Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Want als je eerst niet leuk was, ben je het nu ineens wel?
Haha.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Daar moet je dan blij mee zijn jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee maar je zou denken als je allebei al zo lang in hetzelfde schuitje zit, geef elkaar eens een kans.. soms zie je jarenlang dezelfde personen om de zoveel maanden op alle apps weer opduiken. De eeuwige vrijgezel is dus zichtbaar.
Zo van, nou het wil met niemand lukken. Zijn we iig samen sneu en kunnen we samen settlen? Klinkt echt heeeeel sneu.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Misschien moet diegene dan maar duidelijk hebben wat ie wil en daar ook achter staan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Zou je dat denken ja? Ik denk dat als ik iemand niet leuk vind, ik die persoon niet leuk vind. Dan ga ik toch niet settelen bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Maybe, maar sommige vrouwen kunnen daar ook wel even langs. Hoe vaak ik als reden niet krijg dat een date ineens niet doorgaat wegens ziekte, ongeluk of pech in de familie, zou er haast niemand meer leven.... Dat soort smoezen worden er helaas ook veel te makkelijk uitgegeooid alsof het niets is dat je daarom liegt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een psycholoog is beter voor je dan een relatie denk ik.
Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Maybe, maar sommige vrouwen kunnen daar ook wel even langs. Hoe vaak ik als reden niet krijg dat een date ineens niet doorgaat wegens ziekte, ongeluk of pech in de familie, zou er haast niemand meer leven.... Dat soort smoezen worden er helaas ook veel te makkelijk uitgegeooid alsof het niets is dat je daarom liegt.
Kan, maar eerlijk zeggen dat je geen interesse hebt is dan nog altijd beter dan maar dingen bedenken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.
Goede vraag. Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is 3x niks. Meteen mijn account weer verwijderdquote:
Wou al zeggen, gewoon zelf proberen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede vraag. Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is 3x niks. Meteen mijn account weer verwijderd
Aanbod in mijn regio is 3x niks. Ik denk 15 profielen totaal en allemaal totaal mijn type niet. Iets te veel Gerda's en Henny's.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou al zeggen, gewoon zelf proberen.
Wat voor de 1 fijn is / werkt, geldt niet voor een ander.
Dan houdt het idd op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Aanbod in mijn regio is 3x niks. Ik denk 15 profielen totaal en allemaal totaal mijn type niet. Iets te veel Gerda's en Henny's.
Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed als nooit meegemaakt, zou toch denken dat het ergens anders aan ligt.
Je projecteert jouw ervaringen op iemand anders. Dat is zonde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.
Maar sommige liegen de hele bende bij elkaar, helaas.
Maar dit is Fok hè, is altijd anders
Ik projecteer helemaal niets.. Als iemand het nog niet meegemaakt heeft, dat betekent niet, dat het niet gebeurd.. Het ligt uiteraard ook aan de context, zoals altijd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je projecteert jouw ervaringen op iemand anders. Dat is zonde.
Ja, maar dat is dus andersom net zo waar. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik projecteer helemaal niets.. Als iemand het nog niet meegemaakt heeft, dat betekent niet, dat het niet gebeurd.. Het ligt uiteraard ook aan de context, zoals altijd.
Ik zeg toch niet dat het áltijd gebeurd.. Zie uitleg hierboven..quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus andersom net zo waar. Dat bedoel ik.
Dat jij zegt dat ElDino blijkbaar niet date, dan impliceer je dat het voor iedereen geldt. Snap je?
Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan date je blijkbaar niet... Zijn er genoeg die wel gewoon durven zeggen dat ze geen interesse (meer) hebben.
Maar sommige liegen de hele bende bij elkaar, helaas.
Maar dit is Fok hè, is altijd anders
Neeeheeee, het is altijd de schuld van anderen, nooit van de mensen hier. Wel opletten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.
Ik huil niet, dat is je eigen interpretatie.. Altijd dat gejank (quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedate om wel te kunnen zeggen dat jullie gehuil voornamelijk door jezelf wordt veroorzaakt.
Dat is wel echt een heel lame excuse voor een datequote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |