SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
doe je zachtjesquote:
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Ja dat is meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer dat aan alle kanten bij elkaar is gejat, trouwens...
(Niet dat het niet goed is)
In dat geval kan ik zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Iets met kosten. Gup draait nog wel via radio49 en ook de shows worden daar nog aangekondigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
Maare waarom, is die tijdelijke link er? En gaat het niet meer via radio49.nl?
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Rafeiro. Ik ben dan helemaal laat.
Naar gevoel is dat. Een zonnebril opzetten helpt misschien al een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:17 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn ogen doen raar
Traan al een paar dagen flink en nu een "brandend" gevoel.
Nog maar een paar dagen aankijken (pun intended) en anders toch maar op visite bij de dokter.
quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Moet je maar wat vaker draaien, dan doe ik misschien wel weer liefquote:
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Hmm, dat is ook niet liefquote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
Hahaha....quote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijnquote:
Welk spel ben je aan het downloaden?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijn![]()
Wordt iets te goed geseed
Nog 5 GB te gaan, haha. Maar constant max gebruik van mijn bandbreedte
Overhemden of simpele strijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk spel ben je aan het downloaden?
Zo maar eens aan de strijk.
Dan schat je me half goed in.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Overhemden of simpele strijk?
Schat je niet in als iemand die zakdoeken en handdoeken strijkt, maar met simpele bedoel ik dus het net iets "gevoeligere". Overhemden enzo moet wel met rust gedaan.
Zakdoeken kan ik nog wel een beetje begrijpen. Als je netjes gekleed moet zijn is een nette zakdoek net wat meer chique dan een papieren zakdoek.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan schat je me half goed in.
Ik strijk handdoeken niet, maar zakdoeken wel.
Moet ook overhemden strijken, en handdoeken opvouwen.
Ik gebruik nooit papieren zakdoekjes. Vind dat zo'n ondingen.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zakdoeken kan ik nog wel een beetje begrijpen. Als je netjes gekleed moet zijn is een nette zakdoek net wat meer chique dan een papieren zakdoek.
Zakdoek is ook klaar na 1x heen en weerquote:Op zondag 12 mei 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit papieren zakdoekjes. Vind dat zo'n ondingen.
Deadline gesteld..... 8.15 beginnen met de strijk.
Zakdoek is ook meer dan 1 keer heen en weer. Toch wel 4 keer, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zakdoek is ook klaar na 1x heen en weer
Overhemden zijn iets meer werk
Maar dan hoef je de kraag, de boordjes etc niet los te stomenquote:Op zondag 12 mei 2019 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zakdoek is ook meer dan 1 keer heen en weer. Toch wel 4 keer, denk ik.
Wat ga je stomen?quote:Op zondag 12 mei 2019 08:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de kraag, de boordjes etc niet los te stomenEn dan netjes op de vouw. Bah haat dat.
Bij overhemden de boodrjes van de mouwen, manchetten aan de onderkant. De kraag ook netjes strak en de mouwen met een strakke lijn. Mierenneuker en zoquote:Op zondag 12 mei 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga je stomen?
Het zijn trouwens blouses. Dus dat scheelt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik hou me even buiten dit strijkgesprek. Ik strijk helemaal nooit.
Dat zou fijn zijn. Maar alleen als het gaat natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:48 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eind volgende week weer eens proberen te draaien.
Het wordt een test. Kijken hoe ik het fysiek volhoud (en hoe de reactie van mijn nek/rug achteraf is).quote:Op zondag 12 mei 2019 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar alleen als het gaat natuurlijk.
Nee, die vraag kan niet. Ik heb vanochtend principieel geweigerd om zelf koffie te zetten. Dus dat betekent dat ik nu, 2 uur nadat ik op ben gestaan, eindelijk koffie heb.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:59 schreef peaceman het volgende:
Alle moeders hier al verwend?
(Of kan die vraag niet)
Fijn dat je schoonvader er niet met tegenzit woont en dat die vermoeidheid en spanning eruit komt is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 08:58 schreef peaceman het volgende:
Gisteravond zijn we allebei weer in slaap gedonderd op de bank. Vermoeidheid komt eruit.
Het is, ondanks het verdriet, goed om te zien dat mijn schoonvader niet met tegenzin zit waar hij zit. Naar zijn idee zit hij er al weken, wat aangeeft dat het echt niet langer zo kon met hem thuis.
Daarom hebben wij er wel vrede mee.
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.
Dat is ook makkelijk..... hij gaat je lunchbon mee opmaken.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat je schoonvader er niet met tegenzit woont en dat die vermoeidheid en spanning eruit komt is goed
Ik heb tegen Merel gezegd dat ze lekker thuis kan blijven, dan heeft ze haar eigen moederdagHet is niet zo dat we elkaar nooit zien
en Junior komt morgen, mam, je had toch nog een lunchbon, dan kunnen we die mooi samen opmaken
HIj is slimquote:Op zondag 12 mei 2019 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijk..... hij gaat je lunchbon mee opmaken.
quote:Op zondag 12 mei 2019 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.
quote:
Nee niet helemaal. Peaceman is nu bezig. Ik zit gewoon beneden. Ik heb gezegd dat we niet hoeven te wachten op Twan.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:42 schreef just me het volgende:
[..]jouw moederdag ontbijt gaat een moederdag brunch worden ?
geniet ervanquote:Op zondag 12 mei 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Peaceman is nu bezig. Ik zit gewoon beneden. Ik heb gezegd dat we niet hoeven te wachten op Twan.
Oh tof!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, kaartjes gekocht voor het Beatlesmuseum (gewoon vlakbij hoor, in Alkmaar)
Het was erg lekker en uitgebreid. Inmiddels ook de cadeautjes gekregen. Morgen krijg ik er nog eentje.quote:
Lief. Ik heb mijn moeder net even gebeld. Meer dan dat wordt het helaas niet dit jaar. Mijn hoofd staat er niet zo naar. Volgend jaar beter.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:18 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een doos bezorgd met 6 " liefde" donuts van Merel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon kwam net naar me toe: "Omdat het moederdag is moet ik nog iets liefs tegen je zeggen" (keurig geïnstrueerd door school of door mijn man)
Ik in blijde verwachting van het liefs:
"Omdat ik weet dat je zoveel van de tuin houdt, hoop ik dat de tuin dit jaar wel mooi wordt'
En daar kon ik het mee doen
Mijn zoon kwam net naar me toe: "Omdat het moederdag is moet ik nog iets liefs tegen je zeggen" (keurig geïnstrueerd door school of door mijn man)
"Omdat ik weet dat je zoveel van de tuin houdt, hoop ik dat de tuin dit jaar wel mooi wordt'
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
VoetbalspoilerReactie-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vervolgens kreeg een schoffel als cadeau?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef livelink het volgende:
Een snoeischaarquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En vervolgens kreeg een schoffel als cadeau?
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
VoetbalspoilerIk ben gisteren en vandaag langs Emmen gereden richting Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt 'Wildlands', zeg maar...
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT zegt hallo allemaal hier!![]()
(Met z'n vieze Sinterklaas-slabbetje!)
Blije babyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop wel dat hij mama ontbijt op bed heeft gebracht?
[ afbeelding ]
Ik zou slechte recensie schrijven op Google.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, dat was me het dagje wel, uur in de file gestaan, daardoor maar kort op verjaardag kunnen zijn. Vervolgens gingen we uit eten en na het voorgerecht waren ze ons eerst vergeten en vervolgens kregen we na een uur wachten het eten van de tafel naast ons en daar kwam men pas achter toen we het al bijna op hadden. Bloedheet was het daar ook nog, dus het toetje hebben we maar niet genomen
Zo cute altijd hoe jij echt zo'n trotse papa bentquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Twee uur onderweg geweest, maar ja. Appeltaart en een dansvoorstelling, daar doe je het toch voor? En gisteren was ook nog haar eerste tand eruit gevallenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel mooi dat jullie er dan toch nog waren.
De taart was ook weer primaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel mooi dat jullie er dan toch nog waren.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo cute altijd hoe jij echt zo'n trotse papa bent
Goedemorgen Melting. Je bent laat voor jouw doen.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Je bent laat voor jouw doen.
Ai, Dat is altijd vervelend wakker worden.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik was gisteren pas om 23.15 thuis, en was vergeten mijn alarm te zetten, kwam ik achter.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, Dat is altijd vervelend wakker worden.
Goedemorgen, hoe gaat het met de kleine sinterklaas adeptquote:
Whehe!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe gaat het met de kleine sinterklaas adept
quote:
Ah minderz!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:02 schreef Rafeiro het volgende:
Het gaat, moet zo voer voor mezelf halen. Voor de vogels nog kilo's op voorraad en ik moet voor mezelf naar de winkel
Zo erg is het niet, maar ben geen fan van druktes en winkels zijn vaak drukquote:Op maandag 13 mei 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
[..]
Ah minderz!
Ik ga vanmiddag weer wandelen met mini, maar wel goed beschermen tegen de zon.
idd!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ben geen fan van druktes en winkels zijn vaak druk
Maar mini you idd goed beschermen voor de zon, al heeft hij dankzij zijn moeder wellicht een iets verhoogde "weerstand". Maar toch gewoon factor 50 zonnebrand gebruiken![]()
Geen risico nemen
Dat zal vast van de kou zijn geweest dan.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Nou gisteren hebben we gewandeld en zijn wangetjes waren gisteravond toch al wel een beetje roze, dus die weerstand is nog niet helemaal fantastisch.
Ach ik heb al pijn voordat mijn huid echt rood wordt, en ben met 30+ graden wel eens in een in de zon geparkeerde auto gestopt. Was toen een menselijke garnaalquote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Nou gisteren hebben we gewandeld en zijn wangetjes waren gisteravond toch al wel een beetje roze, dus die weerstand is nog niet helemaal fantastisch.
Oef, heavy dat je zo in een geparkeerde auto gestopt was, damn!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ik heb al pijn voordat mijn huid echt rood wordt, en ben met 30+ graden wel eens in een in de zon geparkeerde auto gestopt. Was toen een menselijke garnaalEn vroeger vellen van mijn rug af kunnen trekken van 30cm oid. Dat gun ik niemand en dan soms maar wat (te) voorzichtig
En mn zus kan wel gewoon in de zon liggen bakken..... grrr
Dat in die auto was juist ter beschermingquote:Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, heavy dat je zo in een geparkeerde auto gestopt was, damn!
Verder verbrandde ik ook razendsnel vroeger, ook hele stukken vel van mijn rug enzo.
Maar sinds mijn studententijd is dat helemaal veranderd: ik mocht vroeger nooit in de zon komen omdat mijn moeder altijd bang was voor een zonnesteek en verbrandde dus razendsnel als ik dan wél eens in de zon kwam. Maar later maak je je eigen keuzes en dan wen je er meer aan.
Oh wacht, volgens mij heb je dit lang geleden al eens een keer verteld idd!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat in die auto was juist ter bescherming
Niet fijn, maar was aan de kust dus in eerste instantie merkte ik het zelf niet door de wind.
Daarna helaas wel
... is het alweer dinsdag.quote:
Geen goeie?quote:
Helaas pindaboter.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... is het alweer dinsdag.
Goeiemorgen
quote:
Als je hier niet meer post, dan weten we genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
Heb nu wel tijgerbollen, hoop dat die mij of de vogels niet opeten
Ach.... het is lekker weer, en 3 maal is scheepsrecht. Dus nog 1 keer gaan.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:18 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemiddag
Hoop dat ik nu wel alle benodigde boodschappen heb gedaan, 2x op 1 dag vind ik wel genoeg
Ik las het net.quote:
Daar ging ik ook al vanuit. Ik had geen nieuwsbericht gelezen over het instorten van de Nederlandse koffiemarkt.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al vanuit. Ik had geen nieuwsbericht gelezen over het instorten van de Nederlandse koffiemarkt.
Reactie op n berichtje dat ik aan hem verstuurd hadquote:
Misschien was het z'n kat die over het toetsenbord heen liep?quote:Op maandag 13 mei 2019 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
Reactie op n berichtje dat ik aan hem verstuurd had
quote:
Nopequote:Op maandag 13 mei 2019 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien was het z'n kat die over het toetsenbord heen liep?
(Is die trouwens nog terug gekomen?)
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijke maaltijd van Hello Fresh gegeten: gebakken aardappeltjes, gestoofde rode paprika met olijven en een stukje gebakken heekfilet
Het zal je vast wel gesmaakt hebben, maar ik begrijp die maaltijdboxen niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijke maaltijd van Hello Fresh gegeten: gebakken aardappeltjes, gestoofde rode paprika met olijven en een stukje gebakken heekfilet
Ik doe het alleen heel af en toe (1 keer per jaar) met 50% korting en als de gerechten me/ons aanspreken. Ik ga uiteraard geen dingen eten die me niks lijken. Heb het gros van de boxen zelfs gratis gekregen. Even een week niet na hoeven denken over gerechten en boodschappen is soms wel fijn en de kwaliteit van de producten is dik in orde. En dan hoef ik mijn energie niet aan boodschappen doen te besteden, da’s heel soms best fijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal je vast wel gesmaakt hebben, maar ik begrijp die maaltijdboxen niet zo.
Zit je vast aan wat een ander je levert. Ik moet er bijv. niet aan denken om gestoofde paprika te moeten eten...
Is het luiheid, gebrek aan tijd/inspiratie of iets anders dat je zo'n box gebruikt? Je gaat toch ook naar de supermarkt?
Het is gratis/met korting en maar voor een week? Dat is dan nog wel de gok waard. Langer lijkt me niet fijn...quote:Op maandag 13 mei 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe het alleen heel af en toe (1 keer per jaar) met 50% korting en als de gerechten me/ons aanspreken. Ik ga uiteraard geen dingen eten die me niks lijken. Heb het gros van de boxen zelfs gratis gekregen. Even een week niet na hoeven denken over gerechten en boodschappen is soms wel fijn en de kwaliteit van de producten is dik in orde. En dan hoef ik mijn energie niet aan boodschappen doen te besteden, da’s heel soms best fijn.
Meen dat ze het per keer doet en dan een keer op de naam van haar en dan op de naam van Symph en dan gaan ze verhuizen en kan het weerquote:Op maandag 13 mei 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gratis/met korting en maar voor een week? Dat is dan nog wel de gok waard. Langer lijkt me niet fijn...
Volgens mij was het een soort proefaanbieding die DDM en Symph hadden ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gratis/met korting en maar voor een week? Dat is dan nog wel de gok waard. Langer lijkt me niet fijn...
Maximaal 5 dagen per box/week en je hebt per week keuze uit iets van 10 gerechten. Worstjes bijvoorbeeld zijn altijd lekker bij Hello Fresh, meestal van Brandt en Levie. Je kunt altijd opzeggen of pauzeren, ik hoef het niet altijd en zeker niet voor de reguliere prijs. Bij de vorige kortingsactie sprak me geen enkel gerecht aan voor de weken van de actie, nu gelukkig wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede reden om te verhuizen jaquote:Op maandag 13 mei 2019 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meen dat ze het per keer doet en dan een keer op de naam van haar en dan op de naam van Symph en dan gaan ze verhuizen en kan het weer
Kan je ook nog kiezen uit de gerechten/ingrediënten die je gaat ontvangen?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maximaal 5 dagen per box/week en je hebt per week keuze uit iets van 10 gerechten. Worstjes bijvoorbeeld zijn altijd lekker bij Hello Fresh, meestal van Brandt en Levie. Je kunt altijd opzeggen of pauzeren, ik hoef het niet altijd en zeker niet voor de reguliere prijs. Bij de vorige kortingsactie sprak me geen enkel gerecht aan voor de weken van de actie, nu gelukkig wel.
Ik geloof dat je vroeger niet kon kiezen, alleen voor regulier of volledig vega, nu heb je bij Hello Fresh keuze uit meer dan 10 gerechten per week, bij Marley Spoon uit 20 volgens mij.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je ook nog kiezen uit de gerechten/ingrediënten die je gaat ontvangen?
Was dat altijd al zo of was het voorheen gewoon eten wat de pot schaft?
Zoiets staat me nog bij namelijk, van de reclame campagnes een jaar of wat geleden...
OK, er is dus wel iets veranderd.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat je vroeger niet kon kiezen, alleen voor regulier of volledig vega, nu heb je bij Hello Fresh keuze uit meer dan 10 gerechten per week, bij Marley Spoon uit 20 volgens mij.
Je hebt het zelfs afgelopen zaterdag nog gedraaid. Ik weet nog dat ik me toen verbaasde dat ze nog leefde. Je had helaas een vooruitziende blikquote:Op maandag 13 mei 2019 15:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het net.![]()
Die heb ik 2 weken geleden nog gedraaid tijdens mijn Wartime Memories show.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is fout, maar dat zal ik door de vingers zien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al vanuit. Ik had geen nieuwsbericht gelezen over het instorten van de Nederlandse koffiemarkt.
Vrijdag, heb het zojuist op het rooster gezetquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wanneer komt die show van jou nou?
Goedemorgen Melting. Weer de wekker vergeten te zetten?quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Weer de wekker vergeten te zetten?
Herkenbaar wel. Ik lag er vannacht ook pas om 00.30 in en gisteren om middernacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, ik krijg m'n ogen alleen amper open.![]()
Lag er gisteren voor de 2e dag op rij te laat in.
En heb jij daar geen last van?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik lag er vannacht ook pas om 00.30 in en gisteren om middernacht.
Nee, ik heb daar nu nog geen last van. Maar het is wel jammer, want ik was eigenlijk de laatste weken juist heel goed bezig. Ging om 23.00 naar bed en sliep vervolgens goed. Dus ik moet deze trend nu niet meer doorzetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb jij daar geen last van?
Bij mij is het al 2 dagen om 23.30.
We gaan er vanaf vanavond verandering in aanbrengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar nu nog geen last van. Maar het is wel jammer, want ik was eigenlijk de laatste weken juist heel goed bezig. Ging om 23.00 naar bed en sliep vervolgens goed. Dus ik moet deze trend nu niet meer doorzetten.
Nauwelijks. Gisteren alle zeilen bij moeten zetten. Ze kwam huilend thuis van economie. Dat had ze slecht gemaakt, dacht ze en daarmee ging ze er van uit dat ze gezakt was. Ik heb haar echt uit de put moeten praten en alles op alles moeten zetten om toch nog verder te leren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
We gaan er vanaf vanavond verandering in aanbrengen.![]()
Hoe gaat het met de examens? Is het nog te doen daar?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nauwelijks. Gisteren alle zeilen bij moeten zetten. Ze kwam huilend thuis van economie. Dat had ze slecht gemaakt, dacht ze en daarmee ging ze er van uit dat ze gezakt was. Ik heb haar echt uit de put moeten praten en alles op alles moeten zetten om toch nog verder te leren.
Maar na een paar uur besloot ze economie toch maar na te gaan kijken en toen viel het gelukkig heel erg mee. Maar het heeft mij weer een paar jaren van mijn leven gekost...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn hoogbejaarde en zeer gelovige tante zelfs gevraagd om kaarsjes te gaan branden. Als zij het doet heb ik het idee dat het helpt, omdat ze er zelf ook zo vast in gelooft![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat ook altijd gedaan bij mij (examen, rij-examen), en het heeft ook altijd geholpen.
Buenos dias.quote:
Ja, misschien helpt het ook wel echt.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nauwelijks. Gisteren alle zeilen bij moeten zetten. Ze kwam huilend thuis van economie. Dat had ze slecht gemaakt, dacht ze en daarmee ging ze er van uit dat ze gezakt was. Ik heb haar echt uit de put moeten praten en alles op alles moeten zetten om toch nog verder te leren.
Maar na een paar uur besloot ze economie toch maar na te gaan kijken en toen viel het gelukkig heel erg mee. Maar het heeft mij weer een paar jaren van mijn leven gekost...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wat een examenstress livelink![]()
@:Madmaster, ik heb een hekel aan koken, ik moet koken maar ik vind er 100% niets aan, ik ga zo'n proefpakket proberen en dan hopen dat ik wel elke dag goed ga eten
Goedemorgen dames en heren.quote:
Mijn baas vindt het goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morge
Iemand hier die muziek voor me wil draaien?
Ik heb de quote-alerts uitstaan, maar zag toch je reactie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
@:Madmaster, ik heb een hekel aan koken, ik moet koken maar ik vind er 100% niets aan, ik ga zo'n proefpakket proberen en dan hopen dat ik wel elke dag goed ga eten
Ik denk dat variatie ook een factor is. Als je geen zin hebt om te koken, dan kom je toch al snel uit bij een select aantal gerechten die je altijd maakt, omdat ze makkelijk en snel zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de quote-alerts uitstaan, maar zag toch je reactie.![]()
Denk je dat je meer zin krijgt in koken met zo'n pakket dan voorheen zonder pakket?
Hopelijk zijn er veel recepten met wortelen, die kan je ook makkelijk rauw eten...
quote:Op maandag 13 mei 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond, dinsdag 14 mei:
20:00 - 22:00 uur
MadMaster - Er Is Geen Bal Op De TV...
Ik kook zelf nooit, dus ik ken het probleem niet...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat variatie ook een factor is. Als je geen zin hebt om te koken, dan kom je toch al snel uit bij een select aantal gerechten die je altijd maakt, omdat ze makkelijk en snel zijn.
Zo'n box kan voor variatie in je eetpatroon zorgen. Al dan niet tijdelijk (een week bijvoorbeeld).
Het is inderdaad het verzinnen van wat wil ik etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kook zelf nooit, dus ik ken het probleem niet...
Asperges hebben wij eergisteren gegeten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het is inderdaad het verzinnen van wat wil ik etenWeer macroni, weer spaghetti, ik hoop juist inspiratie te krijgen en daardoor meer zin om te koken
![]()
Zondag asperges gegeten, ik was langer bezig met het schoonmaken dan het opeten, maar het was wel lekker
Ik vind barbecueën dan weer wel geweldig, maar dan ben ik daar anderhalve dag mee bezig en binnen 10 minuten is alles opgegeten. Leuk compliment misschien, maar niet echt efficiënt qua tijdsbesteding...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het is inderdaad het verzinnen van wat wil ik etenWeer macroni, weer spaghetti, ik hoop juist inspiratie te krijgen en daardoor meer zin om te koken
![]()
Zondag asperges gegeten, ik was langer bezig met het schoonmaken dan het opeten, maar het was wel lekker
Hier alles low en slow van de smoker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:43 schreef ToT het volgende:
Ja gisteravond hadden onze buurman en ik het er weer over dat we binnenkort weer moeten gaan bbq'en.![]()
Hickory houtsnippers op een koepel-bbq FTW!
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind barbecueën dan weer wel geweldig, maar dan ben ik daar anderhalve dag mee bezig en binnen 10 minuten is alles opgegeten. Leuk compliment misschien, maar niet echt efficiënt qua tijdsbesteding...
Zaterdag hadden we een Whisky und Spargel dag in Duitsland, dat was grandioos...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag hadden we een Whisky und Spargel dag in Duitsland, dat was grandioos...
[ afbeelding ]
Wanneer is de weekend-Radio49-meet bij MM?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind barbecueën dan weer wel geweldig, maar dan ben ik daar anderhalve dag mee bezig en binnen 10 minuten is alles opgegeten. Leuk compliment misschien, maar niet echt efficiënt qua tijdsbesteding...
Yumquote:
Ha!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer is de weekend-Radio49-meet bij MM?
[..]
Yum
Alvast ingeschakeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
De pre-uitzending loopt al en doet het, ik ben zo bij jullie voor het echie...
http://radio49.myl2mr.com/
Was er wel een Wiener Operette op?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Doris Day heeft daadwerkelijk een dag uitgekozen dat er geen bal op TV was. Eén van de weinige voetbal-vrije dagen, gisteren.
Geen i-Dayquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was er wel een Wiener Operette op?
(c) Applequote:
Goede avond.quote:
Vandaag niet. Donderdag pas weer een examen, dus ze heeft een rustig avondje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Vandaag geen examenstress in huize livelink hoop ik?
Mag ook wel een keer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag niet. Donderdag pas weer een examen, dus ze heeft een rustig avondje.
Ik ga wel even buiten staan als het te druk wordt met doden.quote:
Neem eerst een plakje cake, we moeten er vanaf...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga wel even buiten staan als het te druk wordt met doden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem eerst een plakje cake, we moeten er vanaf...
Ik haal zometeen koffie, dus prima. Dan hoef ik zelf geen pak koekjes open te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Complete koffietafel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde sambalbij? typen, maar dat mag niet meer van de Chinese medemens.quote:
Ja, daar heb ik wel zin in. Echte brabantse worstenbroodjesquote:
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel zin in. Echte brabantse worstenbroodjes
Ik ben een beetje klaar met al die piepende medemensen, zeker na gisteren met die stumperds in die varkensstal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde sambalbij? typen, maar dat mag niet meer van de Chinese medemens.
Dat kun je die varkens toch niet aandoen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met al die piepende medemensen, zeker na gisteren met die stumperds in die varkensstal.
Ik had ze er 3 weken in opgesloten en niks gezegd...
Had ik vorige jaar voor Mad meegenomen. Zijn ze nog opgegaan eigenlijk, Mad?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel zin in. Echte brabantse worstenbroodjes
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met al die piepende medemensen, zeker na gisteren met die stumperds in die varkensstal.
Die varkens wel. De dieren niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kun je die varkens toch niet aandoen?
Deuren goed afsluiten, ventilatie uitzetten en de gassen hun werk laten doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel, er zijn er al verschillende anderen achter aan gegaan...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Had ik vorige jaar voor Mad meegenomen. Zijn ze nog opgegaan eigenlijk, Mad?
Die vreten toch alles...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kun je die varkens toch niet aandoen?
Hadden de slimpies zelf al gedaan. En toen begonnen ze te klagen dat ze niet tegen de stank konden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deuren goed afsluiten, ventilatie uitzetten en de gassen hun werk laten doen
Ben je meteen van die lui af. Win-win.quote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel, er zijn er al verschillende anderen achter aan gegaan...
Snap ik ook wer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
Dat de Chinezen nu wel klaar zijn met de sambalbij- en r=l-grappen begrijp ik trouwens wel.
I am singing in the rainquote:
Ik hoor alleen maar happinessquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Wel slim gedaan die regen op de achtergrond.
Hoor je de ruis van de oude opname niet...
The rain in Spain stays mainly in the plainquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze week wordt er niet gezongen in the rain![]()
Volgende week weer. In the rain in May.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |