To each his ownquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen de wijven achter de kassa zijn altijd onvriendelijk maar verder niks mis mee
Vrijwel altijdquote:
Echt nooit dus hequote:
Wat is de variety dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:21 schreef McGrath het volgende:
Heb ook zin in KFC, maar doe mij maar een variety bucket
Dat is over 10 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Doordeweeks uit eten is wel echt lekker. Half 6 aan tafel, half 9 weer thuis.
quote:
Jij kunt echt goed klokkijkenquote:
Avonddienst?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:22 schreef Remqo het volgende:
KFC is nog wel te doen voor als ik uit de avonddienst thuis kom, maar ook al een tijd niet meer gehad
Boeit me niksquote:
Wat probeer jequote:
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je bucketsquote:
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huisquote:
Meestal bij Ikeaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegjequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gewone bucket ook hoor, waar haal jij je buckets
Fiets je dan door de chickendrive?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha wie hou je voor de gek
Je moet aan tafel meid
Het is een beetje lastig fietsen met de autoquote:
Heb je t adres voor me?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik haal mijn cum buckets vaak in een steegje
Weet ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn wraak zal zoet zijn
Nee moet over 3 minuten op de fiets stappen
Oh, ja snap ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig fietsen met de auto
Jaquote:
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
Ja dat is helemaal beter ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.
ga jij maar gewoon een eind lopenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dan toch ga, dan liever mac.
ofquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de snackbar of een goeie burgertent.
Ik ook zelden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga serieus nooit naar een friettent of snackbar, geef daar echt geen zak om.
In Zaantje of anderequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms werk ik in ploegen en ben dan om 21:30 klaar met werken en er is een KFC op de weg naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |