Nog wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet voor altijd en ben je weer hier
Oh okéquote:
Ik ben stier.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn sterrenbeeld hier?
Ik ben leeuwtje, schrijf je in mijn geval als LEEUW, af en toe moe van mezelf met mijn hang naar opvallen, kwaken en radstanden, als ik niet in het middelpunt sta vind ik het geen kont aan
Voel je niks van hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zal je nooit verlaten. Je bent altijd in mij.
Doe maarquote:
Hoop dat je ervan genoten hebtquote:
Dat hoort gewoon bij homo's dus is hartstikke normaal dat je zo bentquote:Op zondag 12 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn sterrenbeeld hier?
Ik ben leeuwtje, schrijf je in mijn geval als LEEUW, af en toe moe van mezelf met mijn hang naar opvallen, kwaken en radstanden, als ik niet in het middelpunt sta vind ik het geen kont aan
Iedereen heeft zijn periodes.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Conservatieve mensen doen niet aan trio's.
Wacht maar tot je mn hoorns ziet ahahaquote:Op zondag 12 mei 2019 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik al, je hebt flinke ballen.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er na een kwartier of een week geen verschil tussen zitquote:Op zondag 12 mei 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vagina groeit zelf na erg wilde seks na een kwartiertje terug in normaal formaat.
Hahaquote:
Datumquote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:
Dude what??quote:Op zondag 12 mei 2019 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat er na een kwartier of een week geen verschil tussen zit
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparenquote:
Trio's zijn best kut, wil je het ene prachtige meisje graag bestijgen en neuken kruipt die andere steeds voor met haar gele tanden en poedelhaar.quote:
Nou nou, 17 euro. De gemiddelde Indiër is 2x zo duurquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparen
Had gekundquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook pasta kunnen maken en vandaag 17 euro kunnen besparen
Oh heyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou nou, 17 euro. De gemiddelde Indiër is 2x zo duur
Maar ik heb ook geen spareribs besteldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat spareribs extreme dikmakers zijn geniet ik er toch beduidend minder van
Gemiste kansquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |