Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn volgens jullie de kansen van Duncan op het ESF?
Hij is ook zo'n eentje van 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.
Misschien verzint hij daar nog iets op voor die tijd, maar dan moet hij wel opschieten want het is komende week al dacht ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo groot, want hij heeft geen zielig verhaal.
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin kan in zijn eentje de rest verslaan.
Geen idee, ik ken alleen het Spaanse nummer oh ja en de Portugese is hier langs gekomen ooit..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Dan had je wel erg sterke tegenstanders of de vragen vielen buiten jouw kennis.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.
Dat ligt aan hoe goed de anderen zijn, mag hopen dat er wat beters tussen zit dan boring-ass Duncanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen het Spaanse nummer oh ja en de Portugese is hier langs gekomen ooit..
Daarom hadden we teams van vier personen, met elk een 'specialiteit' of twee, maar het waren ook niet de minste tegenstanders, allemaal 100% popmuziekfreaks.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je wel erg sterke tegenstanders of de vragen vielen buiten jouw kennis.
In MUZ zitten wel wat gasten die de Nationale popquiz in Amstelveen een aantal keren gewonnen hebben.Ik heb daar ook een paar keer mee gedaan met een Fok! team, nooit hoge ogen gescoordquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger in kroegen aan muziekquizen meegedaan met een goed team, maar het viel nog vies tegen, we eindigden bij de middenmoot.
Hoe heet die gast echt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.
Anders wel allemaal blote mensen in die clip.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe goed de anderen zijn, mag hopen dat er wat beters tussen zit dan boring-ass Duncan
Het is gewoon lastig, popmuziek is heel breed, en er zijn ook stromingen die je minder boeien en waar je dus ook minder feitjes van kent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef cafca het volgende:
[..]
In MUZ zitten wel wat gasten die de Nationale popquiz in Amstelveen een aantal keren gewonnen hebben.Ik heb daar ook een paar keer mee gedaan met een Fok! team, nooit hoge ogen gescoord
Duncan de Moorquote:
Bare ass boring ass, ook goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders wel allemaal blote mensen in die clip.
Ja dat was zo'n beetje de eerste keer dat ik het hoorde... Tis niet blijven hangen iigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Duncan hier afgelopen week ook.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |