Voor u doe ik alles.quote:
doe ikquote:
thanks! dat gaat absoluut lukkenquote:
Geef ze van katoen en have fun !quote:
Vriend, moggel !quote:
Goedemorgen Bro.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geef ze van katoen en have fun !
Goedemorgen trouwens.
Eey brother, how's Dominoquote:
Heel goed.quote:
Leuk spul is het toch.quote:
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelenquote:
En lekker Rrrrrrrrrrrroling doen !!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelen
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En lekker Rrrrrrrrrrrroling doen !!![]()
Dan ben je 2x zo groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelen
nou jaquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ja![]()
Oh Nederland moet over een half uur. Eerst Noorwegen. Streams aanzetten nu. Laters!
Ik zal mijn lolbroek maar weer uitdoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ja![]()
Oh Nederland moet over een half uur. Eerst Noorwegen. Streams aanzetten nu. Laters!
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Drie kattenmannen op een rij.Hoi GB.
Ze leven dus nog wel, jammer van die herrie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt wel alsof mijn buren elke dag ruzie hebben, kolere wat een herrie steeds....
Misschien wilde neukerts?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt wel alsof mijn buren elke dag ruzie hebben, kolere wat een herrie steeds....![]()
Echt een gezellig stel.![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Drie kattenmannen op een rij.Hoi GB.
Ik heb er op het moment geen last van, het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze leven dus nog wel, jammer van die herrie.
Ik zag FF, GB en mezelf, na elkaar posten. Ik maak er nu vier vanquote:
Acht, ze hebben, laat ik het 'temperament' noemen, dat is iig nog polico.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog nooit z'on rustige buuf gehad als deze zeg
Ik hoop dat de buuv het overleefd, ze gaan nu wel erg tekeer, maar hey, zijn mijn zaken niet....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:09 schreef chufi het volgende:
Ik was niet alleen wakker vannacht.. https://www.at5.nl/artike(...)ij-naar-beneden-kwam
Ik was eerder al wakker door wat leek een schoten salvo ... om 01:45.. er gebeurde daarna alleen niets en later hoorde ik nog vergelijkbare salvo's verder weg..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de buuv het overleefd, ze gaan nu wel erg tekeer, maar hey, zijn mijn zaken niet....
Ik heb ook heerlijk rustige buren.Is weleens anders geweest.Een buuf die per ambulance werd afgevoerd omdat omdat ze helemaal doorsloeg.Moest een RM aan te pas komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog nooit z'on rustige buuf gehad als deze zeg
Hier vannacht iets na 3 uur weer brandweer met sirene, vanmorgen nagelezen, ze moesten iemand uit een verdieping van een pand in een ambulance zien te krijgen een stukje verderop.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was eerder al wakker door wat leek een schoten salvo ... om 01:45.. er gebeurde daarna alleen niets en later hoorde ik nog vergelijkbare salvo's verder weg..
Ramadan gewoonte om ff in de lucht te schieten misschien ?
Was dat na een gesprek met jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk rustige buren.Is weleens anders geweest.Een buuf die per ambulance werd afgevoerd omdat omdat ze helemaal doorsloeg.Moest een RM aan te pas komen.
Ik ben schuldig.quote:
Vast niet deze.quote:
Neuh, alsjeblieft niet.quote:
quote:
Maar ik had in eerste instantie "Mea Culpa" in gedachte.quote:
In de tuin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was al vroeg wakker, heb van 7 tot 11 de tuin gedaan, kapot moe, lekker even bijkomen.
Tevreden en aan de thee, F1 training kijkend.
Enigma,wat heb ik die CD vaak geluisterd wanneer ik niet kon slapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik had in eerste instantie "Mea Culpa" in gedachte.
Dat klinkt me lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de tuin.
Nu moet ik aan dit nummer denken.
Onbekende geinige Duitse band uit de late 70's.
Ooit 'tegenaan gelopen' en krijg het niet meer uit mijn hoofd.
Jij ook al.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enigma,wat heb ik die CD vaak geluisterd wanneer ik niet kon slapen.
quote:
Ken dit via een maat uit mil. dienst, 38 jaar geleden, heb hem zelfs ooit op vinyl gekocht en heb hem nog steeds, ergens in een doos, dat dan weer wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe leem.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Werkte heel rustgevend,ik heb zelfs de CD met de bonustrack.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken dit via een maat uit mil. dienst, 38 jaar geleden, heb hem zelfs ooit op vinyl gekocht en heb hem nog steeds, ergens in een doos, dat dan weer wel.Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik heb ooit een groot deel LP's weggedaan (nog spijt van) en een kleiner deel bewaard en die heb ik nog steeds, in een doos, doe ze ook niet weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.
Jan Akkerman woonde bij mij in het dorp.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.
Inderdaad, lekker op de bank zitten met de ogen dicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Werkte heel rustgevend,ik heb zelfs de CD met de bonustrack.
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan Akkerman woonde bij mij in het dorp.
Gitaarlegende.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurt
Ik werkte in de plaatselijke snackbar,dan kom je wel mensen tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurt
Mo_Muffin is een autoriteit op dat gebied.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik een band noem, noemen jullie de namen van de bandleden. Respect hoor.
Ik weet er niet veel van.
Dat zeker,en Chufi kent ook veel mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin is een autoriteit op dat gebied.
Laatste zangeres van BZN?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik een band noem, noemen jullie de namen van de bandleden. Respect hoor.
Ik weet er niet veel van.
Chufi kent iedereen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeker,en Chufi kent ook veel mensen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Annie schilder, fout maar was een poging
Nee het is goed, daarna was BZN BZN niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Annie schilder, fout maar was een poging
ja weer 4e plek of zoquote:
Piepen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee het is goed, daarna was BZN BZN niet meer.
Carola Smith Till slaapt tochquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]Was een gok, dacht dat er iemand met zwart haar, daar zong. Ik raad niet meer
Ik vind dat juist mooi.Een groot netwerk.quote:
quote:
Carola, Tnx. die bedoelde ik, maar dan was het fout.quote:
7e zelfs dacht ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja weer 4e plek of zoik vind het echt oersaai altijd
quote:
Ik doe wat ik doe?quote:
André Hazes?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik werkte in de plaatselijke snackbar,dan kom je wel mensen tegen.
Veel gedaan voor Boudewijn de Groot.quote:
Die dan weer niet,wel Rutger Hauer,De gebroeders Anker en Karin Bloemen.quote:
Van Karin Bloemen lijkt mij dat logisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die dan weer niet,wel Rutger Hauer,De gebroeders Anker en Karin Bloemen.
past die wel door de deur ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van Karin Bloemen lijkt mij dat logisch.
Zijdelings wel. Wat ben ik vrouwonvriendelijk zeg..quote:
Die kwam ooit een vlaai kopen toen ik in Amsterdam voor Multivlaai werkte,herkende ze me nog van de snackbar.Leuk mens.quote:
Ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijdelings wel. Wat ben ik vrouwonvriendelijk zeg..![]()
Ook, hij had dat nummer geschreven maar niemand wou het zingen. Toen zei zijn vrouw; zal ik het doen.quote:
Hij is verantwoordelijk voor de meeste Nederlandstalige hits.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Veel gedaan voor Boudewijn de Groot.
Dat is een arrogante kwal, ik kwam hem regelmatig tegen in de videotheek.quote:
Zij was idd een tof mens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kwam ooit een vlaai kopen toen ik in Amsterdam voor Multivlaai werkte,herkende ze me nog van de snackbar.Leuk mens.
quote:
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Een stuk of vijf muziekkenners hier, zou een onverslaanbaar team kunnen vormen voor een muziek quiz.
Ja, die rammelt alle namen er zo uitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.
Hij is een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die rammelt alle namen er zo uit
Maar juist het laatste vind ik juist leuk hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar er zijn hier meer users met een goede kennis van muziek, heb ik wel begrepen.
En dan kom ik met Diggy Dex aan![]()
En één liedje van Dré vind ik ook wel leuk![]()
Ach smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Maar wel een heel mooi nummer van Diggy.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar er zijn hier meer users met een goede kennis van muziek, heb ik wel begrepen.
En dan kom ik met Diggy Dex aan![]()
En één liedje van Dré vind ik ook wel leuk![]()
Ach smaken verschillen.
Helemaal mee eens, ook de diversiteit van andere onderwerpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar juist het laatste vind ik juist leuk hier.
Dat is ook de enige die ik mooi vind van Diggy en die ene van Dré, verder heb ik er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar wel een heel mooi nummer van Diggy.
Idd, ik heb een hoop muziek hier leren kennen en weet nu wat humus is. Zonder dit forum had ik het nooit geweten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook de diversiteit van andere onderwerpen.
Triootje.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik mooi vind van Diggy en die ene van Dré, verder heb ik er niet zoveel mee.
Karin,Annie liever niet.Vislucht.quote:
Beckie is leuk.quote:
Ik sla ze beide over...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Karin,Annie liever niet.Vislucht.
Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn volgens jullie de kansen van Duncan op het ESF?
Hij is ook zo'n eentje van 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.
Misschien verzint hij daar nog iets op voor die tijd, maar dan moet hij wel opschieten want het is komende week al dacht ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.
Geen idee, ik ken alleen het Spaanse nummer oh ja en de Portugese is hier langs gekomen ooit..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Dan had je wel erg sterke tegenstanders of de vragen vielen buiten jouw kennis.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.
Dat ligt aan hoe goed de anderen zijn, mag hopen dat er wat beters tussen zit dan boring-ass Duncanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen het Spaanse nummer oh ja en de Portugese is hier langs gekomen ooit..
Daarom hadden we teams van vier personen, met elk een 'specialiteit' of twee, maar het waren ook niet de minste tegenstanders, allemaal 100% popmuziekfreaks.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je wel erg sterke tegenstanders of de vragen vielen buiten jouw kennis.
In MUZ zitten wel wat gasten die de Nationale popquiz in Amstelveen een aantal keren gewonnen hebben.Ik heb daar ook een paar keer mee gedaan met een Fok! team, nooit hoge ogen gescoordquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.
Hoe heet die gast echt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.
Anders wel allemaal blote mensen in die clip.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe goed de anderen zijn, mag hopen dat er wat beters tussen zit dan boring-ass Duncan
Het is gewoon lastig, popmuziek is heel breed, en er zijn ook stromingen die je minder boeien en waar je dus ook minder feitjes van kent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef cafca het volgende:
[..]
In MUZ zitten wel wat gasten die de Nationale popquiz in Amstelveen een aantal keren gewonnen hebben.Ik heb daar ook een paar keer mee gedaan met een Fok! team, nooit hoge ogen gescoord
Duncan de Moorquote:
Bare ass boring ass, ook goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders wel allemaal blote mensen in die clip.
Ja dat was zo'n beetje de eerste keer dat ik het hoorde... Tis niet blijven hangen iigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.
quote:
Er zijn 2 concurrenten denk ik, maar hij staat al 2 maanden aan top bij de bookiesquote:
Ed Sheeranquote:
Ik kende het liedje wel, maar ik had geen idee dat het de Nederlandse inzending wasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n beetje de eerste keer dat ik het hoorde... Tis niet blijven hangen iig
Justin Bieber.quote:
Ik heb het nog nooit gehoord dus kan er niks over zeggen, maar ach......quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n beetje de eerste keer dat ik het hoorde... Tis niet blijven hangen iig
Het is prachtig zelfgeschreven nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het liedje wel, maar ik had geen idee dat het de Nederlandse inzending was![]()
Ik vind het geen verkeerd liedje.
Om uiteindelijk als één vd laatste te eindigen. Dat hele esf is een fasade geworden. Zeker sinds het Oostblok meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn 2 concurrenten denk ik, maar hij staat al 2 maanden aan top bij de bookies
Ik zie het volgende week wel.. Wanneer zit NL in de sing-offs?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het liedje wel, maar ik had geen idee dat het de Nederlandse inzending was![]()
Ik vind het geen verkeerd liedje.
I don't carequote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om uiteindelijk als één vd laatste te eindigen. Dat hele esf is een fasade geworden. Zeker sinds het Oostblok meedoet.
Schijnt gejat te zijn las ik afgelopen week.quote:
Met Justin Bieber.quote:
Hij heeft het ook nog eens zelf geschreven, wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is prachtig zelfgeschreven nummer
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog eens zelf geschreven, wist ik ook niet.
Het zou mij ook werkelijk aan mijn anus oxideren.quote:
Ook geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel.. Wanneer zit NL in de sing-offs?
Ik doe nog jaarlijks mee in Den Bosch met de grote Bossche popquiz. Meestal weten wij zo'n 2/3 van de antwoorden. Daar kom je dan rond de 10e plek mee uit. Er zitten altijd 4-5 teams van die echte freaks die minimaal elke maand zon kwis doen, die weten 75-90 %quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig, popmuziek is heel breed, en er zijn ook stromingen die je minder boeien en waar je dus ook minder feitjes van kent.
Ja moeten wij altijd omdat we niet betalen, maar komt goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook geen ideeIk weet niet eens goed hoe het tegenwoordig werkt, moet Nederland zich eerst nog kwalificeren?
Van deze ja, ik hoor het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schijnt gejat te zijn las ik afgelopen week.
Even Lubach bellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien verzint hij daar nog iets op voor die tijd, maar dan moet hij wel opschieten want het is komende week al dacht ik.
Ach een hoop muziek lijkt op elkaar, iets unieks maken kan bijna niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van deze ja, ik hoor het in ieder geval niet.
Nou heeft zij volgens mij niet veel nodig daarvoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En Ilse de lange had het gekregen als demo en die werd GEKKKKKKKKKKK
Ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Straks JUICHEN jullie, en Dees en ik zagen het aankomen
Klopt met mijn piemelfie werd ze ook lijpquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou heeft zij volgens mij niet veel nodig daarvoor
Geen idee, ik haal de politie er even bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:10 schreef cafca het volgende:
(de muziekfreaks weten waar we deze Klark Kent beter van kennen)
Ben jij die stalker waar ze al jaren last van heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klopt met mijn piemelfie werd ze ook lijp
Boring Ass = Borasquote:
quote:
Oma Potje is er gek op, zingt alles ook mee en van Blof ook.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oma Potje is er gek op, zingt alles ook mee en van Blof ook.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij die stalker waar ze al jaren last van heeft?
Mijn Ex gaat deze weekquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik vorige week naar een concert van Di-rect ben geweest?
Niet dat ik weet. Was het goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik vorige week naar een concert van Di-rect ben geweest?
quote:
Heel goed echt een talent, ik vond dat vorige album ook goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ze doen momenteel een theatertoer ja, was erg goed.
Marcel is inderdaad heel goed, die zit vol met muziek.
Zeer zeker, ik ken Marcel van Amstel live, hij kent mij alleen niet, maar met Di-rect is hij ook heel goed.quote:
En een redhead.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heel goed echt een talent, ik vond dat vorige album ook goed
Oh ja die krullenbol, die kan wel zingen ja.quote:
Ik ben in het Oude Luxor geweest, is ook een leuk theater, leuker dan het nieuwe Luxor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Vredenburg gaat ze, leuke zaal wel
Nou die wil ik welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)-weer-vrijgezel.html
GB! Perfecte match! Jij hebt de award
Best wel fout dat jij dat weet.quote:
Ik ook, oma is boodschappen doenquote:
Ik vind het wel goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel fout dat jij dat weet.
Kanye W.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wast die zwanger dan ? Wie is de vader ?
Wie de vader is, dat weet je dan wel weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wast die zwanger dan ? Wie is de vader ?
Algemene ontwikkelingquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel fout dat jij dat weet.
Meer mijn leeftijd... en ik ben goed in talenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)-weer-vrijgezel.html
GB! Perfecte match! Jij hebt de award
Ik liet het expres aan een ander over.quote:
ECHT EEN LEKKER DING EHquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ook, oma is boodschappen doen
En toen kwam dat liedje,,,,,,,iets met fuck itquote:
Dit blijft een topnummer.quote:
quote:
Hou me tegen jonguh !!! Hou me teguhquote:
Ze moet wel een borstverkleining, ik heb een grote joop traumaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hou me tegen jonguh !!! Hou me teguh![]()
Rebel Reignquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer deze tijdmachine
Maakt mij niet uit, heb toch al last van mijn rug (tuin), die bloemkolen kunnen er wel bijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze moet wel een borstverkleining, ik heb een grote joop trauma
Zo groot zijn ze toch nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze moet wel een borstverkleining, ik heb een grote joop trauma
Degene die dit weten zijn meestal personen die niet weten hoe koffie te zetten.quote:
Daar zocht ik ook even opquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja daar worden ze wel heel erg geaccentueerd.
Ga een cake bakken a damhertquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die dit weten zijn meestal personen die niet weten hoe koffie te zetten.
Niet goed geslapen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die dit weten zijn meestal personen die niet weten hoe koffie te zetten.
Nope, meer van mijn lftd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mijn leeftijd... en ik ben goed in talen
Geen zin in, vandaag heb ik zo'n alles kan morgen ook dag.quote:
OK voor jou dan.. Wel diepe gespekken in bed elke nachtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, meer van mijn lftd.
En ik spreek Vlaams.
Elke keer een vóór- en nabeschouwingquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK voor jou dan.. Wel diepe gespekken in bed elke nacht
Ik luister wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK voor jou dan.. Wel diepe gespekken in bed elke nacht
Hey mario.quote:
48 uren wat?quote:
Die is leuk.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:13 schreef mario390 het volgende:
reggie hammond:: ik ben in en bus gezeten de zich 20 keer overslagen heeft
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Eddie Murphy vind ik ook een goede acteur.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
ik kann 2 weken nu geen bier trinken![]()
ik spugge nog in zakdoek
quote:Johan Derksen: ’Duncan Laurence moet in het dorpscafé zingen’.
Eén van de beste films uit de jaren 80.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén van de beste films uit de jaren 80.
En stripes met Bill Murey.quote:
Ojee, als dat maar goed gaat!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
voetbal in bleiburg vind vandaag zonder me statt
met papa gaat het niet zo goed,kruizpijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En stripes met Bill Murey.
Hoe gaat het met je papa en mama?
Tennis belangrijker?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Was passiert?quote:
STerkte met je vader Mario..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
met papa gaat het niet zo goed,kruizpijn
Ik hoop dat het snel beter gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
met papa gaat het niet zo goed,kruizpijn
Hebben ze nu geen ballenjongen mehr?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |