To each his ownquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen de wijven achter de kassa zijn altijd onvriendelijk maar verder niks mis mee
Vrijwel altijdquote:
Echt nooit dus hequote:
Wat is de variety dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:21 schreef McGrath het volgende:
Heb ook zin in KFC, maar doe mij maar een variety bucket
Dat is over 10 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Doordeweeks uit eten is wel echt lekker. Half 6 aan tafel, half 9 weer thuis.
quote:
Jij kunt echt goed klokkijkenquote:
Avonddienst?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:22 schreef Remqo het volgende:
KFC is nog wel te doen voor als ik uit de avonddienst thuis kom, maar ook al een tijd niet meer gehad
Boeit me niksquote:
Wat probeer jequote:
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je bucketsquote:
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huisquote:
Meestal bij Ikeaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegjequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
Fiets je dan door de chickendrive?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha wie hou je voor de gek
Je moet aan tafel meid
Het is een beetje lastig fietsen met de autoquote:
Heb je t adres voor me?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegje
Weet ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn wraak zal zoet zijn
Nee moet over 3 minuten op de fiets stappen
Oh, ja snap ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig fietsen met de auto
Jaquote:
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
Ja dat is helemaal beter ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.
ga jij maar gewoon een eind lopenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
ofquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook zelden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga serieus nooit naar een friettent of snackbar, geef daar echt geen zak om.
In Zaantje of anderequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Zaantjequote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben die burgerzaken daar ook zulke hippe namenquote:
We hebben maar 1 fatsoenlijke en dat is geen keten ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hebben die burgerzaken daar ook zulke hippe namen
Oh dacht ik krijg kaartje van jequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje interesse tonen in de mods van KLB SC
Ja heb topic toch openstaan. Jezus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:18 schreef Zosk het volgende:
Anders reageer je ff binnen vijf seconden op mijn post jezus
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Solotovski het volgende:
Ama krijgt er ook al jaren een van mij ofzo
Kut postnl
Rustig maar hoor, wist niet dat je boos werd meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb topic toch openstaan. Jezus.
Ja ben viesmad nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, wist niet dat je boos werd meid
Echt hequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt mijn adres volgens mij niet eens Noel.
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geefquote:
Heel mooi gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geef
Wowquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd hoor, heb jou niets misdaan dus ik verdien gewoon hetzelfde respect als dat ik jou geef
Wanneer ga je weer verhuizen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet zeker want veel FOK!kers hebben mn oude adres.
je ouwe welquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt mijn adres volgens mij niet eens Noel.
Ja krijg mijn piemell minder goed stijfquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor Arsenal?
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
Dat is echt vervelendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahahaquote:
Waarom doe je zo aardig tegen mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahaha
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Zal wel op zijn vingers getikt zijn voor zijn kinderachtige gedrag gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Ik kan me hier dus mooi niet in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa is ook wel een keer goed haha
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
De boog kan immers niet altijd gespannen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |