nee, maar wel welke keuken het isquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel maar weet toch nog niet wat ik ga bestellen
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkutquote:
Wacht jij maarquote:
Maar vertel dan welke keuken, bavianenkontquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkut
Fransequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar vertel dan welke keuken, bavianenkont
Kikkerbilletjes een optie?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkut
Ja en ik kan het je nog moeilijker makenquote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en ik kan het je nog moeilijker maken
Try me.quote:
Je zit stoer te doenquote:
Je kan toch zo een paar snacks pakken vanachter de baliequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kan toch zo een paar snacks pakken vanachter de balie
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Afghaanse pistachenoten nu.
Zoks heeft Chinese noten ahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Afghaanse pistachenoten nu.
quote:
Ik kan wel een half stokbrood in mn mond stoppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan denk ik dat je je gaat volproppen met stokbrood
dat is echt geen kunst als je meer gewend bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel een half stokbrood in mn mond stoppen
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweestquote:
Ik ga chili makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat vanavond wel eten ja, goed idee
Geen idee, heb ze niet geproefdquote:
Ik wel een paar keerquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweest
dan kan je beter nog even doorzetten of kfc doen, geen maccie, maccie is voor als je bezopen bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb alweer genoeg gekookt voor deze maand
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweest
Wie zegt dat ik meer gewend benquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is echt geen kunst als je meer gewend bent
KFC vind ik echt heel kutquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan kan je beter nog even doorzetten of kfc doen, geen maccie, maccie is voor als je bezopen bent
Doe dan ook gewoon keer lief tegen mijquote:
Zouden teelballen over de hele wereld hetzelfde smaken? Of denk je dat je met je ogen dicht het scrotum van een blanke van een neger zou kunnen onderscheiden met je mond en tong?quote:
Oké, dan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wie zegt dat ik meer gewend ben
Ik doe vrijwel altijd lief tegen jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon keer lief tegen mij
Ik zou dat wel kunnen jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden teelballen over de hele wereld hetzelfde smaken? Of denk je dat je met je ogen dicht het scrotum van een blanke van een neger zou kunnen onderscheiden met je mond en tong?
???¿¿¿quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |