quote:
Maar ik had in eerste instantie "Mea Culpa" in gedachte.quote:
In de tuin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was al vroeg wakker, heb van 7 tot 11 de tuin gedaan, kapot moe, lekker even bijkomen.
Tevreden en aan de thee, F1 training kijkend.
Enigma,wat heb ik die CD vaak geluisterd wanneer ik niet kon slapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik had in eerste instantie "Mea Culpa" in gedachte.
Dat klinkt me lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de tuin.
Nu moet ik aan dit nummer denken.
Onbekende geinige Duitse band uit de late 70's.
Ooit 'tegenaan gelopen' en krijg het niet meer uit mijn hoofd.
Jij ook al.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enigma,wat heb ik die CD vaak geluisterd wanneer ik niet kon slapen.
quote:
Ken dit via een maat uit mil. dienst, 38 jaar geleden, heb hem zelfs ooit op vinyl gekocht en heb hem nog steeds, ergens in een doos, dat dan weer wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe leem.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Werkte heel rustgevend,ik heb zelfs de CD met de bonustrack.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken dit via een maat uit mil. dienst, 38 jaar geleden, heb hem zelfs ooit op vinyl gekocht en heb hem nog steeds, ergens in een doos, dat dan weer wel.Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik heb ooit een groot deel LP's weggedaan (nog spijt van) en een kleiner deel bewaard en die heb ik nog steeds, in een doos, doe ze ook niet weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.
Jan Akkerman woonde bij mij in het dorp.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had lp's in de trant van Thijs van Leer, Exception, Eagles, Don McClean en Mud e.d.![]()
Jammer dat ik alles heb weggegeven. Maar daar zullen andere smaken geen probleem mee hebben.
Inderdaad, lekker op de bank zitten met de ogen dicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Werkte heel rustgevend,ik heb zelfs de CD met de bonustrack.
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan Akkerman woonde bij mij in het dorp.
Gitaarlegende.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurt
Ik werkte in de plaatselijke snackbar,dan kom je wel mensen tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kent ook bijna iedereen en iedereen komt daar uit die buurt
Mo_Muffin is een autoriteit op dat gebied.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik een band noem, noemen jullie de namen van de bandleden. Respect hoor.
Ik weet er niet veel van.
Dat zeker,en Chufi kent ook veel mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin is een autoriteit op dat gebied.
Laatste zangeres van BZN?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik een band noem, noemen jullie de namen van de bandleden. Respect hoor.
Ik weet er niet veel van.
Chufi kent iedereen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeker,en Chufi kent ook veel mensen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Annie schilder, fout maar was een poging
Nee het is goed, daarna was BZN BZN niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Annie schilder, fout maar was een poging
ja weer 4e plek of zoquote:
Piepen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee het is goed, daarna was BZN BZN niet meer.
Carola Smith Till slaapt tochquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]Was een gok, dacht dat er iemand met zwart haar, daar zong. Ik raad niet meer
Ik vind dat juist mooi.Een groot netwerk.quote:
quote:
Carola, Tnx. die bedoelde ik, maar dan was het fout.quote:
7e zelfs dacht ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja weer 4e plek of zoik vind het echt oersaai altijd
quote:
Ik doe wat ik doe?quote:
André Hazes?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik werkte in de plaatselijke snackbar,dan kom je wel mensen tegen.
Veel gedaan voor Boudewijn de Groot.quote:
Die dan weer niet,wel Rutger Hauer,De gebroeders Anker en Karin Bloemen.quote:
Van Karin Bloemen lijkt mij dat logisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die dan weer niet,wel Rutger Hauer,De gebroeders Anker en Karin Bloemen.
past die wel door de deur ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van Karin Bloemen lijkt mij dat logisch.
Zijdelings wel. Wat ben ik vrouwonvriendelijk zeg..quote:
Die kwam ooit een vlaai kopen toen ik in Amsterdam voor Multivlaai werkte,herkende ze me nog van de snackbar.Leuk mens.quote:
Ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijdelings wel. Wat ben ik vrouwonvriendelijk zeg..![]()
Ook, hij had dat nummer geschreven maar niemand wou het zingen. Toen zei zijn vrouw; zal ik het doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |