Het ESF is dan toch echt voorbij ja. Of ons gehyper voorbij is, dat is nog maar te bezien.quote:
Ach, dat doen zoveel landen. Uiteindelijk gaat het mij persoonlijk vooral om wat ik een leuk vind en volg ik alle achtergronden niet zo. Chameleon is een nummer die ik niet meteen af zou zetten op de radio, terwijl ik dat bij meer dan de helft wel zou doenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Malta gaat mij meer om hoe het is gegaan. X-factor Malta en daar wint een 18- jarig meisje, allemaal prima. Ze zong daar gewoon een ballads, een beetje verlegen. Nu hebben ze er een hele image om heen bedacht. Zweedse producers iets hips laten schrijven, een superdure clip opgenomen. Overal reclame online en gekochte views. Het laat mij het minder voelen hoor, ookal heeft die meid best veel talent.
Waar dat idee toch vandaan komt... de beklimmingen in de Tour liggen hem veel beter. Dat zag je vorig jaar ook al, Simon Yates maakte gehakt van hem in de Giro terwijl hij in de Tour bergop voor niemand onderdeed.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze Giro is op het lijf van Dumoulin geschreven, de Tour totaal niet...
Voor niemand? De reden dat deze Giro op zijn lijf is geschreven komt door de vele tijdrit kilometers. Als hij vol voor de Giro gaat is TDF winnen ook een fictie, me dunkt.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waar dat idee toch vandaan komt... de beklimmingen in de Tour liggen hem veel beter. Dat zag je vorig jaar ook al, Simon Yates maakte gehakt van hem in de Giro terwijl hij in de Tour bergop voor niemand onderdeed.
Hij verloor de Tour vooral in de tijdritten... en in deze Giro gaat hij in de tijdritten ook geen tijd winnen op Roglic en Yates, omdat de parkoersen allesbehalve vlak zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor niemand? De reden dat deze Giro op zijn lijf is geschreven komt door de vele tijdrit kilometers. Als hij vol voor de Giro gaat is TDF winnen ook een fictie, me dunkt.
Dit is John uit Lundvik.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:49 schreef Fred_B het volgende:
John Lundvik in de Britse media:
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:49 schreef Fred_B het volgende:
John Lundvik in de Britse media:
[ afbeelding ]
Bron
Zenuwloos?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De oranje loper is iig zenuwloze gezelligheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
Even wat achterstallige lectuur doornemen (verhuizing nog niet doorgegeven):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
Even wat achterstallige lectuur doornemen (verhuizing nog niet doorgegeven):
Toch even gegniffeld om Frettig gestoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hehe, ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch even gegniffeld om Frettig gestoord
Begrijpelijk, dit zijn toch de dagen dat je daar extra aan denkt.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ja het komt omdat het vandaga moederdag is, en mijn moeder is 2 jaar geleden overleden.
Ja, ze was slechts 50quote:Op zondag 12 mei 2019 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dit zijn toch de dagen dat je daar extra aan denkt.
Was ze nog jong?
Ja, dat is wel heel jong nog.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:00 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ja, ze was slechts 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |