Hij is verantwoordelijk voor de meeste Nederlandstalige hits.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Veel gedaan voor Boudewijn de Groot.
Dat is een arrogante kwal, ik kwam hem regelmatig tegen in de videotheek.quote:
Zij was idd een tof mens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kwam ooit een vlaai kopen toen ik in Amsterdam voor Multivlaai werkte,herkende ze me nog van de snackbar.Leuk mens.
quote:
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Een stuk of vijf muziekkenners hier, zou een onverslaanbaar team kunnen vormen voor een muziek quiz.
Ja, die rammelt alle namen er zo uitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.
Hij is een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die rammelt alle namen er zo uit
Maar juist het laatste vind ik juist leuk hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar er zijn hier meer users met een goede kennis van muziek, heb ik wel begrepen.
En dan kom ik met Diggy Dex aan![]()
En één liedje van Dré vind ik ook wel leuk![]()
Ach smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Maar wel een heel mooi nummer van Diggy.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar er zijn hier meer users met een goede kennis van muziek, heb ik wel begrepen.
En dan kom ik met Diggy Dex aan![]()
En één liedje van Dré vind ik ook wel leuk![]()
Ach smaken verschillen.
Helemaal mee eens, ook de diversiteit van andere onderwerpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar juist het laatste vind ik juist leuk hier.
Dat is ook de enige die ik mooi vind van Diggy en die ene van Dré, verder heb ik er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar wel een heel mooi nummer van Diggy.
Idd, ik heb een hoop muziek hier leren kennen en weet nu wat humus is. Zonder dit forum had ik het nooit geweten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook de diversiteit van andere onderwerpen.
Triootje.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik mooi vind van Diggy en die ene van Dré, verder heb ik er niet zoveel mee.
Karin,Annie liever niet.Vislucht.quote:
Beckie is leuk.quote:
Ik sla ze beide over...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Karin,Annie liever niet.Vislucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |