abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 mei 2019 @ 22:42:32 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186753946
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_186754056
@black-soldier, ja ik begrijp wat je bedoelt ja. Kop op, schouders eronder en door blijven gaan.
De attitude moet er niet onder gaan lijden.
pi_186754193
Ik krijg echt de kriebels als een vrouw antwoord met: ja, goede vraag ... Als ik vraag wanneer we afspreken. :') dan stel ik een dag voor.. nee die niet, die ook niet, druk druk druk maar wel tijd om lekker te blijven swipen :') laatste jaren vrij makkelijk dates plannen maar tegenwoordig durft niet meer af te spreken?
pi_186754270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:49 schreef Gruj0 het volgende:
@:black-soldier, ja ik begrijp wat je bedoelt ja. Kop op, schouders eronder en door blijven gaan.
De attitude moet er niet onder gaan lijden.
Exact. Vergeet niet dat vrouwen van mijlenver kunnen ruiken of je wanhopig bent, zielig bent, niet tegen een stootje kan etc. Ze merken ook meteen of je sterk in je schoenen staat en schijt hebt aan afwijzingen en andere dingen in het leven.

Vrouwen hebben geen zin om een mentaal instabiele vriend te hebben. Een man die zijn shit op orde heeft (zijn leven, waaronder mentaal) is aantrekkelijk.
pi_186754288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik krijg echt de kriebels als een vrouw antwoord met: ja, goede vraag ... Als ik vraag wanneer we afspreken. :') dan stel ik een dag voor.. nee die niet, die ook niet, druk druk druk maar wel tijd om lekker te blijven swipen :') laatste jaren vrij makkelijk dates plannen maar tegenwoordig durft niet meer af te spreken?
Gaan daar geen alarmbellen bij je af?

Gewoon next. Zo koud zoals ik het hier breng moet je het ook zo interpreteren. Geen haar op je lijf die daarom maalt. Next.
pi_186754542
Goede zaken die hier besproken worden ^O^.

Nu leuk contact lopen via OKC, Happn, BlijeP, Tinder. Kansen spreiden en dan willen ze ineens allemaal tegelijk afspreken _O-.
pi_186754580
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 23:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Goede zaken die hier besproken worden ^O^.

Nu leuk contact lopen via OKC, Happn, BlijeP, Tinder. Kansen spreiden en dan willen ze ineens allemaal tegelijk afspreken _O-.
Goed bezig. Kansen spreiden is sowieso (een of een van de) beste strategieën die je kunt toepassen.

Ik zou zeggen: met allemaal afspreken ^O^
pi_186758355
Lol. Voor mij zou het gelijk klaar zijn als ik dat ontdekte. Niets zo onaantrekkelijk als een man voor wie je de zoveelste relatie sollicitant bij hetzelfde gesprek bent, niet eens omdat hij iedereen bewust heeft geselecteerd, maar gewoon om zijn eigen kansen te spreiden. Dan weet je echt niet wat je zoekt als man. Tenzij het een competitieve vrouw is. Nou, zo'n fel begeerde prijs lijkt het me niet om in dit geval door te gaan naar de volgende ronde. Maar veel succes. Ben benieuwd wie er overblijft :').

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-05-2019 08:16:26 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186758890
Tinder is een raar iets. Als ze niet van plan zijn contact ermee te willen, moeten ze geen like swipen. Of blijven swipen. Dit geldt voor zowel de man als vrouw.

Dat mensen in de rij staan op de lijst, wat je merkt omdat je niet binnen x dagen/weken/maanden bent aangesproken, duidt al aan dat ze zodanig veel mensen in hun lijst hebben welke ze geeneens aankunnen. En dan blijven ze vast nog doorswipen ook. Tinder doet realiteitsbesef verkleinen, alsof er genoeg vissen in de zee zwemmen.

Sommige die ik tegenkwam tijdens swipen ken ik van x jaren terug van ergens, zie ik ineens dat ik een superlike heb gekregen terwijl in real life ik geeneens een blik van ze heb gekregen. Laat staan een hallo. #tinderziek
pi_186759431
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 08:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Lol. Voor mij zou het gelijk klaar zijn als ik dat ontdekte. Niets zo onaantrekkelijk als een man voor wie je de zoveelste relatie sollicitant bij hetzelfde gesprek bent, niet eens omdat hij iedereen bewust heeft geselecteerd, maar gewoon om zijn eigen kansen te spreiden. Dan weet je echt niet wat je zoekt als man. Tenzij het een competitieve vrouw is. Nou, zo'n fel begeerde prijs lijkt het me niet om in dit geval door te gaan naar de volgende ronde. Maar veel succes. Ben benieuwd wie er overblijft :').
Vrouwen doen dat net zo goed. Dus ik begrijp niet echt wat je nu hiermee probeert te bereiken.

Hoe vaak ik wel niet leuk in gesprek was met iemand en dan ineens; ik heb iemand ontmoet..

En kansen spreiden is alleen maar goed, want de vrouwen kunnen al die aandacht niet aan, althans dat zeggen ze dan, of ze zijn "druk".. :').

Als man zijnde mag je van geluk spreken als 3 van de 10 vrouwen überhaupt een reactie geeft. Dus ik richt mij niet meer op 1 persoon, zonde van de tijd / aandacht, als het dan alsnog spaak loopt.

Het is graag of niet, maar velen denken dat ze gods gift to man zijn.. Nou, bij lange na niet..
pi_186760849
Ik vind het vooral grappig om te zien dat je sommige dames echt jaaaaaarenlang overal tegenkomt op de apps, die blijven forever single of zijn om de paar maanden terug. Soms met jaren hetzelfde profiel en gelijke oude foto's en soms zie je echt om de zoveel weken weer heel profiel aangepast haha. En soms zie ik weleens matches die dan ineens een relatie hebben en dan echt met een hele lelijke gozer of iemand die totaal niet bij ze past waarvan je ziet dat het uit wanhoop is, en dan jaar daarop ineens zwanger ofzo of toch uit elkaar. Mooiste was nog iemand die absoluut geen kinderen wou, en 'ineens' had ze een relatie, onzorgvuldig zwanger geworden, relatie vrijwel direct uit en terug op de apps op zoek naar een nieuwe 'vaderfiguur'. :') dan kan je jezelf ook niet meer verkopen en met een kind moet je nog meer je best doen. Maar goed, ondertussen ben ik zelf ook al jaren single dus weet niet of ik recht van spreken heb maar sommige beroepsdaters vallen wel op. Of van die dames die echt heel knap zijn, succesvolle baan maar blijkbaar net uit relatie komen doordat je merkt dat ze allemaal vakantiefoto's hebben gemaakt tijdens romantische diners ofzo, maar dan vanuit één kant. Niemand krijgt je anders zo verliefd kijkend op een foto als je toenmalige lover. Uiteindelijk hopen we allemaal de ware te vinden en zulke apps nooit meer te hoeven openen.
pi_186761039
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vind het vooral grappig om te zien dat je sommige dames echt jaaaaaarenlang overal tegenkomt op de apps, die blijven forever single of zijn om de paar maanden terug. Soms met jaren hetzelfde profiel en gelijke oude foto's en soms zie je echt om de zoveel weken weer heel profiel aangepast haha. En soms zie ik weleens matches die dan ineens een relatie hebben en dan echt met een hele lelijke gozer of iemand die totaal niet bij ze past waarvan je ziet dat het uit wanhoop is, en dan jaar daarop ineens zwanger ofzo of toch uit elkaar. Mooiste was nog iemand die absoluut geen kinderen wou, en 'ineens' had ze een relatie, onzorgvuldig zwanger geworden, relatie vrijwel direct uit en terug op de apps op zoek naar een nieuwe 'vaderfiguur'. :') dan kan je jezelf ook niet meer verkopen en met een kind moet je nog meer je best doen. Maar goed, ondertussen ben ik zelf ook al jaren single dus weet niet of ik recht van spreken heb maar sommige beroepsdaters vallen wel op. Of van die dames die echt heel knap zijn, succesvolle baan maar blijkbaar net uit relatie komen doordat je merkt dat ze allemaal vakantiefoto's hebben gemaakt tijdens romantische diners ofzo, maar dan vanuit één kant. Niemand krijgt je anders zo verliefd kijkend op een foto als je toenmalige lover. Uiteindelijk hopen we allemaal de ware te vinden en zulke apps nooit meer te hoeven openen.
Dit ook ja, kom steeds dezelfde tegen met oude foto's. Al jaren!? En dat vader figuur is wel herkenbaar.. Helaas van dichtbij meegemaakt, ze zocht eerst een vriend en ineens toch maar een man om haar "gezin" compleet te maken.. :r.

Dat kind van haar heeft (uitzonderingen daargelaten), al een vader, los dat samen maar op, ik ga je kind niet opvoeden..

Ik sta ook al een tijd te daten, maar wel met verse natuurlijke foto's :)
pi_186761354
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit ook ja, kom steeds dezelfde tegen met oude foto's. Al jaren!? En dat vader figuur is wel herkenbaar.. Helaas van dichtbij meegemaakt, ze zocht eerst een vriend en ineens toch maar een man om haar "gezin" compleet te maken.. :r.

Dat kind van haar heeft (uitzonderingen daargelaten), al een vader, los dat samen maar op, ik ga je kind niet opvoeden..

Ik sta ook al een tijd te daten, maar wel met verse natuurlijke foto's :)
Ja en als je dan weet hoe ze aan dat kind gekomen is moeten er al alarmbellen gaan rinkelen... Laatst nog iemand van 21 met een kind van 3, vader geen contact mee blablabla, best triest hoor. En het feit dat ze een kind heeft betekend vaak ook dat je als nieuwe lover nooit echt op 1 komt en je zit altijd nog met de problemen van de vorige relatie, de ex die ineens een nieuwe vriendin heeft en geen goede vader blijkt of dat die nieuwe vriendin zich gaat bemoeien met het kind van die ex. Alleen mensen met kinderen hebben zin of begrip in die struggles. Als single ver weg van blijven.

Of die stelletjes die vol bombarie hun relatie aankondigen op Facebook, gezellige feestdagen foto's plaatsen en dan na een paar weken is alles verdwenen van de kanalen en heeft die relatie nooit bestaan als je niet beter zou weten haha. Dat is ook altijd pijnlijk :D
pi_186762050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Vrouwen doen dat net zo goed. Dus ik begrijp niet echt wat je nu hiermee probeert te bereiken.

Hoe vaak ik wel niet leuk in gesprek was met iemand en dan ineens; ik heb iemand ontmoet..

En kansen spreiden is alleen maar goed, want de vrouwen kunnen al die aandacht niet aan, althans dat zeggen ze dan, of ze zijn "druk".. :').

Als man zijnde mag je van geluk spreken als 3 van de 10 vrouwen überhaupt een reactie geeft. Dus ik richt mij niet meer op 1 persoon, zonde van de tijd / aandacht, als het dan alsnog spaak loopt.

Het is graag of niet, maar velen denken dat ze gods gift to man zijn.. Nou, bij lange na niet..
Ja ik heb zelf ook dat gedrag vertoond op datingsites vroeger. Maar dan was het omdat ik geen bot nee durfde te zeggen. Eigenlijk weet je al wel bij het eerste contact of het iets kan worden of niet. Ook bij chatten, de manier waarop iemand praat. Of komt er snel iets aan het licht waaruit dat blijkt. Maar omdat ik zelf dus ook in mijn hoofd had van "niet kieskeurig zijn!" wilde ik iedereen een kans geven. Maar ik had het bij velen direct af moeten kappen. Met de meeste is het ook niet eens tot een date gekomen gelukkig. Mocht ik weer eens gaan chat daten en het gesprek bevalt me niet, dan zeg ik gewoon sorry je bent niet wat ik zoek. Als hij vraagt waarom niet leg ik het dan uit en als hij irritant aandringt blokkeer ik diegene dan. Ik vind kansen spreiden ok als je nog aan het chatten bent maar tijdens real life date.. Nee. Je kan toch wel selecteren en 1 voor 1 in het echt afspreken, pas als de eerste niks geworden is? Single zijn is geen bijstand. Je hoeft geen huur te betalen met een relatie. Er gebeurt niks als je geduld hebt. Ik haat energie investeren in haastige mensen die zo snel mogelijk een partner willen .

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-05-2019 12:37:17 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186762723
Het lijkt erop alsof 'kansen spreiden' totaal verkeerd wordt geïnterpreteerd hier.

Kansen spreiden is niets meer dan daten met meerdere vrouwen tegelijk. Dit is nog de datingfase. Er is nog helemaal niets exclusiefs. Als je dates hebt staan met meerdere vrouwen, dan is het helemaal niet zeker dat een van die drie vrouwen ook iets wordt. Als man vind ik het dan ook niet gek (maar volkomen logisch en begrijpelijk) dat mannen met meerdere vrouwen chatten/daten etc. Dat zou ook geen probleem moeten zijn.

Dat mensen hier dan opperen dat ze het niet pikken dat een man met meerdere vrouwen aan het daten is, is ontzettend flauwekul. Dat zijn typen mensen die het datingproces willen controleren en al op voorhand niets meer met je te maken willen hebben 'als ze erachter komen'. :')

En kansen spreiden betekent niet dat je met iedereen neukt. Kansen spreiden moet je heel statisch lezen. Met meerdere vrouwen (tegelijk) daten om je kans op een relatie/daten te vergroten. Dat doen mannen als vrouwen.

Maar als je wat verder bent met 1 iemand en het klikt en je hebt het gezellig met elkaar, dan zou ik daten met anderen op een lager pitje zetten. Maar de ervaring leert dat je dan ook minder behoefte hebt om met anderen te daten. Want je weet dat jullie elkaar zien zitten. Als je in deze fase bent beland, weet je dat je met haar verder wil. Anderen komen dan steeds minder in beeld.
pi_186763013
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef black-soldier het volgende:
Het lijkt erop alsof 'kansen spreiden' totaal verkeerd wordt geïnterpreteerd hier.

Kansen spreiden is niets meer dan daten met meerdere vrouwen tegelijk. Dit is nog de datingfase. Er is nog helemaal niets exclusiefs. Als je dates hebt staan met meerdere vrouwen, dan is het helemaal niet zeker dat een van die drie vrouwen ook iets wordt. Als man vind ik het dan ook niet gek (maar volkomen logisch en begrijpelijk) dat mannen met meerdere vrouwen chatten/daten etc. Dat zou ook geen probleem moeten zijn.

Dat mensen hier dan opperen dat ze het niet pikken dat een man met meerdere vrouwen aan het daten is, is ontzettend flauwekul. Dat zijn typen mensen die het datingproces willen controleren en al op voorhand niets meer met je te maken willen hebben 'als ze erachter komen'. :')

En kansen spreiden betekent niet dat je met iedereen neukt. Kansen spreiden moet je heel statisch lezen. Met meerdere vrouwen (tegelijk) daten om je kans op een relatie/daten te vergroten. Dat doen mannen als vrouwen.

Maar als je wat verder bent met 1 iemand en het klikt en je hebt het gezellig met elkaar, dan zou ik daten met anderen op een lager pitje zetten. Maar de ervaring leert dat je dan ook minder behoefte hebt om met anderen te daten. Want je weet dat jullie elkaar zien zitten. Als je in deze fase bent beland, weet je dat je met haar verder wil. Anderen komen dan steeds minder in beeld.
100% mee eens
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_186764145
Ik heb nog geeneens date gehad en de app loopt al vast :')

#modernelevenstruggles
pi_186765191
Wat is het toch met al die knurften met vragenlijstjes of truth or dare als intro?
pi_186765199
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef black-soldier het volgende:
Het lijkt erop alsof 'kansen spreiden' totaal verkeerd wordt geïnterpreteerd hier.

Kansen spreiden is niets meer dan daten met meerdere vrouwen tegelijk. Dit is nog de datingfase. Er is nog helemaal niets exclusiefs. Als je dates hebt staan met meerdere vrouwen, dan is het helemaal niet zeker dat een van die drie vrouwen ook iets wordt. Als man vind ik het dan ook niet gek (maar volkomen logisch en begrijpelijk) dat mannen met meerdere vrouwen chatten/daten etc. Dat zou ook geen probleem moeten zijn.

Dat mensen hier dan opperen dat ze het niet pikken dat een man met meerdere vrouwen aan het daten is, is ontzettend flauwekul. Dat zijn typen mensen die het datingproces willen controleren en al op voorhand niets meer met je te maken willen hebben 'als ze erachter komen'. :')

En kansen spreiden betekent niet dat je met iedereen neukt. Kansen spreiden moet je heel statisch lezen. Met meerdere vrouwen (tegelijk) daten om je kans op een relatie/daten te vergroten. Dat doen mannen als vrouwen.

Maar als je wat verder bent met 1 iemand en het klikt en je hebt het gezellig met elkaar, dan zou ik daten met anderen op een lager pitje zetten. Maar de ervaring leert dat je dan ook minder behoefte hebt om met anderen te daten. Want je weet dat jullie elkaar zien zitten. Als je in deze fase bent beland, weet je dat je met haar verder wil. Anderen komen dan steeds minder in beeld.
Nadat je met 1 iemand naar bed gaat is het netjes om de rest te negeren.
pi_186765206
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 14:58 schreef ChristmasRoses het volgende:
Wat is het toch met al die knurften met vragenlijstjes of truth or dare als intro?
Gewoon normale jongens swipen..
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:23 #21
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186765425
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:12 schreef Yiwei het volgende:
Tinder is een raar iets. Als ze niet van plan zijn contact ermee te willen, moeten ze geen like swipen. Of blijven swipen. Dit geldt voor zowel de man als vrouw.

Dat mensen in de rij staan op de lijst, wat je merkt omdat je niet binnen x dagen/weken/maanden bent aangesproken, duidt al aan dat ze zodanig veel mensen in hun lijst hebben welke ze geeneens aankunnen. En dan blijven ze vast nog doorswipen ook. Tinder doet realiteitsbesef verkleinen, alsof er genoeg vissen in de zee zwemmen.

Sommige die ik tegenkwam tijdens swipen ken ik van x jaren terug van ergens, zie ik ineens dat ik een superlike heb gekregen terwijl in real life ik geeneens een blik van ze heb gekregen. Laat staan een hallo. #tinderziek
Wie ben jij om te bepalen hoe iemand zich op Tinder moet gedragen?
  zaterdag 11 mei 2019 @ 15:17:50 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186765439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik krijg echt de kriebels als een vrouw antwoord met: ja, goede vraag ... Als ik vraag wanneer we afspreken. :') dan stel ik een dag voor.. nee die niet, die ook niet, druk druk druk maar wel tijd om lekker te blijven swipen :') laatste jaren vrij makkelijk dates plannen maar tegenwoordig durft niet meer af te spreken?
Als je een dag oid voorstelt om iets te doen en ze zegt dat ze niet kan en ze komt niet zelf met een dag waarop ze wel kan, kan je er vanuit gaan dat ze er geen behoefte aan heeft
pi_186766034
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 15:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als je een dag oid voorstelt om iets te doen en ze zegt dat ze niet kan en ze komt niet zelf met een dag waarop ze wel kan, kan je er vanuit gaan dat ze er geen behoefte aan heeft
Vaak is dat wel zo ja. Reken maar dat als ze interesse heeft, dat ze dan echt wel met een voorstel / datum komt.
pi_186766704
Sommige vrouwen voelen zich wel aangevallen zeg, terwijl hier iets slechts in algemene zin wordt besproken.

Nee ik heb nooit "mijn kansen gespreid" en ik weet wat ik wil. Maar diegene is niet beschikbaar.
Ik weet ook niet of ik ooit mijn kansen zal willen spreiden, maar ik begrijp de mannen die het doen wel.

Door het internet zijn er geen grenzen meer en de eisen (enorm) hoog. Als je niet je kansen spreidt verminder je automatisch flink de kans dat je iemand vindt. Immers achter elke swipe kan iemand zitten waar het goed mee klikt en die zeker met je op date wil.

Als je iemand leuk vindt loont het zeker wel om daar tijd en moeite in te steken, maar die persoon kan jou ook net zo goed unmatchen of ghosten om wat voor reden dan ook. Als je op die manier (niet spreiden) op zoek bent en dan telkens alles opnieuw moet "opstarten" kan het erg lang duren voor je iemand hebt gevonden. Dus dat kansen spreiden doen de meesten verwacht ik.

Wanneer je serieus met iemand heel lang aan het praten, aan het daten bent of zelfs het bed deelt is swipen enz zeker not done (met een beetje verstand in je bol vind je dat ook niet nodig of zelfs ongewenst), maar daar had black-soldier het absoluut niet over.
pi_186766955
Wat vinden jullie van mijn right-swiper?

pi_186789359
Ja hoor, leuk aan het appen en bellen met iemand. Komt ze haar ex tegen en heeft ze "gevoelens".. *zucht
pi_186789568
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 18:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja hoor, leuk aan het appen en bellen met iemand. Komt ze haar ex tegen en heeft ze "gevoelens".. *zucht
Lol, ja dat is wel een klassieker _O-
pi_186790884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef black-soldier het volgende:
Het lijkt erop alsof 'kansen spreiden' totaal verkeerd wordt geïnterpreteerd hier.

Kansen spreiden is niets meer dan daten met meerdere vrouwen tegelijk. Dit is nog de datingfase. Er is nog helemaal niets exclusiefs. Als je dates hebt staan met meerdere vrouwen, dan is het helemaal niet zeker dat een van die drie vrouwen ook iets wordt. Als man vind ik het dan ook niet gek (maar volkomen logisch en begrijpelijk) dat mannen met meerdere vrouwen chatten/daten etc. Dat zou ook geen probleem moeten zijn.

Dat mensen hier dan opperen dat ze het niet pikken dat een man met meerdere vrouwen aan het daten is, is ontzettend flauwekul. Dat zijn typen mensen die het datingproces willen controleren en al op voorhand niets meer met je te maken willen hebben 'als ze erachter komen'. :')

En kansen spreiden betekent niet dat je met iedereen neukt. Kansen spreiden moet je heel statisch lezen. Met meerdere vrouwen (tegelijk) daten om je kans op een relatie/daten te vergroten. Dat doen mannen als vrouwen.

Maar als je wat verder bent met 1 iemand en het klikt en je hebt het gezellig met elkaar, dan zou ik daten met anderen op een lager pitje zetten. Maar de ervaring leert dat je dan ook minder behoefte hebt om met anderen te daten. Want je weet dat jullie elkaar zien zitten. Als je in deze fase bent beland, weet je dat je met haar verder wil. Anderen komen dan steeds minder in beeld.
Wanneer ik met iemand date en ik weet dat hij "zijn kansen spreidt" dan is dat een afknapper en zal ik ook gelijk stoppen. Ikzelf date 1 persoon per keer en als hij niet bevalt dan pas next.
Dat de ander "kansen spreidt" voelt voor mij alsof ik een backup ben, tweede keus of zevende. Voor het geval het niet gaat met die 6 anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2019 19:21:13 ]
  zondag 12 mei 2019 @ 19:22:34 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186790947
Miss ben je wel keuze 1 van de 7.
pi_186791048
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Miss ben je wel keuze 1 van de 7.
Nadat hij eerst bij de andere 6 heeft gekeken? Nah.
pi_186791135
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:20 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Wanneer ik met iemand date en ik weet dat hij "zijn kansen spreidt" dan is dat een afknapper en zal ik ook gelijk stoppen. Ikzelf date 1 persoon per keer en als hij niet bevalt dan pas next.
Dat de ander "kansen spreidt" voelt voor mij alsof ik een backup ben, tweede keus. Voor het geval het niet gaat met die 6 anderen.
Ten eerste is kansen spreiden de enige manier voor veel mannen om überhaupt een date te scoren. Mannen hebben over het algemeen niet zo even dates op de planning staan. Vrouwen daarentegen, die hebben veel meer kans om een date te scoren omdat meerdere mannen op die vrouw aan het jagen zijn. Bij mannen is dat veel minder het geval. Concurrentie is tussen mannen veel groter dan tussen vrouwen.

Als een man met een vrouw aan het chatten is en het klikt, dan is nog helemaal geen zekerheid dat zij voor hem kiest. Zelfs na één date niet. De kans dat hij haar te pakken krijgt is kleiner dan dat zij na die ene date weer een nieuwe kerel aan de haak slaat. Zo werkt de dynamiek nou eenmaal.

Dat jij als vrouw die kerel kunt afschrijven 'omdat hij zijn kansen aan het spreiden is' en daarna met een andere kerel kan daten betekent niet dat hij dat ook kan. Integendeel, mannen hebben over het algemeen veel minder dates dan vrouwen. Dat de man dan ervoor kiest om met meerdere vrouwen te chatten en te daten is puur om hemzelf te beschermen. Want hij weet dat van die 3 dates de kans groot is dat die 2 of 3 vrouwen niets worden. Maar doordat hij nu met meerdere vrouwen date, is de kans juist groter dat het toch met een van die vrouwen iets wordt.

Maar als een man eenmaal met een vrouw aan het daten is (meerdere dates achter de rug) en hij weet dat er toekomst in zit, dan is het niet netjes om met andere vrouwen te daten. Maar als hij aan het chatten is en nog geen dates heeft staan of de eerste date is geweest en dat wordt niets, dan zou hij gewoon door mogen daten en chatten met meerdere vrouwen. Is totaal geen probleem.
  zondag 12 mei 2019 @ 19:29:52 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186791144
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:26 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Nadat hij eerst bij de andere 6 heeft gekeken? Nah.
Hoeft niet. Miss wil hij eerst met jou daten en als dat niets wordt met de rest.
pi_186791211
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ten eerste is kansen spreiden de enige manier voor veel mannen om überhaupt een date te scoren. Mannen hebben over het algemeen niet zo even dates op de planning staan. Vrouwen daarentegen, die hebben veel meer kans om een date te scoren omdat meerdere mannen op die vrouw aan het jagen zijn. Bij mannen is dat veel minder het geval. Concurrentie is tussen mannen veel groter dan tussen vrouwen.

Als een man met een vrouw aan het chatten is en het klikt, dan is nog helemaal geen zekerheid dat zij voor hem kiest. Zelfs na één date niet. De kans dat hij haar te pakken krijgt is kleiner dan dat zij na die ene date weer een nieuwe kerel aan de haak slaat. Zo werkt de dynamiek nou eenmaal.

Dat jij als vrouw die kerel kunt afschrijven 'omdat hij zijn kansen aan het spreiden is' en daarna met een andere kerel kan daten betekent niet dat hij dat ook kan. Integendeel, mannen hebben over het algemeen veel minder dates dan vrouwen. Dat de man dan ervoor kiest om met meerdere vrouwen te chatten en te daten is puur om hemzelf te beschermen. Want hij weet dat van die 3 dates de kans groot is dat die 2 of 3 vrouwen niets worden. Maar doordat hij nu met meerdere vrouwen date, is de kans juist groter dat het toch met een van die vrouwen iets wordt.

Maar als een man eenmaal met een vrouw aan het daten is (meerdere dates achter de rug) en hij weet dat er toekomst in zit, dan is het niet netjes om met andere vrouwen te daten. Maar als hij aan het chatten is en nog geen dates heeft staan of de eerste date is geweest en dat wordt niets, dan zou hij gewoon door mogen daten en chatten met meerdere vrouwen. Is totaal geen probleem.
Ach ja, ik praat natuurlijk vanuit mijn eigen oogpunt.
  zondag 12 mei 2019 @ 19:34:54 #34
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186791296
Ik kreeg eigenlijk dagelijks meerdere matches op tinder maar afgelopen week heb ik 3 in totaal terwijl ik niets anders doe. Ik heb even gegoogled en meerdere mensen lijken zoiets meegemaakt te hebben. Ze moeten dan rare capriolen uithalen zoals account verwijderen en een nieuwe aanmaken met een ander nummer etc.

Hebben jullie zoiets meegemaakt?
Sisco Certified
pi_186791311
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:31 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ach ja, ik praat natuurlijk vanuit mijn eigen oogpunt.
Exact ;)

Wij mannen kijken hier anders tegenaan.
pi_186791471
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact ;)

Wij mannen kijken hier anders tegenaan.
Maar stel nu dat die zeven vrouwen met wie je tegelijkertijd datet, hetzelfde denken als ik. Dan hou je niemand over. Zou het dan niet beter zijn om het eerst bij 1 te houden en er echt voor te gaan?
pi_186791882
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:40 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Maar stel nu dat die zeven vrouwen met wie je tegelijkertijd datet, hetzelfde denken als ik. Dan hou je niemand over. Zou het dan niet beter zijn om het eerst bij 1 te houden en er echt voor te gaan?
Jij zit in je hoofd al in een andere fase, namelijk de fase waar je al een tijdje aan het daten bent. In dat geval: ben ik met je eens dat hij voor haar moet gaan en dan niet meer verder moet daten. Want dat vind ik niet kunnen. Want ben je in mijn ogen geen man, maar ben je spelletjes aan het spelen. Dus: als je wat meer dates hebt op zitten met een vrouw en je het ontzettend leuk en gezellig met haar hebt, dan ga je niet meer verder daten. Punt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik nog niet op dat punt ben beland. Ik zit nog in de fase van chatten richting de eerste date of net na de eerste date. Want dat is de periode (chatten tot na de eerste date) waarin voor de man van alles kan misgaan. Dat de man in die periode met 7 verschillende vrouwen chat, is prima. Als hij na die eerste date achter komt dat zij niet verder wil en hij daarna met 7 vrouwen chat, ook prima. Of als hij 3 eerste dates heeft staan en hij met alle drie de vrouwen op eerste date gaat, dan ook gewoon lekker moet doen. Want de kans voor hem dat hij ze alle drie aan de haak slaat is klein. De kans is groter dat 2 of 3 vrouwen niet verder willen. Dus de kans voor de man om een leuke vrouw aan de haak te slaan als hij met meerdere vrouwen chat en date (eerste date) is groter dan als hij met 1 vrouw chat en date (eerste date).
pi_186792381
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij zit in je hoofd al in een andere fase, namelijk de fase waar je al een tijdje aan het daten bent. In dat geval: ben ik met je eens dat hij voor haar moet gaan en dan niet meer verder moet daten. Want dat vind ik niet kunnen. Want ben je in mijn ogen geen man, maar ben je spelletjes aan het spelen. Dus: als je wat meer dates hebt op zitten met een vrouw en je het ontzettend leuk en gezellig met haar hebt, dan ga je niet meer verder daten. Punt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik nog niet op dat punt ben beland. Ik zit nog in de fase van chatten richting de eerste date of net na de eerste date. Want dat is de periode (chatten tot na de eerste date) waarin voor de man van alles kan misgaan. Dat de man in die periode met 7 verschillende vrouwen chat, is prima. Als hij na die eerste date achter komt dat zij niet verder wil en hij daarna met 7 vrouwen chat, ook prima. Of als hij 3 eerste dates heeft staan en hij met alle drie de vrouwen op eerste date gaat, dan ook gewoon lekker moet doen. Want de kans voor hem dat hij ze alle drie aan de haak slaat is klein. De kans is groter dat 2 of 3 vrouwen niet verder willen. Dus de kans voor de man om een leuke vrouw aan de haak te slaan als hij met meerdere vrouwen chat en date (eerste date) is groter dan als hij met 1 vrouw chat en date (eerste date).
Okay.
pi_186799707
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:40 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Maar stel nu dat die zeven vrouwen met wie je tegelijkertijd datet, hetzelfde denken als ik. Dan hou je niemand over. Zou het dan niet beter zijn om het eerst bij 1 te houden en er echt voor te gaan?
Veel mensen, zowel vrouwen als mannen, willen inderdaad dat de ander voor ze gaat. Dat je leuk wordt gevonden door de persoon die je bent en niet omdat diegene iemand moest vinden en gaat pakken wat die pakken kan. Of accepteren wat die accepteren kan.

Alleen iedereen weet dat als je Tinder gebruikt, dat je altijd 1 van de velen bent. In het echte leven is het eigenlijk ook zo, alleen dan is het minder merkbaar waardoor mensen er minder bewust van zijn. Overigens is het niet minder erg in het echte leven. Bijv. toen ik een half jaar iemand aan het leren kennen was, en ik keek terug omdat ik wou kijken wat hij is gaan doen. Nou, daar stond hij te flirten met een ander optie. Als je het voor je neus ziet gebeuren, is het nog erger dan Tinder waarbij je het weet maar niet ziet. Maar als iemand op Tinder een avond niet reageert of die komt met een vaag verhaal, dan weet je ook wel dat die met nummer weet-ik-veel-hoeveel is gaan afspreken. Dan denk ik: wat kom je doen dan?!
pi_186800045
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ten eerste is kansen spreiden de enige manier voor veel mannen om überhaupt een date te scoren. Mannen hebben over het algemeen niet zo even dates op de planning staan. Vrouwen daarentegen, die hebben veel meer kans om een date te scoren omdat meerdere mannen op die vrouw aan het jagen zijn. Bij mannen is dat veel minder het geval. Concurrentie is tussen mannen veel groter dan tussen vrouwen.

Als een man met een vrouw aan het chatten is en het klikt, dan is nog helemaal geen zekerheid dat zij voor hem kiest. Zelfs na één date niet. De kans dat hij haar te pakken krijgt is kleiner dan dat zij na die ene date weer een nieuwe kerel aan de haak slaat. Zo werkt de dynamiek nou eenmaal.

Dat jij als vrouw die kerel kunt afschrijven 'omdat hij zijn kansen aan het spreiden is' en daarna met een andere kerel kan daten betekent niet dat hij dat ook kan. Integendeel, mannen hebben over het algemeen veel minder dates dan vrouwen. Dat de man dan ervoor kiest om met meerdere vrouwen te chatten en te daten is puur om hemzelf te beschermen. Want hij weet dat van die 3 dates de kans groot is dat die 2 of 3 vrouwen niets worden. Maar doordat hij nu met meerdere vrouwen date, is de kans juist groter dat het toch met een van die vrouwen iets wordt.

Iedereen heeft voorkeuren, ook vrouwen. Geloof mij maar dat er zat foto modellen mannen op Tinder zitten, allemaal met six-pack foto's erbij. En toch zijn er zat vrouwen die maar chat hebben met 1 man in weken. Niet omdat het bewust is, maar omdat mensen voorkeuren hebben wie ze leuk vinden. En wie ze willen.

Bijv. om 1 match te krijgen moest ik 2 uur swipen. En doordat mannen sleepnet techniek gebruiken ben ik daarna ook vaker onmatcht. In 1 uur like ik met twijfel maar 2 mensen. Het is niet zo dat alleen mannen veel werk moeten doen.

Ik merk ook wanneer mannen gewoon maar wat proberen nadat er een match is. M.a.w. wanneer ik niet de favoriet ben, want ze zijn erg kortaf met 2 woorden ofzo. Daarnaast als er wat getypt is, gaan ze foetsie. M.a.w. het is teveel moeite voor iemand die ze eigenlijk niet willen. Ze vertellen ook niks over zichzelf. Dan kunnen ze beter richten op iemand die ze wel willen. Is voor alle partijen beter, dat er kans is dat je wordt afgewezen hoort erbij.
  maandag 13 mei 2019 @ 01:24:50 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186800257
Wat ik niet zo goed snap is waarom hier zo vaak gedaan wordt alsof daten een competitie is. Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die bij je past, of diegene nou 1 of 100 dates tegelijk heeft boeit daarin toch ook niet, zolang er maar openheid is.

Vanmorgen ook bericht van een match waar ik al een aantal dagen mee praat, dat ze na een date met iemand anders eerst wil kijken waar dat heen gaat. Alleen maar mooi toch als iemand open is, zouden meer mensen moeten doen; Succes gewenst en gezegd dat ze altijd wat mag sturen als het niks wordt.

Volgens de logica die hier voorbij komt zou ik mij achtergesteld moeten voelen omdat ik 2e keuze zou zijn. (als ze nog wat zou sturen)

Uiteindelijk benadeel je dan toch alleen jezelf.
pi_186802714
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat ik niet zo goed snap is waarom hier zo vaak gedaan wordt alsof daten een competitie is. Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die bij je past, of diegene nou 1 of 100 dates tegelijk heeft boeit daarin toch ook niet, zolang er maar openheid is.

Vanmorgen ook bericht van een match waar ik al een aantal dagen mee praat, dat ze na een date met iemand anders eerst wil kijken waar dat heen gaat. Alleen maar mooi toch als iemand open is, zouden meer mensen moeten doen; Succes gewenst en gezegd dat ze altijd wat mag sturen als het niks wordt.

Volgens de logica die hier voorbij komt zou ik mij achtergesteld moeten voelen omdat ik 2e keuze zou zijn. (als ze nog wat zou sturen)

Uiteindelijk benadeel je dan toch alleen jezelf.
Daten is ook een competitie, en Tinder als voorselectie helemaal. Geen match = geen succes. Een match krijg je alleen doordat je elkaar allebei leuk vindt. Iemand vergelijkt je toch met de rest. Je kan leuk praten en een leuke date hebben maar daarna gaat ze toch in haar hoofd je afzetten tegen de rest van de (lopende) opties, ben je leuk genoeg om die niet te benaderen of ga je door met swipen omdat je denkt beter te krijgen? Zelfde als solliciteren dus, waar een klik vaak belangrijker is dan de kwaliteiten van iemand omdat je er elke dag mee moet werken.
pi_186805830
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat ik niet zo goed snap is waarom hier zo vaak gedaan wordt alsof daten een competitie is. Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die bij je past, of diegene nou 1 of 100 dates tegelijk heeft boeit daarin toch ook niet, zolang er maar openheid is.

Vanmorgen ook bericht van een match waar ik al een aantal dagen mee praat, dat ze na een date met iemand anders eerst wil kijken waar dat heen gaat. Alleen maar mooi toch als iemand open is, zouden meer mensen moeten doen; Succes gewenst en gezegd dat ze altijd wat mag sturen als het niks wordt.

Volgens de logica die hier voorbij komt zou ik mij achtergesteld moeten voelen omdat ik 2e keuze zou zijn. (als ze nog wat zou sturen)

Uiteindelijk benadeel je dan toch alleen jezelf.
Mee eens. Ik zie het ook niet echt als competitie. Had eens een match die zei nadat ik het gesprek begonnen was dat ze met iemand anders aan het daten was en geen interesse had. Paar maanden laten wederom weer gematched en wel paar dagen mee geappt. Beter dat ze het zo doet dan helemaal niet reageert.

Een beetje competitie is het wel, alleen weet je niet waarop. Iets als een klik of er leuk uit zien op foto's is wat lastig meetbaar. Daarnaast valt of staat het bij mij vooral bij de eerste paar zinnen en hoe snel je af bent van de standaard suffe onderwerpen als werk en woonplaats.
pi_186806090
Gisteren binnen een half uur een telefoon nummer gescoord via Tinder en vervolgens 2 uur aan de telefoon gehangen, zonder het te hebben over werk of ander saai gedoe :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2019 13:27:10 ]
pi_186806239
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat ik niet zo goed snap is waarom hier zo vaak gedaan wordt alsof daten een competitie is. Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die bij je past, of diegene nou 1 of 100 dates tegelijk heeft boeit daarin toch ook niet, zolang er maar openheid is.

Vanmorgen ook bericht van een match waar ik al een aantal dagen mee praat, dat ze na een date met iemand anders eerst wil kijken waar dat heen gaat. Alleen maar mooi toch als iemand open is, zouden meer mensen moeten doen; Succes gewenst en gezegd dat ze altijd wat mag sturen als het niks wordt.

Volgens de logica die hier voorbij komt zou ik mij achtergesteld moeten voelen omdat ik 2e keuze zou zijn. (als ze nog wat zou sturen)

Uiteindelijk benadeel je dan toch alleen jezelf.
Daten = competitie want concurrentie. Jij bent namelijk niet de enige man die die leuke vrouw wil.
  maandag 13 mei 2019 @ 13:39:09 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186806272
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:
Jij bent namelijk niet de enige man die die leuke vrouw wil.
De vraag is maar net of die ander diegene zo leuk vindt, of jij diegene uberhaupt wel leuk vindt.
Of hij jou wel leuk vindt. etc etc.
pi_186806606
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daten = competitie want concurrentie. Jij bent namelijk niet de enige man die die leuke vrouw wil.
en bij velen zal het daarom mis gaan. Je moet het niet zien als competitie, maar op een nieuwe kans op een klik. Je weet immers niet waarop je moet 'concurreren'
pi_186807513
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 14:03 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

en bij velen zal het daarom mis gaan. Je moet het niet zien als competitie, maar op een nieuwe kans op een klik. Je weet immers niet waarop je moet 'concurreren'
Hoe je het wendt of keert, je moet je beseffen dat het datingproces hard is en dat een andere kerel met 'jouw' vrouw of date vandoor kunt gaan.

Je moet je dus als man (maar ook als vrouw) onderscheiden van andere 'concurrenten'. Je moet de kerel zijn die opvalt en anders is dan de rest. Je moet de kerel zijn met die leuke uitstraling en dat je verzorgd bent. Het gaat ook om het vergroten van je kansen op leuke dates met een vrouw. Maar dit betekent niet dat je een masker op moet zetten of dat je je maar moet voordoen.

Je eigen leven leiden, je eigen ding doen, straalt vaak ook al uit. En vrouwen hebben liever een man die zichzelf kan zijn, maar ook zijn shit op orde heeft. Uitstraling is er een van.

Maar het is aan jezelf hoe in het datingproces te staan.
pi_186808264
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 14:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe je het wendt of keert, je moet je beseffen dat het datingproces hard is en dat een andere kerel met 'jouw' vrouw of date vandoor kunt gaan.

Je moet je dus als man (maar ook als vrouw) onderscheiden van andere 'concurrenten'. Je moet de kerel zijn die opvalt en anders is dan de rest. Je moet de kerel zijn met die leuke uitstraling en dat je verzorgd bent. Het gaat ook om het vergroten van je kansen op leuke dates met een vrouw. Maar dit betekent niet dat je een masker op moet zetten of dat je je maar moet voordoen.

Je eigen leven leiden, je eigen ding doen, straalt vaak ook al uit. En vrouwen hebben liever een man die zichzelf kan zijn, maar ook zijn shit op orde heeft. Uitstraling is er een van.

Maar het is aan jezelf hoe in het datingproces te staan.
Je 2e deel ben ik het helemaal mee eens. Je moet niet bezig zijn met concurrenten en onderscheiden, je moet jezelf zijn. Of wil je de rest van je leven een toneelstukje spelen en te pas en te onpas iouw Unique Sellingpoints opdreunen?
De concurrentie is totaal niet interessant. Natuurlijk kan er iemand met 'jouw' date vandoor gaan. Is dat boeiend? In de supermarkt kan ook iemand de perfecte broccoli voor je neus wegpakken. Helemaal in de Tinder fase is het een numbersgame en moet je je niet druk maken om concurrentie, het mislopen van dates, afwijzingen of uberhaupt een match als 'mijn' zien.

Het wordt pas boeiend als je langere tijd contact hebt, maar als het goed is ben je dan al interessant genoeg om niet zomaar aan de kant gezet te worden
pi_186809153
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 15:41 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Je 2e deel ben ik het helemaal mee eens. Je moet niet bezig zijn met concurrenten en onderscheiden, je moet jezelf zijn. Of wil je de rest van je leven een toneelstukje spelen en te pas en te onpas iouw Unique Sellingpoints opdreunen?
De concurrentie is totaal niet interessant. Natuurlijk kan er iemand met 'jouw' date vandoor gaan. Is dat boeiend? In de supermarkt kan ook iemand de perfecte broccoli voor je neus wegpakken. Helemaal in de Tinder fase is het een numbersgame en moet je je niet druk maken om concurrentie, het mislopen van dates, afwijzingen of uberhaupt een match als 'mijn' zien.

Het wordt pas boeiend als je langere tijd contact hebt, maar als het goed is ben je dan al interessant genoeg om niet zomaar aan de kant gezet te worden
Om te voorkomen dat bepaalde woorden ongelukkig kunnen overkomen of geïnterpreteerd, zette ik een aantal woorden tussenhaakjes. Waaronder 'jouw' en 'concurrenten'. Dit moet je dan ook niet letterlijk lezen. Daar zijn de tussenhaakjes namelijk voor. Ik probeerde mijn punt op een wat extremere manier neer te zetten om de tegenstellingen weer te geven.

Dat afwijzingen en teleurstellingen bij het daten horen, ontken of bagatelliseer ik niet. Dat staat inherent aan het daten en het vinden van een leuke vrouw (deal with it).

En ik ben met je eens dat het boeiend en interessant wordt als je wat langer aan het daten bent. In een van mijn vorige posts (of ander topic) had ik het nog niet over deze fase, maar de fase tussen chatten en (na) de eerste date. Als je wat langer date, laat ze je ook niet meer zomaar gaan. Want dan heeft ze genoeg interesse om leuke dingen met je te doen en ze je wil zien.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:49:45 #51
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186813863
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daten = competitie want concurrentie. Jij bent namelijk niet de enige man die die leuke vrouw wil.
Dat is het voor mij niet.
Als iemand liever bij een ander wil zijn heb ik daar geen probleem mee, zowel tijdens het leren kennen, daten of in een relatie. Uiteindelijk is het een keuze of je daarin meegaat.
  maandag 13 mei 2019 @ 23:35:43 #52
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186821429
Ik zie het ook totaal niet als een concurrentie strijd.

Ik wil gewoon een leuke avond hebben met iemand en wellicht meer of vaker.
En als ze dat liever met iemand anders doet, is het ook prima
pi_186822318
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie het ook totaal niet als een concurrentie strijd.

Ik wil gewoon een leuke avond hebben met iemand en wellicht meer of vaker.
En als ze dat liever met iemand anders doet, is het ook prima

Is ook waar. Maar dat neemt niet weg dat je tegen andere mannen concurreert. Jij doet namelijk je best om met haar te daten en met haar leuke dingen te doen. Die effort is ook een deel van de concurrentiestrijd.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 02:04:29 #54
545 dop
:copyright: dop
pi_186823113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 00:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar dat neemt niet weg dat je tegen andere mannen concurreert. Jij doet namelijk je best om met haar te daten en met haar leuke dingen te doen. Die effort is ook een deel van de concurrentiestrijd.
zo kun je het bekijken, maar je kunt daar niets mee. Je bent wie je bent.
Andere mannen zijn er altijd maar daar kun en hoef je niet mee in de slag. Wordt je niet aardiger leuker of beter van.
Focus op jezelf en het hebben van plezier.
Geen reden om het niet te doen aan of iemand anders proberen te zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186824750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 00:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar dat neemt niet weg dat je tegen andere mannen concurreert. Jij doet namelijk je best om met haar te daten en met haar leuke dingen te doen. Die effort is ook een deel van de concurrentiestrijd.
Ik zit er maar sinds kort op, en kan je het volgende vertellen: aangezien je serieus bent, zou ik niet weten wie jouw concurrentie is.

Tinder is zo inefficient voor serieus iets, van de 100 profielen komen er maar ca. 5 langs die iets serieus uitstralen. Iemand hoeft natuurlijk die 5 ook niks vinden enz. Kans is laag dat een man je aanspreekt. Als die je aanspreekt, is het nog maar de vraag of een gesprek gaande gehouden kan worden. Al die uren die erin worden gestoken, echt compleet tijdverspilling als vrouw zijnde. Op datingsite en in het echt is de kans nog hoger dat je een gesprek voert, dus geeneens over andere dingen gesproken.

Ik had ooit een interview gelezen met een socioloog die voor diverse dating apps werkte. Die zei dat 's ochtends en 's avonds een kwartier voldoende is. Ik kan je zeggen, met max een half uur per dag, moet ik bijv. minstens maanden tot een half jaar bezig zijn voordat ik een match heb gevonden, hij het gesprek met mij start en ook nog een normaal gesprek eruit rolt. In het echte leven is er eerder hoop. Ik wou bijna zeggen: je hebt totaal geen concurrentie. Echter is ieders smaak ook anders.
pi_186825526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:59 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik zit er maar sinds kort op, en kan je het volgende vertellen: aangezien je serieus bent, zou ik niet weten wie jouw concurrentie is.

Tinder is zo inefficient voor serieus iets, van de 100 profielen komen er maar ca. 5 langs die iets serieus uitstralen. Iemand hoeft natuurlijk die 5 ook niks vinden enz. Kans is laag dat een man je aanspreekt. Als die je aanspreekt, is het nog maar de vraag of een gesprek gaande gehouden kan worden. Al die uren die erin worden gestoken, echt compleet tijdverspilling als vrouw zijnde. Op datingsite en in het echt is de kans nog hoger dat je een gesprek voert, dus geeneens over andere dingen gesproken.

Ik had ooit een interview gelezen met een socioloog die voor diverse dating apps werkte. Die zei dat 's ochtends en 's avonds een kwartier voldoende is. Ik kan je zeggen, met max een half uur per dag, moet ik bijv. minstens maanden tot een half jaar bezig zijn voordat ik een match heb gevonden, hij het gesprek met mij start en ook nog een normaal gesprek eruit rolt. In het echte leven is er eerder hoop. Ik wou bijna zeggen: je hebt totaal geen concurrentie. Echter is ieders smaak ook anders.
Hallo, je bent een vrouw, dan is Tinder (bijvoorbeeld), ideaal. Je hebt de mannen voor het uitkiezen. En niet zeuren dat een man geen gesprek start.. Kijk maar eens op Bumble, daar moet de vrouw het gesprek starten, nou verder dan: "Hoi" of het zwaai poppetje komen ze niet..

En als man zijnde heb je zeker wel concurrentie, maar er zal altijd iemand zijn die zogenaamd beter of aantrekkelijker is, maar daar moet je helemaal niet bezig zijn.

Ga uit van je eigen kracht en dan komt de rest wel goed!
pi_186828579
Morgen een date. Vandaag even gevraagd hoe laat precies (dagdeel en locatie was afgesproken) en tot nu toe oorverdovende stilte :'). Hopelijk bestaan er nog dames die nakomen wat ze zeggen ook al heb ik toch een back-up plan bedacht want het zou niet de eerste keer zijn dat een date niet doorgaat... Voor sommige toch te vrijblijvend of te dichtbij ineens dat online chatten en daten... En het ergste is; ik zit er ook niet meer mee als het niet doorgaat, ik ben het inmiddels al gewend en houd er standaard rekening mee om het in potlood te plannen. Maar even afzeggen is het minste wat je dan kan doen (ja, ook al is geen antwoord ook een antwoord) ook omdat ze wel actief is op twee andere apps dus niet ineens van de aardbodem verdwenen...

[ Bericht 12% gewijzigd door IsItMeOrYou op 14-05-2019 17:00:47 ]
pi_186833314
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 09:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hallo, je bent een vrouw, dan is Tinder (bijvoorbeeld), ideaal. Je hebt de mannen voor het uitkiezen. En niet zeuren dat een man geen gesprek start.. Kijk maar eens op Bumble, daar moet de vrouw het gesprek starten, nou verder dan: "Hoi" of het zwaai poppetje komen ze niet..

En als man zijnde heb je zeker wel concurrentie, maar er zal altijd iemand zijn die zogenaamd beter of aantrekkelijker is, maar daar moet je helemaal niet bezig zijn.

Ga uit van je eigen kracht en dan komt de rest wel goed!
@Yiwei
pi_186836817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

@:Yiwei
Naaah, is gewoon een ander selectie criteria. Dat het digitaal is of 2019 betekent niet dat de vrouw ineens iets anders wil.

Ik houd o.a. van pro-actieve mannen.
pi_186837488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 19:41 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Naaah, is gewoon een ander selectie criteria. Dat het digitaal is of 2019 betekent niet dat de vrouw ineens iets anders wil.

Ik houd o.a. van pro-actieve mannen.
Je hebt het niet begrepen en je praat jezelf tegen.

Je houdt van pro-actieve mannen. Dat betekent dat als meerdere pro-actieve mannen met je willen daten, jij de meest aantrekkelijke man wil daten van die pro-actieve mannen. Daartegenover zullen al die pro-actieve mannen proberen een date met je te scoren. Aangezien jij de leukste pro-actieve man gaat daten, vallen de andere mannen af. Dus er is geen concurrentie of datingapps zoals Tinder is niet ideaal voor vrouwen (over het algemeen)? Houd op.

Je hebt volgens mij geen idee.
pi_186838481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt het niet begrepen en je praat jezelf tegen.

Je houdt van pro-actieve mannen. Dat betekent dat als meerdere pro-actieve mannen met je willen daten, jij de meest aantrekkelijke man wil daten van die pro-actieve mannen. Daartegenover zullen al die pro-actieve mannen proberen een date met je te scoren. Aangezien jij de leukste pro-actieve man gaat daten, vallen de andere mannen af. Dus er is geen concurrentie of datingapps zoals Tinder is niet ideaal voor vrouwen (over het algemeen)? Houd op.

Je hebt volgens mij geen idee.
Ik begrijp inderdaad niet waar je het over hebt. Het is geen marktwerking hoor, met je concurrentie.

"De leukste", "meest pro-actief", enz.

Ik moet vooral niet teveel noten op me zang hebben, ik moet al blij zijn als een match hallo zegt. Ieder profiel komt over als een drugsverslaafde, andere profielen zie je alleen six-pack met een stijve penis waarbij duidelijk staat dat ze niks serieus zoeken. Geen wonder dat tinder alleen voor seks is, er zitten geeneens "normale" mensen op.
pi_186838725
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik begrijp inderdaad niet waar je het over hebt. Het is geen marktwerking hoor, met je concurrentie.

"De leukste", "meest pro-actief", enz.

Ik moet vooral niet teveel noten op me zang hebben, ik moet al blij zijn als een match hallo zegt. Ieder profiel komt over als een drugsverslaafde, andere profielen zie je alleen six-pack met een stijve penis waarbij duidelijk staat dat ze niks serieus zoeken. Geen wonder dat tinder alleen voor seks is, er zitten geeneens "normale" mensen op.
:')
pi_186838865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik begrijp inderdaad niet waar je het over hebt. Het is geen marktwerking hoor, met je concurrentie.

"De leukste", "meest pro-actief", enz.

Ik moet vooral niet teveel noten op me zang hebben, ik moet al blij zijn als een match hallo zegt. Ieder profiel komt over als een drugsverslaafde, andere profielen zie je alleen six-pack met een stijve penis waarbij duidelijk staat dat ze niks serieus zoeken. Geen wonder dat tinder alleen voor seks is, er zitten geeneens "normale" mensen op.
Je bent niet zwakzinnig toch hoop ik?

Wat snap je niet aan dat 'over het algemeen' concurrentie is tussen mannen omdat wij allemaal een leuke vrouw willen en jij niet de enige man bent die een leuke vrouw wil. Zij kiest namelijk. Dat het bij jou niet het geval is neemt niet weg dat dat helemaal niet gebeurt. Want over het algemeen is wel concurrentie. Capiche?
pi_186839094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je bent niet zwakzinnig toch hoop ik?

Wat snap je niet aan dat 'over het algemeen' concurrentie is tussen mannen omdat wij allemaal een leuke vrouw willen en jij niet de enige man bent die een leuke vrouw wil. Zij kiest namelijk. Dat het bij jou niet het geval is neemt niet weg dat dat helemaal niet gebeurt. Want over het algemeen is wel concurrentie. Capiche?
Dat is erboven al door andere leden uitgelegd. Daarnaast hoef je niet persoonlijk aan te vallen als iets niet binnen jouw straatje past. Dat doe je wel vaker heb ik gezien. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk ermee door er zo'n draai aan te geven.
pi_186839353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:46 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat is erboven al door andere leden uitgelegd. Daarnaast hoef je niet persoonlijk aan te vallen als iets niet binnen jouw straatje past. Dat doe je wel vaker heb ik gezien. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk ermee door er zo'n draai aan te geven.
Waar heb ik ooit blijk gegeven dat het niet in mijn straatje past. Ik falsifieer en ontkracht jouw argument en beeld alleen maar. Daarnaast zeg ik vaak genoeg dat andere posts een punt heeft. En daar kom ik ook voor uit. Maar jij blijft maar vasthouden aan je beeld dat 'concurrentie niet bestaat'. Weliswaar niet in diezelfde bewoordingen, maar wel in die context en perceptie. Dus bij wie past het niet in het straatje?

Daarnaast zeg ik ook steeds 'over het algemeen' wat dus betekent dat het niet voor iedereen geldt. Aangezien jij in je bubbel zit wil je dat niet lezen. Be my guest, maar kom dan niet aanzetten dat iets niet in mijn straatje past als jij niet fatsoenlijk kan lezen.
pi_186839676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Waar heb ik ooit blijk gegeven dat het niet in mijn straatje past. Ik falsifieer en ontkracht jouw argument en beeld alleen maar. Daarnaast zeg ik vaak genoeg dat andere posts een punt heeft. En daar kom ik ook voor uit. Maar jij blijft maar vasthouden aan je beeld dat 'concurrentie niet bestaat'. Weliswaar niet in diezelfde bewoordingen, maar wel in die context en perceptie. Dus bij wie past het niet in het straatje?

Daarnaast zeg ik ook steeds 'over het algemeen' wat dus betekent dat het niet voor iedereen geldt. Aangezien jij in je bubbel zit wil je dat niet lezen. Be my guest, maar kom dan niet aanzetten dat iets niet in mijn straatje past als jij niet fatsoenlijk kan lezen.
Mijn god, wat kom jij naar over zeg. En dit is nog zacht uitgedrukt. Ik praat over mijzelf over mijn situatie, uiteraard is het verhaal dan persoonlijk en situatie specifiek. Dat jij een algemene draai aan geeft, is dan aan jou.
pi_186840747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Mijn god, wat kom jij naar over zeg. En dit is nog zacht uitgedrukt. Ik praat over mijzelf over mijn situatie, uiteraard is het verhaal dan persoonlijk en situatie specifiek. Dat jij een algemene draai aan geeft, is dan aan jou.
Je hebt zeker een punt. Uitzonderingen bestaan.

Maar aan de andere kant, als apps en sites niet lukken, dan probeer je toch wat anders. Cafeetje? Zeiken op een forum dat het allemaal zo kut is en dat het niet lukt heb je niets aan ;)

Ik moet vooral niet teveel noten op me zang hebben, ik moet al blij zijn als een match hallo zegt. Ieder profiel komt over als een drugsverslaafde, andere profielen zie je alleen six-pack met een stijve penis waarbij duidelijk staat dat ze niks serieus zoeken. Geen wonder dat tinder alleen voor seks is, er zitten geeneens "normale" mensen op.


Zeiken op Tinder en wat erop zit is alleen maar omdat je geen succes op Tinder hebt. Maar wat doe jijzelf om wel succes te krijgen? Zeiken lost geen hol op. Zelfde geldt voor zelfmedelijden (wil niet zeggen dat jij dat wel hebt).
  dinsdag 14 mei 2019 @ 22:32:52 #68
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186845131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jouw insteek is dat je als man de enige bent die er wat voor moet doen om te overtuigen dat een vrouw met je op date moet willen en dat vrouwen niets hoeven te doen. Want er is zoveel concurrentie etc.

Wellicht heeft dit iets te maken met je zelfbeeld of met je uiterlijk/bio waardoor je wellicht aardig wat moeite moet doen om een date voor elkaar te krijgen.

Mijns inziens dient het van 2 kanten te komen.
pi_186846949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jouw insteek is dat je als man de enige bent die er wat voor moet doen om te overtuigen dat een vrouw met je op date moet willen en dat vrouwen niets hoeven te doen. Want er is zoveel concurrentie etc.

Wellicht heeft dit iets te maken met je zelfbeeld of met je uiterlijk/bio waardoor je wellicht aardig wat moeite moet doen om een date voor elkaar te krijgen.

Mijns inziens dient het van 2 kanten te komen.
Ik heb nooit willen zeggen dat vrouwen niets moeten doen (of maar hebben bedoeld). Ik heb het steeds over 'het algemeen'. Dat wil niet zeggen alle mannen of vrouwen. Er zijn namelijk uitzonderingen. En dat heb ik in de post hiervoor ook al aangegeven.

Daarnaast heb ik voldoende dates gehad via Tinder. Richt dat 'zelfbeeld qua uiterlijk/bio' maar tot @Yiwei aangezien zij haar datefalen afschuift op Tinder en de mannen die erop zitten. Iedereen krijgt daar mee te maken. Deal with it! Als je zielig gaat doen ga je nooit kunnen daten.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 23:25:06 #70
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186847254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef black-soldier het volgende:
Zij kiest namelijk
Ik kies als man net zo goed.

En in het algemeen zullen vrouwen er ook iets voor moeten doen.

Daarom heb ik het over je zelfbeeld.
Maar goed, ik ken je niet dus ik kan er naast zitten uiteraard.
pi_186847646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt. Uitzonderingen bestaan.

Maar aan de andere kant, als apps en sites niet lukken, dan probeer je toch wat anders. Cafeetje? Zeiken op een forum dat het allemaal zo kut is en dat het niet lukt heb je niets aan ;)

Ik moet vooral niet teveel noten op me zang hebben, ik moet al blij zijn als een match hallo zegt. Ieder profiel komt over als een drugsverslaafde, andere profielen zie je alleen six-pack met een stijve penis waarbij duidelijk staat dat ze niks serieus zoeken. Geen wonder dat tinder alleen voor seks is, er zitten geeneens "normale" mensen op.


Zeiken op Tinder en wat erop zit is alleen maar omdat je geen succes op Tinder hebt. Maar wat doe jijzelf om wel succes te krijgen? Zeiken lost geen hol op. Zelfde geldt voor zelfmedelijden (wil niet zeggen dat jij dat wel hebt).
Ik vind het erg dat je het zeiken noemt. Dit heet gewoon mening geven; kan positief, neutraal of negatief zijn. Dit is gewoon een thema in het leven waarover gepraat kan worden.

En Tinder is inderdaad tot nu toe niet mijn ding gebleken, ik vind het echt niks dat een man mij bijv. gelijk kusjes emotions geeft. Het lijkt niet op het echte leven waarbij mensen contact met elkaar hebben.
pi_186847924
Heel soms is het fijn om hetzelfde profiel dat je al jaaaaren ziet weer eens ziet opduiken op een andere app... Dan weet je dat je eigen zoektocht net zolang duurt :') maar wel triest dat zelfs die persoon je nog steeds niet liked haha. Ondertussen niks meer gehoord van de date van morgen... Next, verander je niks aan maar blijft triest dat sommige de ballen niet hebben om 't af te zeggen.
pi_186848075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:40 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik vind het erg dat je het zeiken noemt. Dit heet gewoon mening geven; kan positief, neutraal of negatief zijn. Dit is gewoon een thema in het leven waarover gepraat kan worden.

En Tinder is inderdaad tot nu toe niet mijn ding gebleken, ik vind het echt niks dat een man mij bijv. gelijk kusjes emotions geeft. Het lijkt niet op het echte leven waarbij mensen contact met elkaar hebben.
Zie het niet als een persoonlijke aanval, ook al kan dat wel zo overkomen.

Ik ga niet in je hol kruipen en zeggen wat je wil horen. Daar ga je ook niet beter van worden ;)

Ik zeg waar het op staat op basis van wat ik van je posts lees. En bij sommige posts kwamen die als een wanhoopskreet over. Alles ligt aan de datingsites/apps. Maar ik lees nog steeds niet wat jij eraan doet om jezelf aantrekkelijker te maken en om wel succes te krijgen. Zolang je je falen afschuift, zal je ook altijd alleen blijven. Hard, maar de waarheid.
pi_186848101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heel soms is het fijn om hetzelfde profiel dat je al jaaaaren ziet weer eens ziet opduiken op een andere app... Dan weet je dat je eigen zoektocht net zolang duurt :') maar wel triest dat zelfs die persoon je nog steeds niet liked haha. Ondertussen niks meer gehoord van de date van morgen... Next, verander je niks aan maar blijft triest dat sommige de ballen niet hebben om 't af te zeggen.
Doorgaan met leven en daten. NEXT
  woensdag 15 mei 2019 @ 00:18:27 #75
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186848563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heel soms is het fijn om hetzelfde profiel dat je al jaaaaren ziet weer eens ziet opduiken op een andere app... Dan weet je dat je eigen zoektocht net zolang duurt :') maar wel triest dat zelfs die persoon je nog steeds niet liked haha.
Want als je eerst niet leuk was, ben je het nu ineens wel?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186848805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want als je eerst niet leuk was, ben je het nu ineens wel?
Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
  woensdag 15 mei 2019 @ 00:41:30 #77
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186848896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Haha.

Je bedoelt dat je wil dat ze jou een kans geven.
Jij geeft ze kennelijk wel een kans omdat je weet dat er niet terug geswiped wordt.
pi_186850254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Daar moet je dan blij mee zijn ja _O-
pi_186852371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Zo van, nou het wil met niemand lukken. Zijn we iig samen sneu en kunnen we samen settlen? Klinkt echt heeeeel sneu.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 15 mei 2019 @ 11:01:31 #80
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186852843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Misschien moet diegene dan maar duidelijk hebben wat ie wil en daar ook achter staan.

Maar goed, streven naar ultieme perfectie is dan ook volksziekte nummer één onder de groep 18-35 jarigen. Alle kwetsbaarheden en onzekerheden zijn meteen fataal.

En dat terwijl niemand gevrijwaard is van onzekerheden. Hetzij een hangend buikje of een scheve neus. Hetzij een financiële status die niet helemaal strookt met wat gewenst wordt.

Je bent er echter zelf bij om het te tackelen of te aanvaarden.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:29:37 #81
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186854175
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Zou je dat denken ja? Ik denk dat als ik iemand niet leuk vind, ik die persoon niet leuk vind. Dan ga ik toch niet settelen bij gebrek aan beter.

Je komt echt over alsof je alles maar aanpakt wat zich aan zou bieden, wat wel wat zegt over jezelf, imo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186854253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
:')

Een psycholoog is beter voor je dan een relatie denk ik.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 15 mei 2019 @ 13:57:21 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186855512
Is dat Happy Pancake wat?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_186856024
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Een psycholoog is beter voor je dan een relatie denk ik.
Maybe, maar sommige vrouwen kunnen daar ook wel even langs. Hoe vaak ik als reden niet krijg dat een date ineens niet doorgaat wegens ziekte, ongeluk of pech in de familie, zou er haast niemand meer leven.... Dat soort smoezen worden er helaas ook veel te makkelijk uitgegeooid alsof het niets is dat je daarom liegt.
pi_186856084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maybe, maar sommige vrouwen kunnen daar ook wel even langs. Hoe vaak ik als reden niet krijg dat een date ineens niet doorgaat wegens ziekte, ongeluk of pech in de familie, zou er haast niemand meer leven.... Dat soort smoezen worden er helaas ook veel te makkelijk uitgegeooid alsof het niets is dat je daarom liegt.
Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.
pi_186856124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.
Kan, maar eerlijk zeggen dat je geen interesse hebt is dan nog altijd beter dan maar dingen bedenken.
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:40:58 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186856317
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dat Happy Pancake wat?
Goede vraag. Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is 3x niks. Meteen mijn account weer verwijderd :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:42:02 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186856338
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:

Goede vraag. Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is 3x niks. Meteen mijn account weer verwijderd :)
Wou al zeggen, gewoon zelf proberen.
Wat voor de 1 fijn is / werkt, geldt niet voor een ander.
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:43:01 #89
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186856363
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wou al zeggen, gewoon zelf proberen.
Wat voor de 1 fijn is / werkt, geldt niet voor een ander.
Aanbod in mijn regio is 3x niks. Ik denk 15 profielen totaal en allemaal totaal mijn type niet. Iets te veel Gerda's en Henny's.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:44:07 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186856386
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef SonicVolcano het volgende:

Aanbod in mijn regio is 3x niks. Ik denk 15 profielen totaal en allemaal totaal mijn type niet. Iets te veel Gerda's en Henny's.
Dan houdt het idd op.
pi_186857516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.
Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.

Maar sommige liegen de hele bende bij elkaar, helaas.

Maar dit is Fok hè, is altijd anders :')
pi_186857594
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.

Maar sommige liegen de hele bende bij elkaar, helaas.

Maar dit is Fok hè, is altijd anders :')
Je projecteert jouw ervaringen op iemand anders. Dat is zonde.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186857640
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je projecteert jouw ervaringen op iemand anders. Dat is zonde.
Ik projecteer helemaal niets.. Als iemand het nog niet meegemaakt heeft, dat betekent niet, dat het niet gebeurd.. Het ligt uiteraard ook aan de context, zoals altijd.
pi_186857665
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik projecteer helemaal niets.. Als iemand het nog niet meegemaakt heeft, dat betekent niet, dat het niet gebeurd.. Het ligt uiteraard ook aan de context, zoals altijd.
Ja, maar dat is dus andersom net zo waar. Dat bedoel ik.
Dat jij zegt dat ElDino blijkbaar niet date, dan impliceer je dat het voor iedereen geldt. Snap je?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186857694
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus andersom net zo waar. Dat bedoel ik.
Dat jij zegt dat ElDino blijkbaar niet date, dan impliceer je dat het voor iedereen geldt. Snap je?
Ik zeg toch niet dat het áltijd gebeurd.. Zie uitleg hierboven..
  woensdag 15 mei 2019 @ 16:10:13 #96
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_186858178
nieuwe foto's geüpload en weer hits B-)
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_186858866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.

Maar sommige liegen de hele bende bij elkaar, helaas.

Maar dit is Fok hè, is altijd anders :')
Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.
pi_186859545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.
Neeeheeee, het is altijd de schuld van anderen, nooit van de mensen hier. Wel opletten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186859821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.
Ik huil niet, dat is je eigen interpretatie.. Altijd dat gejank ( ;)) hier van volk wat anders nooit in het topic komt, om even te zieken.. :r
pi_186859870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Dat is wel echt een heel lame excuse voor een date _O-
pi_186859920
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is 3x niks. Meteen mijn account weer verwijderd :)
Hmm ik heb een happy pancake account.
Wat mij vooral opvalt is dat er veel lager opgeleide heren op zitten.
Zien er leuk uit.. maar moet er wel leuk mee kunnen praten.
Ook weleens met iemand gedate... (niet iedereen zonder opleiding kan geen normaal gesprek voeren tenslotte) maar mijn ding is het toch niet helemaal.

En ben ook aantal keer gewoon compleet uitgefoeterd daar omdat ik niet a la de seconde een date wilde... mafkezen.
pi_186859957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik huil niet, dat is je eigen interpretatie.. Altijd dat gejank ( ;)) hier van volk wat anders nooit in het topic komt, om even te zieken.. :r
Wellicht is het verfrissend om eens een ander geluid te horen ipv iedere keer hetzelfde riedeltje.
pi_186860869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik heb een happy pancake account.
Wat mij vooral opvalt is dat er veel lager opgeleide heren op zitten.
Zien er leuk uit.. maar moet er wel leuk mee kunnen praten.
Ook weleens met iemand gedate... (niet iedereen zonder opleiding kan geen normaal gesprek voeren tenslotte) maar mijn ding is het toch niet helemaal.

En ben ook aantal keer gewoon compleet uitgefoeterd daar omdat ik niet a la de seconde een date wilde... mafkezen.
Als ze meteen een date willen ben ik er klaar mee, needy vind ik dat.
pi_186860902
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Als ze meteen een date willen ben ik er klaar mee, needy vind ik dat.
Het toppunt was wel dat iemand me 3 dagen lang om de paar uur uitschold en vervolgens zei dat ik niet wist wat ik zou missen en dat ie van zn leven nooit met mij zou WILLEN afspreken.

Echt ruim 3 dagen... meerdere keren per dag.
Ondanks dat ik er na 1 avond al niet meer op reageerde

Wat diegene dacht zullen we nooit weten denk ik _O-
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:06:27 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186861017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik heb een happy pancake account.
Wat mij vooral opvalt is dat er veel lager opgeleide heren op zitten.
Zien er leuk uit.. maar moet er wel leuk mee kunnen praten.
Ook weleens met iemand gedate... (niet iedereen zonder opleiding kan geen normaal gesprek voeren tenslotte) maar mijn ding is het toch niet helemaal.

En ben ook aantal keer gewoon compleet uitgefoeterd daar omdat ik niet a la de seconde een date wilde... mafkezen.
Een soort Badoo lite dus?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_186861105
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een soort Badoo lite dus?
Geen idee... nooit geprobeerd.
pi_186861629
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dat Happy Pancake wat?
Dat is niks, te weinig volk.
Leek goed te beginnen maar staan eigenlijk vrij weinig mensen op. Wat iemand zei, een soort Badoo. Alleen kun je itt Badoo wel gratis chatten.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:23:21 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186862879
Ja dat Happy pancake is gratis dus dat trekt pauper aan
pi_186881033
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het toppunt was wel dat iemand me 3 dagen lang om de paar uur uitschold en vervolgens zei dat ik niet wist wat ik zou missen en dat ie van zn leven nooit met mij zou WILLEN afspreken.

Echt ruim 3 dagen... meerdere keren per dag.
Ondanks dat ik er na 1 avond al niet meer op reageerde

Wat diegene dacht zullen we nooit weten denk ik _O-
Ik had ooit een match met een dude die opschepte dat hij allemaal neukertjes had. 4 jaar later zag ik hem weer, vroeh ik hem of hij nog steeds een fuckboy was. Hahaha die werd boos. Alsof hij mij ooit ging neuken. Tuurlijk gast.
pi_186884003
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:54 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik had ooit een match met een dude die opschepte dat hij allemaal neukertjes had. 4 jaar later zag ik hem weer, vroeh ik hem of hij nog steeds een fuckboy was. Hahaha die werd boos. Alsof hij mij ooit ging neuken. Tuurlijk gast.
Haha pijnlijk egootje... altijd lastig.
pi_186887936
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:08 schreef Yiwei het volgende:

Iedereen heeft voorkeuren, ook vrouwen. Geloof mij maar dat er zat foto modellen mannen op Tinder zitten, allemaal met six-pack foto's erbij. En toch zijn er zat vrouwen die maar chat hebben met 1 man in weken. Niet omdat het bewust is, maar omdat mensen voorkeuren hebben wie ze leuk vinden. En wie ze willen.

Bijv. om 1 match te krijgen moest ik 2 uur swipen. En doordat mannen sleepnet techniek gebruiken ben ik daarna ook vaker onmatcht. In 1 uur like ik met twijfel maar 2 mensen. Het is niet zo dat alleen mannen veel werk moeten doen.

Ik merk ook wanneer mannen gewoon maar wat proberen nadat er een match is. M.a.w. wanneer ik niet de favoriet ben, want ze zijn erg kortaf met 2 woorden ofzo. Daarnaast als er wat getypt is, gaan ze foetsie. M.a.w. het is teveel moeite voor iemand die ze eigenlijk niet willen. Ze vertellen ook niks over zichzelf. Dan kunnen ze beter richten op iemand die ze wel willen. Is voor alle partijen beter, dat er kans is dat je wordt afgewezen hoort erbij.
Mee eens. Een like van een vrouw is vaak meer waard dan een like van een man. Omdat als de vrouw liket ze de man vaak bewust heeft uitgezocht en waarschijnlijk loyaal is. Als een vrouw een like krijgt van een man die daarnaast nog 10 andere vrouwen liket is die like van de man wat kwaliteit betreft 90% minder waard. En dan verwachten mannen dat vrouwen zich gedragen alsof hun like evenveel waard is dan die van een vrouw. :')
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186892075
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens. Een like van een vrouw is vaak meer waard dan een like van een man. Omdat als de vrouw liket ze de man vaak bewust heeft uitgezocht en waarschijnlijk loyaal is. Als een vrouw een like krijgt van een man die daarnaast nog 10 andere vrouwen liket is die like van de man wat kwaliteit betreft 90% minder waard. En dan verwachten mannen dat vrouwen zich gedragen alsof hun like evenveel waard is dan die van een vrouw. :')
Ik heb gemerkt dat het belangrijk is om systematisch dezelfde dingen af te wijzen als er iets op de foto is wat niet bevalt, ongeacht hoe iemand eruit ziet. Dit geldt ook voor wat in de tekst staat. Want nu zie ik dat veel minder, heeft denk ik te maken met de kunstmatige intelligentie die op den duur herkent wat je wel en niet leuk vind.

Een vb: ik vind (extreme) actie foto's helemaal niks; als ik zie dat mensen bijv. uit een vliegtuig springen, dan klik ik standaard weg. Zulke karakter trekken die erbij horen passen ook helemaal niet bij mij. Nu lijkt het alsof 50% van de voorstel profielen die ik tegenkom mij meer tot goed bevallen, voorheen was dit nog geeneens 10%.
  donderdag 16 mei 2019 @ 22:37:21 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186895619
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens. Een like van een vrouw is vaak meer waard dan een like van een man. Omdat als de vrouw liket ze de man vaak bewust heeft uitgezocht en waarschijnlijk loyaal is. Als een vrouw een like krijgt van een man die daarnaast nog 10 andere vrouwen liket is die like van de man wat kwaliteit betreft 90% minder waard. En dan verwachten mannen dat vrouwen zich gedragen alsof hun like evenveel waard is dan die van een vrouw. :')
Wat :') :D
pi_186899329
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef Yiwei het volgende:

Ik heb gemerkt dat het belangrijk is om systematisch dezelfde dingen af te wijzen als er iets op de foto is wat niet bevalt, ongeacht hoe iemand eruit ziet. Dit geldt ook voor wat in de tekst staat. Want nu zie ik dat veel minder, heeft denk ik te maken met de kunstmatige intelligentie die op den duur herkent wat je wel en niet leuk vind.

Een vb: ik vind (extreme) actie foto's helemaal niks; als ik zie dat mensen bijv. uit een vliegtuig springen, dan klik ik standaard weg. Zulke karakter trekken die erbij horen passen ook helemaal niet bij mij. Nu lijkt het alsof 50% van de voorstel profielen die ik tegenkom mij meer tot goed bevallen, voorheen was dit nog geeneens 10%.
Ja precies. Dat is handig, zo krijg je alleen mensen die qua uitstraling bij je passen. Maar dat selecteren is buitenaards voor veel mannen of zo. Ze moeten de trein halen, of een vrouw qua uitstraling bij hen past boeit dan niet. Grote stappen snel thuis of toch niet.

quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wat :') :D
Is het simpele gegeven dat de prijs van stukproductie hoger ligt dan van massaproductie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 17 mei 2019 @ 00:22:01 #115
545 dop
:copyright: dop
pi_186899506
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens. Een like van een vrouw is vaak meer waard dan een like van een man. Omdat als de vrouw liket ze de man vaak bewust heeft uitgezocht en waarschijnlijk loyaal is. Als een vrouw een like krijgt van een man die daarnaast nog 10 andere vrouwen liket is die like van de man wat kwaliteit betreft 90% minder waard. En dan verwachten mannen dat vrouwen zich gedragen alsof hun like evenveel waard is dan die van een vrouw. :')
Ik zou vrouwen gaan daten.
Waarom zou je nog een man willen!

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 17-05-2019 00:33:42 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186899690
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:22 schreef dop het volgende:
Ik vrouwen gaan daten.
Waarom zou je nog een man willen!
Ik hoef niet meer te daten, ik probeer alleen uit te leggen waarom ik ben afgehaakt. Het is het verschil tussen een persoonlijk bericht van een headhunter of een gekopieerde uitnodiging van een uitzendbureau voor een groepssollicitatie in een totaal andere branche. Een handgeschreven verjaardagskaart of dezelfde automatisch gegereneerde e-card die ook al je andere vrienden en familieleden hebben gehad met bijv. Een random tennisracket of konijn erop terwijl je niet van tennissen of konijnen houdt. Ach laat maar het wil denk ik toch nooit landen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186899705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:22 schreef dop het volgende:

[..]

Ik vrouwen gaan daten.
Waarom zou je nog een man willen!
gi date sowieso niet.. Die houdt het bij fantaseren, want de realiteit is toch altijd minder perfect dan de fantasie.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 00:35:57 #118
545 dop
:copyright: dop
pi_186899751
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

gi date sowieso niet.. Die houdt het bij fantaseren, want de realiteit is toch altijd minder perfect dan de fantasie.
duidelijk, waarom ze dan toch hier haar realiteit komt verkondigen is mij een beetje raadsel?
Iedereen waarschuwen voor de boze buitenwereld?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186899785
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:35 schreef dop het volgende:

[..]

duidelijk, waarom ze dan toch hier haar realiteit komt verkondigen is mij een beetje raadsel?
Iedereen waarschuwen voor de boze buitenwereld?
Ik gok dat laatste inderdaad.. Zou het anders ook niet weten..
  vrijdag 17 mei 2019 @ 00:38:42 #120
545 dop
:copyright: dop
pi_186899799
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik hoef niet meer te daten, ik probeer alleen uit te leggen waarom ik ben afgehaakt. Het is het verschil tussen een persoonlijk bericht van een headhunter of een gekopieerde uitnodiging van een uitzendbureau voor een groepssollicitatie. Een handgeschreven verjaardagskaart of dezelfde automatisch gegereneerde e-card die ook al je andere vrienden en familieleden hebben gehad. Ach laat maar het wil denk ik toch nooit landen
In jouw wereld hoef jij alleen te begrijpen wat voor jouw belangrijk is.
Gelukkig genoeg vrouwen (en mannen) die in een andere wereld leven, en geloven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186899831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:

gi date sowieso niet.. Die houdt het bij fantaseren, want de realiteit is toch altijd minder perfect dan de fantasie.
Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:38 schreef dop het volgende:
In jouw wereld hoef jij alleen te begrijpen wat voor jouw belangrijk is.
Gelukkig genoeg vrouwen (en mannen) die in een andere wereld leven, en geloven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn voor ze, als dit een onvriendelijke post van jou is dan vraag ik me af wat jij onder wel vriendelijke posts verstaat, iemand de hemel in prijzen?
Tja iedereen heeft eigen ideeen en dat mag toch? Anderen uiten die ook nogal fel hier. Je kunt moeilijk zeggen dat een ander die zelf niks anders doet dan kansen spreiden en mensen die aangeven dat niks te vinden en het anders aan te pakken gelijk onderuit wil halen niet zwartwit denkt. Maar ja hoor alleen ik kan geen mening plaatsen weer zonder zwart wit te denken tuurlijk

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-05-2019 00:53:14 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186899909
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
Ik vind het oprecht heel erg treurig.. -O-
pi_186899925
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
:*
  vrijdag 17 mei 2019 @ 00:51:14 #124
545 dop
:copyright: dop
pi_186899952
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
Mag ik hier als man tegen over zetten dat ik relaties ook wel eens lastig vind.
Toch vind ik de liefde en het samen zijn met een vrouw te leuk om niet over mijn gedoe en soms dat van de ander heen te stappen.
Ik wordt er wel gelukkiger van. (Ondanks dat het ook wel eens pijn doet, als het niet werkt)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186900007
Oke fijn iedereen een andere mening dat is mooi :)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 17 mei 2019 @ 01:25:58 #126
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186900232
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
[..]

Heb je ook denkbeeldige vrienden?
  vrijdag 17 mei 2019 @ 01:29:03 #127
545 dop
:copyright: dop
pi_186900250
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Fijn voor ze, als dit een onvriendelijke post van jou is dan vraag ik me af wat jij onder wel vriendelijke posts verstaat, iemand de hemel in prijzen?
Tja iedereen heeft eigen ideeen en dat mag toch? Anderen uiten die ook nogal fel hier. Je kunt moeilijk zeggen dat een ander die zelf niks anders doet dan kansen spreiden en mensen die aangeven dat niks te vinden en het anders aan te pakken gelijk onderuit wil halen niet zwartwit denkt. Maar ja hoor alleen ik kan geen mening plaatsen weer zonder zwart wit te denken tuurlijk
Ik hou niet van voetbal, speel het ook niet.
Voel ook niet de behoefte om mijn mening daar over in het voetbal topic te gaan delen.

Jij houdt niet van daten en niet van mannen, lijkt het.
Waarom wil je dat dan toch delen ?
Iets lijkt niet te kloppen.
Ik wil je hier niet weg hebben, maar vind wel dat je jezelf die vraag eens moet stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 17-05-2019 01:40:41 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 17 mei 2019 @ 08:17:04 #128
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186901873
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
[..]

Fijn voor ze, als dit een onvriendelijke post van jou is dan vraag ik me af wat jij onder wel vriendelijke posts verstaat, iemand de hemel in prijzen?
Tja iedereen heeft eigen ideeen en dat mag toch? Anderen uiten die ook nogal fel hier. Je kunt moeilijk zeggen dat een ander die zelf niks anders doet dan kansen spreiden en mensen die aangeven dat niks te vinden en het anders aan te pakken gelijk onderuit wil halen niet zwartwit denkt. Maar ja hoor alleen ik kan geen mening plaatsen weer zonder zwart wit te denken tuurlijk
ALleen de seks wordt er zo alleen van :P

Maar even serieus, geeft dit jou voldoening? Het lijkt me dat je dan constant in je achterhoofd hebt dat het niet echt is, een fantasie.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 08:45:17 #129
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186902127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:17 schreef verbijstering het volgende:

[..]

ALleen de seks wordt er zo alleen van :P

Maar even serieus, geeft dit jou voldoening? Het lijkt me dat je dan constant in je achterhoofd hebt dat het niet echt is, een fantasie.
Seks is vies en zondig. Daar doet ze ook niet aan :{w
En mannen zijn dominant. Dat moet je niet willen.

Waarom inderdaad je mening verkondigen/aandragen voor verbetering als je geen ervaring hebt en jouw beleef wereld zo anders is als voor andere mensen?

"wakker worden" uit zo'n fantasie levert alleen toch maar een grotere kater op? :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 17 mei 2019 @ 08:56:46 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186902283
Och ergens ben ik het wel eens met wat geeninspiratie zegt.
Je hoort hier veelal dat veel mannen gewoon alles naar links swipen en dat vrouwen vaak wat kieskeuriger zijn. Dan is een match krijgen als vrouw 'minder van waarde' , omdat het dus niet een bewuste like naar jou was, maar gewoon een swipe naar links.

En nee, dit is zeker niet voor iedereen het geval, uitzonderingen, blabla, etc.
pi_186902709
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
[..]

Fijn voor ze, als dit een onvriendelijke post van jou is dan vraag ik me af wat jij onder wel vriendelijke posts verstaat, iemand de hemel in prijzen?
Tja iedereen heeft eigen ideeen en dat mag toch? Anderen uiten die ook nogal fel hier. Je kunt moeilijk zeggen dat een ander die zelf niks anders doet dan kansen spreiden en mensen die aangeven dat niks te vinden en het anders aan te pakken gelijk onderuit wil halen niet zwartwit denkt. Maar ja hoor alleen ik kan geen mening plaatsen weer zonder zwart wit te denken tuurlijk
Wegwezen dan hier. Imaginair daten _O-
pi_186903275
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ja klopt daar heb je gelijk in dat heb je goed onthouden. Ik doe eigenlijk wel aan daten maar dan imaginair. iemand doet aardig tegen me en diegene vind ik nog steeds leuk omdat ik diegene nog niet heb leren kennen, dan fantaseer ik de date er gewoon bij en ben ik ook klaar zonder gedoe en teleurstelling. Maakt een stuk gelukkiger hoor. Ik geef gewoon advies ter verbetering.
Als je zo in angst verkeert dat je niet durft te leven, niet durft te verbinden, dan heb je voldoende aan jezelf en is advies geven niet echt aan de orde.

Dat is zoiets als dat ik op een religieuze website advies ga geven over seksuele onthouding tot aan het huwelijk.
pi_186903442
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Cue_ het volgende:
Och ergens ben ik het wel eens met wat geeninspiratie zegt.
Je hoort hier veelal dat veel mannen gewoon alles naar links swipen en dat vrouwen vaak wat kieskeuriger zijn. Dan is een match krijgen als vrouw 'minder van waarde' , omdat het dus niet een bewuste like naar jou was, maar gewoon een swipe naar links.

En nee, dit is zeker niet voor iedereen het geval, uitzonderingen, blabla, etc.
Dit is later wel weg te filteren is gebleken naar mijn ervaring. Inderdaad als je match hebt, betekent het inderdaad niet veel. Daarom als vrouw moet je wachten, als je wordt gewild en ze zijn beschikbaar blabla, dan wordt er heus wel wat tegen je gezegd.

Nu is gebleken dat 25% iets tegen mij is gaan zeggen. Maar wees bewust, want net zo als in het echte leven heb je wel snel door of iemand je wil en of bij je past. Nadat het gesprek is begonnen, dan merk je al hoe kortaf ze zijn, sommigen vertellen eerlijk dat ze de app amuserend vinden, anderen hinten naar seks, weer anderen beginnen dat ze voor je verhuizen. M.a.w. allemaal indicatoren wat een rode vlag is. Dit was ook te merken toen ik gesprek startte, dus het heeft geeneens zin om achter een man aan te gaan die jouw geeneens wil en/of niet beschikbaar is.

Zelfs als dit alles goed gaat, wees nog steeds bewust, want het betekent niet dat ze dezelfde week of later nog contact met je opnemen terwijl je bezig bent een real life gesprek na te bootsen. Laat staan de dag erna, dus idealiter niet meer dan 10 min. chatten zoals speed daten. In die 10 min. kan je zoveel te weten komen, is echt genoeg. Als blijkt dat ze je later nog benaderen nadat jij als laatste je woordje hebt gedaan. Dan pas is de hmmmm reactie op z'n plek, want de ander heeft natuurlijk ook zijn mening. Sommigen die buigen met alle winden mee en zijn later agressief. Dan weet je dat wat hij voorheen deed alleen maar deed om de vrouw te plezieren, hij is zichzelf niet. Aan de andere kant, velen waren gewoon zichzelf. M.a.w. ze helpen mee om te kijken wat voor 2 mensen bij elkaar zijn gekomen. Als blijkt dat het geen match is, dan waren ze sociaal en verstandig bezig door er niet mee door te gaan. M.a.w. een gezond boeren verstand, ze hebben ook hun eigen wil. In profielen tekst zie je dat ook wel, wat ze wel/niet willen. Ze gaan niet zwichten omdat de ander vrouw is, normaal gedrag wordt wel verwacht.

Het is bewomderingswaardig hoe mensen het zo lang kunnen volhouden, complimenten waard. Het is zeker niet voor iedereen. Er zal tal van dingen die gegarandeerd meer positief bijdragen aan het leven.
pi_186903560
Wel verfrissend om eens mannenhaat te zien in dit topic ipv het eeuwige “alle vrouwen zijn kuthoeren” riedeltje
pi_186903713
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Cue_ het volgende:
Och ergens ben ik het wel eens met wat geeninspiratie zegt.
Je hoort hier veelal dat veel mannen gewoon alles naar links swipen en dat vrouwen vaak wat kieskeuriger zijn. Dan is een match krijgen als vrouw 'minder van waarde' , omdat het dus niet een bewuste like naar jou was, maar gewoon een swipe naar links.

En nee, dit is zeker niet voor iedereen het geval, uitzonderingen, blabla, etc.
Je hoort zoveel. Wil niet zeggen dat het ook waar is.

Van wat ik begrijp is het gedrag vooral ook een gevolg van de verhoudingen op bv Tinder. Waar veel meer mannen zitten en je dus als je minder gezegend bent met je uiterlijk (wat op Tinder nu eenmaal een veel grotere rol speelt), het selecteren op de mooiste vrouwen nu eenmaal weinig (lees: geen) respons oplevert.

Je kan het ook positief zien: mannen die dit doen beseffen misschien wel dat achter die foto die niet meteen leidt tot opperste staat van opwinding een vrouw kan zitten die prima bij hem past en dat je daar pas achter kan komen door te chatten/daten.

Dus is een like van een vrouw puur omdat ze dacht nav de foto ‘zo, daar zou ik mij wel door stuk willen laten trekken’ nu echt meer waard dan de like die nergens anders op uit is dan om in contact te komen?
  vrijdag 17 mei 2019 @ 11:57:37 #136
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186904966
Numbers game toch? Ja, uiterlijk zegt veel...

Maar als in de chat blijkt dat je je nogal 'entitled' voelt, dan ga ik er niet meer dan een slappe van krijgen... :N

Kom op hee, je bent ook 'slechts' een vrouw. Daar zijn er genoeg van, niet?

Daarbij swipen de vrouwen soms net zo lukraak alles een kant op. Zij het wel vooral links dan...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:53:54 #137
545 dop
:copyright: dop
pi_186906897
Ieder zijn strategie. Dat er mensen zijn die bewust veel naar rechts swipen wil ik best geloven. Maar geen strategie die lang werkt denk ik.
Veel matches en korte gesprekken met een afwijzing gaan vanzelf maken dat het teveel energie kost en je dus wat selectiever tewerk gaat.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:32:28 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186908726
Daarom gewoon de kroeg in duiken. Zie je direct met wat voor persoon je te maken hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186908859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef M1stral het volgende:
Daarom gewoon de kroeg in duiken. Zie je direct met wat voor persoon je te maken hebt.
Ik kom alleen oude mannen tegen in de kroeg, of 19-jarigen. Dan moet ik naar Amsterdam pfff.
pi_186908914
Haha, hier een match die na een maand wat zegt. Ben geen tweede keus, opbokken.

Overigens haat ik het woord dominant. Je bent niet Mr Grey. Je bent geen Chris Hemsworth lookalike met miljarden op de bank. Je heet Ruurd en hebt hbo gedaan, tyf op. Alsof ik impressed ben en me laat domineren. :r
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:52:33 #141
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186909028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:43 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik kom alleen oude mannen tegen in de kroeg, of 19-jarigen. Dan moet ik naar Amsterdam pfff.
Die vind je hier ook hoor.

Gewoon ook zelf je ogen open houden.

Wie weet is die Ruurd toch nog wat. Onder een onlinepersonality gaat vaak veel ondeugends schuil... ~O>
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  vrijdag 17 mei 2019 @ 16:07:09 #142
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186909246
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:43 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik kom alleen oude mannen tegen in de kroeg, of 19-jarigen. Dan moet ik naar Amsterdam pfff.
Wat zoek je? Kan altijd nog eens ergens anders gaan kijken toch, voldoende plekken die ander publiek aantrekken wat wellicht meer van je gading is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186910379
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
Haha, hier een match die na een maand wat zegt. Ben geen tweede keus, opbokken.

Overigens haat ik het woord dominant. Je bent niet Mr Grey. Je bent geen Chris Hemsworth lookalike met miljarden op de bank. Je heet Ruurd en hebt hbo gedaan, tyf op. Alsof ik impressed ben en me laat domineren. :r
Klinkt als een uitdaging!
pi_186910717
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
Haha, hier een match die na een maand wat zegt. Ben geen tweede keus, opbokken.

Overigens haat ik het woord dominant. Je bent niet Mr Grey. Je bent geen Chris Hemsworth lookalike met miljarden op de bank. Je heet Ruurd en hebt hbo gedaan, tyf op. Alsof ik impressed ben en me laat domineren. :r
Lekker die frustraties :9
  vrijdag 17 mei 2019 @ 17:34:59 #145
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186910739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
Haha, hier een match die na een maand wat zegt. Ben geen tweede keus, opbokken.

Overigens haat ik het woord dominant. Je bent niet Mr Grey. Je bent geen Chris Hemsworth lookalike met miljarden op de bank. Je heet Ruurd en hebt hbo gedaan, tyf op. Alsof ik impressed ben en me laat domineren. :r
Ik vind opbokken zo'n dom woord :P
pi_186910920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:52 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Die vind je hier ook hoor.

Gewoon ook zelf je ogen open houden.

Wie weet is die Ruurd toch nog wat. Onder een onlinepersonality gaat vaak veel ondeugends schuil... ~O>
Ik ken wel wat FOKers irl,maar helaas, welke man wil een troll als ik. Ze probeerden het wel, maar ze weten al hoe fucked up ik ben. :') Ik houd FOKgetroll en irl liever apart. _O-
pi_186910929
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind opbokken zo'n dom woord :P
Is het ook.
pi_186910944
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 16:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat zoek je? Kan altijd nog eens ergens anders gaan kijken toch, voldoende plekken die ander publiek aantrekken wat wellicht meer van je gading is.
Niet in mijn woonplaats merk ik.
pi_186910971
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Cue_ het volgende:
Och ergens ben ik het wel eens met wat geeninspiratie zegt.
Je hoort hier veelal dat veel mannen gewoon alles naar links swipen en dat vrouwen vaak wat kieskeuriger zijn. Dan is een match krijgen als vrouw 'minder van waarde' , omdat het dus niet een bewuste like naar jou was, maar gewoon een swipe naar links.

En nee, dit is zeker niet voor iedereen het geval, uitzonderingen, blabla, etc.
Ergens begrijp ik de mannen die dit doen wel. Ik like alleen de vrouwen waar ik iets in zie. Via OKC kan je zelfs berichten sturen zonder iemand te hoeven liken. Als ik een bericht stuur is het geen kopieer en plak bericht. Ik schiet er niks mee op. Zo kan je lang aan de gang blijven zonder resultaten en dus kiezen sommige mannen voor de meest makkelijke oplossing. Alles naar rechts.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
Haha, hier een match die na een maand wat zegt. Ben geen tweede keus, opbokken.
Ja, ben het ermee eens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
Overigens haat ik het woord dominant. Je bent niet Mr Grey. Je bent geen Chris Hemsworth lookalike met miljarden op de bank. Je heet Ruurd en hebt hbo gedaan, tyf op. Alsof ik impressed ben en me laat domineren. :r
Want volgens de wet mogen mannen die minder mooi zijn en ook niet rijk, geen dominant persoon zijn? Wat moet hij zijn dan? Onderdanig? Je hebt een eisenlijstje van hier tot Tokio.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 17:51:11 #150
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186911034
Ik heb best vaak dat vrouwen kortaf reageren. Als ik ze dan eerlijk de vraag stel of ze nog wel geïnteresseerd zijn zeggen ze altijd ja. Hebben vrouwen op online dating geen communicatieskills?
Sisco Certified
pi_186911153
Wat doen jullie eigenlijk met vrouwen waar jullie een gesprek mee zijn gestart, maar wat niet meer loopt terwijl de match wel in stand wordt gehouden?

Waarom unmatchen ze niet maar laten ze de match bestaan? Doen ze dat om iemand achter de hand te kunnen houden?
pi_186911537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:57 schreef Gruj0 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met vrouwen waar jullie een gesprek mee zijn gestart, maar wat niet meer loopt terwijl de match wel in stand wordt gehouden?

Waarom unmatchen ze niet maar laten ze de match bestaan? Doen ze dat om iemand achter de hand te kunnen houden?
Ik unmatch eigenlijk nooit... zakt vanzelf naar beneden en definitief uit zicht.

Helemaal geen diepgaand achterliggend plot dus.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 20:14:39 #153
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186914182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb best vaak dat vrouwen kortaf reageren. Als ik ze dan eerlijk de vraag stel of ze nog wel geïnteresseerd zijn zeggen ze altijd ja. Hebben vrouwen op online dating geen communicatieskills?
Sommigen echt niet nee.

Of het is een mechanisme om hard to get te spelen... Thans, zo ervaar ik hem vaak... Prima dat je het dood laat bloeden en al, maar doe dit even niet ofzo.

Maar dan weet je ook wel weer genoeg natuurlijk...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186916062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:57 schreef Gruj0 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met vrouwen waar jullie een gesprek mee zijn gestart, maar wat niet meer loopt terwijl de match wel in stand wordt gehouden?

Waarom unmatchen ze niet maar laten ze de match bestaan? Doen ze dat om iemand achter de hand te kunnen houden?
Waarom heb jij haar op dat moment nog niet verwijderd uit jouw lijst dan? ;)
pi_186918291
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ergens begrijp ik de mannen die dit doen wel. Ik like alleen de vrouwen waar ik iets in zie. Via OKC kan je zelfs berichten sturen zonder iemand te hoeven liken. Als ik een bericht stuur is het geen kopieer en plak bericht. Ik schiet er niks mee op. Zo kan je lang aan de gang blijven zonder resultaten en dus kiezen sommige mannen voor de meest makkelijke oplossing. Alles naar rechts.
[..]

Ja, ben het ermee eens.
[..]

Want volgens de wet mogen mannen die minder mooi zijn en ook niet rijk, geen dominant persoon zijn? Wat moet hij zijn dan? Onderdanig? Je hebt een eisenlijstje van hier tot Tokio.
Staat CR bekend om :')
pi_186918345
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ergens begrijp ik de mannen die dit doen wel. Ik like alleen de vrouwen waar ik iets in zie. Via OKC kan je zelfs berichten sturen zonder iemand te hoeven liken. Als ik een bericht stuur is het geen kopieer en plak bericht. Ik schiet er niks mee op. Zo kan je lang aan de gang blijven zonder resultaten en dus kiezen sommige mannen voor de meest makkelijke oplossing. Alles naar rechts.
[..]

Ja, ben het ermee eens.
[..]

Want volgens de wet mogen mannen die minder mooi zijn en ook niet rijk, geen dominant persoon zijn? Wat moet hij zijn dan? Onderdanig? Je hebt een eisenlijstje van hier tot Tokio.
En nogal onredelijk ook, zo te lezen :D
  zaterdag 18 mei 2019 @ 00:55:47 #157
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186921967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb best vaak dat vrouwen kortaf reageren. Als ik ze dan eerlijk de vraag stel of ze nog wel geïnteresseerd zijn zeggen ze altijd ja. Hebben vrouwen op online dating geen communicatieskills?
Als je moet vragen of ze nog geïnteresseerd zijn, is het antwoord NEE.

Wat is dat sowieso voor rare vraag?
pi_186923326
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 18:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik unmatch eigenlijk nooit... zakt vanzelf naar beneden en definitief uit zicht.

Helemaal geen diepgaand achterliggend plot dus.
Dit is niet aanvallend bedoeld he, dus niet zo opvatten. Maar jij hebt ergens die luxe wel om matches die nooit wat zullen worden of zijn geworden gewoon naar beneden te laten lopen door het aantal matches dat je krijgt.

Als je niet veel matches hebt zit je met je huidige matches altijd bovenin de lijst.
Waarom unmatch je eigenlijk niet? Specifieke reden voor?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom heb jij haar op dat moment nog niet verwijderd uit jouw lijst dan? ;)
Ik houd een match meestal een week of anderhalve week in stand als er geen activiteit van de andere kant is, want je weet maar nooit. Misschien is het uitblijven van een reactie wel gegrond door bvb drukte, andere prioriteiten, vakantie, doktersbezoek, problemen enz.

Ze zijn niet verplicht om te reageren op de match. Ik ben ook evengoed niet verplicht om de match langer in stand te houden. Het kan geen kwaad, maar in stand houden is toch zinloos? Als iemand zich na een maand of twee wil melden omdat die stiekem niks beters heeft gevonden, dan wil ik die laatste beter-iets-dan-niets optie niet zijn, daar pas ik voor.

Is unmatchen ghosten? Als je elkaar nog niet kent en bijna niet mee hebt gepraat, dan niet vind ik. Ik ghost nooit iemand als er een fatsoenlijk gesprek uit de match is voortgekomen en er nummers zijn uitgewisseld. Ben zelf echter wel meerdere keren geghost na uitwisselen nummers, een paar dagen chatten en uitwisselen foto's. In het begin was het een best apart iets. Ik vind dat zelf altijd zo'n :{ :? situatie. Maar tegenwoordig boeit het niet zoveel meer. Dat soort mensen zal je altijd hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 22:31 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Staat CR bekend om :')
Heb wel eens gelezen dat zij Elon Musk een knapperd vind. Rijk, hoogopgeleid/intelligent enz.
Maar Musk heeft volgens mij best wat aan zichzelf laten doen. Haargrens, kaak, tanden. Niet een puur natuur product dus. Toegegeven, hij ziet er best goed uit.
pi_186923484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 08:21 schreef Gruj0 het volgende:

Ik houd een match meestal een week of anderhalve week in stand als er geen activiteit van de andere kant is, want je weet maar nooit. Misschien is het uitblijven van een reactie wel gegrond door bvb drukte, andere prioriteiten, vakantie, doktersbezoek, problemen enz.

Ze zijn niet verplicht om te reageren op de match. Ik ben ook evengoed niet verplicht om de match langer in stand te houden. Het kan geen kwaad, maar in stand houden is toch zinloos? Als iemand zich na een maand of twee wil melden omdat die stiekem niks beters heeft gevonden, dan wil ik die laatste beter-iets-dan-niets optie niet zijn, daar pas ik voor.

Is unmatchen ghosten? Als je elkaar nog niet kent en bijna niet mee hebt gepraat, dan niet vind ik. Ik ghost nooit iemand als er een fatsoenlijk gesprek uit de match is voortgekomen en er nummers zijn uitgewisseld. Ben zelf echter wel meerdere keren geghost na uitwisselen nummers, een paar dagen chatten en uitwisselen foto's. In het begin was het een best apart iets. Ik vind dat zelf altijd zo'n :{ :? situatie. Maar tegenwoordig boeit het niet zoveel meer. Dat soort mensen zal je altijd hebben.
[..]

Heb wel eens gelezen dat zij Elon Musk een knapperd vind. Rijk, hoogopgeleid/intelligent enz.
Maar Musk heeft volgens mij best wat aan zichzelf laten doen. Haargrens, kaak, tanden. Niet een puur natuur product dus. Toegegeven, hij ziet er best goed uit.
Ik bedoelde maar te zeggen dat als jij kan zien dat je niet geunmatched bent dat jij dan zelf de radiostilte net zo goed in stand laat.

Zeker bij leuke vrouwen is dat ook niet zo gek. Die hebben zat matches, dus je verdwijnt gewoon letterlijk uit beeld.

Ikzelf neem eigenlijk ook nooit de moeite om op te schonen, anders dan een keiharde reset van Tinder als ik Tinder weer ga gebruiken (voor de goede orde, ik ben niet zo’n type die Tinder deinstalleert om de haverklap, maar wel als ik exclusief aan het daten ben).

Tav wat aan jezelf laten doen: dat lijkt mij heel normaal. Ik heb bv ook mijn tanden cosmetisch laten doen. 100% puur natuur is vrijwel niemand. Gelukkig maar. ;)
pi_186923677
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 08:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoelde maar te zeggen dat als jij kan zien dat je niet geunmatched bent dat jij dan zelf de radiostilte net zo goed in stand laat.

Zeker bij leuke vrouwen is dat ook niet zo gek. Die hebben zat matches, dus je verdwijnt gewoon letterlijk uit beeld.

Ikzelf neem eigenlijk ook nooit de moeite om op te schonen, anders dan een keiharde reset van Tinder als ik Tinder weer ga gebruiken (voor de goede orde, ik ben niet zo’n type die Tinder deinstalleert om de haverklap, maar wel als ik exclusief aan het daten ben).

Tav wat aan jezelf laten doen: dat lijkt mij heel normaal. Ik heb bv ook mijn tanden cosmetisch laten doen. 100% puur natuur is vrijwel niemand. Gelukkig maar. ;)
Die radiostilte is dus maar beperkt in stand bij mij want ik unmatch uiteindelijk. Ik ga niet nog een keer reageren op dezelfde match of vragen of er interesse is.

Wat kan je doen om een bij een leuke vrouw in beeld te blijven? Weinig eigenlijk, tenzij je elke dag de match wil pushen door wat te zeggen. Voor je het weet ben je een creep, stalker, wanhopig of wat dan ook. Je hebt een klik met iemand en het contact gaat niet verloren of je hebt de klik niet. Zo is het nu eenmaal. Ik ben op zoek naar iemand met wie ik in de eerste instantie een (goede) klik heb, dat leuk zijn op foto's is bijzaak en mooi meegenomen in dat geval. Ik hoef geen model zonder klik. Dat zou een soort verstandshuwelijk zijn. :')

Wb wat aan je zelf doen, kijk, vrouwen die een man zoeken om een gezin mee te starten (niet CR, want die wil geen kinderen) met een hele waslijst aan eisen zijn eigenlijk niet goed bezig.

Een goed gebit, goede haargrens, huid, enz zijn veelal allemaal genetisch aangelegde eigenschappen. Iemand kan dat wel door cosmetische ingrepen verbloemen, maar uiteindelijk bestaat de kans dat je die eigenschappen aan je kinderen doorgeeft. Dus waar kies je voor? Voor nep.

Heb zelf niks aan mij laten doen, is prima zo.
pi_186923719
Powned zendt een miniserie over daten (voor millennials) uit nu

pi_186924182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 09:01 schreef MCH het volgende:
Powned zendt een miniserie over daten (voor millennials) uit nu

Was grappig om te zien dat precies Powned iets serieus ging aankaarten.

In Amsterdam is 50% single. En daar wonen heel goed bedeelde laag van de samenleving. Anders kunnen mensen daar helemaal niet wonen, tenzij ze tot de lage inkomens behoren. En dat zijn ze overduidelijk niet.

Veel Amsterdammers zijn vrije hippe bourgondier geest die generaties op generaties al (relatief) rijk waren. Het lijkt me lastig om dan te kunnen verbinden met mensen. Want waarop moet dan de connectie plaatsvinden; immers is er altijd iemand waarbij het leuker lijkt, het bourgondisch leven.
pi_186924375
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 08:57 schreef Gruj0 het volgende:

Wb wat aan je zelf doen, kijk, vrouwen die een man zoeken om een gezin mee te starten (niet CR, want die wil geen kinderen) met een hele waslijst aan eisen zijn eigenlijk niet goed bezig.

Een goed gebit, goede haargrens, huid, enz zijn veelal allemaal genetisch aangelegde eigenschappen. Iemand kan dat wel door cosmetische ingrepen verbloemen, maar uiteindelijk bestaat de kans dat je die eigenschappen aan je kinderen doorgeeft. Dus waar kies je voor? Voor nep.

Heb zelf niks aan mij laten doen, is prima zo.
Het is niet waar dat zaken als gebit, haargrens, enz. wijzen op genetische pro’s en contra’s. Nou ben ik zelf gezegend met mijn haar, kaal word ik niet en het is ook nog een dikke bos, maar het is echt onzin om te denken dat dat wijst op dat ik beter genetisch materiaal bij mij draag dan iemand die wel kaal wordt (op het gebied haar na dan, want kaal worden heeft vooral een genetische component).

Nee, het gaat gewoon om wat prettig oogt. En er is ook niets nep aan als je het mij vraagt. Ook niet aan plastische chirurgie. Nep is de opgevulde bh. En ook daarvoor geldt dat je dat lekker moet doen als je je daar prettiger bij voelt.
pi_186924941
Iemand vertelde mij jaren geleden al dat een vrouw eigenlijk 3 mannen nodig heeft.
- het alpha mannetje voor de sterke genen om een gezond nageslacht te produceren.
- het lieve, zorgzame beta mannetje om te helpen met het opvoeden van het kind.
- de gay best friend om mee te praten, wijn drinken, lol maken zonder dat iemand er andere ideeen bij krijgt dan puur gezellig.
pi_186925246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Iemand vertelde mij jaren geleden al dat een vrouw eigenlijk 3 mannen nodig heeft.
- het alpha mannetje voor de sterke genen om een gezond nageslacht te produceren.
- het lieve, zorgzame beta mannetje om te helpen met het opvoeden van het kind.
- de gay best friend om mee te praten, wijn drinken, lol maken zonder dat iemand er andere ideeen bij krijgt dan puur gezellig.
Was dat een alpha mannetje wat je dat vertelde?
pi_186925396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was dat een alpha mannetje wat je dat vertelde?
Meer de gay best friend..
Wel heel hetero.. dat dan weer wel
pi_186925454
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Meer de gay best friend..
Wel heel hetero.. dat dan weer wel
Je gay best friend vertelde je dit die ook heel hetero is?
pi_186925537
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Iemand vertelde mij jaren geleden al dat een vrouw eigenlijk 3 mannen nodig heeft.
- het alpha mannetje voor de sterke genen om een gezond nageslacht te produceren.
- het lieve, zorgzame beta mannetje om te helpen met het opvoeden van het kind.
- de gay best friend om mee te praten, wijn drinken, lol maken zonder dat iemand er andere ideeen bij krijgt dan puur gezellig.
Aha, 2 van drie is al raak bij jou. Op zoek naar een beta man dus!
pi_186925583
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Aha, 2 van drie is al raak bij jou. Op zoek naar een beta man dus!
Ik doe mn best _O-

Maar ik ben nogal kieskeurig geloof ik :)
pi_186925610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Iemand vertelde mij jaren geleden al dat een vrouw eigenlijk 3 mannen nodig heeft.
- het alpha mannetje voor de sterke genen om een gezond nageslacht te produceren.
- het lieve, zorgzame beta mannetje om te helpen met het opvoeden van het kind.
- de gay best friend om mee te praten, wijn drinken, lol maken zonder dat iemand er andere ideeen bij krijgt dan puur gezellig.
Laat me raden. Die malloot is vrijgezel en moet betalen als hij wil neuken?
pi_186925627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik doe mn best _O-

Maar ik ben nogal kieskeurig geloof ik :)
Sportief opgepakt. ^O^
Maar jij bent op zoek naar een andere alfa, vandaar die kritische blik.

Weet niet wat ik er van moet denken (niet over jou trouwens), maar over de vrouwen die ik laatst tegenkwam op verschillende apps en dat zijn er best veel. Kind is amper een paar maanden, een jaar of twee en ze zijn "op zoek naar iemand".

Eerst kan dus alleen een alfa man genoeg zijn en dan opeens is een beta man voldoende. Ergens is dat best sneu.
pi_186925657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sportief opgepakt. ^O^
Maar jij bent op zoek naar een andere alfa, vandaar die kritische blik.

Weet niet wat ik er van moet denken (niet over jou trouwens), maar over de vrouwen die ik laatst tegenkwam op verschillende apps en dat zijn er best veel. Kind is amper een paar maanden, een jaar of twee en ze zijn "op zoek naar iemand".

Eerst kan dus alleen een alfa man genoeg zijn en dan opeens is een beta man voldoende. Ergens is dat best sneu.
Ik was gewoon 10 jaar getrouwd op zich.
Maar snap wat je bedoeld ja.
Alsof degene echt alleen goed was als zaaddonor.

Sowieso het idee dat mensen steeds minder lang bij elkaar blijven maar wel gewoon kinderen krijgen. Lichtzinniger zegmaar.
pi_186925734
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was gewoon 10 jaar getrouwd op zich.
Maar snap wat je bedoeld ja.
Alsof degene echt alleen goed was als zaaddonor.

Sowieso het idee dat mensen steeds minder lang bij elkaar blijven maar wel gewoon kinderen krijgen. Lichtzinniger zegmaar.
Het is ook meer van, ze hebben een kind en nu dat binnen is zijn ze op zoek naar iemand die zich wel wil binden (andere wilde zich vaak niet binden) en willen ze vaak ook geen andere kinderen meer.

Als je dan als man toch echt op zoek bent naar een vrouw om kinderen mee te krijgen (dat ook in je profiel staat) vraag zo'n vrouw eigenlijk wel best veel van je dan. Dun ben je dus alleen goed genoeg om voor de vrouw en de kroost te zorgen maar voor meer niet. :{

Zelfs profielen tegengekomen van zwangere vrouwen die iemand zochten. :{
pi_186925739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 01:25 schreef SugeLucky het volgende:
Heb je ook denkbeeldige vrienden?
Daarvan was het godzijdank dan nog wel gelukt iets fatsoenlijks in de werkelijkheid te vinden. M'n vrienden zijn leukere personen dan ikzelf. Maar ja, daarom is dat ook wel steeds denkbeeldiger aan het worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 01:29 schreef dop het volgende:

Ik hou niet van voetbal, speel het ook niet.
Voel ook niet de behoefte om mijn mening daar over in het voetbal topic te gaan delen.

Jij houdt niet van daten en niet van mannen, lijkt het.
Waarom wil je dat dan toch delen ?
Iets lijkt niet te kloppen.
Ik wil je hier niet weg hebben, maar vind wel dat je jezelf die vraag eens moet stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef niemand de schuld. Ik mag hier toch mijn mening neerzetten en als je vraagt waarom aangeven dat ik zelf denk dat het advies is? Als jij dat niet vindt prima. Dan is het geen goed advies volgens jou. Hoef je geen psychologische analyses op los te laten. Ik bedoel so what als ik wel van mannen wil houden maar het niet lukt. Is nog geen teken dat het feit dat het mij niet lukt ook inhoud dat ik met dat gegeven iets wil doen. Wat boeit jou dat nou. Mij boeit het toch ook niet of jij je geroepen voelt op mij te reageren omdat jij je persoonlijk aangesproken voelt omdat je net als de meeste een trauma hebt opgelopen van al die kieskeurige vrouwen of dat je een helperssyndroom hebt waarbij je jouw eigen psychische problemen vergeet door je op anderen te concentreren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:17 schreef verbijstering het volgende:

ALleen de seks wordt er zo alleen van :P

Maar even serieus, geeft dit jou voldoening? Het lijkt me dat je dan constant in je achterhoofd hebt dat het niet echt is, een fantasie.
Ja dit geeft mij serieus voldoening. Beter eenzaam alleen dan eenzaam samen vind ik zelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Seks is vies en zondig. Daar doet ze ook niet aan :{w
En mannen zijn dominant. Dat moet je niet willen.

Waarom inderdaad je mening verkondigen/aandragen voor verbetering als je geen ervaring hebt en jouw beleef wereld zo anders is als voor andere mensen?

"wakker worden" uit zo'n fantasie levert alleen toch maar een grotere kater op? :@
Ik heb wel ervaring, het heeft alleen niks opgeleverd. De beleefwereld van anderen hier is vaak ook behoorlijk anders als de mijne, mogen zij alleen reageren omdat ze in de meerderheid zijn?
Waarom zou je wakker willen worden uit een fantasie als dat totaal niks oplevert? Jezelf aanpassen aan de realiteit terwijl de realiteit 1 grote teleurstelling is vind ik zelf jezelf wegcijferen.
Maakt het feit dat deze echt is een klotedate of een kutrelatie beter of zo? Je kan totaal niet met elkaar praten, hebt niks met elkaar gemeen, voelt geen aantrekkingskracht en hebt seks omdat het moet omdat je niet te kieskeurig mocht zijn, om de ander te plezieren, maar het is ten minste echt! Nee dank je.

quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Cue_ het volgende:
Och ergens ben ik het wel eens met wat geeninspiratie zegt.
Je hoort hier veelal dat veel mannen gewoon alles naar links swipen en dat vrouwen vaak wat kieskeuriger zijn. Dan is een match krijgen als vrouw 'minder van waarde' , omdat het dus niet een bewuste like naar jou was, maar gewoon een swipe naar links.

En nee, dit is zeker niet voor iedereen het geval, uitzonderingen, blabla, etc.
Ben blij dat ten minste iemand het met me eens is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:59 schreef VEM2012 het volgende:
Als je zo in angst verkeert dat je niet durft te leven, niet durft te verbinden, dan heb je voldoende aan jezelf en is advies geven niet echt aan de orde.

Dat is zoiets als dat ik op een religieuze website advies ga geven over seksuele onthouding tot aan het huwelijk.
Nee, dat is niet hetzelfde, want als jij op een religieuze website advies gaat geven over seksuele onthouding tot aan het huwelijk geef je advies dat al 100% in hun eigen straatje past omdat ze er zelf al mee bezig zijn, als ik hun advies ging geven over hoe je de meest geile Tinderpics/filmpjes kon maken dan was dat hetzelfde want dan zou ik dezelfde haat krijgen van hun als ik hier krijg, maar het is dan aan hun of ze er iets mee doen of niet, het is gewoon een heel ander soort mening en aanpak en je kan het ermee eens zijn of niet. Advies geven op een internetforum is naar mijn weten niet iets waarvoor je een licentie nodig hebt die je krijgt als het voor de mensen waar aan het advies wordt gegeven aan de orde is. Maar ik kan me vergissen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

Je hoort zoveel. Wil niet zeggen dat het ook waar is.

Van wat ik begrijp is het gedrag vooral ook een gevolg van de verhoudingen op bv Tinder. Waar veel meer mannen zitten en je dus als je minder gezegend bent met je uiterlijk (wat op Tinder nu eenmaal een veel grotere rol speelt), het selecteren op de mooiste vrouwen nu eenmaal weinig (lees: geen) respons oplevert.

Je kan het ook positief zien: mannen die dit doen beseffen misschien wel dat achter die foto die niet meteen leidt tot opperste staat van opwinding een vrouw kan zitten die prima bij hem past en dat je daar pas achter kan komen door te chatten/daten.

Dus is een like van een vrouw puur omdat ze dacht nav de foto ‘zo, daar zou ik mij wel door stuk willen laten trekken’ nu echt meer waard dan de like die nergens anders op uit is dan om in contact te komen?
We lezen het toch letterlijk hier op het forum. Hoe mannen zichzelf of andere mannen verdedigen die aan kansen spreiden en sleepnettechnieken doen en vrouwen die aangeven dat dit voor hun niet aantrekkelijk overkomt persoonlijk aanvallen.
Dat laatste wat je zegt zit wel wat in, maar dat is idd op sites als Tinder, waar alles puur om het uiterlijk draait en men elkaar alleen daarop beoordeelt. Het zou anders zijn geweest als op een site als paiq waar je chat zonder foto te zien. Een man die verder kijkt omdat hij oprecht denkt "uiterlijk is niet alles" of "ik ga deze mentale uitdaging aan" geeft inderdaad een like die kwalitatief meer waard is dan een like die alleen wordt gegeven omdat hij de vrouw er lekker uit vindt zien en verder niks. Maar hoe onderscheid je dat als vrouw van een man die denkt godverdomme kan dat lekkere wijf toch niet krijgen nou zak over het hoofd dan kies ik maar tijdelijk noodgedwongen omdat ik seksverslaafd ben voor die lelijkere totdat ik mezelf genoeg heb verbeterd om te upgraden naar een mooiere?
En daarnaast, het ging mij ook gewoon over het feit dat als de aandacht en energie over 10 vrouwen wordt verdeeld, er natuurlijk minder per vrouw overblijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-05-2019 11:54:13 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:49:01 #175
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186926476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ik heb wel ervaring, het heeft alleen niks opgeleverd. De beleefwereld van anderen hier is vaak ook behoorlijk anders als de mijne, mogen zij alleen reageren omdat ze in de meerderheid zijn?
Waarom zou je wakker willen worden uit een fantasie als dat totaal niks oplevert? Jezelf aanpassen aan de realiteit terwijl de realiteit 1 grote teleurstelling is vind ik zelf jezelf wegcijferen.
Maakt het feit dat deze echt is een klotedate of een kutrelatie beter of zo? Je kan totaal niet met elkaar praten, hebt niks met elkaar gemeen, voelt geen aantrekkingskracht en hebt seks omdat het moet omdat je niet te kieskeurig mocht zijn, om de ander te plezieren, maar het is ten minste echt!
Ik zeg nergens dat je in een kutrelatie moet blijven hangen. Maar misschien/waarschijnlijk valt de realiteit zo tegen omdat je fantasie perfect is. Het leven is niet perfect. Jij ook niet en dus je partner ook niet.
Jezelf aanpassen zul je altijd moeten doen. In een relatie, vriendschappen, familie, op het werk. De wereld draait niet om jou. Het is geven en nemen.

Als je sowieso niets met elkaar gemeen hebt en niets te bespreken hebt, moet je er ook niet meer tijd aan besteden dan 1 date.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186926918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik zeg nergens dat je in een kutrelatie moet blijven hangen. Maar misschien/waarschijnlijk valt de realiteit zo tegen omdat je fantasie perfect is. Het leven is niet perfect. Jij ook niet en dus je partner ook niet.
Jezelf aanpassen zul je altijd moeten doen. In een relatie, vriendschappen, familie, op het werk. De wereld draait niet om jou. Het is geven en nemen.

Als je sowieso niets met elkaar gemeen hebt en niets te bespreken hebt, moet je er ook niet meer tijd aan besteden dan 1 date.
Ja nou precies. Ik pas me al genoeg aan en zie niet in waarom ik dat ook voor een echte relatie over zou moeten hebben.
1 date vind ik in de situatie die jij schetst al teveel, zoiets had je eerder kunnen zien aankomen via de chat of irl
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 18 mei 2019 @ 16:01:45 #177
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186929194
Doe eens even normaal naar elkaar. En het is nou niet bepaald on-topic. On-topic dus weer en hou de discussies vriendelijk en respectvol.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_186929650
Ik heb al 5 mongolen gezien met een foto bij het Holocaustmonument in Duitsland. What's next? Halfnaakt in de barakken? :r
  zaterdag 18 mei 2019 @ 16:41:13 #179
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186929787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:31 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb al 5 mongolen gezien met een foto bij het Holocaustmonument in Duitsland. What's next? Halfnaakt in de barakken? :r
Fierljeppen over loopgraven, I guess.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186957687
@ChristmasRoses: Jij zou toch switchen naar het vrouwelijke geslacht. Nou succes dan, want bij het vrouwelijke geslacht heb je ook ladingen van dat soort foto's. :{w
pi_186959152
Hebben ze allemaal foto's?

Want bij mannen zie ik ook blanco voorbij komen, dus totaal geen foto. Of alleen van een kop koffie, of zonder hoofd met alleen afgetraind lichaam, enz.
pi_186961295
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:22 schreef Yiwei het volgende:
Hebben ze allemaal foto's?

Want bij mannen zie ik ook blanco voorbij komen, dus totaal geen foto. Of alleen van een kop koffie, of zonder hoofd met alleen afgetraind lichaam, enz.
Hmmm.... In aanmerking genomen dat vooral wanhopige mannen alles doen wat in hun macht ligt om succes te hebben bij vrouwen vraag ik me dan af of ze de foto wat minder noodzakelijk achten voor hunzelf of denken dat zij wel het recht hebben om hun lelijkheid te maskeren. Hoeveel mannen zouden er reageren op een vrouw zonder foto zonder dat ze er gelijk om vragen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 19 mei 2019 @ 12:32:45 #183
108913 Godshand
guide4you
pi_186961725
Dat Bumble is vooral populair bij buitenlanders lijkt. Ik zie vooral toeristen in Amsterdam voorbij komen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186964270
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:22 schreef Yiwei het volgende:
Hebben ze allemaal foto's?

Want bij mannen zie ik ook blanco voorbij komen, dus totaal geen foto. Of alleen van een kop koffie, of zonder hoofd met alleen afgetraind lichaam, enz.
Dat heb je bij de vrouwen ook. Helemaal geen foto, een te donkere foto waar je alsnog niks ziet, alleen de benen, een kwart van het hoofd, een halve hoofd, of een of andere natuurfoto. Sommige hebben zelfs alleen een tekst als "Uiterlijk doet er niet toe, doe niet mee aan deze veekeuring, alleen een goed karakter doet er toe". Ik vind dat altijd zo apart, want intussen swipen dat soort vrouwen links of rechts wel door mannenprofielen die voorzien zijn van foto's.
pi_186964304
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

"Uiterlijk doet er niet toe, doe niet mee aan deze veekeuring, alleen een goed karakter doet er toe".
volgens mij moet je je dan gewoon niet inschrijven.
Vind het zelf toch altijd prettig een beeld te hebben bij met wie ik praat.
pi_186964347
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij moet je je dan gewoon niet inschrijven.
Vind het zelf toch altijd prettig een beeld te hebben bij met wie ik praat.
Zeg dat dan maar tegen die vrouwen. :)

Praten zonder foto is in sommige gevallen ok, bijvoorbeeld wanneer het een chat only applicatie is enz. Nog voor de Tinder en het social media gebeuren. Maar alle dating apps van tegenwoordig, daar moet je gewoon niet op zitten zonder foto's.

Maar goed, voor sommigen is het resultaat met foto's zelfs alsof je helemaal geen foto's op je profiel hebt. :')
pi_186964546
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zeg dat dan maar tegen die vrouwen. :)

Praten zonder foto is in sommige gevallen ok, bijvoorbeeld wanneer het een chat only applicatie is enz. Nog voor de Tinder en het social media gebeuren. Maar alle dating apps van tegenwoordig, daar moet je gewoon niet op zitten zonder foto's.

Maar goed, voor sommigen is het resultaat met foto's zelfs alsof je helemaal geen foto's op je profiel hebt. :')
Mannen ook....
in een redelijk deel van de gevallen willen ze niet herkent worden..... omdat anders moeder de vrouw boos wordt.

En of je dan toch met ze wil afspreken....

Text-only apps is een ander verhaal natuurlijk
  zondag 19 mei 2019 @ 15:10:57 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186964628
Ik kom maar zelden vrouwen zonder foto tegen op Tinder.

Maar ik swipe niet meer zoveel als dat ik, pak hem beet, twee jaar geleden deed. Merk toch dat ik meer in mijn element ben als ik iemand IRL opduikel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 19 mei 2019 @ 17:20:49 #189
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186967305
Snapchatfilters met hondenoortjes zijn wel weer gemeengoed.

Of nepsproetjes... Brrr... :r

En veel Sletvana's; Braziliaansen en overige toeristen...

Toch wel de perk van swipen in Amsterdam e.o. me dunkt...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186967799
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:
Snapchatfilters met hondenoortjes zijn wel weer gemeengoed.

Of nepsproetjes... Brrr... :r

En veel Sletvana's; Braziliaansen en overige toeristen...

Toch wel de perk van swipen in Amsterdam e.o. me dunkt...
Van swipen wel.. maar op de lange termijn maakt het weinig uit denk ik?
pi_186968427
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:
Snapchatfilters met hondenoortjes zijn wel weer gemeengoed.

Of nepsproetjes... Brrr... :r

En veel Sletvana's; Braziliaansen en overige toeristen...

Toch wel de perk van swipen in Amsterdam e.o. me dunkt...
Buiten Amsterdam is het ook lastig swipen; bijna alle teksten zijn in het Engels. Ik weet geeneens wie Nederlander is of wie expat is, sommigen hebben wel weer 1 zin dat ze ook Nederlands spreken. Dat is weer wel fijn, een grote hint dat het lokale mensen zijn dan. Want aan de naam valt ook niet te zien, stel iemand heet Robert. In zoveel landen worden Robert ook gebruikt, sommigen hebben dan weer wel vlaggen van hun origine. Dat helpt veel.
pi_186968525
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hmmm.... In aanmerking genomen dat vooral wanhopige mannen alles doen wat in hun macht ligt om succes te hebben bij vrouwen vraag ik me dan af of ze de foto wat minder noodzakelijk achten voor hunzelf of denken dat zij wel het recht hebben om hun lelijkheid te maskeren. Hoeveel mannen zouden er reageren op een vrouw zonder foto zonder dat ze er gelijk om vragen?
Nu weet ik het weer. Ooit had ik gelezen dat er werd onderzocht wat de redenen waren dat mensen op Tinder zitten, een partner zoeken voor iets serieus haalde net de top 5 ofzo.

Ander resultaat in de top 5 was dat 20% al in een relatie zit. Dit staat nog hoger op de ranking dan serieuze partner zoeken :') Er waren totaal iets van 15 redenen ofzo.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:32:25 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186968797
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:20 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nu weet ik het weer. Ooit had ik gelezen dat er werd onderzocht wat de redenen waren dat mensen op Tinder zitten, een partner zoeken voor iets serieus haalde net de top 5 ofzo.

Ander resultaat in de top 5 was dat 20% al in een relatie zit. Dit staat nog hoger op de ranking dan serieuze partner zoeken :') Er waren totaal iets van 15 redenen ofzo.
Geloof dat de resultaten van die onderzoeken elke keer weer anders zijn.

Maar je hoeft het niet te gebruiken he als het niet jouw ding is.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:44:53 #194
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969119
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Van swipen wel.. maar op de lange termijn maakt het weinig uit denk ik?
Klopt. Al vind ik het wel een beetje een afknapper... Vijf fotos... Drie van links met een duckface; eentje met een lief lachje en hartjes erop geplakt en dan afsluiten als cocker spaniël... -O-

Dan liever gewoon wat 'spontane' foto's en een tekstje over jezelf waarin je als een frisse verschijning naar voren komt. Ervaring leert dat dat wel de vrouwen zijn die een beetje vrolijk in het leven staan...

Zelfs die teksen met 'geen ONS' of 'If you can't handle me at my worst blabla'... Kijk, prima en volledig terecht, maar een beetje minder uptight mag ook wel vaak. Gooi je haar los en zie waar het strandt meid. *O*

quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:15 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Buiten Amsterdam is het ook lastig swipen; bijna alle teksten zijn in het Engels. Ik weet geeneens wie Nederlander is of wie expat is, sommigen hebben wel weer 1 zin dat ze ook Nederlands spreken. Dat is weer wel fijn, een grote hint dat het lokale mensen zijn dan. Want aan de naam valt ook niet te zien, stel iemand heet Robert. In zoveel landen worden Robert ook gebruikt, sommigen hebben dan weer wel vlaggen van hun origine. Dat helpt veel.
Ach ja, merk je snel genoeg ook. Idem de intenties.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 19 mei 2019 @ 18:46:37 #195
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969160
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:44 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Klopt. Al vind ik het wel een beetje een afknapper... Vijf fotos... Drie van links met een duckface; eentje met een lief lachje en hartjes erop geplakt en dan afsluiten als cocker spaniël... -O-

Dan liever gewoon wat 'spontane' foto's en een tekstje over jezelf waarin je als een frisse verschijning naar voren komt. Ervaring leert dat dat wel de vrouwen zijn die een beetje vrolijk in het leven staan...

Zelfs die teksen met 'geen ONS' of 'If you can't handle me at my worst blabla'... Kijk, prima en volledig terecht, maar een beetje minder uptight mag ook wel vaak. Gooi je haar los en zie waar het strandt meid. *O*
[..]

Ach ja, merk je snel genoeg ook. Idem de intenties.
Ik had ook lang geen ons staan. Dacht bespaar ik de moeite van mannen die daar op uit zijn.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:53:19 #196
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969314
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ook lang geen ons staan. Dacht bespaar ik de moeite van mannen die daar op uit zijn.
Dat is volgens mij echt wel gelul... Zit zelf ook niet met die intentie op Tinder, maar aan de ene kant... Het legt er ook wel meteen een druk op vind ik.

Je hebt vanzelf wel door hoe het gaat toch? En als je tegenspeler toch een eenmalig wipje wil, ga je toch via de achterdeur het café uit? Probleem ook opgelost.

Hij zal je dan wel trut noemen via de app ofzo. Nouja, blocken dan maar toch? :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 19 mei 2019 @ 18:54:28 #197
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969334
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:53 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij echt wel gelul... Zit zelf ook niet met die intentie op Tinder, maar aan de ene kant... Het legt er ook wel meteen een druk op vind ik.

Je hebt vanzelf wel door hoe het gaat toch? En als je tegenspeler toch een eenmalig wipje wil, ga je toch via de achterdeur het café uit? Probleem ook opgelost.

Hij zal je dan wel trut noemen via de app ofzo. Nouja, blocken dan maar toch? :D
Nou ja als dat je enige doel is op de date dan hoeven we niet op date toch :P Kan ik mijn tijd beter anders besteden.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:58:10 #198
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969408
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als dat je enige doel is op de date dan hoeven we niet op date toch :P Kan ik mijn tijd beter anders besteden.
Dat klopt... Maar hoeveel mannen filter je er nou eigenlijk mee weg vraag ik me af. Van 50 naar 40?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 19 mei 2019 @ 18:59:05 #199
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969428
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:58 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dat klopt... Maar hoeveel mannen filter je er nou eigenlijk mee weg vraag ik me af. Van 50 naar 40?
Ja dat weet je nooit natuurlijk :P

Weet ook niet of het ze echt tegenhoudt maar dan heb je het tenminste gezegd.
  zondag 19 mei 2019 @ 19:03:38 #200
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969528
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat weet je nooit natuurlijk :P

Weet ook niet of het ze echt tegenhoudt maar dan heb je het tenminste gezegd.
Fair enough...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186969731
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat heb je bij de vrouwen ook. Helemaal geen foto, een te donkere foto waar je alsnog niks ziet, alleen de benen, een kwart van het hoofd, een halve hoofd, of een of andere natuurfoto. Sommige hebben zelfs alleen een tekst als "Uiterlijk doet er niet toe, doe niet mee aan deze veekeuring, alleen een goed karakter doet er toe". Ik vind dat altijd zo apart, want intussen swipen dat soort vrouwen links of rechts wel door mannenprofielen die voorzien zijn van foto's.
Dat zijn vreemdgangers natuurlijk.
pi_186969745
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mannen ook....
in een redelijk deel van de gevallen willen ze niet herkent worden..... omdat anders moeder de vrouw boos wordt.

En of je dan toch met ze wil afspreken....

Text-only apps is een ander verhaal natuurlijk
Mannen die vreemdgaan zijn gewoon klootzakken. Dat dat soort figuren lef hebben om een datingapp account aan te maken. Triest.

Bepaalde mannen en vrouwen zullen nooit genoeg hebben aan hun huidige partner. :')

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:10 schreef M1stral het volgende:
Ik kom maar zelden vrouwen zonder foto tegen op Tinder.
Ligt eraan waar je woont.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:
Snapchatfilters met hondenoortjes zijn wel weer gemeengoed.
Sommige vrouwen hebben alleen snapchat filters. Zie je nog steeds weinig van het gezicht.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat zijn vreemdgangers natuurlijk.
Ja, geen idee hoor. Lijkt me ergens sterk dat al die mannen en vrouwen vreemdgangers zijn.
pi_186969840
Ik had net een match due vertelde dat hij geen studie had afgemaakt, geen relatieervaring had en of ik dat erg vond. :') :') :') :')
pi_186969955
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik had net een match due vertelde dat hij geen studie had afgemaakt, geen relatieervaring had en of ik dat erg vond. :') :') :') :')
Wat heb jij geantwoord? Dat je houdt van een uitdaging? Dat levenservaring minstens zo belangrijk is als wat je in de schoolbankjes leert? Dat als jij een relatie met hem aangaat die ervaring vanzelf komt?
pi_186969993
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik had net een match due vertelde dat hij geen studie had afgemaakt, geen relatieervaring had en of ik dat erg vond. :') :') :') :')
Oh dan was ie bij jou aan het juiste adres _O-
pi_186970111
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:26 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Wat heb jij geantwoord? Dat je houdt van een uitdaging? Dat levenservaring minstens zo belangrijk is als wat je in de schoolbankjes leert? Dat als jij een relatie met hem aangaat die ervaring vanzelf komt?
Ik heb ontmatcht want alles wat ik zou zeggen zou mij een ban opleveren. :')
pi_186970125
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dan was ie bij jou aan het juiste adres _O-
Kom op op je 32e nog maagd. :')

Die studie had ik nog door de vingers gezien als hij leuk werk had.
pi_186970159
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:36 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Kom op op je 32e nog maagd. :')

Die studie had ik nog door de vingers gezien als hij leuk werk had.
Was die niet knap dan?
pi_186970194
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:36 schreef ChristmasRoses het volgende:
Kom op op je 32e nog maagd. :')
Dat hij geen relaties heeft gehad wil niet zeggen dat hij nog maagd is. Maar ik zou in een vergelijkbaar geval hetzelfde gehandeld hebben als jij hebt gedaan.
pi_186971591
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Was die niet knap dan?
Normaal, voordeel van de twijfel
  zondag 19 mei 2019 @ 20:59:07 #211
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186972039
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik had net een match due vertelde dat hij geen studie had afgemaakt, geen relatieervaring had en of ik dat erg vond. :') :') :') :')
Ik negeer wijven die reizen en festivals als hobby hebben. Oja, een 'foodporn', ook zo'n zaadodend cliché. Verder heb ik niks met wijven uit Amsterdam, van die FOMO-types.

Dus dat eigenlijk.
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 21:05:39 #212
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186972220
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ook lang geen ons staan. Dacht bespaar ik de moeite van mannen die daar op uit zijn.
Ik had voor de lol als man ook 'Geen ONS' neergezet, vreselijk aangedikt met 'alleen maar respectvolle reacties' en 'waardigheid van de vrouw' en nog wat van die flauwekul die ze eigenlijk niet verwachten op zo'n app als Tinder. Direct resultaat, 6 van de 10 uiteindelijk geneukt op de eerste avond ^O^

Was jaren geleden hoor, maar toch, het concept werkt feilloos.
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 21:10:32 #213
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_186972355
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 20:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik negeer wijven die reizen en festivals als hobby hebben. Oja, een 'foodporn', ook zo'n zaadodend cliché. Verder heb ik niks met wijven uit Amsterdam, van die FOMO-types.

Dus dat eigenlijk.
‘Wijven’. Ok. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 mei 2019 @ 21:13:07 #214
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186972423
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 20:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik negeer wijven die reizen en festivals als hobby hebben. Oja, een 'foodporn', ook zo'n zaadodend cliché. Verder heb ik niks met wijven uit Amsterdam, van die FOMO-types.

Dus dat eigenlijk.
Dan draait mijn duim linkse overuren ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 19 mei 2019 @ 21:13:32 #215
108913 Godshand
guide4you
pi_186972438
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:05 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik had voor de lol als man ook 'Geen ONS' neergezet, vreselijk aangedikt met 'alleen maar respectvolle reacties' en 'waardigheid van de vrouw' en nog wat van die flauwekul die ze eigenlijk niet verwachten op zo'n app als Tinder. Direct resultaat, 6 van de 10 uiteindelijk geneukt op de eerste avond ^O^

Was jaren geleden hoor, maar toch, het concept werkt feilloos.
En nu ben je weer alleen ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 19 mei 2019 @ 21:28:47 #216
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186972898
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:05 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik had voor de lol als man ook 'Geen ONS' neergezet, vreselijk aangedikt met 'alleen maar respectvolle reacties' en 'waardigheid van de vrouw' en nog wat van die flauwekul die ze eigenlijk niet verwachten op zo'n app als Tinder. Direct resultaat, 6 van de 10 uiteindelijk geneukt op de eerste avond ^O^

Was jaren geleden hoor, maar toch, het concept werkt feilloos.
Oke.
  zondag 19 mei 2019 @ 21:48:38 #217
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186973545
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

‘Wijven’. Ok. :')
Ja moet ik me daar nu elke keer voor verantwoorden?
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 21:49:06 #218
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186973554
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

En nu ben je weer alleen ^O^
Ja precies ;(
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 21:49:54 #219
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186973577
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke.
PM me voor meer informatie :Y
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 21:50:42 #220
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186973594
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:49 schreef Academicus het volgende:

[..]

PM me voor meer informatie :Y
I'm good!

Vind het trouwens ook echt een afknapper als mannen vrouwen wijven noemen.
  zondag 19 mei 2019 @ 21:51:59 #221
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_186973627
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

I'm good!

Vind het trouwens ook echt een afknapper als mannen vrouwen wijven noemen.
Dit dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 mei 2019 @ 21:53:10 #222
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_186973658
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:48 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja moet ik me daar nu elke keer voor verantwoorden?
Ik stelde je geen vraag.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 mei 2019 @ 21:59:30 #223
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186973823
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik stelde je geen vraag.
ok
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 22:00:26 #224
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186973844
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

I'm good!

Vind het trouwens ook echt een afknapper als mannen vrouwen wijven noemen.
Ok, genoteerd
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 22:01:01 #225
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186973861
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:00 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ok, genoteerd
:Y
pi_186974641
Mag lekker wijf wel? :@
pi_186974780
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 20:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik negeer wijven die reizen en festivals als hobby hebben. Oja, een 'foodporn', ook zo'n zaadodend cliché. Verder heb ik niks met wijven uit Amsterdam, van die FOMO-types.

Dus dat eigenlijk.
Idem, je hebt daar ook mannen van. Zijn ook vaak knuffelkampioen. :r
pi_186974842
Ik heb geen ons weggehaald maar mannen zijn verbaasd als ik zeg dat ik alleen seks heb in relaties. Euh, ik "moet me laten gaan want het is krampachtig en ouderwets... "smullen als ze gaan drammen omdat ze weer geen kutje krijgen.
  zondag 19 mei 2019 @ 22:39:58 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186974914
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb geen ons weggehaapd maar mannen zijn verbaasf als ik zeg dat ik alleen seks heb in relaties. Euh, ik moet me laten gaan want het is krampachtig en ouderwets... smullen als ze gaan drammen omdat ze weer geen kutje krijgen.
Hebben ze wel grotendeels gelijk in, of dacht je serieus iemand te kunnen vinden met alle cliches en standaarden van je die hier elke keer voorbij komen? :D
pi_186974930
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hebben ze wel grotendeels gelijk in, of dacht je serieus iemand te kunnen vinden met alle cliches en standaarden van je die hier elke keer voorbij komen? :D
Het is al vaak zat gelukt. :*
pi_186974978
Zo filter ik de mannen die echt een toekomst met me willen. Maar ik vind het na 3 dates al wel tijd om te zeggen dat we nu serieus daten dus echt lang wachten is het niet... maar geen poenani voor het fb-official is.
pi_186975209
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hebben ze wel grotendeels gelijk in, of dacht je serieus iemand te kunnen vinden met alle cliches en standaarden van je die hier elke keer voorbij komen? :D
Vrouwen die daar niet zo makkelijk mee zijn vind ik wel fijn. Schijnen hedendaags ook nog eens zeldzaam. Tegenwoordig lijkt het maar alsof alles en iedereen het er maar van neemt.
pi_186975391
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vrouwen die daar niet zo makkelijk mee zijn vind ik wel fijn. Schijnen hedendaags ook nog eens zeldzaam. Tegenwoordig lijkt het maar alsof alles en iedereen het er maar van neemt.
Mannen doen dat gelukkig nooit.
  zondag 19 mei 2019 @ 22:54:36 #234
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186975418
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vrouwen die daar niet zo makkelijk mee zijn vind ik wel fijn. Schijnen hedendaags ook nog eens zeldzaam. Tegenwoordig lijkt het maar alsof alles en iedereen het er maar van neemt.
Er zit natuurlijk een verschil tussen 'makkelijk' en het geblaat van wat hier voorbij komt.

Zelf een enorm eisenlijstje hebben maar andersom moet iemand maar alles accepteren. Dat soort mensen wil je niet mee daten want die hebben teveel issues.
pi_186975609
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mannen doen dat gelukkig nooit.
Dat hoor je mij niet zeggen. Ben jij de lokale vrouwenstrijdster op dit forum of zo?

Elke post die ik plaats trek jij door naar de mannen. Terwijl ik toch echt nergens zeg dat mannen zich er niet aan schuldig maken. We weten het allemaal wel zonder jouw aanvulling, want overal waar je "vrouw" kan invullen kan je ook "man" plaatsen.

quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen 'makkelijk' en het geblaat van wat hier voorbij komt.

Zelf een enorm eisenlijstje hebben maar andersom moet iemand maar alles accepteren. Dat soort mensen wil je niet mee daten want die hebben teveel issues.
Vrouwen die bij date 1 al het bed in duiken vind ik sowieso niks. Vrouwen die bij date 1 in bed duiken en dan klagen over hoe mannen wel niet zijn imo helemaal erg.

Als een vrouw een man zoekt die ook niet makkelijk is met dit punt, dan is dat prima. Maar een heel wensenlijstje waar niet eens prins of koning aan kan voldoen is idd teveel van het goede.
  zondag 19 mei 2019 @ 23:08:33 #236
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186975821
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
smullen als ze gaan drammen omdat ze weer geen kutje krijgen.
Ja zo pijnlijk, maar ja dat biologisch voordeel hebben jullie dan weer :{
Beati pauperes spiritu
  zondag 19 mei 2019 @ 23:10:00 #237
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186975888
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Vrouwen die bij date 1 al het bed in duiken vind ik sowieso niks. .
:') (!)
Beati pauperes spiritu
pi_186976182
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:08 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja zo pijnlijk, maar ja dat biologisch voordeel hebben jullie dan weer :{
Echt hoor, ik zou de vrouwen wel eens willen zien zonder dat voordeel.. Volgens mij is dat echt hilarisch _O-.
  zondag 19 mei 2019 @ 23:31:11 #239
108913 Godshand
guide4you
pi_186976416
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Echt hoor, ik zou de vrouwen wel eens willen zien zonder dat voordeel.. Volgens mij is dat echt hilarisch _O-.
:') :') :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 mei 2019 @ 00:10:21 #240
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186977080
Dat seks op de eerste date is toch ook wel een beetje gelul om niks toch?

Alle situaties zijn anders. Leuk als een date een vast patroon heeft... -O-

Het is een date, godbetert geen begrafenis...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186977156
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 00:10 schreef Kleurplaatje het volgende:
Dat seks op de eerste date is toch ook wel een beetje gelul om niks toch?

Alle situaties zijn anders. Leuk als een date een vast patroon heeft... -O-

Het is een date, godbetert geen begrafenis...
Tuurlijk is dat gelul om niets. Als je voor haar leuk genoeg bent, dan lig je dezelfde avond nog te batsen hoor.
pi_186977194
had een leuk gesprek met iemand.
Na 8 lange berichten (om de dag zo’n bericht) 06
Gegeven. Vond ze te vroeg. En ze reageert nu nog af en toe.

Foi, wat wil je dan? Wordt nog wat als ik een date wil regelen.
  maandag 20 mei 2019 @ 00:18:19 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_186977211
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 00:17 schreef Jardis het volgende:
had een leuk gesprek met iemand.
Na 8 lange berichten (om de dag zo’n bericht) 06
Gegeven. Vond ze te vroeg. En ze reageert nu nog af en toe.

Foi, wat wil je dan? Wordt nog wat als ik een date wil regelen.
Ze wil jou als backup.

Next!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186977348
Idd ja. Ach, zolang we elkaar niet gezien hebben vind ik een back up hebben en zijn niet zo raar.

Iedereen op internet heeft meerdere gesprekken als het even kan. Ik ook. Maat zo moeilijk doen over een 06 nr. Alsof er goud in verwerkt zit.

Kap de boel wel af denk ik.
pi_186978404
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 00:28 schreef Jardis het volgende:
Idd ja. Ach, zolang we elkaar niet gezien hebben vind ik een back up hebben en zijn niet zo raar.

Iedereen op internet heeft meerdere gesprekken als het even kan. Ik ook. Maat zo moeilijk doen over een 06 nr. Alsof er goud in verwerkt zit.

Kap de boel wel af denk ik.
Hehe als ik het nog “te vroeg” vind of om welke andere reden twijfel... mag diegene mn kik hebben :)

Net zo makkelijk als sms/app.. maar dan zonder mn telefoonnr af te staan :)

Dan is degene niet perse backup overigens.. maar mis ik nog een zeker vertrouwen of gaat het gesprek me iets te snel richting seks.
Of heb ik er een ander apart gevoel bij.
Iets te vaak wordt dat dan snel bevestigd dood dickpics op kik.. ben ik toch altijd blij dat degene mn nummer niet had :)
  maandag 20 mei 2019 @ 08:45:58 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186978963
Na 8 berichten en meer dan een week "te vroeg". Dikke kans dat je een Catfish hebt
pi_186979407
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 07:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe als ik het nog “te vroeg” vind of om welke andere reden twijfel... mag diegene mn kik hebben :)

Net zo makkelijk als sms/app.. maar dan zonder mn telefoonnr af te staan :)

Dan is degene niet perse backup overigens.. maar mis ik nog een zeker vertrouwen of gaat het gesprek me iets te snel richting seks.
Of heb ik er een ander apart gevoel bij.
Iets te vaak wordt dat dan snel bevestigd dood dickpics op kik.. ben ik toch altijd blij dat degene mn nummer niet had :)
Kik? Zijn dat niet zogenaamde "afval coaches" die o.a. op mensen jagen met eetstoornissen. De nieuwe manier van mensen chanteren met (bijna) naaktfoto's; nieuwe stijl loverboys achtig. Laatste dagen op het nieuws gezien nl.
  maandag 20 mei 2019 @ 09:48:11 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186979450
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Kik? Zijn dat niet zogenaamde "afval coaches" die o.a. op mensen jagen met eetstoornissen. De nieuwe manier van mensen chanteren met (bijna) naaktfoto's; nieuwe stijl loverboys achtig. Laatste dagen op het nieuws gezien nl.
Afval coaches sturen dickpicks om mensen te overtuigen?
pi_186979981
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Kik? Zijn dat niet zogenaamde "afval coaches" die o.a. op mensen jagen met eetstoornissen. De nieuwe manier van mensen chanteren met (bijna) naaktfoto's; nieuwe stijl loverboys achtig. Laatste dagen op het nieuws gezien nl.
Kik is gewoon een messenger app.
Op basis van accounts ipv op basis van telefoonnummers.
pi_186980290
Mijn Tinder is de kluts kwijt. Krijg meldingen dat ik een bericht heb ontvangen van een opgeheven match.. 8)7
pi_186980620
Ik geef dezelfde dag mn nummer, wil bewijs van dat de persoon is wie hij is.
pi_186989540
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Echt hoor, ik zou de vrouwen wel eens willen zien zonder dat voordeel.. Volgens mij is dat echt hilarisch _O-.
Echt hoor, ik zou mannen zoals jou wel eens willen zien als vrouw en dat types als jij dan iedere dag 100 berichten krijgen van wellustige mannen en kijken hoe voordelig je jouw kut dan vindt. Volgens mij is dat ook hilarisch _O-
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 20 mei 2019 @ 20:31:25 #253
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186989957
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn Tinder is de kluts kwijt. Krijg meldingen dat ik een bericht heb ontvangen van een opgeheven match.. 8)7
Tinder is zo vaak de kluts kwijt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186990437
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Echt hoor, ik zou mannen zoals jou wel eens willen zien als vrouw en dat types als jij dan iedere dag 100 berichten krijgen van wellustige mannen en kijken hoe voordelig je jouw kut dan vindt. Volgens mij is dat ook hilarisch _O-
Beetje jammer dit. Jullie weten heel goed dat je (over het algemeen, voor ik allerlei mensen over mij heen krijg), een machtspositie hebt met pussy.

Types zoals mij, please. Types zoals jou zul je bedoelen, gewoon eng :X.

En buiten dat, hoe makkelijk wil je het hebben, zoveel keuze.. Vervolgens nog miepen dat er niemand tussen zit voor je _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 20:48:37 ]
  maandag 20 mei 2019 @ 20:55:29 #255
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186990718
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Beetje jammer dit. Jullie weten heel goed dat je (over het algemeen, voor ik allerlei mensen over mij heen krijg), een machtspositie hebt met pussy.

Types zoals mij, please. Types zoals jou zul je bedoelen, gewoon eng :X.

En buiten dat, hoe makkelijk wil je het hebben, zoveel keuze.. Vervolgens nog miepen dat er niemand tussen zit voor je _O-
Hoezo ga je er op een. Niemand zo negatief als deze user.
pi_186990879
Er zit echt niemand tussen !

Had ik eindelijk opnieuw eerste bericht van iemand gekregen nadat het niet klikt met andere chatters, reageert hij niet meer terug terwijl ik terug groette :')

Alleen groette ik hem niet meteen terug, omdat het rond middernacht was. Is slaaptijd. De dag erna groeten is al te laat, dat is snel opzij gezet 😬

Hij heeft zeker ook tienduizend andere berichten van ladies die allemaal op hem geilen, mijne is zeker al helemaal onderin waar hij geeneens meer naar beneden kan scrollen :')
pi_186991445
Ik krijg steeds minder zin om deze topicreeks en dit hele subforum te volgen omdat de laatste tijd elke post uitmondt in een mannen vs vrouwen gevecht. _O- _O-

Het is tegenwoordig een en al geklaag en gewelles of genietes over mannen en vrouwen. Je wordt er niks meer wijzer van.

En dat terwijl simpelweg de mannen de vrouwen nodig hebben en de vrouwen de mannen, dat is toch immers de reden waarom we allen hier zitten? :? :')
pi_186992250
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Beetje jammer dit. Jullie weten heel goed dat je (over het algemeen, voor ik allerlei mensen over mij heen krijg), een machtspositie hebt met pussy.
Zodra je beseft dat vrouwen net zoveel van seks houden als mannen, weet je dat dat onzin is.

Play your cards right en je kan als man net zo goed tov vrouwen the upper hand hebben.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:08:13 #259
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186993061
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zodra je beseft dat vrouwen net zoveel van seks houden als mannen, weet je dat dat onzin is.

Play your cards right en je kan als man net zo goed tov vrouwen the upper hand hebben.
Dit. Gedoe met pussies hebben de macht, bla bla.

Als ik met een post-it op mijn kop ga lopen, waarop staat: “vrouw, heb alsjeblieft seks met mij” gaat het inderdaad niet gebeuren. Soms gaat het ook om de dingen die je niet doet of de manier waarop je dingen wel doet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186994505
quote:
15s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
Ik krijg steeds minder zin om deze topicreeks en dit hele subforum te volgen omdat de laatste tijd elke post uitmondt in een mannen vs vrouwen gevecht. _O- _O-

Het is tegenwoordig een en al geklaag en gewelles of genietes over mannen en vrouwen. Je wordt er niks meer wijzer van.

En dat terwijl simpelweg de mannen de vrouwen nodig hebben en de vrouwen de mannen, dat is toch immers de reden waarom we allen hier zitten? :? :')
Beetje vechten, beetje harde discussies voeren is leuk man. Om te smullen. Zeker als je met argumenten en feiten komt. ^O^

Bottom line is: iedere vrouw is anders en vereist een andere aanpak.

Deze subforum kunnen we sluiten.

Zonder gekkigheid: je moet weten welke aanpakken er zijn en hoe je ze moet toepassen zonder als een debiel over te komen of alsof je een stappenplan uit je hoofd hebt geleerd. En het enige om dit te leren is om in de praktijk toe te passen en te falen. Ik heb het idee dat mensen hier niet willen of durven te falen :') Als je het niet probeert en niet faalt, blijf je voor altijd alleen
pi_187017905
Heeft trouwens iemand weleens “flirty mom” geprobeerd die hier altijd op het forum adverteert?
pi_187019186
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Heeft trouwens iemand weleens “flirty mom” geprobeerd die hier altijd op het forum adverteert?
Is dat voor single moeders?
pi_187019233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat voor single moeders?
Ik vermoed van niet _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187019247
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet _O-
Bedoelde eigenlijk of dat het aanbod is :P

Heb de advertentie nooit gezien.
pi_187019264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk of dat het aanbod is :P

Heb de advertentie nooit gezien.
Ik gok dat het niet echt een dating site is. Maar dat is maar een gok.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187019313
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik gok dat het niet echt een dating site is. Maar dat is maar een gok.
Google geeft mij eerst....

The Greatest Online Single Moms Dating Site is FlirtMoms.com

en dan

Flirty Mom Porn Videos | YouPorn.com
pi_187019385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:16 schreef rival het volgende:

[..]

Google geeft mij eerst....

The Greatest Online Single Moms Dating Site is FlirtMoms.com

en dan

Flirty Mom Porn Videos | YouPorn.com
Juist :D
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187019629
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik gok dat het niet echt een dating site is. Maar dat is maar een gok.
Toch wel :P

Ja lag ook wel een beetje voor de hand.
pi_187019837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Toch wel :P

Ja lag ook wel een beetje voor de hand.
Waar je moet betalen voor matches. En dat zijn dan allemaal 'gewillige milfs'. Riiiight. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187019973
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar je moet betalen voor matches. En dat zijn dan allemaal 'gewillige milfs'. Riiiight. _O-
Met grote borsten.

Maar mooiste vind ik nog dat op de startpagina voor je je aanmeld groot word vermeld dat het doel van de site is om gebruiker met fake dating profielen te laten chatten.
En dat je ze niet kunt ontmoeten omdat ze fake zijn.

Dus was ineens nieuwsgierig of iemand daadwerkelijk had betaald om die profielen een bericht te kunnen sturen.
pi_187020185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Met grote borsten.

Maar mooiste vind ik nog dat op de startpagina voor je je aanmeld groot word vermeld dat het doel van de site is om gebruiker met fake dating profielen te laten chatten.
En dat je ze niet kunt ontmoeten omdat ze fake zijn.

Dus was ineens nieuwsgierig of iemand daadwerkelijk had betaald om die profielen een bericht te kunnen sturen.
In de hoop dat geile mannen niet lezen en alleen maar fotootjes kijken, of zijn er echt voldoende droeftoeters die hier bewust voor kiezen en daar nog geld voor over hebben ook?
pi_187020242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de hoop dat geile mannen niet lezen en alleen maar fotootjes kijken, of zijn er echt voldoende droeftoeters die hier bewust voor kiezen en daar nog geld voor over hebben ook?
Vroeger belde men ook naar de sekslijnen terwijl ze wisten dat daar geen afspraakje van kon komen dus dat zal gerust.
pi_187020253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de hoop dat geile mannen niet lezen en alleen maar fotootjes kijken, of zijn er echt voldoende droeftoeters die hier bewust voor kiezen en daar nog geld voor over hebben ook?
Ik denk dat mensen vooral structureel niet lezen :)

Ik gok dat er aardig geld binnen komt viandke site.
pi_187020396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de hoop dat geile mannen niet lezen en alleen maar fotootjes kijken, of zijn er echt voldoende droeftoeters die hier bewust voor kiezen en daar nog geld voor over hebben ook?
Ik zag tijd docu over dit soort sites en mannen die daar gebruik van maakte. De mannen wist diep van binnen wel dat het fake was maar werden toch 'verliefd' op de persoon die de berichten stuurde.

Sprak tijdje terug ook een jongen uit Canada die dit een tijdje als werk had gedaan. hij kreeg nog best oke betaald ook.
pi_187020437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zag tijd docu over dit soort sites en mannen die daar gebruik van maakte. De mannen wist diep van binnen wel dat het fake was maar werden toch 'verliefd' op de persoon die de berichten stuurde.

Sprak tijdje terug ook een jongen uit Canada die dit een tijdje als werk had gedaan. hij kreeg nog best oke betaald ook.
Lijkt me leuk op je cv staan: Professionele catfish. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 22 mei 2019 @ 12:52:24 #276
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187022160
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit. Gedoe met pussies hebben de macht, bla bla.

Als ik met een post-it op mijn kop ga lopen, waarop staat: “vrouw, heb alsjeblieft seks met mij” gaat het inderdaad niet gebeuren. Soms gaat het ook om de dingen die je niet doet of de manier waarop je dingen wel doet.
Dit.

Alles heeft een andere aanpak nodig en zolang je doet wat dicht bij jezelf ligt...

Met sommige match ik en lul ik wat af... Anderen vraag ik gelijk op date en met andere doe ik weer wat anders...

Zo tinder ik nu met iemand die nooit reageert, maar wel van woordgrappen houdt... Die app ik dus zodra er een woordgrap in mijn kop zit... En als ze niet reageert, prima. Heb ik mijn binnenpretje weer gehad. _O-

Of ze unmatcht me en ik ben mijn binnenpretventilatiemoment kwijt... ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187049920
Net Tinder weer eens geinstalleerd, voor het eerst in 2019. Had wat nieuwe foto's van een vrijgezellenfeest en bruiloft laatst (niet in pak, gewoon casual), nadat ik eigenlijk vanaf 2016 dezelfde foto's heb gebruikt (en tussen 2016 - 2018 denk wel tien keer opnieuw Tinder heb geïnstalleerd/verwijderd etc etc). Ook nog even lekker een kilo of 8 kwijt op die foto's dus prima :)

Maar de koffie pruttelt lekker door, staat er nu een uur op en heb al ca. 20 likes/matches. Klinkt wel beter dan het is overigens, want (met alle respect), daar zitten een aantal dames tussen die de 35 ruim gepasseerd zijn (ik ben 29) en die het om het maar zacht te zeggen niet zo nauw nemen met hun gewicht en zich ook maar enigszins vrouwelijk kleden. Ook wel een paar leuke, maar dat is wel echt de minderheid :')

Valt me op dat het aanbod heel erg uiteen loopt. Enerzijds echt mega (onrealistisch) knappe vrouwen (zie ze zelden op straat maar Tinder zit er kennelijk vol mee) en anderzijds juist vrij onaantrekkelijke dames waar ik in de kroeg nooit op af zou stappen. Maar mijn typjes (Lieke Martensjes O+ ) zie je er niet zo veel op.
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:28:06 #278
545 dop
:copyright: dop
pi_187050368
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:53 schreef Chestday het volgende:
Net Tinder weer eens geinstalleerd, voor het eerst in 2019. Had wat nieuwe foto's van een vrijgezellenfeest en bruiloft laatst (niet in pak, gewoon casual), nadat ik eigenlijk vanaf 2016 dezelfde foto's heb gebruikt (en tussen 2016 - 2018 denk wel tien keer opnieuw Tinder heb geïnstalleerd/verwijderd etc etc). Ook nog even lekker een kilo of 8 kwijt op die foto's dus prima :)

Maar de koffie pruttelt lekker door, staat er nu een uur op en heb al ca. 20 likes/matches. Klinkt wel beter dan het is overigens, want (met alle respect), daar zitten een aantal dames tussen die de 35 ruim gepasseerd zijn (ik ben 29) en die het om het maar zacht te zeggen niet zo nauw nemen met hun gewicht en zich ook maar enigszins vrouwelijk kleden. Ook wel een paar leuke, maar dat is wel echt de minderheid :')

Valt me op dat het aanbod heel erg uiteen loopt. Enerzijds echt mega (onrealistisch) knappe vrouwen (zie ze zelden op straat maar Tinder zit er kennelijk vol mee) en anderzijds juist vrij onaantrekkelijke dames waar ik in de kroeg nooit op af zou stappen. Maar mijn typjes (Lieke Martensjes O+ ) zie je er niet zo veel op.
Iets selectiever swipen?
Wat heb je matches waar je nu al van vind dat ze eigenlijk niet zijn wat je zoekt
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187050524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:53 schreef Chestday het volgende:
Net Tinder weer eens geinstalleerd, voor het eerst in 2019. Had wat nieuwe foto's van een vrijgezellenfeest en bruiloft laatst (niet in pak, gewoon casual), nadat ik eigenlijk vanaf 2016 dezelfde foto's heb gebruikt (en tussen 2016 - 2018 denk wel tien keer opnieuw Tinder heb geïnstalleerd/verwijderd etc etc). Ook nog even lekker een kilo of 8 kwijt op die foto's dus prima :)

Maar de koffie pruttelt lekker door, staat er nu een uur op en heb al ca. 20 likes/matches. Klinkt wel beter dan het is overigens, want (met alle respect), daar zitten een aantal dames tussen die de 35 ruim gepasseerd zijn (ik ben 29) en die het om het maar zacht te zeggen niet zo nauw nemen met hun gewicht en zich ook maar enigszins vrouwelijk kleden. Ook wel een paar leuke, maar dat is wel echt de minderheid :')

Valt me op dat het aanbod heel erg uiteen loopt. Enerzijds echt mega (onrealistisch) knappe vrouwen (zie ze zelden op straat maar Tinder zit er kennelijk vol mee) en anderzijds juist vrij onaantrekkelijke dames waar ik in de kroeg nooit op af zou stappen. Maar mijn typjes (Lieke Martensjes O+ ) zie je er niet zo veel op.
Waarom swipe je ze dan naar rechts? :?
pi_187050577
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:28 schreef dop het volgende:

[..]

Iets selectiever swipen?
Wat heb je matches waar je nu al van vind dat ze eigenlijk niet zijn wat je zoekt
in
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom swipe je ze dan naar rechts? :?
Geen matches he, heb tinder plus dus kan voor de match zien wie liked. (neem plus ivm de optie om ook ''one way'' te kunnen zoeken, dus privacy, geen zin in collega's / zusjes / vriendinnen van zusjes ed).
pi_187050620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:39 schreef Chestday het volgende:

[..]

in
[..]

Geen matches he, heb tinder plus dus kan voor de match zien wie liked. (neem plus ivm de optie om ook ''one way'' te kunnen zoeken, dus privacy, geen zin in collega's / zusjes / vriendinnen van zusjes ed).
Oh excuus. Begreep dat het matches waren. Dan nevermind :P
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:58:13 #282
545 dop
:copyright: dop
pi_187050925
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:39 schreef Chestday het volgende:

[..]

in
[..]

Geen matches he, heb tinder plus dus kan voor de match zien wie liked. (neem plus ivm de optie om ook ''one way'' te kunnen zoeken, dus privacy, geen zin in collega's / zusjes / vriendinnen van zusjes ed).
Je zei likes/matches.
My bad. Niet goed gelezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 24-05-2019 14:19:01 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:16:01 #283
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187063801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:58 schreef dop het volgende:

[..]

Je zij likes/matches.
My bad. Niet goed gelezen.
Je zij ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187063872
Wel liken of zelfs een superlike gebruiken, maar praten ho maar... :')
  vrijdag 24 mei 2019 @ 15:23:19 #285
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187064745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wel liken of zelfs een superlike gebruiken, maar praten ho maar... :')
Entitled much?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:10:43 #286
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187066722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wel liken of zelfs een superlike gebruiken, maar praten ho maar... :')
Ik superlike soms ook.

Omdat ik perongeluk er op druk :')
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:14:48 #287
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_187066810
snap niet dat jullie zo veel likes krijgen, als ik er een per week krijg dan heb ik geluk of het is iemand die het per ongeluk doet.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_187067489
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:14 schreef cherrycoke het volgende:
snap niet dat jullie zo veel likes krijgen, als ik er een per week krijg dan heb ik geluk of het is iemand die het per ongeluk doet.
Het lijkt erop dat je eerder matches krijgt naarmate je meer uren aan het swipen bent, of op een nieuwe locatie komt.

Eerst had ik na 1 uur swipen misschien 1 match. Nu kan het al binnen 15 min. zijn.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:29:00 #289
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187067806
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:14 schreef cherrycoke het volgende:
snap niet dat jullie zo veel likes krijgen, als ik er een per week krijg dan heb ik geluk of het is iemand die het per ongeluk doet.
Kan aan van alles liggen. foto's, locatie etc.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:47:07 #290
545 dop
:copyright: dop
pi_187068089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik superlike soms ook.

Omdat ik perongeluk er op druk :')
Gebeurt mij ook.
Vind superlike zo fake.
Like is like voor mij.
Of ik je super like merken we wel bij het daten
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187101939
Is het het waard om zo'n maandpakket bij OKCupid af te nemen?

Ik krijg alleen matches en berichten van Vietnamese, Filipijnse en andere Aziatische dames. Die zijn allemaal op zoek naar een beter leven natuurlijk, ergens wel begrijpelijk.

Ik krijg wel dagelijks van OKCupid "Someone new liked you". Dat kan echt zijn, marketing flauwe kul of iemand aan de andere kant van de wereld. Zo'n melding gaat gepaard met een geblurred foto.

In principe kan iemand aan de andere kant van de wereld je liken en jij middels de blurred foto niet kan ontdekken wie dat is door je zoekstraal. Heb wel 12 likes of zo en het goedkoopste pakket kost 20$. Iemand ervaring mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 26-05-2019 18:02:13 ]
pi_187102564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik superlike soms ook.

Omdat ik perongeluk er op druk :')
Hahaha herkenbaar _O-
pi_187102606
Heb een profiel op lexa aangemaakt. Maar je kan echt niets zonder te betalen. Maar wat is dat duur zeg! Voorlopig maar even aanzien. Misschien een maandje betalen mits ik aardig wat leuke mensen heb gezien daar die mij aanspreken.
pi_187103098
Ik heb het idee dat door Tinder de meeste dating sites leeglopen en vooral veel fake profielen hebben.

Dus dat je beter gewoon kan tinderen of niet.
  zondag 26 mei 2019 @ 19:53:01 #295
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187103944
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 17:50 schreef Gruj0 het volgende:
Is het het waard om zo'n maandpakket bij OKCupid af te nemen?

Ik krijg alleen matches en berichten van Vietnamese, Filipijnse en andere Aziatische dames. Die zijn allemaal op zoek naar een beter leven natuurlijk, ergens wel begrijpelijk.

Ik krijg wel dagelijks van OKCupid "Someone new liked you". Dat kan echt zijn, marketing flauwe kul of iemand aan de andere kant van de wereld. Zo'n melding gaat gepaard met een geblurred foto.

In principe kan iemand aan de andere kant van de wereld je liken en jij middels de blurred foto niet kan ontdekken wie dat is door je zoekstraal. Heb wel 12 likes of zo en het goedkoopste pakket kost 20$. Iemand ervaring mee?
Ik heb het geprobeerd. je ziet de likes idd maar als dat niet is wat je zoekt heb je er niet zo veel aan :P
  zondag 26 mei 2019 @ 20:20:49 #296
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187104433
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 17:50 schreef Gruj0 het volgende:
Is het het waard om zo'n maandpakket bij OKCupid af te nemen?

Ik krijg alleen matches en berichten van Vietnamese, Filipijnse en andere Aziatische dames. Die zijn allemaal op zoek naar een beter leven natuurlijk, ergens wel begrijpelijk.

Ik krijg wel dagelijks van OKCupid "Someone new liked you". Dat kan echt zijn, marketing flauwe kul of iemand aan de andere kant van de wereld. Zo'n melding gaat gepaard met een geblurred foto.

In principe kan iemand aan de andere kant van de wereld je liken en jij middels de blurred foto niet kan ontdekken wie dat is door je zoekstraal. Heb wel 12 likes of zo en het goedkoopste pakket kost 20$. Iemand ervaring mee?
Ik geloof niet zo in het betalen voor dat soort dingen.

Als het je niet lukt om een date te krijgen via die app zonder te betalen is het maar de vraag of je er wel een date mee kan krijgen door te betalen.

Chicks uit Nederland liken je of niet, ik denk dat betalen daar los van staat.
Of het moet zo zijn dat je profiel dan geboost wordt en aan meer mensen getoond wordt.
pi_187104578
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in het betalen voor dat soort dingen.

Als het je niet lukt om een date te krijgen via die app zonder te betalen is het maar de vraag of je er wel een date mee kan krijgen door te betalen.

Chicks uit Nederland liken je of niet, ik denk dat betalen daar los van staat.
Of het moet zo zijn dat je profiel dan geboost wordt en aan meer mensen getoond wordt.
Dat is het uiteindelijk ook. Daarnaast als je betaalt (Tinder), dan kan je ook in andere steden gaan swipen. Dat maakt je geografische omgeving groter, wat betekent dat je meer kans hebt op een match en date. Daarnaast kan je je profiel boosten voor een half uur, waarbij je profiel voor een half uur bovenaan staat en je dus ook meer kans hebt op een date.

Vergeet niet dat het verdienmodel van Tinder is dat je betaalt. Als je betaalt, krijg je ook meer kans op een date. Mensen die niet betalen hebben die kans niet.
pi_187104703
Bedankt voor jullie reacties alle 3. :)

Wel raar ja, dat ik uit het buitenland wordt geliked maar hier in Nederland bijna niet. Zal wel een reden voor zijn.

Iedereen weet zo'n beetje hoe OKCupid in elkaar steekt, dus iemand uit NL zou er nog een berichtje achteraan gooien die je dan weer onder het swipen kan zien en daarop weer kan reageren. Liken en berichten vanuit het buitenland heeft niet zoveel zin, want die mensen kom je onder het swipen bijna nooit tegen. Europa is groot en het aanbod daarom te groot om uit te zoeken wie je nou heeft geliked en misschien bericht.

Wat black-soldier zegt zal ook wel kloppen. Het verdienmodel van Tinder is het betaalde gedeelte. Dat zal bij OKCupid ook wel zo zijn. Er zijn eigenlijk maar twee sites die tot nu toe niets vragen voor berichten, liken, enz en dat zijn HappyPancake en Knuz. Maar hun verdienmodel ligt dan weer totaal ergens anders waar je zelf ook mee voor akkoord gaat als je het gebruikt.
  zondag 26 mei 2019 @ 20:31:51 #299
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187104713
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het verdienmodel van Tinder is dat je betaalt. Als je betaalt, krijg je ook meer kans op een date. Mensen die niet betalen hebben die kans niet.
Vergeet niet dat veel mensen ook dates krijgen zonder te betalen.
Betalen voor Tinder is alleen nodig voor de mensen die niet zo goed in de markt liggen of direct willen zien door wie ze geliked zijn en zo heel selectief kunnen matchen.
pi_187104772
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:31 schreef SugeLucky het volgende:
Vergeet niet dat veel mensen ook dates krijgen zonder te betalen.
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:31 schreef SugeLucky het volgende:
Betalen voor Tinder is alleen nodig voor de mensen die niet zo goed in de markt liggen
Ja dat zal best allebei waar zijn. :)
  zondag 26 mei 2019 @ 20:48:13 #301
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187105121
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')