SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://totalfootballanal(...)tter_impression=true
Tactische analyse van die Lisandro MartinezAlvarez erbij kopen dus. Blind naar het middenveld?quote:Probably the one question mark over Martinez would be his aerial ability. Standing 1.78m tall, Martinez is on the shorter side for a centre-back. While not necessarily a major issue, you could see it being an obstacle for a club in a top European league taking a punt on him. The solution thus far has been to pair him alongside a more aggressive, aerially dominant centre back – like Barboza at Defensa y Justicia – in order to find a good balance of defensive skill sets.![]()
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://totalfootballanal(...)tter_impression=true
Tactische analyse van die Lisandro Martinez![]()
Iedereen wist dat Magallan er geen reet van kon. Dat zagen we al 2 jaar aankomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?![]()
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Alvarez erbij kopen dus. Blind naar het middenveld?
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Marin
Odegaard - Tadic - Neres/aankoop
Prima teampje voor volgend jaar hoor.Oh.![]()
Alle Argentijnen zeiden bij de aankoop van Magallán al dat Ajax de verkeerde Lisandro had gekochtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?
Oh.![]()
Iedereen. Mwa heb toch het nodige positieve voorbij zien komen. Totdat de aankoop was gedaan, toen was er ineens twijfel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iedereen wist dat Magallan er geen reet van kon. Dat zagen we al 2 jaar aankomen.
Laten we hopen dat het nu anders is![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Iedereen. Mwa heb toch het nodige positieve voorbij zien komen. Totdat de aankoop was gedaan, toen was er ineens twijfel.
Laten we hopen dat het nu anders is![]()
Ja zoiets zou wel lekker zijn voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.![]()
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.![]()
Komt omdat er niets goeds in de jeugdelftallen/Jong Ajax zit tussen 18-20.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.![]()
Ja maar dat is niet anders, kwaliteit moet nu voorop staan. En het is nu gewoon weer even wachten op de goede volgende lichting uit de jeugd die doorbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.Oh.![]()
Ik zie Pröpper ook wel graag komenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat er niet is, is er niet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Komt omdat er niets goeds in de jeugdelftallen/Jong Ajax zit tussen 18-20.
Het is wel 1 van de mooiste dingen van Ajax geweest wat mij betreft.
Ik denk dat 3 basisspelers eigen jeugd wel historisch laag is.![]()
Dacht ik ook een periode maar zie ik eigenlijk niet gebeuren. Denk dat het middenveld dan wel vol genoeg zit (als v/d Beek blijft tenminste).quote:Oh.![]()
Zal vd Beek niet vertrekken dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht ik ook een periode maar zie ik eigenlijk niet gebeuren. Denk dat het middenveld dan wel vol genoeg zit (als v/d Beek blijft tenminste).![]()
Ik heb bij hem nog wel vertrouwen dat hij blijft, wellicht een upgrade in zijn contract.quote:
De Ligt, de Jong, Ziyech en wellicht Neres zullen vertrekken. En wat brandhout zoals Kristensen en Lamprou.Oh.![]()
Tadic blijft ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij hem nog wel vertrouwen dat hij blijft, wellicht een upgrade in zijn contract.
De Ligt, de Jong, Ziyech en wellicht Neres zullen vertrekken. En wat brandhout zoals Kristensen en Lamprou.![]()
Verwacht ik wel ja, die blijft nog wel een jaar en gaat dan volgend jaar cashen in China (dat was de gemaakte afspraak). Dus volgend seizoen weer een exodus van een aantal belangrijke spelers.quote:Oh.![]()
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja, die blijft nog wel een jaar en gaat dan volgend jaar cashen in China (dat was de gemaakte afspraak). Dus volgend seizoen weer een exodus van een aantal belangrijke spelers.![]()
Gaat ook wel gebeuren maar wel over langere tijd, daarbij heeft Ajax nu genoeg geld en hebben ze vorig jaar ook al veel spelers binnen weten te houden die uiteindelijk weg wilden. Dus ik denk dat het wel meevalt, al is het vervangen van De Ligt/De Jong/Ziyech nog steeds een lastige opgave natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.
Oh.![]()
Kristensen mag als eerste verkocht worden ja. Speelde tegen tottenham ook weer als een natte krant.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Stel je aan joh weke tepel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...![]()
Waarom kijk je dat dan ook nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...Oh.![]()
Ik zou er nog niet op rekenen, als clubs echt serieus worden raakt Ajax zo vijf a zes namen kwijt. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen oprecht denken dat spelers zoals Ziyech of De Ligt nog wel een jaartje blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.
Monaco verloor na dat topjaar vier sterkhouders, bij Ajax zou ik dan toch van minimaal hetzelfde aantal uit gaan.
Ook bij iemand als Tadic, mocht ineens een absolute Europese topclub concreet worden voor die kerel, is die natuurlijk direct weg. 30 jaar, die gaat die kans nooit weer krijgen. Dat lijkt me duidelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2019 20:52:53 ]![]()
Je kan ook naar de play-offs promotie/degradatie kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb mn podcastjes geluisterd maar tot zondag effe geen tv hoor, in Nederland maken ze er een kunst van om nietszeggende momenten in een wedstrijd dood te analyseren om dan de uitzending af te sluiten met de evergreen ‘topwedstrijden worden beslist op details’. Die aids hoef ik deze week niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...-nee-![]()
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.quote:PvdA-leider en oud-wethouder Lodewijk Asscher is een petitie gestart om Hakim Ziyech te behouden voor Ajax.
'Ziyech hoeft niet naar een topclub, hij zit al bij een topclub. Oproep aan Ajax en Hakim Ziyech: Laat Ziyech blijven en geef ons meer seizoenen als 18/19', is te lezen op de pagina van de petitie. De naam van de petitionaris is ene 'Lodewijk A.'
Navraag bij de woordvoerder van de PvdA-leider leert dat die Lodewijk A. daadwerkelijk Ajax-fan Lodewijk Asscher is. 'Wij liefhebbers van het pure voetbal constateren dat Hakim Ziyech heel Nederland (of althans heel groot Amsterdam) laat genieten (met uitzondering van Johan Derksen) en verzoeken AFC Ajax en Hakim Ziyech een langdurig contract af te sluiten. Denk aan Barça/Messi', is verder te lezen op de petitie-pagina.
De petitie is inmiddels meer dan duizend keer ondertekend en loopt tot 8 augustus..![]()
Ik vind dit zo'n onzin. Ziyech maakt zelf wel uit of hij wil vertrekken naar een betere competitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Timooon het volgende:
[..]
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.Oh.![]()
quote:(met uitzondering van Johan Derksen)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Met je eens. Alsnog het enige goede idee dat die Asscher ooit heeft gehad. Ik teken voor nog een seizoentje met Hakim.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onzin. Ziyech maakt zelf wel uit of hij wil vertrekken naar een betere competitie..![]()
Als Asscher zich met je gaat bemoeien, kun je maar beter zo snel mogelijk wegwezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Timooon het volgende:
[..]
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.
Asscher![]()
PvdA![]()
![]()
Mooi dat opeens de hele politiek voor Ajax is en zich dan op ludieke wijze, vlak voor verkiezingen, zich ermee gaan bemoeien. Voor de wedstrijd met Tottenham bleek ook opeens wat voor grootse fan Ollongren is..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een gigantische klap voor Mino Raiola: de invloedrijke zaakwaarnemer uit Haarlem mag zich drie maanden lang niet bezighouden met transfers. In eerste instantie gold de schorsing alleen voor Italiaanse transfers, maar de FIFA heeft daar nog een schepje bovenop gedaan.
JaaaaaaaaaaaAFCA!![]()
De Ligt blijftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Een gigantische klap voor Mino Raiola: de invloedrijke zaakwaarnemer uit Haarlem mag zich drie maanden lang niet bezighouden met transfers. In eerste instantie gold de schorsing alleen voor Italiaanse transfers, maar de FIFA heeft daar nog een schepje bovenop gedaan.
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Zou het voor Raiola nu niet interessant zijn om de transfer van de ligt tot volgend jaar uit te stellen?![]()
![]()
![]()
Peter R. de Vries kan deze transfer wel verder begeleiden. Prima makelaar is dat plus een groter netwerk dan Raiola.quote:![]()
Wat een genot als De Ligt blijftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaaaaaaaaa![]()
Nou wat een klap zal dat voor hem zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
JaaaaaaaaaaaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iedereen weet hoe die moet feesten, genieten of omgaan met succes. Maar hoe ga je om met tegenslag?
Ik ben benieuwd hoe de godenzonen deze zondag spelen. Of ze de tegenslag hebben kunnen verwerken in korte tijd om zondag volgas te gaan. Als het mentaal goed in de koppies zit dan zouden ze het sowieso moeten winnen.
Hopelijk doet Huntelaar mee vanaf 't begin alleen al vanwege zijn winnaarsmentaliteit houding![]()
Hij zal vast genoeg mannetjes hebben lopen. Alsof zo’n verbod valt te handhaven.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Kan hij even een jaartje ook wat van zijn miljard gaan opmaken ipv alleen maar verzamelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je uiteindelijk niets wint zal de belangstelling ook wel meevallen. Welke speler van is ajax nou exceptioneel voor een Europese topclub? Misschien dat de Ligt en Zyech nog verkocht gaan worden maar de rest is gewoon niet geschikt voor de Europese top. Die kunnen dan wel naar de europese subtop, maar of de spelers dat zelf willen om bij een middenmoter in Spanje ofzo te gaan betwijfel ik. Die betalen net zoveel als ajax in de salarissfeer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat ook wel gebeuren maar wel over langere tijd, daarbij heeft Ajax nu genoeg geld en hebben ze vorig jaar ook al veel spelers binnen weten te houden die uiteindelijk weg wilden. Dus ik denk dat het wel meevalt, al is het vervangen van De Ligt/De Jong/Ziyech nog steeds een lastige opgave natuurlijk![]()
We zijn geen Feyenoord he. Ziyech, Vd Beek, Neres, de Ligt, allemaal kandidaten voor Europese topclubs door hun CL wedstrijden. Daar hebben ze zich in de kijker gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk niets wint zal de belangstelling ook wel meevallen. Welke speler van is ajax nou exceptioneel voor een Europese topclub? Misschien dat de Ligt en Zyech nog verkocht gaan worden maar de rest is gewoon niet geschikt voor de Europese top. Die kunnen dan wel naar de europese subtop, maar of de spelers dat zelf willen om bij een middenmoter in Spanje ofzo te gaan betwijfel ik. Die betalen net zoveel als ajax in de salarissfeer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zijn geen Feyenoord he. Ziyech, Vd Beek, Neres, de Ligt, allemaal kandidaten voor Europese topclubs door hun CL wedstrijden. Daar hebben ze zich in de kijker gespeeld.![]()
Sow dan hebben ze zich bij Barcelona goed vergist zegquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.-nee-![]()
Noem eens betere spelers in zijn leeftijdsklasse dan. Zoveel zijn dat er niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.![]()
Wat weten ze er daar nou van. Alsof die ooit wereldvoetballers van dichtbij hebben gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Sow dan hebben ze zich bij Barcelona goed vergist zegIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ze hebben ook ooit Hleb en Afellay gehaald.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat weten ze er daar nou van. Alsof die ooit wereldvoetballers van dichtbij hebben gezienVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je hebt er duidelijk kijk op, ze zoeken nog een TD bij jouw club, gewoon doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.![]()
De Ligt zit door die schorsing van Raioladus minimaal tot augustus bij Ajax... Het is dat we het geld niet nodig hebben om niet alvast te kunnen investeren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
waarom? De Ligt mag die transfer gewoon maken hoor, laten ze een advocaat de contracten doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:04 schreef TheVulture het volgende:
De Ligt zit door die schorsing van Raioladus minimaal tot augustus bij Ajax... Het is dat we het geld niet nodig hebben om niet alvast te kunnen investeren.![]()
Frenkie de Jong gaat het heel moeilijk krijgen bij Barca. Meevoetballen is daar geen optie. De concurrentie is daar moordend. Ze liggen daar echt niet wakker van om een speler van 100 miljoen op de bank te zetten als die niet presteert. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties. Iedereen staat sowieso in de schaduw van Messi.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Noem eens betere spelers in zijn leeftijdsklasse dan. Zoveel zijn dat er niet.![]()
Zo makkelijk zal het niet zijn Raiola mag dan geen vergoeding krijgen lijkt me, ook niet met terugwerkende kracht. Anders stelt die schorsing geen fuck voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom? De Ligt mag die transfer gewoon maken hoor, laten ze een advocaat de contracten doen
En Raiola wil die miljoenen vast niet laten schieten...
Denk overigens dat PSV er meer last van heeft met Lozano, daar ligt minder geld op de plankOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat stelt het sowieso al niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het niet zijn Raiola mag dan geen vergoeding krijgen lijkt me, ook niet met terugwerkende kracht. Anders stelt die schorsing geen fuck voorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het niet zijn Raiola mag dan geen vergoeding krijgen lijkt me, ook niet met terugwerkende kracht. Anders stelt die schorsing geen fuck voor.
En Raiola wil die miljoenen vast niet laten schieten...
Denk overigens dat PSV er meer last van heeft met Lozano, daar ligt minder geld op de planktwitter:hesham786 twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 21:54:57From what I understand, intermediaries will still be able to represent Raiola clients on his behalf. So Raiola players like De Ligt, Pogba etc probably will still be leaving. #mufc https://t.co/xwBCw8PlL0 reageer retweet
![]()
Haha wat? De Ligt en De Jong worden al maandenlang genoemd als grootste talenten van Europa en we hebben gezien wat er met de creativiteit van Ajax gebeurt als Ziyech er niet bij is. Vd Beek is wisselend, maar laatste paar wedstrijden en zeker Europees is die jongen echt heel erg goed gaan voetballen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dit was geen verrassing. Die schorsing stelt feitelijk dus helemaal niks voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:hesham786 twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 21:54:57From what I understand, intermediaries will still be able to represent Raiola clients on his behalf. So Raiola players like De Ligt, Pogba etc probably will still be leaving. #mufc https://t.co/xwBCw8PlL0 reageer retweet
inderdaad is meer een signaal en sowieso zal hij het echt nog wel gaan aanvechtenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dit was geen verrassing. Die schorsing stelt feitelijk dus helemaal niks voor.![]()
Hoi Valentijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:39 schreef RedLabel het volgende:
Het was een grote schande die uitschakeling. #tenhagout
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hoe slechter Frenkie de Jong is, hoe minder je hem dus gaat missen en een vergelijkbare vervanger kan vinden. Als je een simpele huis tuin en keuken meevoetballer kan vinden, kan je als doelstelling dus gewoon halve finale CL neerzetten volgend seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:06 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Frenkie de Jong gaat het heel moeilijk krijgen bij Barca. Meevoetballen is daar geen optie. De concurrentie is daar moordend. Ze liggen daar echt niet wakker van om een speler van 100 miljoen op de bank te zetten als die niet presteert. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties. Iedereen staat sowieso in de schaduw van Messi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik hoorde zojuist dat PSV 3 punten meer zou hebben zonder invoering van de var.
Hierdoor is bewezen dat de var op de hand van Ajax is!1!!!1 Altijd weer die KNJB, typisch weer!1!1!1
Wat vinden jullie hier nou van, een schande, nietwaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
beter lezenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierdoor is bewezen dat de var op de hand van Ajax is!1!!!1 Altijd weer die KNJB, typisch weer!1!1!1
Wat vinden jullie hier nou van, een schande, nietwaar?![]()
![]()
@Scarface88quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie hier nou van, een schande, nietwaar?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zeg maar zo, wat je vindt, moet je bij de politie brengen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie hier nou van, een schande, nietwaar?
Gewoon een stagaire bij de NOS die het niet goed snapt.-nee-![]()
@GGMM @onlogischquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, wat je vind, moet je bij de politie brengen.
Gewoon een stagaire bij de NOS die het niet goed snapt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
3 punten meer dan Ajax*, ook goed?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Kan je deze domme foto en bijbehorende teksten gewoon lekker op facebook houden en hier een beetje normaal over voetbal ouwehoeren. Het maakt niet uit om welke club dit zou gaan maar er zit echt geen greintje humor in.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Lijkt me logisch. Ajax werd meestal het vaakst benadeeld door arbitrale fouten en met de VAR is de kans minder groot dat dit gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)deeld-door-arbitragequote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Ajax werd meestal het vaakst benadeeld door arbitrale fouten en met de VAR is de kans minder groot dat dit gebeurd.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
leuk verhaal weer maar slaat toch nergens op, teveel onzin om überhaupt op te reagerenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 punten meer dan Ajax*, ook goed?![]()
Het bewijst juist dat aanvallend voetbal door de var minder benadeeld wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie hier nou van, een schande, nietwaar?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Hebben we nou een nog zwakzinnigere incarnatie van Klaas gekregen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kut Ajaxquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel Bout kijk eens dom.quote:“Manchester United liet de kans om Matthijs De Ligt te strikken liggen… omdat zijn vader te dik was”
Matthijs De Ligt is momenteel één van de meest gegeerde spelers van het moment. Verwacht wordt dat de 19-jarige kapitein van het verrassend sterke Ajax deze zomer voor meer dan 80 miljoen euro Amsterdam zal verlaten, met daarbij FC Barcelona als meest geciteerde ploeg. Volgens The Mirror had de verdediger echter al bij Manchester United hebben kunnen spelen. Maar dat ging niet door na een wel erg opvallend scoutingsrapport.
Matthijs De Ligt kwam al in beeld bij Manchester United toen Louis van Gaal er nog coach was. Hij stond ook bovenaan op het verlanglijstje van José Mourinho maar de deal ging niet door. De Nederlandse scout Marcel Bout, die ook na het vertrek van Van Gaal op post bleef, schreef volgende de Engelse krant The Mirror immers een opmerkelijk scoutingsrapport: daarin zou hebben gestaan dat zijn vader Frank kampt met overgewicht en dat de kans groot is dat de verdediger dezelfde kant op zou gaan en daardoor snelheid en kracht zou verliezen.
United is nog steeds op zoek naar een nieuwe centrale verdediger en dus duikt opnieuw de naam van De Ligt op. Deze roddel helpt dan natuurlijk niet echt om hem te overhalen om een ploeg als Barcelona links te laten liggen...![]()
quote:die kijkt altijd dom trouwens, wat een arrogant mannetje is dat, ik dacht trouwens dat hij wedstrijd scout was dus niet zozeer talentscout, meer het Bruins Slot idee dus
![]()
Vandaar dat ie op zo'n jonge leeftijd al zo'n lichaam heeft.quote:
Lekker beetje anabolen koken thuis. Dat is een fluitje van een cent voor een beetje apotheker.Behulpzaam als een waterkraan.
Dus?quote:Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Bij het wielrennen zouden mensen oprecht vragen gaan stellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaar dat ie op zo'n jonge leeftijd al zo'n lichaam heeft.
Lekker beetje anabolen koken thuis. Dat is een fluitje van een cent voor een beetje apotheker.
Groot fan van User Wotte![]()
Voetbal is een technische sport daar wordt geen doping gebruikt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij het wielrennen zouden mensen oprecht vragen gaan stellen.Behulpzaam als een waterkraan.
Na matchfixing een van de grootste gevaren voor de sport. Grappig dat vooral uit Nederland dat soort geluiden komen. Aangezien onze tegenstanders in 1996 en 2010 vol met dope zaten. Of onze jongens in 2002.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Voetbal is een technische sport daar wordt geen doping gebruikt.
Morgen leuk moederdag cadeautje, Ajax en AZ winnen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik geef je moeder meestal gewoon 50 euro.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen leuk moederdag cadeautje, Ajax en AZ winnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef je moeder meestal gewoon 50 euro.
Fuck the EBU.![]()
Alleen lelijke mensen geven geldquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef je moeder meestal gewoon 50 euro.![]()
Jaap Stam aan de pillen. Wat een held.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na matchfixing een van de grootste gevaren voor de sport. Grappig dat vooral uit Nederland dat soort geluiden komen. Aangezien onze tegenstanders in 1996 en 2010 vol met dope zaten. Of onze jongens in 2002.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De Boertjes, Seedorf, Davids.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jaap Stam aan de pillen. Wat een held.Eigenlijk misschien wel iets voor een topic.
daarom en dom is hij ook niet daar kunnen we het allemaal wel over eens zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal vast genoeg mannetjes hebben lopen. Alsof zo’n verbod valt te handhaven.![]()
serieuzere dingen nu. Gaat de positie van Ten Hag onder druk komen te staan als hij de titel niet pakt? Hij begint aardig irritant te worden met zijn gedrag alsof hij het allemaal ineens uitgevonden heeft.
Totaal geen zelfkritiek na de nederlaag tegen tottenham. Hij doet voorkomen alsof het gewoon kon gebeuren.![]()
Zo'n domme schorsing ook, drie maanden. Schors hem dan tot 1 september
Ik verwacht veel transfers op 10 augustus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:57 schreef RedLabel het volgende:
serieuzere dingen nu. Gaat de positie van Ten Hag onder druk komen te staan als hij de titel niet pakt? Hij begint aardig irritant te worden met zijn gedrag alsof hij het allemaal ineens uitgevonden heeft.
Totaal geen zelfkritiek na de nederlaag tegen tottenham alsof het gewoon kon gebeuren.![]()
![]()
De enige die aardig irritant begint te worden ben jij. Ga eens terug naar het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:57 schreef RedLabel het volgende:
Totaal geen zelfkritiek na de nederlaag tegen tottenham. Hij doet voorkomen alsof het gewoon kon gebeuren..![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:39 schreef RedLabel het volgende:
Het was een grote schande die uitschakeling. #tenhagoutquote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk niets wint zal de belangstelling ook wel meevallen. Welke speler van is ajax nou exceptioneel voor een Europese topclub? Misschien dat de Ligt en Zyech nog verkocht gaan worden maar de rest is gewoon niet geschikt voor de Europese top. Die kunnen dan wel naar de europese subtop, maar of de spelers dat zelf willen om bij een middenmoter in Spanje ofzo te gaan betwijfel ik. Die betalen net zoveel als ajax in de salarissfeer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt zijn geen spelers voor de europese top. Zelfs Frenkie de Jong vind ik een doodgewone mee voetballer in een goed draaiend elftal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:06 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Frenkie de Jong gaat het heel moeilijk krijgen bij Barca. Meevoetballen is daar geen optie. De concurrentie is daar moordend. Ze liggen daar echt niet wakker van om een speler van 100 miljoen op de bank te zetten als die niet presteert. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties. Iedereen staat sowieso in de schaduw van Messi.quote:Wel pareltjes van bijdragen tot nu toequote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:57 schreef RedLabel het volgende:
Totaal geen zelfkritiek na de nederlaag tegen tottenham. Hij doet voorkomen alsof het gewoon kon gebeuren..
ten Hag is heel goed in op opbouwen van een club maar helaas wel een tactisch onbenul. Dat heeft hij dit seizoen al meerdere keren laten zien en nu kost het je zelfs de finale.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:57 schreef RedLabel het volgende:
Totaal geen zelfkritiek na de nederlaag tegen tottenham. Hij doet voorkomen alsof het gewoon kon gebeuren.![]()
Wel grappig hoe al die PSV'ers en Feyenoorders weer stilletjes uit de holletjes kruipen na de uitschakeling van Ajax.![]()
Het wordt spannend of we in pot 2 als we ons kwalificeren. Zoals het er nu voorstaat zijn we afhankelijk van een paar dingen.
Benfica mag geen kampioen worden
Arsenal mag niet de uefa league winnen
Liverpool mag niet en kampioen worden en de champions league winnen![]()
Net zo grappig als een groot aantal zogenaamde Ajacieden die weer in hun holletje kruipen. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wel grappig hoe al die PSV'ers en Feyenoorders weer stilletjes uit de holletjes kruipen na de uitschakeling van Ajax.![]()
![]()
Laten we eerst de CL-groepsfase maar weer halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef ITs_relative het volgende:
Het wordt spannend of we in pot 2 als we ons kwalificeren. Zoals het er nu voorstaat zijn we afhankelijk van een paar dingen.
Benfica mag geen kampioen worden
Arsenal mag niet de uefa league winnen
Liverpool mag niet en kampioen worden en de champions league winnenOh.![]()
Als je kampioen wordt krijg je toch ook een relatief makkelijke tegenstander?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eerst de CL-groepsfase maar weer halen.![]()
Op dit moment:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je kampioen wordt krijg je toch ook een relatief makkelijke tegenstander?
Q3:
Ludogorets Razgrad
APOEL Nicosia
Legia Warszawa
PAOK Thessaloniki
Qarabag
NK Maribor
Q4:
BATE Borisov
Young Boys
FK Astana
Slavia Praha![]()
Clubs als PAOK, Dinamo Zagreb, Kopenhagen ja, dat noem ik niet heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je kampioen wordt krijg je toch ook een relatief makkelijke tegenstander?
Het zou wel moeten lukken als ze hun huiswerk goed doen, maar kan me ook nog wel wat traumaatjes herinneren tegen dat niveau tegenstander.Oh.![]()
Die clubs mogen toch geen problemen opleveren lijkt me
Hopen dat Overmars komende zomer nog met een aankoop uit de categorie Blind/Tadic komt, dat zou toch lekker zijn![]()
Daar heb je gelijk in. Ineens was iedereen voor Ajaxquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo grappig als een groot aantal zogenaamde Ajacieden die weer in hun holletje kruipen. En zo is de cirkel weer rond.![]()
![]()
Ik las al berichten van dat soort mensen in groepschats na die 2-3 "Huh is Ajax dan niet alsnog door?"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ineens was iedereen voor Ajax
Oh.![]()
Jij en die RedLabel zijn wel van hetzelfde laken een pak he.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ten Hag is heel goed in op opbouwen van een club maar helaas wel een tactisch onbenul. Dat heeft hij dit seizoen al meerdere keren laten zien en nu kost het je zelfs de finale..![]()
Klinkt als goed te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op dit moment:
Q3:
Ludogorets Razgrad
APOEL Nicosia
Legia Warszawa
PAOK Thessaloniki
Qarabag
NK Maribor
Q4:
BATE Borisov
Young Boys
FK Astana
Slavia PrahaOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Utrecht op de slachtbank. Even alles eruit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al iemand zenuwachtig voor morgen?.![]()
Groepschats zijn per definitie aids.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las al berichten van dat soort mensen in groepschats na die 2-3 "Huh is Ajax dan niet alsnog door?"![]()
Nog steeds ziedend dus geen plek voor zenuwen. Kut Ziggo met al die herhalingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al iemand zenuwachtig voor morgen?![]()
Ik heb nog steeds wel een kater van woensdag, die duurt tot morgen de bal weer rolt. Dus op dit moment boeit het me nog weinig, maar dat verandert morgen in de loop van de ochtend wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al iemand zenuwachtig voor morgen?
Het beste medicijn is om morgen korte metten te maken met Utrecht, maar het zal lastig worden.![]()
Het is maar te hopen dat de spelers er inmiddels minder ziek van zijn dan wij, want ik baal echt nog steeds als een stekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel een kater van woensdag, die duurt tot morgen de bal weer rolt. Dus op dit moment boeit het me nog weinig, maar dat verandert morgen in de loop van de ochtend wel.
Het beste medicijn is om morgen korte metten te maken met Utrecht, maar het zal lastig worden.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nog steeds ziedend dus geen plek voor zenuwen. Kut Ziggo met al die herhalingen.Ja ik heb ook nog steeds wel een flinke kater, maar ik heb er liever niet nog een kater bovenopquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel een kater van woensdag, die duurt tot morgen de bal weer rolt. Dus op dit moment boeit het me nog weinig, maar dat verandert morgen in de loop van de ochtend wel.
Het beste medicijn is om morgen korte metten te maken met Utrecht, maar het zal lastig worden.Maar de spelers zullen nu de pijntjes ook wel meer voelen door de uitschakeling.
Ik vond dat filmpje van Ajax TV wel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat de spelers er inmiddels minder ziek van zijn dan wij, want ik baal echt nog steeds als een stekkerOh.![]()
Ik neem zo maar aan dat de spelers heel graag kampioen willen worden en dat ze zich echt wel goed kunnen opladen voor deze twee wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb ook nog steeds wel een flinke kater, maar ik heb er liever niet nog een kater bovenopMaar de spelers zullen nu de pijntjes ook wel meer voelen door de uitschakeling.
[..]
Ik vond dat filmpje van Ajax TV wel mooi gedaan.![]()
Present weer!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al iemand zenuwachtig voor morgen?Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Jongens wilde even kwijt: maar als de Ligt en Frenkmeister goed doorontwikkelen he, dan denk ik dat we weleens WK kunnen worden
QFTF![]()
voorin ontbreekt vooralsnog de klassequote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Jongens wilde even kwijt: maar als de Ligt en Frenkmeister goed doorontwikkelen he, dan denk ik dat we weleens WK kunnen worden
QFTF![]()
Moet Bergwijn ook ff wereldklasse wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef Doublepain het volgende:
QFTFDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al iemand zenuwachtig voor morgen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
maar die hadden wel goeie aanvallende middenvelders en die heeft NL ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Spanje ook niet zoveel in 2010, zelfs bij Duitsland in 2014 viel het wel mee.![]()
We hebben Frenkie en Donny als die zich goed doorontwikkelen, Wijnaldum ook prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die hadden wel goeie aanvallende middenvelders en die heeft NL ook niet
Ünüvar en Gravenberch komen eraanhet kan wel als alles een beetje meezit. Alleen een goede keeper is wel nodig.
Oh.![]()
we zien wel, sowieso maakt NL elftal niet bij me los wat Ajax doet dusquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Frenkie en Donny als die zich goed doorontwikkelen, Wijnaldum ook prima.
Ünüvar en Gravenberch komen eraanhet kan wel als alles een beetje meezit. Alleen een goede keeper is wel nodig.
![]()
![]()
Oh bij mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zien wel, sowieso maakt NL elftal niet bij me los wat Ajax doet dus
Heb wel alweer zin in het komende seizoen gek genoeg, wat nieuwe namen in het team zorgt ook wel weer voor verfrissing.Oh.![]()
eerst dit nog even goed afsluitenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bij mij ook niet hoor.
Heb wel alweer zin in het komende seizoen gek genoeg, wat nieuwe namen in het team zorgt ook wel weer voor verfrissing.![]()
Ik heb het redelijk van me af kunnen zetten, omdat het gewoon een wereldprestatie is wat ze WEL hebben bereikt ipv te focussen op wat ze hadden kunnen halen. Focus op morgen, lekker naar het stadion en volledig achter de spelers staan. Als er ooit een 12e man nodig is, dan is het morgen wel.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Eens. Ik ben helemaal klaar met Tagliafico, Ziyech, Tadic, Blind, Neres, Van de Beek, De Ligt en De Jong.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat nieuwe namen in het team zorgt ook wel weer voor verfrissing.![]()
Ik lig er ook geen moment van wakker, var of geen var, het maakt toevallig nu net iets uit omdat het verschil zo klein is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk verhaal weer maar slaat toch nergens op, teveel onzin om überhaupt op te reageren
Als de verschillen groot genoeg zijn mag niks uitmaken. Bovendien is het met de var gewoon eerlijker, dat ziet iedereen die geen Scarface88 heet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daarom en daar heb je als aanvallende partij ook het meeste voordeel vanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lig er ook geen moment van wakker, var of geen var, het maakt toevallig nu net iets uit omdat het verschil zo klein is.
Als de verschillen groot genoeg zijn mag niks uitmaken. Bovendien is het met de var gewoon eerlijker, dat ziet iedereen die geen Scarface88 heet.![]()
Ik noem de wedstrijd Ajax 3-1 PSV maar even. PSV had alle ingrediënten en wind in de rug om Ajax over de balustrade te gooien, maar dat laten ze na. Laat me nooit meer hier lezen dat Ajax dankzij de VAR kampioen is geworden, dan heb je een aangeboren hersenafwijking.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lig er ook geen moment van wakker, var of geen var, het maakt toevallig nu net iets uit omdat het verschil zo klein is.
Als de verschillen groot genoeg zijn mag niks uitmaken. Bovendien is het met de var gewoon eerlijker, dat ziet iedereen die geen Scarface88 heet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Linksom of rechtsom sta je toch wel waar je hoort te staan vind ik. Ajax zou dus zonder VAR niet bovenaan staan, dus eigenlijk zou Ajax benadeeld zijn zonder VAR. Aan de andere kant speelt PSV meer uitwedstrijden dus dat kun je wel tegen elkaar wegstrepen.![]()
Je begrijpt toch wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eens. Ik ben helemaal klaar met Tagliafico, Ziyech, Tadic, Blind, Neres, Van de Beek, De Ligt en De Jong.
Oh.![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel
Volgend jaar Ekkelenkamp basis genot![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
Aan de andere kant speelt PSV meer uitwedstrijden dus dat kun je wel tegen elkaar wegstrepen.![]()
![]()
Ekkelenkamp komt echt niveau te kort om ook maar in de buurt van de basis te komen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
@PicoMMP zegt dat ook alleen maar omdat hij Ekkelenkamp persoonlijk kent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:47 schreef Zeroku het volgende:
Ekkelenkamp komt echt niveau te kort om ook maar in de buurt van de basis te komen.Oh.![]()
'persoonlijk kennen' is wel een ruim begrip. Ik kon niet eens kaartjes voor de CL fixen via hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:PicoMMP zegt dat ook alleen maar omdat hij Ekkelenkamp persoonlijk kent.![]()
![]()
heeft iemand een quote voor mij hiervan. Ik heb dit gemistquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
Aan de andere kant speelt PSV meer uitwedstrijden dus dat kun je wel tegen elkaar wegstrepen.![]()
![]()
Ligt eraan of Ihatarren goed doorontwikkeld en voor NL kiest, dan hebben we een topper erbijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die hadden wel goeie aanvallende middenvelders en die heeft NL ook niet![]()
@onlogisch @GGMMquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ihatarren goed doorontwikkeld en voor NL kiest, dan hebben we een topper erbij![]()
Volgens mij anderhalf uur voor de aftrapquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:43 schreef Tjacka het volgende:
Hoe laat gaat het stadion open op wedstrijddagen![]()
Niet eerder?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij anderhalf uur voor de aftrapGroot fan van User Wotte![]()
Eindigde de Scheepmaker-biografie van Cruijff ook niet bij de penalty in '74?quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wat overdreven ja.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
De bedragen die ik lees rondom de Ligt zijn wat aan de lage kant voor de beste verdediger van de wereld. Minimaal 125 miljoen lijkt me realistisch.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Spanje ook niet zoveel in 2010, zelfs bij Duitsland in 2014 viel het wel mee.
Jij vond David Villa, Fernando Torres en Llorente 'niet zoveel'?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Niet de absolute wereldtop nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij vond David Villa, Fernando Torres en Llorente 'niet zoveel'?
Torres was toen al een geruime tijd aan het falen bij Chelsea.Oh.![]()
Torres schoot er dat jaar nog 18 in voor Liverpool en Villa was een van de beste spitsen van Europa en daarachter zaten ook nog wat subtoppers. Nee, het Spaanse aanvallersarsenaal van toen was te vergelijken met het Belgische van 2014-2018. Niet zo enorm als NL begin 2000 maar verre van problematisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de absolute wereldtop nee.
Torres was toen al een geruime tijd aan het falen bij Chelsea.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Lastige discussie, ik vond Villa absoluut wereldtop, en Torres ook. Als je dat niet als wereldtop ziet is die groep ook maar twintig voetballers groot ofzo. Ik denk dat er bij de wereldtop gewoon lekker 150 voetballers zitten. daarboven heb je alleen buitencategorie, tien spelers ofzo, met de namen Messi en Ronaldo erbij.
-nee-![]()
Bert van Marwijk langs de lijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:58 schreef damsco het volgende:
Torres en villa waren de twee spitsen waar ik vaak mee scoorde in de FIFA 2010 wk editie
-nee-![]()
David Villa was gewoon gedeeld topscorer op het WK, spelend bij de wereldkampioen. Neigt toch wel naar wereldtop.![]()
Dit is een cirkelredenering...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:00 schreef PicoMMP het volgende:
David Villa was gewoon gedeeld topscorer op het WK, spelend bij de wereldkampioen. Neigt toch wel naar wereldtop.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
De bedragen die ik lees rondom de Ligt zijn wat aan de lage kant voor de beste verdediger van de wereld. Minimaal 125 miljoen lijkt me realistisch.![]()
![]()
De Ligt en Van Dijk hebben gewoon marktcomform dezelfde marktwaarde.
De Ligt:
Jong
Talentvol
Voetballend sterk
EL finale en CL halve finale gehaald
Met Nederland geen EK gehaald maar wel 1ste geworden in het nieuwe Nations League in een poule met Duitsland en Frankrijk
Wint bijna al zijn duels, ook tegen de wereldtop
Van Dijk:
Ervaren
Kwalitatief
Sterk in de lucht
CL finale gehaald
Met Nederland geen EK gehaald maar wel 1ste geworden in het nieuwe Nations League in een poule met Duitsland en Frankrijk
Wint bijna al zijn duels, ook tegen de wereldtop![]()
Er is ook geen club die meer wilt betalen, zeker niet met Riola aan het stuur.
Ik ga mij wel kapot lachen als Riola die hele deal met Barca verneukt![]()
![]()
Bedankt Hans. De Ligt is jonger en een klasse beter, dat is al reden genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:42 schreef Vollenhoven het volgende:
De Ligt en Van Dijk hebben gewoon marktcomform dezelfde marktwaarde.
De Ligt:
Jong
Talentvol
Voetballend sterk
EL finale en CL halve finale gehaald
Wint bijna al zijn duels, ook tegen de wereldtop
Van Dijk:
Ervaren
Kwalitatief
Sterk in de lucht
CL finale gehaald
Wint bijna al zijn duels, ook tegen de wereldtop![]()
De Ligt beter terwijl Van Dijk EPL player of the year isquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. De Ligt is jonger en een klasse beter, dat is al reden genoeg.![]()
![]()
Van Dijk is werkelijk in alles minder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De Ligt beter terwijl Van Dijk EPL player of the year is![]()
De nieuwe Van der Sarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Iedere kenner ziet dat Jurgen Ekkelengod een baas is.
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!![]()
Alleen de potentie van De Ligt maakt hem al meer waard dan VVD.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh fuck, dacht dat het over die keeper van Emmen ging, geen idee waarom ik Ekkelenkamp en Scherpen doorelkaar haaldequote:
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!![]()
Omdat ze er beide niks van kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:09 schreef Richard_Batsbak het volgende:
[..]
Oh fuck, dacht dat het over die keeper van Emmen ging, geen idee waarom ik Ekkelenkamp en Scherpen doorelkaar haaldeOh.![]()
Ik sla dit over.quote:Oh.![]()
Idd ik wacht ook tot december als het jaaroverzicht bij studio sport langs waaitquote:![]()
![]()
metal up your ass![]()
Voetbalt in de sterkste en hardste competitie ter wereld terwijl De Ligt thuis speelt tegen Emmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Dijk is werkelijk in alles minder.![]()
Vandaag gaan we 'm binnenhalen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat de Ligt niet in de PL speeltquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De Ligt beter terwijl Van Dijk EPL player of the year is
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
KloptWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Als je deze wedstrijd wint zet je een goede stap richting het kampioenschapLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Behalve in goed verdedigen tegen Tottenham.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
daar gaan we dan. op naar glorie en eigenlijk wel lekker tegen utrecht.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Haha, ik dacht dat het moederdag was, ipv opendeurendagquote:Op zondag 12 mei 2019 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
Als je deze wedstrijd wint zet je een goede stap richting het kampioenschap
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
De schaal, uiteraard.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had gewoon de kampioenswedstrijd kunnen zijn als de altijd vervelende KNVB niet was gaan goochelen met het schema![]()
![]()
hihi, zonder de VAR hadden we nu alleen de dennenappelquote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Had gewoon de kampioenswedstrijd kunnen zijn als de altijd vervelende KNVB niet was gaan goochelen met het schema![]()
![]()
Maar goed dat er de VAR is, zie je gelijk dat het voetbal eerlijker is geworden.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:37 schreef MCH het volgende:
[..]
hihi, zonder de VAR hadden we nu alleen de dennenappelAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als Ajax en AZ winnen, dan is het toch wel beslist.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Maar krijgen ze de schaal nog niet neem ik aan?quote:Op zondag 12 mei 2019 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als Ajax en AZ winnen, dan is het toch wel beslist.![]()
Nee zolang er theoretisch nog kans is dat PSV het wordt krijg je hem niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar krijgen ze de schaal nog niet neem ik aan?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb geen idee, waarschijnlijk niet inderdaad, omdat het in theorie natuurlijk nog kan danquote:Op zondag 12 mei 2019 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar krijgen ze de schaal nog niet neem ik aan?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Dijk is werkelijk in alles minder.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Heb er een goed gevoel over, lekker voetbalweer, gelukkig een thuiswedstrijd, ja man dit gaat goedkomen.-nee-![]()
Die kan er echt niets van. Die kun je gerust één op één op je keeper af laten gaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben er nog niet helemaal bij met mijn hoofd![]()
Fucking Lucas Moura.![]()
Hou op.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die kan er echt niets van. Die kun je gerust één op één op je keeper af laten gaan.Oh.![]()
Officieel wel ja, officieus hebben we 'm vanmiddag binnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die kan er echt niets van. Die kun je gerust één op één op je keeper af laten gaan.![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar goed dat er de VAR is, zie je gelijk dat het voetbal eerlijker is geworden.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De var heeft het voetbal niet eerlijker gemaakt. Als bij de ene ploeg de var constant ingrijpt en bij de andere ploeg niet eens met de var gaat kijken wordt het allemaal heel erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar goed dat er de VAR is, zie je gelijk dat het voetbal eerlijker is geworden.![]()
![]()
Hoezo vandaag? Tegen Utrecht ben ik er nooit zeker van, voor hun is dit de wedstrijd van het jaar en zullen volle bak gaan spelen. Ajax moet hopen dat ze snel scoren. Als Utrecht eerst scoort of het blijft lang 0-0 gaat Ajax het niet redden. Dit hebben we al vaak genoeg gezien.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:11 schreef RedLabel het volgende:
ik weet dat jullie je niet zo zeker voelen vandaag
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee dit is voor ajax de belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo vandaag? Tegen Utrecht ben ik er nooit zeker van, voor hun is dit de wedstrijd van het jaar en zullen volle bak gaan spelen. Ajax moet hopen dat ze snel scoren. Als Utrecht eerst scoort of het blijft lang 0-0 gaat Ajax het niet redden. Dit hebben we al vaak genoeg gezien.![]()
en dat is gebaseerd op? je onderbuik net als alle andere diarree die je hier postquote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De var heeft het voetbal niet eerlijker gemaakt. Als bij de ene ploeg de var constant ingrijpt en bij de andere ploeg niet eens met de var gaat kijken wordt het allemaal heel erg ongeloofwaardig.![]()
Ja, dat was enkele jaren de wedstrijd tegen De Graafschap uit ook, we weten allemaal hoe dat afliep. Hoe hoger de druk, hoe moeilijker Ajax het heeft. Vandaag is gewoon een 50-50 wedstrijd, laten we hopen dat het kwartje de goede kant opvalt voor ons.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Nee dit is voor ajax de belangrijkste wedstrijd van het jaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat Utrecht slopen. 4-0 minstens. U las het hier.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo vandaag? Tegen Utrecht ben ik er nooit zeker van, voor hun is dit de wedstrijd van het jaar en zullen volle bak gaan spelen. Ajax moet hopen dat ze snel scoren. Als Utrecht eerst scoort of het blijft lang 0-0 gaat Ajax het niet redden. Dit hebben we al vaak genoeg gezien."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, Ajax gaat sowieso de nul niet houden. Maar ik hoop met je mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax gaat Utrecht slopen. 4-0 minstens. U las het hier.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahah.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. De Ligt is jonger en een klasse beter, dat is al reden genoeg.![]()
Ik hoop op 0-4 eigenlijk. Maar ik verwacht dat Ajax echt gehakt maakt van Utrecht.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Ajax gaat sowieso de nul niet houden. Maar ik hoop met je mee."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waar is die verwachting precies op gebaseerd?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op 0-4 eigenlijk. Maar ik verwacht dat Ajax echt gehakt maakt van Utrecht.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Utrecht een boel spelers mist en nergens om speelt. Misschien daarop, thuis.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is die verwachting precies op gebaseerd?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2019 13:22:41 ]![]()
Sterk gemotiveerd Ajax. Ja, woensdag was een klap maar ik kan me écht, echt niet voorstellen dat het vizier nu niet op de titel gericht is en iedereen vastbeslotener dan ooit is om die binnen te halen. Al die bullshit dat ze mentaal geknakt zouden zijn.... Zoiets levert juist revanchegevoelens op. En Utrecht mist 40-45 spelers.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is die verwachting precies op gebaseerd?
Ik denk dat ze meer problemen met Utrecht gehad zouden hebben als ze de finale wel gehaald hadden, dan zit die finale al in de koppies en lonkt die grote cup en is zo'n wedstrijd tegen Utrecht maar een tussendoortje, dat ze toch wel eventjes gaan winnen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
(lol)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dolberg niet in de basis. Weer plekje voor Huntelaar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weer geen Neres helaas. Gelukkig ook geen Schöne, die komt fysiek vaak tekort in dit soort wedstrijden. En Huntelaar in plaats van Dolberg, logische keuze, misschien mist hij veel kansen maar hij toont wel meer de wil om te winnen. Laten we hopen dat Tadic weer eens een goede wedstrijd speelt, hij en Ziyech zullen het moeten doen vandaag.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Boussaid in plaats van Venema, Strieder in plaats van v.Overeem, dit zijn bepaald geen verzwakkingen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lees dat Utrecht een boel spelers mist en nergens om speelt. Misschien daarop, thuis.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht speelt nog voor plek 4.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lees dat Utrecht een boel spelers mist en nergens om speelt. Misschien daarop, thuis.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Op keiharde feiten die we afgelopen seizoen hebben gezien. Of moet ik dat stukje van Willem van Hanegem erbij halen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat is gebaseerd op? je onderbuik net als alle andere diarree die je hier post![]()
Als je dit echt meent verdien je een ban.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Officieel nog wel, maar daar maken ze realistisch gezien geen aanspraak meer op.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Utrecht speelt nog voor plek 4.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met die instelling niet nee.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Officieel nog wel, maar daar maken ze realistisch gezien geen aanspraak meer op.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Tegen Ajax is Utrecht altijd gemotiveerd, ook al spelen ze nergens meer om. Ik begrijp niet dat mensen nog steeds denken dat dat uitmaakt.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Officieel nog wel, maar daar maken ze realistisch gezien geen aanspraak meer op.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ speelt nog tegen excelsior woensdag. Vrij naďef om te denken dat ze daar niet minstens 1 punt halen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan me herinneren dat ze een kampioenschap tegen hen hebben laten liggen....quote:Op zondag 12 mei 2019 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AZ speelt nog tegen excelsior woensdag. Vrij naďef om te denken dat ze daar niet minstens 1 punt halen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
AZ heeft vooral moeite met de top 3. De rest komt wel goed.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:quote:quote:quote:Bedankt mannen, ik heb weer gelachen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je dit echt meent verdien je een ban.![]()
Het is wel jammer voor Feyenoord dat sinds de intrede van de VAR het 2-wekelijkse cadeautje in de Kuip wel een stuk minder is geworden.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Op keiharde feiten die we afgelopen seizoen hebben gezien. Of moet ik dat stukje van Willem van Hanegem erbij halen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Neres te geblesseerd om op de bank te zitten. Wat heeft ie gedaan dat ie niet kan zitten?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ken je dat filmpje van een keeper van ADO?quote:Op zondag 12 mei 2019 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neres te geblesseerd om op de bank te zitten. Wat heeft ie gedaan dat ie niet kan zitten?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zegt me niets....quote:Op zondag 12 mei 2019 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van een keeper van ADO?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van een keeper van ADO?![]()
Piep piep Calimeroquote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De var heeft het voetbal niet eerlijker gemaakt. Als bij de ene ploeg de var constant ingrijpt en bij de andere ploeg niet eens met de var gaat kijken wordt het allemaal heel erg ongeloofwaardig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nog 90 minuten om in te halen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is nog hoop, maar het zou typisch Ajax zijn natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
Volgend jaar weer een kans jongens, niet getreurd.![]()
Niet heel onverwacht natuurlijk, tegen een club waar je maar 1/3 van de wedstrijden van wint, na een van de grootste dreunen uit de geschiedenis van het voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er is nog hoop, maar het zou typisch Ajax zijn natuurlijk.
Maar we hebben nog even, dus er is nog hoop.![]()
Ze geloven er zelf maar weinig in.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er is nog hoop, maar het zou typisch Ajax zijn natuurlijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Huntelaar God.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pass van ziyech was ook niet verkeerdDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat Tottenham geen Utrecht isquote:Op zondag 12 mei 2019 14:46 schreef KingRadler het volgende:
Waarom speelde Huntelaar niet vanaf het begin![]()
Op die leeftijd de jeugd uit de basis spelen bij Ajax, dan verdien je een standbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krijg altijd een erectie van Huntelaar, wat een baas is dat zeg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huntgod[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
dat is netjes verwoordquote:Op zondag 12 mei 2019 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vind van Boekel niet de beste scheidsrechter.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: