SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://totalfootballanal(...)tter_impression=true
Tactische analyse van die Lisandro MartinezAlvarez erbij kopen dus. Blind naar het middenveld?quote:Probably the one question mark over Martinez would be his aerial ability. Standing 1.78m tall, Martinez is on the shorter side for a centre-back. While not necessarily a major issue, you could see it being an obstacle for a club in a top European league taking a punt on him. The solution thus far has been to pair him alongside a more aggressive, aerially dominant centre back – like Barboza at Defensa y Justicia – in order to find a good balance of defensive skill sets.![]()
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://totalfootballanal(...)tter_impression=true
Tactische analyse van die Lisandro Martinez![]()
Iedereen wist dat Magallan er geen reet van kon. Dat zagen we al 2 jaar aankomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?![]()
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Alvarez erbij kopen dus. Blind naar het middenveld?
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Marin
Odegaard - Tadic - Neres/aankoop
Prima teampje voor volgend jaar hoor.Oh.![]()
Alle Argentijnen zeiden bij de aankoop van Magallán al dat Ajax de verkeerde Lisandro had gekochtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
weten we zeker dat dit niet zo'n desillusie wordt als maggel jan?
Oh.![]()
Iedereen. Mwa heb toch het nodige positieve voorbij zien komen. Totdat de aankoop was gedaan, toen was er ineens twijfel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iedereen wist dat Magallan er geen reet van kon. Dat zagen we al 2 jaar aankomen.
Laten we hopen dat het nu anders is![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Iedereen. Mwa heb toch het nodige positieve voorbij zien komen. Totdat de aankoop was gedaan, toen was er ineens twijfel.
Laten we hopen dat het nu anders is![]()
Ja zoiets zou wel lekker zijn voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.![]()
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zie ik nog wel gebeuren, lijkt me niet dat ze het zien zitten in Magallán als basisspeler. En je hebt zo wel meer mogelijkheden weer omdat die Martinez ook op linksback kan bij schorsingen van Nico.
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.![]()
Komt omdat er niets goeds in de jeugdelftallen/Jong Ajax zit tussen 18-20.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.![]()
Ja maar dat is niet anders, kwaliteit moet nu voorop staan. En het is nu gewoon weer even wachten op de goede volgende lichting uit de jeugd die doorbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Kan je prima mee voor de dag komen. Alleen aardig wat minder ajacieden/nederlanders. Dat vind ik toch jammer.Oh.![]()
Ik zie Pröpper ook wel graag komenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
v/d Beek - Blind - Marin
Prima teampje voor volgend jaar hoor.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat er niet is, is er niet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Komt omdat er niets goeds in de jeugdelftallen/Jong Ajax zit tussen 18-20.
Het is wel 1 van de mooiste dingen van Ajax geweest wat mij betreft.
Ik denk dat 3 basisspelers eigen jeugd wel historisch laag is.![]()
Dacht ik ook een periode maar zie ik eigenlijk niet gebeuren. Denk dat het middenveld dan wel vol genoeg zit (als v/d Beek blijft tenminste).quote:Oh.![]()
Zal vd Beek niet vertrekken dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht ik ook een periode maar zie ik eigenlijk niet gebeuren. Denk dat het middenveld dan wel vol genoeg zit (als v/d Beek blijft tenminste).![]()
Ik heb bij hem nog wel vertrouwen dat hij blijft, wellicht een upgrade in zijn contract.quote:
De Ligt, de Jong, Ziyech en wellicht Neres zullen vertrekken. En wat brandhout zoals Kristensen en Lamprou.Oh.![]()
Tadic blijft ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij hem nog wel vertrouwen dat hij blijft, wellicht een upgrade in zijn contract.
De Ligt, de Jong, Ziyech en wellicht Neres zullen vertrekken. En wat brandhout zoals Kristensen en Lamprou.![]()
Verwacht ik wel ja, die blijft nog wel een jaar en gaat dan volgend jaar cashen in China (dat was de gemaakte afspraak). Dus volgend seizoen weer een exodus van een aantal belangrijke spelers.quote:Oh.![]()
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja, die blijft nog wel een jaar en gaat dan volgend jaar cashen in China (dat was de gemaakte afspraak). Dus volgend seizoen weer een exodus van een aantal belangrijke spelers.![]()
Gaat ook wel gebeuren maar wel over langere tijd, daarbij heeft Ajax nu genoeg geld en hebben ze vorig jaar ook al veel spelers binnen weten te houden die uiteindelijk weg wilden. Dus ik denk dat het wel meevalt, al is het vervangen van De Ligt/De Jong/Ziyech nog steeds een lastige opgave natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.
Oh.![]()
Kristensen mag als eerste verkocht worden ja. Speelde tegen tottenham ook weer als een natte krant.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Stel je aan joh weke tepel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...![]()
Waarom kijk je dat dan ook nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...Oh.![]()
Ik zou er nog niet op rekenen, als clubs echt serieus worden raakt Ajax zo vijf a zes namen kwijt. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen oprecht denken dat spelers zoals Ziyech of De Ligt nog wel een jaartje blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha. Had eigenlijk wel verwacht dat bijna het hele team weggekocht zou worden. Blijft toch nog wel wat over dan.
Monaco verloor na dat topjaar vier sterkhouders, bij Ajax zou ik dan toch van minimaal hetzelfde aantal uit gaan.
Ook bij iemand als Tadic, mocht ineens een absolute Europese topclub concreet worden voor die kerel, is die natuurlijk direct weg. 30 jaar, die gaat die kans nooit weer krijgen. Dat lijkt me duidelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2019 20:52:53 ]![]()
Je kan ook naar de play-offs promotie/degradatie kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb mn podcastjes geluisterd maar tot zondag effe geen tv hoor, in Nederland maken ze er een kunst van om nietszeggende momenten in een wedstrijd dood te analyseren om dan de uitzending af te sluiten met de evergreen ‘topwedstrijden worden beslist op details’. Die aids hoef ik deze week niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zelfs VI kijken doet pijn met al die beelden...-nee-![]()
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.quote:PvdA-leider en oud-wethouder Lodewijk Asscher is een petitie gestart om Hakim Ziyech te behouden voor Ajax.
'Ziyech hoeft niet naar een topclub, hij zit al bij een topclub. Oproep aan Ajax en Hakim Ziyech: Laat Ziyech blijven en geef ons meer seizoenen als 18/19', is te lezen op de pagina van de petitie. De naam van de petitionaris is ene 'Lodewijk A.'
Navraag bij de woordvoerder van de PvdA-leider leert dat die Lodewijk A. daadwerkelijk Ajax-fan Lodewijk Asscher is. 'Wij liefhebbers van het pure voetbal constateren dat Hakim Ziyech heel Nederland (of althans heel groot Amsterdam) laat genieten (met uitzondering van Johan Derksen) en verzoeken AFC Ajax en Hakim Ziyech een langdurig contract af te sluiten. Denk aan Barça/Messi', is verder te lezen op de petitie-pagina.
De petitie is inmiddels meer dan duizend keer ondertekend en loopt tot 8 augustus..![]()
Ik vind dit zo'n onzin. Ziyech maakt zelf wel uit of hij wil vertrekken naar een betere competitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Timooon het volgende:
[..]
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.Oh.![]()
quote:(met uitzondering van Johan Derksen)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Met je eens. Alsnog het enige goede idee dat die Asscher ooit heeft gehad. Ik teken voor nog een seizoentje met Hakim.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onzin. Ziyech maakt zelf wel uit of hij wil vertrekken naar een betere competitie..![]()
Als Asscher zich met je gaat bemoeien, kun je maar beter zo snel mogelijk wegwezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Timooon het volgende:
[..]
Die man heeft ook eindelijk eens een goed idee.
Asscher![]()
PvdA![]()
![]()
Mooi dat opeens de hele politiek voor Ajax is en zich dan op ludieke wijze, vlak voor verkiezingen, zich ermee gaan bemoeien. Voor de wedstrijd met Tottenham bleek ook opeens wat voor grootse fan Ollongren is..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Een gigantische klap voor Mino Raiola: de invloedrijke zaakwaarnemer uit Haarlem mag zich drie maanden lang niet bezighouden met transfers. In eerste instantie gold de schorsing alleen voor Italiaanse transfers, maar de FIFA heeft daar nog een schepje bovenop gedaan.
JaaaaaaaaaaaAFCA!![]()
De Ligt blijftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Een gigantische klap voor Mino Raiola: de invloedrijke zaakwaarnemer uit Haarlem mag zich drie maanden lang niet bezighouden met transfers. In eerste instantie gold de schorsing alleen voor Italiaanse transfers, maar de FIFA heeft daar nog een schepje bovenop gedaan.
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Zou het voor Raiola nu niet interessant zijn om de transfer van de ligt tot volgend jaar uit te stellen?![]()
![]()
![]()
Peter R. de Vries kan deze transfer wel verder begeleiden. Prima makelaar is dat plus een groter netwerk dan Raiola.quote:![]()
Wat een genot als De Ligt blijftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaaaaaaaaa![]()
Nou wat een klap zal dat voor hem zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
JaaaaaaaaaaaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iedereen weet hoe die moet feesten, genieten of omgaan met succes. Maar hoe ga je om met tegenslag?
Ik ben benieuwd hoe de godenzonen deze zondag spelen. Of ze de tegenslag hebben kunnen verwerken in korte tijd om zondag volgas te gaan. Als het mentaal goed in de koppies zit dan zouden ze het sowieso moeten winnen.
Hopelijk doet Huntelaar mee vanaf 't begin alleen al vanwege zijn winnaarsmentaliteit houding![]()
Hij zal vast genoeg mannetjes hebben lopen. Alsof zo’n verbod valt te handhaven.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Kan hij even een jaartje ook wat van zijn miljard gaan opmaken ipv alleen maar verzamelen.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |