Nee twee-na-laatstequote:
Ja Litouwen haalde bij hun debuut maar 0quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee er waren er 2 die nog minder punten kregen.
Jan doet nooit watquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Jan 'So Lucky' gaat doen. Al is het maar om Jan te pesten.
Oh ja die kan ook in de Hall of Shame.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Jan 'So Lucky' gaat doen. Al is het maar om Jan te pesten.
Jawel hij is creative directorquote:
Inderdaad en toen bleven ze gelijk jarenlang weg. Toch wel een beetje de Zanger Rinus van de Baltische Staten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ja Litouwen haalde bij hun debuut maar 0
Ja, is het record voor de langste periode tussen eerste en tweede deelnamequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad en toen bleven ze gelijk jarenlang weg. Toch wel een beetje de Zanger Rinus van de Baltische Staten.
Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Jan Dulles gaat Michael Schulte doen!Dat vind ik wel een mooie keuze
Ja, wel veel minder bekend dan nuquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
3J's waren toch al wel bekend toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |