Diego Costa.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alle spitsen sinds Drogba
(al vergeet ik nu vast een goede)
Ga je huilen als de Zilveren Vos zondag zijn laatste stappen als voetballer in De Kuip zet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je huilen als de Zilveren Vos zondag zijn laatste stappen als voetballer in De Kuip zet?
Waarom niet? Van Persie gaat voorlopig het laatste sensationele voetballende hoogtepunt zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een siddering door m’n lijf gaan maar huilen gaat wel erg ver.
Verlegen Henrikhquote:
Als Mkhitaryan Baku maar in mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat deze wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzinYou're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Coolblue is wel vaker quasi-grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Armenen hebben met iedereen wel een conflict he, zijn net Albanezenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Armenië en Azerbeidzjan hebben een politiek conflict.
Hopelijk hebben ze weer een lekker wijf bij het ESF volgende weekquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Armenen hebben met iedereen wel een conflict he, zijn net Albanezen
Turkije had dat goed begrepen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet met mij. Ken wel wat prima wijfies uit Armenië.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sowquote:
Wat heb je besteld? Vraag me af, zou er wanneer je een grote tv besteld nog steeds "pakketje" staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik had Armeense buren, prima mensen, prima eten, gewoon primaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet met mij. Ken wel wat prima wijfies uit Armenië.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom niet? Van Persie gaat voorlopig het laatste sensationele voetballende hoogtepunt zijn voor Feyenoord.
Al sinds 2018?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Higwéén zo slecht?
Displayport naar HDMI adapterquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Vraag me af, zou er wanneer je een grote tv besteld nog steeds "pakketje" staan?
ik elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
elke dag een glimlach als ik het lees
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze weer een lekker wijf bij het ESF volgende week
Vanaf volgend seizoen STAMMEDquote:
Die ogen staan niet helemaal goed.quote:
andere winkels volgen ook het voorbeeldquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coolblue is wel vaker quasi-grappig
Ik heb nog nooit een grotere choker gezien dan Higuain.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Higwéén zo slecht?
niet beter dan die twee soppende poolse wijvenquote:
R_R is bang voor Henk van Stee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf daar nog helemaal niets over te zeggen. Eerst wachten op een TD.
Zonde van je betje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er geen pingels komen dan ga ik met glazen gooien
xDquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we zo in de 119e min wel aftellen?
Jammerquote:
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we zo in de 119e min wel aftellen?
HALLO DANquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.
Nee Frankfurt to win, dus moeten scorenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO DAN
TR gezet
[..]
Nee Frankfurt to win, dus moeten scoren
die van gisteren had ik je liever zien falen tbhquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gewonnen laatste 2 dagen, wel lief van je
Kut nummer van Bruce Springsteen.quote:
Wat vind je van de nieuwe Broes?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut nummer van Bruce Springsteen.
hij werd met bal en al de lijn over geduwdquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mja, Trapp laat wel erg makkelijk los eigenlijk
Jack Spijkerman edit. Genot.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut nummer van Bruce Springsteen.
Terecht afgekeurd hoor maar Trapp had de bal zeker niet klemvastquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
hij werd met bal en al de lijn over geduwd
Wie zie jij het liefst doorgaan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Mwah mwah....
Ik snap dat ze hem afkeuren. Maar Trapp liet hem in beide keren ook echt zelf glippen.
Hadden de goal ook zo kunnen laten tellen. Gewoon geklungel van Trapp.
JALALALALALALAquote:
Nahh, niet echt een duel of wat ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
hij werd met bal en al de lijn over geduwd
Waarom krijgen seniele mensen nog spreektijd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Leo Driessen moeten ze weer terugvallen op Van Geel als ze niemand kunnen vinden :’).
Keepers krijgen nou eenmaal een dikke bescherming op de drie meter. Of je het nou wilt of niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Mwah mwah....
Ik snap dat ze hem afkeuren. Maar Trapp liet hem in beide keren ook echt zelf glippen.
Hadden de goal ook zo kunnen laten tellen. Gewoon geklungel van Trapp.
dat die maar weer Marco Borsato liedjes gaat schrijvenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Leo Driessen moeten ze weer terugvallen op Van Geel als ze niemand kunnen vinden.
Maakt me niets uit. Kwalitatief Chelsea. Zo te zien voetballend Frankfurt. Maar Frankfurt ken ik niet echt.quote:
Hij zou het beter doen dan John Ewbank nu hahhahahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dat die maar weer Marco Borsato liedjes gaat schrijven
Daarom snap ik het afkeuren wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Keepers krijgen nou eenmaal een dikke bescherming op de drie meter. Of je het nou wilt of niet.
Was die speler er niet, dan had die hem wellicht ook in 2e instantie losgelaten, maar was die nooit over de lijn gegaan. Enig contact in 3meter is overtreding dus terechte beslissingquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nahh, niet echt een duel of wat ook.
Liet bal gewoon los en werd er in getikt.
Twijfelachtig beide kanten op.
Nee, David Luiz.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Coco. het volgende:
Is Hazard nog steeds de beste penalty nemer?
Ik bedoel van de wereld, qua statistiek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, David Luiz.
Dus houd je achtertuin in de gaten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zou het beter doen dan John Ewbank nu hahhahahahahahaha
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Zorro het volgende:
Degene die het woord "pingel" heeft bedacht mag ook opgenomen worden in een opvang voor geestelijk minder bedeelden
Beter dan penanty.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Zorro het volgende:
Degene die het woord "pingel" heeft bedacht mag ook opgenomen worden in een opvang voor geestelijk minder bedeelden
In zijn hoofd ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de broek van Ronnie Flex
Ik kan geen betere noemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de wereld, qua statistiek.
Was aantal jaren terug zo.
Maxima heeft ook een scheur xDquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elfmeter natuurljik.quote:
Die ene helemaal rechts heeft geen armen en onderlijfquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sleutels vast, de deurknop heb ik in m'n handquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ewbank bovenin, als onderdeel van de uitblinkerslunch.
Ik krijg vieze gedachtesquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die ene helemaal rechts heeft geen armen en onderlijf
Eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Stelling 2: Een penaltyserie is geen loterij
Stijn verdient het na al dat hard werken aan al die kut verslagenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet om 6 uur op.
Stijn en ik kunnen uitslapen.
Stelling weetikveel: Natuurlijk kan je wel op strafschoppen trainenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Zo is t leven eenmaalquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet om 6 uur op.
Stijn en ik kunnen uitslapen.
Tegen de Kepaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
GAAT TRAPP OOK EEN PENALTY MOGEN TRAPPEN?
Dat is Suus toch.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die ene helemaal rechts heeft geen armen en onderlijf
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Dat magquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:41 schreef KingRoland het volgende:
Doublepain en ik worden woest als Chelsea wint.
"Ich bin ein Frankfurter" ?quote:
wat is ditquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sleutels vast, de deurknop heb ik in m'n hand
Maar ik twijfel of ik nog wel echt naar binnen kan
Jouw iedere beweging lijkt bij mij vandaan
'k Heb je hart zo lang niet open meer zien staan
Wil je weten hoe het danst zonder mij?
Misschien heb je meer balans zonder mij
Als het moet zet ik een stapje opzij
Als het beter, als dat beter is
Heeft het leven dan meer glans zonder mij?
Krijgt de liefde weer een kans zonder mij?
Als dat echt zo is dan laat ik je vrij
WIl niet zeggen dat ik jou niet mis
De voordeur die gaat open en ik sla weer dicht
Al staat wat ik wil zeggen wel op mijn gezicht, oh
Ik kan niet met je praten dus ik hou me stil
Maar het voelt of je voor mij niet vechten wil
Als dat beter, als dat beter is
Heeft het leven dan meer glans zonder mij?
Krijgt de liefde weer een kans zonder mij?
Als dat echt zo is dan laat ik je vrij
Ga maar kijken hoe het danst
Het is niet dat ik niet wil
Maar heel de weg lijk ik vergeten
Zou niet weten welke richting
Welke weg nog leidt naar jou
Sleutels vast, de deurknop heb ik in m'n hand
Ik leer vast wel hoe het danst zonder jou
Ook al mis ik de balans zonder jou
Oh, ik hoop dat ik het kan zonder jou
Ga maar kijken hoe het danst zonder mij
Geef de liefde weer een kans zonder mij
Als het beter, als het beter is
Of "Ik eet een Frankfurter".quote:
De lyrics van een weloverwogen stukje proza van John Ewbank. Geschreven voor pure jitmuziek van Marco Borsato, Davina Miesjel en Armin van Buuren.quote:
GODquote:
De W van Willem.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De lyrics van een weloverwogen stukje proza van John Ewbank. Geschreven voor pure jitmuziek van Marco Borsato, Davina Miesjel en Armin van Buuren.
Madquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die zegt dat penalty's altijd een loterij is mag van mij een nekschot krijgen. Er is duidelijk bewijs dat je wel erop kunt trainen. De ene heeft niet meer "geluk" dan een ander.
Schei toch uit joh
Van wakker stamppot etenquote:
oh tering, dit is erger dan verwachtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De lyrics van een weloverwogen stukje proza van John Ewbank. Geschreven voor pure jitmuziek van Marco Borsato, Davina Miesjel en Armin van Buuren.
Vast weleens Spanjequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er wel eens 4 teams uit 1 land in de twee Europese finales geweest?
Excuses als ik het fout had vriend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij is toch een Nederlander? Geen Hollander?
Kan het mis hebben hoor.
Die achterlijke aanlopen moeten verboden worden.quote:
Dan heb je het nummer zelf nog niet eens gehoord. Ik denk dat je herstelbetalingen/smartengeld moet eisen. Ik heb het 128 seconden volgehouden.quote:
Oh juist.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker Jong Oranje erbij geteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |