Voor u doe ik alles.quote:
doe ikquote:
thanks! dat gaat absoluut lukkenquote:
Geef ze van katoen en have fun !quote:
Vriend, moggel !quote:
Goedemorgen Bro.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geef ze van katoen en have fun !
Goedemorgen trouwens.
Eey brother, how's Dominoquote:
Heel goed.quote:
Leuk spul is het toch.quote:
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelenquote:
En lekker Rrrrrrrrrrrroling doen !!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelen
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En lekker Rrrrrrrrrrrroling doen !!![]()
Dan ben je 2x zo groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Vanavond mét hakken....kan zo 7 cm erbij sprokkelen
nou jaquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ja![]()
Oh Nederland moet over een half uur. Eerst Noorwegen. Streams aanzetten nu. Laters!
Ik zal mijn lolbroek maar weer uitdoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ja![]()
Oh Nederland moet over een half uur. Eerst Noorwegen. Streams aanzetten nu. Laters!
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Drie kattenmannen op een rij.Hoi GB.
Ze leven dus nog wel, jammer van die herrie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt wel alsof mijn buren elke dag ruzie hebben, kolere wat een herrie steeds....
Misschien wilde neukerts?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt wel alsof mijn buren elke dag ruzie hebben, kolere wat een herrie steeds....![]()
Echt een gezellig stel.![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Drie kattenmannen op een rij.Hoi GB.
Ik heb er op het moment geen last van, het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze leven dus nog wel, jammer van die herrie.
Ik zag FF, GB en mezelf, na elkaar posten. Ik maak er nu vier vanquote:
Acht, ze hebben, laat ik het 'temperament' noemen, dat is iig nog polico.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog nooit z'on rustige buuf gehad als deze zeg
Ik hoop dat de buuv het overleefd, ze gaan nu wel erg tekeer, maar hey, zijn mijn zaken niet....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:09 schreef chufi het volgende:
Ik was niet alleen wakker vannacht.. https://www.at5.nl/artike(...)ij-naar-beneden-kwam
Ik was eerder al wakker door wat leek een schoten salvo ... om 01:45.. er gebeurde daarna alleen niets en later hoorde ik nog vergelijkbare salvo's verder weg..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de buuv het overleefd, ze gaan nu wel erg tekeer, maar hey, zijn mijn zaken niet....
Ik heb ook heerlijk rustige buren.Is weleens anders geweest.Een buuf die per ambulance werd afgevoerd omdat omdat ze helemaal doorsloeg.Moest een RM aan te pas komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog nooit z'on rustige buuf gehad als deze zeg
Hier vannacht iets na 3 uur weer brandweer met sirene, vanmorgen nagelezen, ze moesten iemand uit een verdieping van een pand in een ambulance zien te krijgen een stukje verderop.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was eerder al wakker door wat leek een schoten salvo ... om 01:45.. er gebeurde daarna alleen niets en later hoorde ik nog vergelijkbare salvo's verder weg..
Ramadan gewoonte om ff in de lucht te schieten misschien ?
Was dat na een gesprek met jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk rustige buren.Is weleens anders geweest.Een buuf die per ambulance werd afgevoerd omdat omdat ze helemaal doorsloeg.Moest een RM aan te pas komen.
Ik ben schuldig.quote:
Vast niet deze.quote:
Neuh, alsjeblieft niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |