SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
doe je zachtjesquote:
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Ja dat is meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer dat aan alle kanten bij elkaar is gejat, trouwens...
(Niet dat het niet goed is)
In dat geval kan ik zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook het laatste nummer is?
Iets met kosten. Gup draait nog wel via radio49 en ook de shows worden daar nog aangekondigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
Maare waarom, is die tijdelijke link er? En gaat het niet meer via radio49.nl?
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Rafeiro. Ik ben dan helemaal laat.
Naar gevoel is dat. Een zonnebril opzetten helpt misschien al een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:17 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn ogen doen raar
Traan al een paar dagen flink en nu een "brandend" gevoel.
Nog maar een paar dagen aankijken (pun intended) en anders toch maar op visite bij de dokter.
quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Moet je maar wat vaker draaien, dan doe ik misschien wel weer liefquote:
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>quote:Op zondag 12 mei 2019 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Tranen uit mijn oren heb ik alleen af en toe als Vout draait trouwens, maar dat is logisch
Hmm, dat is ook niet liefquote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
Hahaha....quote:Op zondag 12 mei 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een show van jou gehoord.. <insert tranende-oren-smiley>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijnquote:
Welk spel ben je aan het downloaden?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee internet vindt downloaden van een gratis spel in combinatie met Fok! niet zo fijn![]()
Wordt iets te goed geseed
Nog 5 GB te gaan, haha. Maar constant max gebruik van mijn bandbreedte
Overhemden of simpele strijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk spel ben je aan het downloaden?
Zo maar eens aan de strijk.
Dan schat je me half goed in.quote:Op zondag 12 mei 2019 07:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Overhemden of simpele strijk?
Schat je niet in als iemand die zakdoeken en handdoeken strijkt, maar met simpele bedoel ik dus het net iets "gevoeligere". Overhemden enzo moet wel met rust gedaan.
Zakdoeken kan ik nog wel een beetje begrijpen. Als je netjes gekleed moet zijn is een nette zakdoek net wat meer chique dan een papieren zakdoek.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan schat je me half goed in.
Ik strijk handdoeken niet, maar zakdoeken wel.
Moet ook overhemden strijken, en handdoeken opvouwen.
Ik gebruik nooit papieren zakdoekjes. Vind dat zo'n ondingen.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zakdoeken kan ik nog wel een beetje begrijpen. Als je netjes gekleed moet zijn is een nette zakdoek net wat meer chique dan een papieren zakdoek.
Zakdoek is ook klaar na 1x heen en weerquote:Op zondag 12 mei 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit papieren zakdoekjes. Vind dat zo'n ondingen.
Deadline gesteld..... 8.15 beginnen met de strijk.
Zakdoek is ook meer dan 1 keer heen en weer. Toch wel 4 keer, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zakdoek is ook klaar na 1x heen en weer
Overhemden zijn iets meer werk
Maar dan hoef je de kraag, de boordjes etc niet los te stomenquote:Op zondag 12 mei 2019 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zakdoek is ook meer dan 1 keer heen en weer. Toch wel 4 keer, denk ik.
Wat ga je stomen?quote:Op zondag 12 mei 2019 08:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de kraag, de boordjes etc niet los te stomenEn dan netjes op de vouw. Bah haat dat.
Bij overhemden de boodrjes van de mouwen, manchetten aan de onderkant. De kraag ook netjes strak en de mouwen met een strakke lijn. Mierenneuker en zoquote:Op zondag 12 mei 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga je stomen?
Het zijn trouwens blouses. Dus dat scheelt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik hou me even buiten dit strijkgesprek. Ik strijk helemaal nooit.
Dat zou fijn zijn. Maar alleen als het gaat natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:48 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eind volgende week weer eens proberen te draaien.
Het wordt een test. Kijken hoe ik het fysiek volhoud (en hoe de reactie van mijn nek/rug achteraf is).quote:Op zondag 12 mei 2019 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar alleen als het gaat natuurlijk.
Nee, die vraag kan niet. Ik heb vanochtend principieel geweigerd om zelf koffie te zetten. Dus dat betekent dat ik nu, 2 uur nadat ik op ben gestaan, eindelijk koffie heb.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:59 schreef peaceman het volgende:
Alle moeders hier al verwend?
(Of kan die vraag niet)
Fijn dat je schoonvader er niet met tegenzit woont en dat die vermoeidheid en spanning eruit komt is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 08:58 schreef peaceman het volgende:
Gisteravond zijn we allebei weer in slaap gedonderd op de bank. Vermoeidheid komt eruit.
Het is, ondanks het verdriet, goed om te zien dat mijn schoonvader niet met tegenzin zit waar hij zit. Naar zijn idee zit hij er al weken, wat aangeeft dat het echt niet langer zo kon met hem thuis.
Daarom hebben wij er wel vrede mee.
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.
Dat is ook makkelijk..... hij gaat je lunchbon mee opmaken.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat je schoonvader er niet met tegenzit woont en dat die vermoeidheid en spanning eruit komt is goed
Ik heb tegen Merel gezegd dat ze lekker thuis kan blijven, dan heeft ze haar eigen moederdagHet is niet zo dat we elkaar nooit zien
en Junior komt morgen, mam, je had toch nog een lunchbon, dan kunnen we die mooi samen opmaken
HIj is slimquote:Op zondag 12 mei 2019 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijk..... hij gaat je lunchbon mee opmaken.
quote:Op zondag 12 mei 2019 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn jongste was mee. Dus dat deel was gecovered.
quote:
Nee niet helemaal. Peaceman is nu bezig. Ik zit gewoon beneden. Ik heb gezegd dat we niet hoeven te wachten op Twan.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:42 schreef just me het volgende:
[..]jouw moederdag ontbijt gaat een moederdag brunch worden ?
geniet ervanquote:Op zondag 12 mei 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Peaceman is nu bezig. Ik zit gewoon beneden. Ik heb gezegd dat we niet hoeven te wachten op Twan.
Oh tof!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, kaartjes gekocht voor het Beatlesmuseum (gewoon vlakbij hoor, in Alkmaar)
Het was erg lekker en uitgebreid. Inmiddels ook de cadeautjes gekregen. Morgen krijg ik er nog eentje.quote:
Lief. Ik heb mijn moeder net even gebeld. Meer dan dat wordt het helaas niet dit jaar. Mijn hoofd staat er niet zo naar. Volgend jaar beter.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:18 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een doos bezorgd met 6 " liefde" donuts van Merel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon kwam net naar me toe: "Omdat het moederdag is moet ik nog iets liefs tegen je zeggen" (keurig geïnstrueerd door school of door mijn man)
Ik in blijde verwachting van het liefs:
"Omdat ik weet dat je zoveel van de tuin houdt, hoop ik dat de tuin dit jaar wel mooi wordt'
En daar kon ik het mee doen
Mijn zoon kwam net naar me toe: "Omdat het moederdag is moet ik nog iets liefs tegen je zeggen" (keurig geïnstrueerd door school of door mijn man)
"Omdat ik weet dat je zoveel van de tuin houdt, hoop ik dat de tuin dit jaar wel mooi wordt'
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
VoetbalspoilerReactie-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vervolgens kreeg een schoffel als cadeau?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef livelink het volgende:
Een snoeischaarquote:Op zondag 12 mei 2019 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En vervolgens kreeg een schoffel als cadeau?
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
VoetbalspoilerIk ben gisteren en vandaag langs Emmen gereden richting Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt 'Wildlands', zeg maar...
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT zegt hallo allemaal hier!![]()
(Met z'n vieze Sinterklaas-slabbetje!)
Blije babyquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop wel dat hij mama ontbijt op bed heeft gebracht?
[ afbeelding ]
Ik zou slechte recensie schrijven op Google.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, dat was me het dagje wel, uur in de file gestaan, daardoor maar kort op verjaardag kunnen zijn. Vervolgens gingen we uit eten en na het voorgerecht waren ze ons eerst vergeten en vervolgens kregen we na een uur wachten het eten van de tafel naast ons en daar kwam men pas achter toen we het al bijna op hadden. Bloedheet was het daar ook nog, dus het toetje hebben we maar niet genomen
Zo cute altijd hoe jij echt zo'n trotse papa bentquote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Twee uur onderweg geweest, maar ja. Appeltaart en een dansvoorstelling, daar doe je het toch voor? En gisteren was ook nog haar eerste tand eruit gevallenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel mooi dat jullie er dan toch nog waren.
De taart was ook weer primaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel mooi dat jullie er dan toch nog waren.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo cute altijd hoe jij echt zo'n trotse papa bent
Goedemorgen Melting. Je bent laat voor jouw doen.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Je bent laat voor jouw doen.
Ai, Dat is altijd vervelend wakker worden.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik was gisteren pas om 23.15 thuis, en was vergeten mijn alarm te zetten, kwam ik achter.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, Dat is altijd vervelend wakker worden.
Goedemorgen, hoe gaat het met de kleine sinterklaas adeptquote:
Whehe!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe gaat het met de kleine sinterklaas adept
quote:
Ah minderz!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:02 schreef Rafeiro het volgende:
Het gaat, moet zo voer voor mezelf halen. Voor de vogels nog kilo's op voorraad en ik moet voor mezelf naar de winkel
Zo erg is het niet, maar ben geen fan van druktes en winkels zijn vaak drukquote:Op maandag 13 mei 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
[..]
Ah minderz!
Ik ga vanmiddag weer wandelen met mini, maar wel goed beschermen tegen de zon.
idd!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ben geen fan van druktes en winkels zijn vaak druk
Maar mini you idd goed beschermen voor de zon, al heeft hij dankzij zijn moeder wellicht een iets verhoogde "weerstand". Maar toch gewoon factor 50 zonnebrand gebruiken![]()
Geen risico nemen
Dat zal vast van de kou zijn geweest dan.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Nou gisteren hebben we gewandeld en zijn wangetjes waren gisteravond toch al wel een beetje roze, dus die weerstand is nog niet helemaal fantastisch.
Ach ik heb al pijn voordat mijn huid echt rood wordt, en ben met 30+ graden wel eens in een in de zon geparkeerde auto gestopt. Was toen een menselijke garnaalquote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Nou gisteren hebben we gewandeld en zijn wangetjes waren gisteravond toch al wel een beetje roze, dus die weerstand is nog niet helemaal fantastisch.
Oef, heavy dat je zo in een geparkeerde auto gestopt was, damn!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ik heb al pijn voordat mijn huid echt rood wordt, en ben met 30+ graden wel eens in een in de zon geparkeerde auto gestopt. Was toen een menselijke garnaalEn vroeger vellen van mijn rug af kunnen trekken van 30cm oid. Dat gun ik niemand en dan soms maar wat (te) voorzichtig
En mn zus kan wel gewoon in de zon liggen bakken..... grrr
Dat in die auto was juist ter beschermingquote:Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, heavy dat je zo in een geparkeerde auto gestopt was, damn!
Verder verbrandde ik ook razendsnel vroeger, ook hele stukken vel van mijn rug enzo.
Maar sinds mijn studententijd is dat helemaal veranderd: ik mocht vroeger nooit in de zon komen omdat mijn moeder altijd bang was voor een zonnesteek en verbrandde dus razendsnel als ik dan wél eens in de zon kwam. Maar later maak je je eigen keuzes en dan wen je er meer aan.
Oh wacht, volgens mij heb je dit lang geleden al eens een keer verteld idd!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat in die auto was juist ter bescherming
Niet fijn, maar was aan de kust dus in eerste instantie merkte ik het zelf niet door de wind.
Daarna helaas wel
... is het alweer dinsdag.quote:
Geen goeie?quote:
Helaas pindaboter.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... is het alweer dinsdag.
Goeiemorgen
quote:
Als je hier niet meer post, dan weten we genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
Heb nu wel tijgerbollen, hoop dat die mij of de vogels niet opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |