SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
doe je zachtjesquote:
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Ja dat is meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer dat aan alle kanten bij elkaar is gejat, trouwens...
(Niet dat het niet goed is)
In dat geval kan ik zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Iets met kosten. Gup draait nog wel via radio49 en ook de shows worden daar nog aangekondigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
Maare waarom, is die tijdelijke link er? En gaat het niet meer via radio49.nl?
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Rafeiro. Ik ben dan helemaal laat.
Naar gevoel is dat. Een zonnebril opzetten helpt misschien al een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:17 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn ogen doen raar
Traan al een paar dagen flink en nu een "brandend" gevoel.
Nog maar een paar dagen aankijken (pun intended) en anders toch maar op visite bij de dokter.
quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Moet je maar wat vaker draaien, dan doe ik misschien wel weer liefquote:
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Hmm, dat is ook niet liefquote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
Hahaha....quote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijnquote:
Welk spel ben je aan het downloaden?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijn![]()
Wordt iets te goed geseed
Nog 5 GB te gaan, haha. Maar constant max gebruik van mijn bandbreedte
Overhemden of simpele strijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk spel ben je aan het downloaden?
Zo maar eens aan de strijk.
Dan schat je me half goed in.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Overhemden of simpele strijk?
Schat je niet in als iemand die zakdoeken en handdoeken strijkt, maar met simpele bedoel ik dus het net iets "gevoeligere". Overhemden enzo moet wel met rust gedaan.
Zakdoeken kan ik nog wel een beetje begrijpen. Als je netjes gekleed moet zijn is een nette zakdoek net wat meer chique dan een papieren zakdoek.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan schat je me half goed in.
Ik strijk handdoeken niet, maar zakdoeken wel.
Moet ook overhemden strijken, en handdoeken opvouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |