Kut nummer van Bruce Springsteen.quote:
Wat vind je van de nieuwe Broes?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut nummer van Bruce Springsteen.
hij werd met bal en al de lijn over geduwdquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mja, Trapp laat wel erg makkelijk los eigenlijk
Jack Spijkerman edit. Genot.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut nummer van Bruce Springsteen.
Terecht afgekeurd hoor maar Trapp had de bal zeker niet klemvastquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
hij werd met bal en al de lijn over geduwd
Wie zie jij het liefst doorgaan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Mwah mwah....
Ik snap dat ze hem afkeuren. Maar Trapp liet hem in beide keren ook echt zelf glippen.
Hadden de goal ook zo kunnen laten tellen. Gewoon geklungel van Trapp.
JALALALALALALAquote:
Nahh, niet echt een duel of wat ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
hij werd met bal en al de lijn over geduwd
Waarom krijgen seniele mensen nog spreektijd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Leo Driessen moeten ze weer terugvallen op Van Geel als ze niemand kunnen vinden :’).
Keepers krijgen nou eenmaal een dikke bescherming op de drie meter. Of je het nou wilt of niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Mwah mwah....
Ik snap dat ze hem afkeuren. Maar Trapp liet hem in beide keren ook echt zelf glippen.
Hadden de goal ook zo kunnen laten tellen. Gewoon geklungel van Trapp.
dat die maar weer Marco Borsato liedjes gaat schrijvenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Leo Driessen moeten ze weer terugvallen op Van Geel als ze niemand kunnen vinden.
Maakt me niets uit. Kwalitatief Chelsea. Zo te zien voetballend Frankfurt. Maar Frankfurt ken ik niet echt.quote:
Hij zou het beter doen dan John Ewbank nu hahhahahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dat die maar weer Marco Borsato liedjes gaat schrijven
Daarom snap ik het afkeuren wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Keepers krijgen nou eenmaal een dikke bescherming op de drie meter. Of je het nou wilt of niet.
Was die speler er niet, dan had die hem wellicht ook in 2e instantie losgelaten, maar was die nooit over de lijn gegaan. Enig contact in 3meter is overtreding dus terechte beslissingquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nahh, niet echt een duel of wat ook.
Liet bal gewoon los en werd er in getikt.
Twijfelachtig beide kanten op.
Nee, David Luiz.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Coco. het volgende:
Is Hazard nog steeds de beste penalty nemer?
Ik bedoel van de wereld, qua statistiek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, David Luiz.
Dus houd je achtertuin in de gaten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zou het beter doen dan John Ewbank nu hahhahahahahahaha
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Zorro het volgende:
Degene die het woord "pingel" heeft bedacht mag ook opgenomen worden in een opvang voor geestelijk minder bedeelden
Beter dan penanty.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Zorro het volgende:
Degene die het woord "pingel" heeft bedacht mag ook opgenomen worden in een opvang voor geestelijk minder bedeelden
In zijn hoofd ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de broek van Ronnie Flex
Ik kan geen betere noemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik bedoel van de wereld, qua statistiek.
Was aantal jaren terug zo.
Maxima heeft ook een scheur xDquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elfmeter natuurljik.quote:
Die ene helemaal rechts heeft geen armen en onderlijfquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sleutels vast, de deurknop heb ik in m'n handquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ewbank bovenin, als onderdeel van de uitblinkerslunch.
Ik krijg vieze gedachtesquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die ene helemaal rechts heeft geen armen en onderlijf
Eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Stelling 2: Een penaltyserie is geen loterij
Stijn verdient het na al dat hard werken aan al die kut verslagenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet om 6 uur op.
Stijn en ik kunnen uitslapen.
Stelling weetikveel: Natuurlijk kan je wel op strafschoppen trainenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Stelling 2: Een penaltyserie is geen loterij
Zo is t leven eenmaalquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet om 6 uur op.
Stijn en ik kunnen uitslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |