Normaal lijk je nooit om anderen te gevenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.
Ik ben anders een gulle geverquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal lijk je nooit om anderen te geven
Lullig weerquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw zwellichamen vullen zich nou eenmaal wat makkelijker
Ben even een ijsje aan het eten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
Ook weer naar van @:Amarantha dat ik iets aardigs zeg en ze gelijk weer vertrokken is
Kan je ook echt niet op rekenen die meid
Ja ben het ondertussen wel beetje gewend dat je er af en toe zo'n sneer uitgooit dus het is okequote:
heb vanmiddag een ijsje gehadquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
Zou graag willen dat ik geld overhield voor een ijsje
Nooit gemerkt, meestal ben je vermoeiend en irritant aanwezigquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders een gulle gever
Nou ja zo is het helemaal niet bedoeld maar het wordt gelijk zo uitvergroot weer en dan ben ik de gebeten hondquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ben het ondertussen wel beetje gewend dat je er af en toe zo'n sneer uitgooit dus het is oke
Haha goeie grap weer om er een gebeten hond bij te halenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja zo is het helemaal niet bedoeld maar het wordt gelijk zo uitvergroot weer en dan ben ik de gebeten hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |