To each his ownquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen de wijven achter de kassa zijn altijd onvriendelijk maar verder niks mis mee
Vrijwel altijdquote:
Echt nooit dus hequote:
Wat is de variety dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:21 schreef McGrath het volgende:
Heb ook zin in KFC, maar doe mij maar een variety bucket
Dat is over 10 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Doordeweeks uit eten is wel echt lekker. Half 6 aan tafel, half 9 weer thuis.
quote:
Jij kunt echt goed klokkijkenquote:
Avonddienst?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:22 schreef Remqo het volgende:
KFC is nog wel te doen voor als ik uit de avonddienst thuis kom, maar ook al een tijd niet meer gehad
Boeit me niksquote:
Wat probeer jequote:
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je bucketsquote:
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huisquote:
Meestal bij Ikeaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegjequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
Fiets je dan door de chickendrive?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha wie hou je voor de gek
Je moet aan tafel meid
Het is een beetje lastig fietsen met de autoquote:
Heb je t adres voor me?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegje
Weet ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn wraak zal zoet zijn
Nee moet over 3 minuten op de fiets stappen
Oh, ja snap ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig fietsen met de auto
Jaquote:
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
Ja dat is helemaal beter ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.
ga jij maar gewoon een eind lopenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
ofquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook zelden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga serieus nooit naar een friettent of snackbar, geef daar echt geen zak om.
In Zaantje of anderequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Zaantjequote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben die burgerzaken daar ook zulke hippe namenquote:
We hebben maar 1 fatsoenlijke en dat is geen keten ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hebben die burgerzaken daar ook zulke hippe namen
Oh dacht ik krijg kaartje van jequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje interesse tonen in de mods van KLB SC
Ja heb topic toch openstaan. Jezus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:18 schreef Zosk het volgende:
Anders reageer je ff binnen vijf seconden op mijn post jezus
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Solotovski het volgende:
Ama krijgt er ook al jaren een van mij ofzo
Kut postnl
Rustig maar hoor, wist niet dat je boos werd meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb topic toch openstaan. Jezus.
Ja ben viesmad nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, wist niet dat je boos werd meid
Echt hequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt mijn adres volgens mij niet eens Noel.
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geefquote:
Heel mooi gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geef
Wowquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geef
Wanneer ga je weer verhuizen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet zeker want veel FOK!kers hebben mn oude adres.
je ouwe welquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt mijn adres volgens mij niet eens Noel.
Ja krijg mijn piemell minder goed stijfquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor Arsenal?
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
Dat is echt vervelendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahahaquote:
Waarom doe je zo aardig tegen mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahaha
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Zal wel op zijn vingers getikt zijn voor zijn kinderachtige gedrag gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Ik kan me hier dus mooi niet in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa is ook wel een keer goed haha
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
De boog kan immers niet altijd gespannen zijn
Normaal lijk je nooit om anderen te gevenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.
Ik ben anders een gulle geverquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal lijk je nooit om anderen te geven
Lullig weerquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw zwellichamen vullen zich nou eenmaal wat makkelijker
Ben even een ijsje aan het eten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
Ook weer naar van @:Amarantha dat ik iets aardigs zeg en ze gelijk weer vertrokken is
Kan je ook echt niet op rekenen die meid
Ja ben het ondertussen wel beetje gewend dat je er af en toe zo'n sneer uitgooit dus het is okequote:
heb vanmiddag een ijsje gehadquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
Zou graag willen dat ik geld overhield voor een ijsje
Nooit gemerkt, meestal ben je vermoeiend en irritant aanwezigquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders een gulle gever
Nou ja zo is het helemaal niet bedoeld maar het wordt gelijk zo uitvergroot weer en dan ben ik de gebeten hondquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ben het ondertussen wel beetje gewend dat je er af en toe zo'n sneer uitgooit dus het is oke
Haha goeie grap weer om er een gebeten hond bij te halenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja zo is het helemaal niet bedoeld maar het wordt gelijk zo uitvergroot weer en dan ben ik de gebeten hond
Ja weet wel dat ik fout zit en probeer er dan inderdaad zoiets tussen te gooien om de aandacht af te leidenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha goeie grap weer om er een gebeten hond bij te halen
Zelfs als je jezelf probeert te verdedigen, ondanks dat het zonder succes is, toch nog even zo eentje er tussendoor gooien
Ik vind 'm wel mooi
Dankjewelquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet maar zullen vast net zo lekker zijn
Geniet ervan meid
A for effort vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet wel dat ik fout zit en probeer er dan inderdaad zoiets tussen te gooien om de aandacht af te leiden
haha, kreeg twee bolletjes ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meerderen ja? Klinkt niet als een goede deal haha
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met die PI erbij, walgelijk gedrag
de smaak bleef wel ook na het ijsje hangenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh in dat geval goed gedaan![]()
Hopelijk waren het geen stinkkutjes
Jammerquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk kom je er dus mooi niet mee weg
Vind ik jammer om te horenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
de smaak bleef wel ook na het ijsje hangen
Waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje
Ik vind jou met de dag interessanter worden
Oh wat dan wel?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles is misschien een beetje veel.
Misschienquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg, gewoon even wat moeite steken in het zoeken
Naja zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je werkt niet echt mee vandaag @:Amarantha
Succes vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga even stukje rennen wens me succes
Ik ga even fappen, kan ook wel wat succes gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga even stukje rennen wens me succes
Succes vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga even fappen, kan ook wel wat succes gebruiken
Succes vriend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kansje dat je je erna kut voelt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd voor handen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje minder bevredigend dan lieftallige seks met een 10/10 vrouw.
Is ook weer zo, brb.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd voor handen.
Die luxe heb ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spullen in de vaatwasser zetten afwassen noemen
Moet je niet bij mij wezen ahahquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker in de regen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
40sec van mn 5k tijd af op blote voeten
Die staat nu op anoniem weer. Hermann wil niet meer komen en WCH heeft ook weer een vakantie, maar gelukkig wilde hij wel onze Braddielozediscord inquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer, los je flam af haha
Ja ik heb daar niks mee hoor, dat komt te geforceerd en bovenal te makkelijk over.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Emoticons zijn de toekomst, taal is passé
Nee dat niet, kwam nog wel een leuke jonge vrouw tegen. Niet gestopt tho, gewoon even een glimlach.quote:
Ahahhahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier wel eens neus gebroken? En recht moeten zetten.
Over het algemeen ga je niet iemand zijn neus rechtzetten nadat je ‘m hebt gebroken haha. Meestal komt er kopschoppen enzo na.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier wel eens neus gebroken? En recht moeten zetten.
Was ze lekker ja? Soort van Myrr?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat niet, kwam nog wel een leuke jonge vrouw tegen. Niet gestopt tho, gewoon even een glimlach.
Kopschoppen is wel wat lafquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over het algemeen ga je niet iemand zijn neus rechtzetten nadat je ‘m hebt gebroken haha. Meestal komt er kopschoppen enzo na.
Twee doelpunten en wat overtredingenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Germano het volgende:
Weet iemand trouwens wat Ajax gisteren heeft gemaakt?
Je zou maar een moeder hebben die vet sad zegt als je met je harses tegen een muur looptquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Ja halloe mn kind zn neus is helemaal scheef hij viel tegen bakstenen muur aan vet sad.
Wil van iemand horen die zelf heeft gehad hoe fucked up het voelt, niet van de dokter.
Nice jammer van blondquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze was blond en denk begin 30 maar wel zelfde figuur als Myrr ja
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze was blond en denk begin 30 maar wel zelfde figuur als Myrr ja
Ik heb wel ooit m'n neus opnieuw moeten laten breken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Ja halloe mn kind zn neus is helemaal scheef hij viel tegen bakstenen muur aan vet sad.
Wil van iemand horen die zelf heeft gehad hoe fucked up het voelt, niet van de dokter.
Wel sneu voor dat mannetje manquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
Ja. Naja eerst even de dokter afwachten.quote:
Voor haar leukste kindquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Myrr heeft haar neus toch niet gebroken
Haha jij kust zeker wat afquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
Waarom stond daar nou weer een kusje achter, die gebruik ik nooit, oh die zit bij ‘gereed’ op iPhone kutding
Hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
Is @:amarantha al klaar met de afwas of heeft ze drie weken opgespaard haha
Liever ikzelf dan mijn bby.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Myrr heeft haar neus toch niet gebroken
Als het een beetje een vent is kan het goed zonder narcose.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Naja eerst even de dokter afwachten.Maar heb natuurlijk Google gedaan en lees helemaal.ovwr narcose enzo.
Narcoses zijn kut.
Ja klinkt vrij heftig voor zoiets, geen idee of dat gelijk die kant op gaat maar sowieso even langs die rakker in die witte jas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Naja eerst even de dokter afwachten.Maar heb natuurlijk Google gedaan en lees helemaal.ovwr narcose enzo.
Narcoses zijn kut.
Die leuke vent heb je snel geregeld. Ik ben trots op jequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaBen allang klaar maar mijn visite is er zo.
Wordt het weer vies.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol hij is 3.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het een beetje een vent is kan het goed zonder narcose.
Is ze zo druk dan met andere dingenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
Is @:amarantha al klaar met de afwas of heeft ze drie weken opgespaard haha
Nee komt morgen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die leuke vent heb je snel geregeld. Ik ben trots op je
Ja ik denk het welquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ze zo druk dan met andere dingen
Ja we zijn onderweg naar de hap nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klinkt vrij heftig voor zoiets, geen idee of dat gelijk die kant op gaat maar sowieso even langs die rakker in die witte jas.
Nee want ze nemen altijd zelf drinken mee.quote:
Visite klinkt alsof tante Ans en oom Joop langskomenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit neus is er nooit af geweest hoor gek hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Voordat hij met z'n ogen heeft geknipperd zit het erop.
Dat is waar, maar denk dat stil zitten een dingetje is. Mag het niet schoon maken dus hij is nu een soort van opgezwollen bruinrood ding met ogen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Voordat hij met z'n ogen heeft geknipperd zit het erop.
Why?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want ze nemen altijd zelf drinken mee.Is niet nodig maar doen ze toch, chill.
Ik zie mijn familie nooit joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Visite klinkt alsof tante Ans en oom Joop langskomen
Omdat de 1 bier wil en dat heb ik vaak niet echt standaard in huis en de ander wil altijd allemaal speciale dingetjes en die neemt hij dan zelf mee. Ach maakt mij niet uit, ik heb vaker gezegd is niet nodig maar hey als ze toch doen prima.quote:
Scheelt wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat de 1 bier wil en dat heb ik vaak niet echt standaard in huis en de ander wil altijd allemaal speciale dingetjes en die neemt hij dan zelf mee. Ach maakt mij niet uit, ik heb vaker gezegd is niet nodig maar hey als ze toch doen prima.
Die is uit eten zei ze hierquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zekker innig contact met Chloro
Dat ben ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:Vollenhoven
@:Sigaartje
@:Goudenvis
@:draaideurcrimineel
Swsquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, maar ga je het volhouden denk je
Ja been there done thatquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Was weer begonnen
Walg er weer van
Bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |