Goed punt.quote:
Ja eerst ff eten zoquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onaardig maar zeker geen slecht (haha) idee
Het is toch best breed juist?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
In NL betekent dat dus een patatje of een oliebol!
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlatenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt.
Spareribs? En anders eet je maar gewoon pasta
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlaten
Doet zij ook altijd tegen mijquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onaardig maar zeker geen slecht (haha) idee
Ja daarom zeg ik toch spareribs. Ik ben lasagne aan het maken.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kracht om nog op te staan behalve honden uitlaten
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventjequote:
Hee Lang niet gezienquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventje
Sorryquote:
Ik werk toch gewoonquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n lamlendig lui kutventje
Niet zo gek he met van die klootzakken zoals @Zosk hier.quote:
Oké, ik zal eens kijken wat de schade is als ik daar bestel. Meestal 25 euro ofzo en heb geen geldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch spareribs. Ik ben lasagne aan het maken.
Waar heb ik dit compliment aan te danken?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo gek he met van die klootzakken zoals @:Zosk hier.
Mafkezen hèquote:Op zondag 12 mei 2019 17:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja! Juist multiculti qua food. In Azie heb je alleen maar fucking noodles en sushi.
Bij mij wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent
Maar ook…
Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch
Klopt niks van
Maar goed dat je geen gek dansje hebt gedaan dus. You're welcomequote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie zich er druk om maakte, mijn 24 toetjes vielen in goede aarde, wel met de nodige humor en kwinkslagen.
Dat diep rochelen en dikke groene klodders spugen vind ik nog ergerquote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werd zo chago daar. Vooral als je die fucking Chinezen hoort slurpen.
kkboeieequote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie zich er druk om maakte, mijn 24 toetjes vielen in goede aarde, wel met de nodige humor en kwinkslagen.
Zoek een sugar mommyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, ik zal eens kijken wat de schade is als ik daar bestel. Meestal 25 euro ofzo en heb geen geld
Wanneer ben je jarigquote:
Je hebt me inderdaad gered van een banale afgang, nu maar hopen dat ze binnenkort niet keikapot valt van een suikeroverdosisquote:Op zondag 12 mei 2019 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen gek dansje hebt gedaan dus. You're welcome
Gelukkig was het niet voor altijd en ben je weer hierquote:Op zondag 12 mei 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werd zo chago daar. Vooral als je die fucking Chinezen hoort slurpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |