insta nu ook allemaal nobody'squote:Op zondag 12 mei 2019 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je ineens trouble in paradise ofzo
Zosk plsquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit, volg op insta nu ook allemaal nobody's
Ja of die onzekerheid. In bed heb je toch iemand nodig die weet wat ie doetquote:
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:quote:
Vertrouwt ze je niet dat ze al je wachtwoorden heeftquote:Op zondag 12 mei 2019 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit, volg op insta nu ook allemaal nobody's
Klopt niet helemaal iddquote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent
Maar ook…
Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch
Klopt niks van
heb 1 wachtwoord voor allesquote:Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertrouwt ze je niet dat ze al je wachtwoorden heeft
Waaromquote:
Oké dimaquote:Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voel me niet minder ofzo hoor als maagd
Hahansjesquote:
quote:
quote:
Nee 🤣🤣🤣quote:
Ey dan niet gayquote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eentje die buiten is bovenop een dak
Dipladenia, fuchsia, clematisquote:
Durf geen ja te zeggen anders gaan stimo weer full bitchyquote:
Zij gunt het je gewoon hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen anders gaan stimo weer full bitchy
Che is mn type niet en heb liever jouquote:
Misschien heeft hij wel een monster cockquote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Che is mn type niet en heb liever jou
Past toch nietquote:
Hatsee.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.
Oh misschien kun jij hem dan beter helpenquote:
Je had het ook gewoon kunnen typen vanaf zijn account hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je had ook gewoon aan mij kunnen vragen maar oke
Ik ben geen vrouwtjequote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh misschien kun jij hem dan beter helpen
Dat was ook geen harde eisquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen anders gaan stimo weer full bitchy
Ze is verliefd op jequote:
Goeie die ga ik onthoudenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon kunnen typen vanaf zijn account haha
Oh, jammerquote:
Ja tochquote:
Groot gelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, niet meer.
Hij zit op tinder dus neukt vast rond.
Stops pouring two glasses of winequote:
Vind je dat erg?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, niet meer.
Hij zit op tinder dus neukt vast rond.
Die in kpd?quote:
Nauwelijks meerquote:Op zondag 12 mei 2019 16:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb jij ergena gevoel in je kille hart?
Eerst ff eten zoquote:
Dan ga je iets etenquote:
Waar heb je zin inquote:
McDonaldsquote:
Goed punt.quote:
Ja eerst ff eten zoquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onaardig maar zeker geen slecht (haha) idee
Het is toch best breed juist?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
In NL betekent dat dus een patatje of een oliebol!
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlatenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt.
Spareribs? En anders eet je maar gewoon pasta
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlaten
Doet zij ook altijd tegen mijquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onaardig maar zeker geen slecht (haha) idee
Ja daarom zeg ik toch spareribs. Ik ben lasagne aan het maken.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlaten
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventjequote:
Hee Lang niet gezienquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventje
Sorryquote:
Ik werk toch gewoonquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventje
Niet zo gek he met van die klootzakken zoals @Zosk hier.quote:
Oké, ik zal eens kijken wat de schade is als ik daar bestel. Meestal 25 euro ofzo en heb geen geldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch spareribs. Ik ben lasagne aan het maken.
Waar heb ik dit compliment aan te danken?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo gek he met van die klootzakken zoals @:Zosk hier.
Mafkezen hèquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja! Juist multiculti qua food. In Azie heb je alleen maar fucking noodles en sushi.
Bij mij wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent
Maar ook…
Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch
Klopt niks van
Maar goed dat je geen gek dansje hebt gedaan dus. You're welcomequote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie zich er druk om maakte, mijn 24 toetjes vielen in goede aarde, wel met de nodige humor en kwinkslagen.
Dat diep rochelen en dikke groene klodders spugen vind ik nog ergerquote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werd zo chago daar. Vooral als je die fucking Chinezen hoort slurpen.
kkboeieequote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie zich er druk om maakte, mijn 24 toetjes vielen in goede aarde, wel met de nodige humor en kwinkslagen.
Zoek een sugar mommyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, ik zal eens kijken wat de schade is als ik daar bestel. Meestal 25 euro ofzo en heb geen geld
Wanneer ben je jarigquote:
Je hebt me inderdaad gered van een banale afgang, nu maar hopen dat ze binnenkort niet keikapot valt van een suikeroverdosisquote:Op zondag 12 mei 2019 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen gek dansje hebt gedaan dus. You're welcome
Gelukkig was het niet voor altijd en ben je weer hierquote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werd zo chago daar. Vooral als je die fucking Chinezen hoort slurpen.
Nog wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet voor altijd en ben je weer hier
Oh okéquote:
Ik ben stier.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn sterrenbeeld hier?
Ik ben leeuwtje, schrijf je in mijn geval als LEEUW, af en toe moe van mezelf met mijn hang naar opvallen, kwaken en radstanden, als ik niet in het middelpunt sta vind ik het geen kont aan
Voel je niks van hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zal je nooit verlaten. Je bent altijd in mij.
Doe maarquote:
Hoop dat je ervan genoten hebtquote:
Dat hoort gewoon bij homo's dus is hartstikke normaal dat je zo bentquote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn sterrenbeeld hier?
Ik ben leeuwtje, schrijf je in mijn geval als LEEUW, af en toe moe van mezelf met mijn hang naar opvallen, kwaken en radstanden, als ik niet in het middelpunt sta vind ik het geen kont aan
Iedereen heeft zijn periodes.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Conservatieve mensen doen niet aan trio's.
Wacht maar tot je mn hoorns ziet ahahaquote:Op zondag 12 mei 2019 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik al, je hebt flinke ballen.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er na een kwartier of een week geen verschil tussen zitquote:Op zondag 12 mei 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vagina groeit zelf na erg wilde seks na een kwartiertje terug in normaal formaat.
Hahaquote:
Datumquote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:
Dude what??quote:Op zondag 12 mei 2019 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat er na een kwartier of een week geen verschil tussen zit
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparenquote:
Trio's zijn best kut, wil je het ene prachtige meisje graag bestijgen en neuken kruipt die andere steeds voor met haar gele tanden en poedelhaar.quote:
Nou nou, 17 euro. De gemiddelde Indiër is 2x zo duurquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparen
Had gekundquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparen
Oh heyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou nou, 17 euro. De gemiddelde Indiër is 2x zo duur
Maar ik heb ook geen spareribs besteldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat spareribs extreme dikmakers zijn geniet ik er toch beduidend minder van
Gemiste kansquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |