Diego Costa.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alle spitsen sinds Drogba
(al vergeet ik nu vast een goede)
Ga je huilen als de Zilveren Vos zondag zijn laatste stappen als voetballer in De Kuip zet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je huilen als de Zilveren Vos zondag zijn laatste stappen als voetballer in De Kuip zet?
Waarom niet? Van Persie gaat voorlopig het laatste sensationele voetballende hoogtepunt zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een siddering door m’n lijf gaan maar huilen gaat wel erg ver.
Verlegen Henrikhquote:
Als Mkhitaryan Baku maar in mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat deze wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzinYou're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Coolblue is wel vaker quasi-grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Armenen hebben met iedereen wel een conflict he, zijn net Albanezenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Armenië en Azerbeidzjan hebben een politiek conflict.
Hopelijk hebben ze weer een lekker wijf bij het ESF volgende weekquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Armenen hebben met iedereen wel een conflict he, zijn net Albanezen
Turkije had dat goed begrepen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet met mij. Ken wel wat prima wijfies uit Armenië.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sowquote:
Wat heb je besteld? Vraag me af, zou er wanneer je een grote tv besteld nog steeds "pakketje" staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik had Armeense buren, prima mensen, prima eten, gewoon primaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet met mij. Ken wel wat prima wijfies uit Armenië.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom niet? Van Persie gaat voorlopig het laatste sensationele voetballende hoogtepunt zijn voor Feyenoord.
Al sinds 2018?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Higwéén zo slecht?
Displayport naar HDMI adapterquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Vraag me af, zou er wanneer je een grote tv besteld nog steeds "pakketje" staan?
ik elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel bijna nooit wat bij Coolblue maar wat is dit voor onzin
elke dag een glimlach als ik het lees
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze weer een lekker wijf bij het ESF volgende week
Vanaf volgend seizoen STAMMEDquote:
Die ogen staan niet helemaal goed.quote:
andere winkels volgen ook het voorbeeldquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coolblue is wel vaker quasi-grappig
Ik heb nog nooit een grotere choker gezien dan Higuain.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Higwéén zo slecht?
niet beter dan die twee soppende poolse wijvenquote:
R_R is bang voor Henk van Stee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf daar nog helemaal niets over te zeggen. Eerst wachten op een TD.
Zonde van je betje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er geen pingels komen dan ga ik met glazen gooien
xDquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we zo in de 119e min wel aftellen?
Jammerquote:
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we zo in de 119e min wel aftellen?
HALLO DANquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.
Nee Frankfurt to win, dus moeten scorenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kom ik hoogstpersoonlijk naar je huis toerijden om een banjo op je hoofd kapot te slaan.
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO DAN
TR gezet
[..]
Nee Frankfurt to win, dus moeten scoren
die van gisteren had ik je liever zien falen tbhquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gewonnen laatste 2 dagen, wel lief van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |