GAM / RPG: Pen & Paper, Tabletop en anderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
* Scary_Mary poetst bril op Goedemiddag leute
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef steelhead het volgende:
Gelukkig zijn nerdhobbies niet meer zo underground als vroeger.
Ja af en toe even binnen vallenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hallo, leuk dat je er weer eens bent!
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.
Speelde wel MtG. Wat is Arena?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:49 schreef Halimede het volgende:
Mooi hoe het zo nerdy is geworden hier
Speelt ook iemand MtG Arena?
Geen idee. Die hoor ik alleen zo nu en dan bij een maat van me thuis.quote:
Dat had ik met LANparties....quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.
Ooit bij een Sci-fi conventie in 94, was onze groep die ene waar wel een meid erbij was. 1 van de 4 die er rondliepen
In een kring? Nee, geen idee eigenlijkquote:
Ja dat ookquote:
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iigquote:
Ja maar jij mag wel meepratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet echt een nerd denk ik.
*luistert Lady Gaga.
Is dat de nieuwe online versie, ik heb wel origins steam staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iig
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen idee. Die hoor ik alleen zo nu en dan bij een maat van me thuis.
Heartstonequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iig
Dat was vroeger wel de standaard reactie.quote:
Ow lol, die ken ik niet. Nooit echt van de NL talig geweest.quote:
Nog steeds met je Indonesische schone?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:01 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel de standaard reactie.
Al lopen er tegenwoordig op dat soort dingen, genoeg van dat soort grietjes rond.
Wel een verbetering ten opzichte van vroeger. Wel een beetje laat voor mij![]()
.
Nog steeds. Ze wil samen wonen. Ook niet erg, maar heb nog zoiets van rustig aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog steeds met je Indonesische schone?
Idd, laatquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:01 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel de standaard reactie.
Al lopen er tegenwoordig op dat soort dingen, genoeg van dat soort grietjes rond.
Wel een verbetering ten opzichte van vroeger. Wel een beetje laat voor mij![]()
.
Jij bent bij deze niet uitgenodigd voor de pop quizequote:Op donderdag 9 mei 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik zit die hitmix te luisteren, ik ken alle liedjes maar weet bij god niet wie t zingt.
Heel verstandigquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Jij bent bij deze niet uitgenodigd voor de pop quize.
Beter niet nee, is toch wel een wezenlijk verschilquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:02 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow lol, die ken ik niet. Nooit echt van de NL talig geweest.
Niet dat ik de Dijk vergelijk met Frans Bauer oid.
Ah leuk manquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nog steeds. Ze wil samen wonen. Ook niet erg, maar heb nog zoiets van rustig aan.
Soms werkt het wel eens, dat verstand van mij. Beetje hit & miss.quote:
Ja psychologie. Na de master moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah leuk manStudeerde zij niet hier ofzo? Heeft ze wel werkmogelijkheden hier na de studie?
Uiteraard, wel no homo, uiteraard.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jullie kunnen het altijd nog met elkaar gaan doen.
Wel nog iets minder dan een uurquote:
Oh dat geeft wel meer baankansen denk ik dan eerst echt heel goed Nederlands moeten leren en bij de ggz aan proberen te schuiven. Wel fijn een beetje een ambitieuze partnerquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:09 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja psychologie. Na de master moet dat wel lukken. Ze wil richting bedrijfs psychologie.
GGZ zou het idd niet gaan worden, maar dat wil ze ook niet. Ze vond criminele psychologie een tijdje lang wel interessant, maar daar zag ze toch van af. Houden het bij de docu's zoals laats eentje gekeken over Ted Bundy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat geeft wel meer baankansen denk ik dan eerst echt heel goed Nederlands moeten leren en bij de ggz aan proberen te schuiven. Wel fijn een beetje een ambitieuze partner
Wel hip met dank aan al die series enzoquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
GGZ zou het idd niet gaan worden, maar dat wil ze ook niet. Ze vond criminele psychologie een tijdje lang wel interessant, maar daar zag ze toch van af. Houden het bij de docu's zoals laats eentje gekeken over Ted Bundy.
Ik denk dat ik ergens langs schuurdequote:Op donderdag 9 mei 2019 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wie liet jou uit je panty gaan dan?
Ja CSI fan. Haar zus zei ook Grissom toen, ze een foto van mij zag. Haar zus was ook niet heel verbaasd daarover.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel hip met dank aan al die series enzo
Krijg zo een Betty Boop idee hierbijquote:
Inb4 hitsige opmerkingenquote:
Meh, daar zijn toch wel sterkere series in te verkrijgen. En jij bent wel een stukje jonger dan Grissomquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:17 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja CSI fan. Haar zus zei ook Grissom toen, ze een foto van mij zag. Haar zus was ook niet heel verbaasd daarover.
Oh daar lijk ik niet opquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:19 schreef steelhead het volgende:
[..]
Krijg zo een Betty Boop idee hierbij.
Ow ja, shitquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Inb4 hitsige opmerkingen
[..]
Meh, daar zijn toch wel sterkere series in te verkrijgen. En jij bent wel een stukje jonger dan Grissom
Ik ben op de hoogte van de sterkere series. Niet dat ik dat tegen haar zeg, niet levensmoequote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Inb4 hitsige opmerkingen
[..]
Meh, daar zijn toch wel sterkere series in te verkrijgen. En jij bent wel een stukje jonger dan Grissom
Wel de vintage stijlquote:
Terecht, daarnaast moet je thuis ook gewoon kunnen ontspannen. Dat is mijn excuus tenminste, wanneer ik weer eens slechte reality kijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van de sterkere series. Niet dat ik dat tegen haar zeg, niet levensmoe.
Zeker jonger, ging ook om de baard. Nou ja nog 1 jaar en dan 40 alweer. Dat gaat zeer doen.
Dat vind ik een goed excuus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Terecht, daarnaast moet je thuis ook gewoon kunnen ontspannen. Dat is mijn excuus tenminste, wanneer ik weer eens slechte reality kijk![]()
Wel nee, er verandert verder echt geen reet behalve die nummertjes. En je bent man, dus je rijpt als een goede wijn ipv dat je verzuurt dus stel je niet zo aan
Ja dat welquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wel de vintage stijl. Maar verder niet nee. Wel een idee voor een verkleedpartij.
Sure man, dan sla je hartstikke dood jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:29 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed excuus.
Ik ben er ook niet heel serieus over de nummertjes. Ik sla meer dood als bier, trouwens.
Paar weken geleden op de bieb van de uni dacht de medewerkster dat ik 31 was. Helemaal niet erg.
Hoe gaat het verder met jou?
Ow ja. Maar is dat nerd genoeg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is FOK! geen hobby dan?![]()
Hoe gaat het met jou?
Maar je hebt dus nieuw werk? Vertel!quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja. Maar is dat nerd genoeg?![]()
Mwah, beetje vermoeiende week. Zit mezelf in de weg. Gaat wel weer over.
Dat is naar. Misschien had je gewoon een slechte dagquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sure man, dan sla je hartstikke dood jaLaatste keer dat iemand mijn leeftijd probeerde te schatten was het significant ouder. En in de schemer ook nog, dat zou juist flatteus moeten zijn
![]()
Maar verder gaat het wel ok, beetje druk gehad dus nu even een rustiger middagje
Het is Fok, dus ik zeg jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezien het gemiddelde van de seksfrequentie zou je zeggen dat FOK! wel nerdy genoeg is ja..quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet eens verdommequote:Op donderdag 9 mei 2019 15:38 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is naar. Misschien had je gewoon een slechte dag. Of gewoon dat habijt uitrekken
.
Rustig middagje mag ook wel eens. Ik moet eigenlijk werken hier, maar afgelopen dagen was het erg druk. En alles is nu aan kant. Dus mag wel even.
Hoe oud ben je eigenlijk? En wat dachten ze dan? Dat aanspannen word weer na het weekend. Ik werk in het archief, alleen, dus kan het zelf indelen. Wat doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet eens verdommeZonder habijt wordt het nog erger denk ik
Eens, soms moet je ook even ontspannen, om later weer extra te kunnen aanspannen. Je moet ook wel als shit voor de deadline af moet
De echte BB was Helen Kane.quote:
Over the hill, dus dan maken details toch niet meer uitquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? En wat dachten ze dan? Dat aanspannen word weer na het weekend. Ik werk in het archief, alleen, dus kan het zelf indelen. Wat doe jij eigenlijk?
Ja kloptquote:
Ow dan heb ik wel een nerd hobbyquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het is Fok, dus ik zeg ja.
Trekt wel weer bij. Als het goed is word het zondag ook wat zonniger, dat helpt altijd wel.
Ja nog een weekje volhouden.quote:Op
donderdag 9 mei 2019 15:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezien het gemiddelde van de seksfrequentie zou je zeggen dat FOK! wel nerdy genoeg is ja..
Ah sterkteBijna vakantie voor jou toch?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Bij groot transportbedrijf als inventory controller aka voorraadbeheer. Veel analyses maken, rapportjes maken en tabelletjes maken.
[..]
Ow dan heb ik wel een nerd hobby![]()
Ja beter weer zou fijn zijn. Al schijnt hier nu ook het zonnetje.
[..]
Ja nog een weekje volhouden.
Moet een collega inwerken en dat is gewoon super vermoeiend.
Gefeliciteerd met je nieuwe job! En een weekje duurt gelukkig niet zo lang meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Bij groot transportbedrijf als inventory controller aka voorraadbeheer. Veel analyses maken, rapportjes maken en tabelletjes maken.
[..]
[..]
Madonna is ook een #cougar, prima tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over the hill, dus dan maken details toch niet meer uitWel grappig, mijn man werd stukken jonger geschat. #cougar
Oh dat is wel lekker dan. Sales hier, dat valt niet altijd te plannen.
Ow bijna vakantie, ga je nog iets doen? Collega's inwerken is bijna nooit leuk. Volgende week ben je er iig er vanaf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
[..]
6 dagen naar Italie en verder niets. Me vervelen waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:02 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow bijna vakantie, ga je nog iets doen? Collega's inwerken is bijna nooit leuk. Volgende week ben je er iig er vanaf.
Goed voorbeeld, voel me stukken beter nuquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:00 schreef steelhead het volgende:
[..]
Madonna is ook een #cougar, prima toch.
Sales lijkt me idd iets lastiger in te delen.
Ow nicequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
6 dagen naar Italie en verder niets. Me vervelen waarschijnlijk
Dankje
Tof gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, voel me stukken beter nu
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest deze week iemand inwerken, terwijl ik niet eens als echt personeel meetel.
Verleden tijd ja?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Graag gedaan. Och ouderdom wil niks zeggen, had bij mij vorige baan ook wat naaste collega's tussen de 45 en 50, dat waren mooie dames anders.
Toen ik er werkte lieve schat. Hoe het nu is geen idee. Vermoed niet veel anders. Maar werk er al niet meer sinds 2014quote:
Gewoon, die kwam voor het eerst werken via een uitzendbureau en men zei tegen mij 'laat alles maar aan haar zien vanavond'. Lekker ingepland weer he.quote:
Ik grap ook maar. Zonder bril zie ik het toch al niet meer, dus ik heb er verder niet zo een last vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Toen ik er werkte lieve schat. Hoe het nu is geen idee. Vermoed niet veel anders. Maar werk er al niet meer sinds 2014.
Niet echt nee. Kun je geen bezwaar aantekenen? Ach misschien valt het wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, die kwam voor het eerst werken via een uitzendbureau en men zei tegen mij 'laat alles maar aan haar zien vanavond'. Lekker ingepland weer he.
Ik kan wel gaan klagen, maar het maakte me eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Niet echt nee. Kun je geen bezwaar aantekenen? Ach misschien valt het wel mee.
Cinque Terre, vlieg op Pisa.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow nice. Waar in Italie? Mooi land sowieso en lekker eten.
Hobby zoeken naast het fokken? Fierljeppen.
Thanksquote:
Dat is de bedoelingquote:
Dingen lopen wel achteruit idd. Als ik zelf in de sauna ben, denk ik ook altijd, och is niet mijn trauma.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik grap ook maar. Zonder bril zie ik het toch al niet meer, dus ik heb er verder niet zo een last van
Ow dan is het te overzien. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan klagen, maar het maakte me eigenlijk niet zoveel uit.
Het is toch ongeschoold werk, er valt niet zo heel veel uit te leggen.
Ow nice. hoop dat je mooi weer hebt. En mooie Italiaanse mannen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Cinque Terre, vlieg op Pisa.
Fierljeppen?nee dankje
[..]
Thanks
[..]
Dat is de bedoeling
Moet wel in ploegen gaan werken, dus zal ‘s morgens of ‘s middags nog wel eens aanwaaien.
Gastvrouw in een verpleeghuis. Officieel ben ik overtollig personeel omdat het een driemaandencontract voor orientatie is, maar in de praktijk sta ik eigenlijk gewoon alleen en dat is wel relaxt, dan kun je lekker je eigen ding doen met de bewoners.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:19 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow dan is het te overzien. Wat voor werk doe je?
Het is er nu rond de 18graden. Niet waar ik op gehoopt had, maar kan er mee door. Kan ik mee levenquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow nice. hoop dat je mooi weer hebt. En mooie Italiaanse mannen natuurlijk.
Ok geen Fierljeppen. Kogelstoten.
Dat is wel fijn werken danquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gastvrouw in een verpleeghuis. Officieel ben ik overtollig personeel omdat het een driemaandencontract voor orientatie is, maar in de praktijk sta ik eigenlijk gewoon alleen en dat is wel relaxt, dan kun je lekker je eigen ding doen met de bewoners.
18 graden is lekker. Zonnetje erbij, heerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is er nu rond de 18graden. Niet waar ik op gehoopt had, maar kan er mee door. Kan ik mee leven
Die mooie mannen.... sla ik even over denk ik
Kogelstoten? Ik ben niet zo’n vierkante gebouwde vrouw met spierballen hoor
En anders gewoon oogjes toequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:19 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dingen lopen wel achteruit idd. Als ik zelf in de sauna ben, denk ik ook altijd, och is niet mijn trauma.. Trouwens wel handig als je dan niet zoveel meer kunt zien, in de sauna
.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
18 graden is lekker. Zonnetje erbij, heerlijk.
Geen familie uit het voormalige DDR olympisch team? Ok, geen kogelstoten dus.
Curling dan?
Ja, ik krijg wel een nieuw contract. Dinsdag gesprek over de opleidingsmogelijkheden, dus ik heb waarschijnlijk binnenkort een leerwerkplek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is wel fijn werken dan. Mag je nog wel even blijven daar?
Je doet niets meer met je opleiding(en)?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel een nieuw contract. Dinsdag gesprek over de opleidingsmogelijkheden, dus ik heb waarschijnlijk binnenkort een leerwerkplek.
Doe niets met mijn master, inderdaad. Geen zin in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je doet niets meer met je opleiding(en)?
Je was toch zo slim, dacht ik.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe niets met mijn master, inderdaad. Geen zin in.
Gastquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck nieuwe directeur, had een gesprek met me gepland om.12:30. Kuttijd.
Dus ik ga gewoon lunchen en daarna direct een aanvaring. Ontslag in 3,2,1...
Jouw geheugenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
HoiHoe was vorige week? (of de week daarvoor alweer
) En hoe is het met je poes?
Met mijn overtuigingsskills natuurlijk weer in het gesprek helemaal goedgekomen.quote:
Dan is het ook een lekkere betaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met mijn overtuigingsskills natuurlijk weer in het gesprek helemaal goedgekomen.
Hij vertelde wel dat hij een speedboot aan zijn aanlegsteigertje had liggen. En hij kwam nauwelijks toe aan golfen.quote:
Ja dat of heel dom. Maar dan zo dom dat je over je eigen dommigheid openlijk verteld... dat is wel next levelquote:
Wat basel je toch, miss Piggy?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat of heel dom. Maar dan zo dom dat je over je eigen dommigheid openlijk verteld... dat is wel next level
Dus eigenlijk geef ik je nog credit
Ja, maar pleur dan iedere keer het zwembad in en die is niet zo diep.quote:
Kijk toch nog wat gevonden. Ik vraag me wel af waar je dat bezemen kunt leren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee helaas.
Ow ja! Ik wil bezemen! Lijkt me leuk![]()
Ow nice. Succes iigquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel een nieuw contract. Dinsdag gesprek over de opleidingsmogelijkheden, dus ik heb waarschijnlijk binnenkort een leerwerkplek.
I like how your mind worksquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat of heel dom. Maar dan zo dom dat je over je eigen dommigheid openlijk verteld... dat is wel next level
Dus eigenlijk geef ik je nog credit
Er valt vast wel af te dingen!quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
I like how your mind works![]()
![]()
200 is wel beetje duur.
Mij ook, Oostenrijk vaak zat geweest in de Alpen. Maar Zwitserland lijkt me ook erg mooi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit geweest. Maar sowieso lijkt Zwitserland me wel gaaf.
Of er zelf een bouwen. Leuk dagje uit ook nog.quote:
beetje kikkers opzetten, leuk voor een date ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Of er zelf een bouwen. Leuk dagje uit ook nog.
Zeker, over 2 weken landen we in Bergamo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Mij ook, Oostenrijk vaak zat geweest in de Alpen. Maar Zwitserland lijkt me ook erg mooi.
Bij de bezemclubquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:29 schreef steelhead het volgende:
[..]
Kijk toch nog wat gevonden. Ik vraag me wel af waar je dat bezemen kunt leren.
Als je vrienden vragen hoe je date was:quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
beetje kikkers opzetten, leuk voor een date ook
Minder raar dan 80% van mijn datesquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als je vrienden vragen hoe je date was:
We hebben kikkers opgezet, was zo leuk. Lekker het moeras in en ze gevangen, paar keer in het moeras gevallen. Maar modder is goed voor je huid. Gewoon door gegaan. Bij thuis komst de kikkers opgesneden om de ingewanden eruit te halen. Er spoot wat bloed in mijn oog. Daarna ging hij met zijn hand in de kikker, kermit nadoen, was zo romantisch.
Wel ooit er een opgesneden met biologie destijds. Vraag me af of ze dat nu nog doen.
Is dat niet heel gewelddadig skaten? Als het je leuk lijkt, waarom niet proberen. Proefles staat vrij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij de bezemclub
Denk gewoon tijdens t curlen zelf.
Roller derby lijkt me trouwens wel echt gaaf. Geen idee hoe het gaat, maar t klinkt gaaf.
Lol, als ik geen vriendin had, dan wil ik ook wel mee. Lijkt me niet saaiquote:
Alles kan kapotquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Lol, als ik geen vriendin had, dan wil ik ook wel mee. Lijkt me niet saai.
Met genoeg brute kracht wel.quote:
Mooi en sterkte, blijft moeilijk dit soort shizzlequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw geheugen
Was goed! Poes gaat ook weer beter, maar het blijft een oud beestje. Nu heeft hij weer een tekort ergens van. We gaan eens nadenken wat we met hem gaan doen.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
Is dat niet heel gewelddadig skaten? Als het je leuk lijkt, waarom niet proberen. Proefles staat vrij.
Krijg je lekker strakke billenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaal weet ik niet of het echt gewelddadig is
![]()
Er zit niet echt een vereniging in de buurt en om nu elke keer ruim 3kwartier te reizen voor een hobby....
Zag het bij Family guy. Vast geen goede referentie. En je moet er iets voor overhebben. Toen ik nog in het dorp woonden moest ik die tijd ook afleggen om naar het zwaardvechten te gaan. De les was dan wel gelijk 2 uur, dus wel de moeite.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaal weet ik niet of het echt gewelddadig is
![]()
Er zit niet echt een vereniging in de buurt en om nu elke keer ruim 3kwartier te reizen voor een hobby....
Lekker lomp welquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij de bezemclub
Denk gewoon tijdens t curlen zelf.
Roller derby lijkt me trouwens wel echt gaaf. Geen idee hoe het gaat, maar t klinkt gaaf.
Dat treft, ik wilde haar net vragen of ze af en toe van fröbelen houdt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Die is nog bezig de eindjes aanmekaar te knopen
Heeft ze zin in jou danquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat treft, ik wilde haar net vragen of ze af en toe van fröbelen houdt.
Dat zal mama leuk vinden.
Lijk om stagiair te zijn hequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:56 schreef Californium het volgende:
Had een beetje gepland op een relaxte dag voor morgen met in de ochtend wat typen en dan lekker een paar uur luisteren naar wat gelul met een borrel, maar 3 mailtjes van mijn baas die ik moet weg werken, nog wat voor een promotie binnenkort dat ik moet verknippen en versturen, mijn cellen in leven houden en invriezen en nu ben ik gestrikt om bij de registratiebalie te zitten en ik moet tijdens ons optreden ook een couplet voordragen![]()
Misschien dat ik een deel vanavond wel doe want anders
En dat zeg jij???quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat tong80 blij is dat er een nieuwe fok dorpsidioot is in de naam van befbekje
Ja. Ben blij als ik straks klaar ben en eindelijk een echte baan hebquote:
Daar gaan al je plannen om te netwerken nu je bij de balie moet staanquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Ben blij als ik straks klaar ben en eindelijk een echte baan heb
Mag je niet gewoon overdag met bijles leerlingen afspreken? Degenen die examens hebben, hebben overdag ook best veel tijd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
Pff ik ben voor komende week 3 avonden voor dingen in de kerk en een avond met de bejaarden, vraag me af wanneer ik mijn bijlessen dan moet geven, want als ik ze niet elke week door laat gaan wordt mijn manager kribbig
Vrijetijdskunde.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zonder studierichting zegt dat geen ene kut.
Maar het gaat om de 4 die geen examens hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon overdag met bijles leerlingen afspreken? Degenen die examens hebben, hebben overdag ook best veel tijd.
Jaquote:
Grappig man.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Die is nog bezig de eindjes aanmekaar te knopen
Qua salaris heb ik niks te klagen voor de rest boeit het me geen fuck, meer geld is toch meestal meer gezeikquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zonder studierichting zegt dat geen ene kut.
Zeggen alleen arme mensen .quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Qua salaris heb ik niks te klagen voor de rest boeit het me geen fuck, meer geld is toch meestal meer gezeik
Aangeboden om (vrijwillig!) bij de balie alle artsen te registrerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar gaan al je plannen om te netwerken nu je bij de balie moet staan
MCH heet Joost?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:35 schreef Samzz het volgende:
MCH is anders geaard. Kan hij ook niks aan doen. Dat is aangeboren.
Slimme meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Aangeboden om (vrijwillig!) bij de balie alle artsen te registrerenen dan bij de receptie wijntjes erin gooien en de leuke dokters scoren en met en hoge piefen praten
Daarom ben ik hooggeleidquote:
Ja maar dat zingen ze nietquote:
Leg eens uit dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij snappen sommige mensen niet waar ze blij mee moeten zijn .
Ik ken nog wel een leuke arts voor jequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Aangeboden om (vrijwillig!) bij de balie alle artsen te registrerenen dan bij de receptie wijntjes erin gooien en de leuke dokters scoren en met en hoge piefen praten
Vertelquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke arts voor je
Hij is alleen nooit thuis, want aan het werk. Dus heb je er ook weinig last vanquote:
Stinkie?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke arts voor je
Als je samen een x aantal k binnenharkt, geen kinderen hebt dan heb je toch in Nederland al vrij snel een heel goed leven.quote:
Ik ben ook nooit thuis en altijd aan het werk en ik woon in Groningen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij is alleen nooit thuis, want aan het werk. Dus heb je er ook weinig last van
Moet je wel naar Groningen
Ah dat klinkt als perfect voor elkaar dan, ook geen tijd om elkaar te zienquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit thuis en altijd aan het werk en ik woon in Groningen.
Maar hopelijk niet te lang meer![]()
Geen idee. Heb ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je samen een x aantal k binnenharkt, geen kinderen hebt dan heb je toch in Nederland al vrij snel een heel goed leven.
Jupquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ah dat klinkt als perfect voor elkaar dan, ook geen tijd om elkaar te zien
Maar je kent het toch nog wel van toen je getrouwd was en straks ook weer als je geen dubbele lasten hebt met samenwonenquote:
Voor welk aantal x vind jij dat ongeveer gelden?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je samen een x aantal k binnenharkt, geen kinderen hebt dan heb je toch in Nederland al vrij snel een heel goed leven.
Nee toen ik getrouwd was had ik minder dan nuquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je kent het toch nog wel van toen je getrouwd was en straks ook weer als je geen dubbele lasten hebt met samenwonen
Zou ook wel met gcjoel trouwen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je kent het toch nog wel van toen je getrouwd was en straks ook weer als je geen dubbele lasten hebt met samenwonen
3 al wel denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor welk aantal x vind jij dat ongeveer gelden?
Hoe dan, moest je alles aan hem uitgeven?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee toen ik getrouwd was had ik minder dan nu
Hoi Kevinquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Denk dat ik toch een UWHD scherm ga kopen
Samen 3k netto?quote:
Ik wou net zeggenquote:
1000 huur + energie, 1000 euro abonnementen, zorgtoeslag en vreten dan kun je 1000 per maand opmaken aan leuke dingenquote:
Lasten delenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook wel met gcjoel trouwen.
Ik liep achter dus ik dacht dat we het nog over namen haddenquote:
Nee, verdien nu meer en hadden toen duurder huis. Dus meer vaste lasten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe dan, moest je alles aan hem uitgeven?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik liep achter dus ik dacht dat we het nog over namen hadden
En ik vind je een Kevin-vibe hebben.
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook wel met gcjoel trouwen.
Geld komt wel op hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch prima van rondkomen, wat moet je met de rest.
Meer geld, meer goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch prima van rondkomen, wat moet je met de rest.
Lijkt me wel heerlijk. 3 dagen in de week werken. 5 dagen weekendquote:
En dingen als gemeentelijke beslatingen, water, etcquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
1000 huur + energie, 1000 euro abonnementen, zorgtoeslag en vreten dan kun je 1000 per maand opmaken aan leuke dingen
huhquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk. 3 dagen in de week werken. 5 dagen weekend
Jij werkt alleen je lover af en krijgt er niks voor terug, armequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Ben ik in een alternatief universum?
Dan kom ik ongeveer op minimumloon uitquote:
Dat is per maand met z'n tweeën 70 euro?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
En dingen als gemeentelijke beslatingen, water, etc
Ik vind je begroting echt krap maar zal aan mij liggen
Je weet toch niet wat ik ervoor krijg.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij werkt alleen je lover af en krijgt er niks voor terug, arme
Ik zit met al mijn vaste lasten nog net niet aan 1000,-quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
En dingen als gemeentelijke beslatingen, water, etc
Ik vind je begroting echt krap maar zal aan mij liggen
Meer legooooooooquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit met al mijn vaste lasten nog net niet aan 1000,-
Ik maakte de nieuwe balans op en schrok er van wat ik ga overhoudenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou niet weten waar het geld aan opgemaakt moet worden als ik zou samenwonen.
Daarom rij je 3 auto's.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies zou zijn, maar schandalig veel gok ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik maakte de nieuwe balans op en schrok er van wat ik ga overhouden
Ja maar dat moet boven op andere dingen bedoel ikquote:
ALLES? Ook zorgverzekering enzo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer zuinig te doen qua energie, elk jaar overstappen, nauwelijks de kachel aangehad deze winter en als die aanstaat max 19,5quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dat moet boven op andere dingen bedoel ik
En dat alles bij elkaar kom ik echt wel boven 1000 voor 2
2x zorgverzekering, boodschappen, abonnementen etc bedoel ik
En ik huur niet dus dat scheelt maar als je hier in de wijk wil huren kom je met 1000, Als je ook energie er bij wil en ik neem aan je servicekosten, niet rond
Of je moet in een of andere flut wijk kei ver weg gaan zitten
Mij ook, maar ik klaag niet met 3 dagen weekend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk. 3 dagen in de week werken. 5 dagen weekend
Zo dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kom inclusief lenzen, boodschappen, klimhal en sportschool abbo, spotify en netflix op 1250 euro uit.
Dat is dan de 1000 van huis+energie, nog steeds niet die van boodschappen andere lasten. In je eigen verdelingquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik probeer zuinig te doen qua energie, elk jaar overstappen, nauwelijks de kachel aangehad deze winter en als die aanstaat max 19,5
Verveel me nu soms al met 2 dagen weekendquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:03 schreef steelhead het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik klaag niet met 3 dagen weekend.
die boodschappen en andere lasten zit in de andere 1000 tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is dan de 1000 van huis+energie, nog steeds niet die van boodschappen andere lasten. In je eigen verdeling
Minstensquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
dit is incl. een 7 dagen kikkererwtdieet toch?
ik heb 1 juni in mijn agenda gezetquote:
heeft CL een nieuwe nick?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:08 schreef steelhead het volgende:
Het duurste wat ik momenteel aanschaf is af en toe een boek. En eten en spullen voor de cavia's.
Niet echt dure hobbies.
Heb nooit begrepen wat leuk is aan cavia's.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:08 schreef steelhead het volgende:
Het duurste wat ik momenteel aanschaf is af en toe een boek. En eten en spullen voor de cavia's.
Niet echt dure hobbies.
Ik wist niet dat er mensen van onder de 50 bestonden die nog een krant lezenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
Ik kom op 1250 ongeveer maar daar zitten dingen als sportschool niet bij want dat doen we apart
Dit zijn alleen de echt gezamenlijke dingen als eten, internet, Netflix, krant etc
Ik heb wel even de zorgverzekering er bij gegokt omdat het anders wel heel erg vertekend want die shit is duur
Ja ik bedoelde dus dat ik denk dat je vooral die te laag in schatquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
die boodschappen en andere lasten zit in de andere 1000 toch
Of ik ben boven de 50quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen van onder de 50 bestonden die nog een krant lezen
Ok. Naar de Turkse slager en de markt gaan scheelt zoveel tov pauper AH of Jumboquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus dat ik denk dat je vooral die te laag in schat
En dan is zeggen dat je de verwarming laag zet niet zo zinvol he
Owja die had ik er nu ook niet bij want incidenteelquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zit ook op 1200 ongeveer, maar dat is zonder gemeentelijke en waterschap belasting.
Niemand zal ooit snappen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen wat leuk is aan cavia's.
Jij hebt Vinnie er incidenteel bij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Owja die had ik er nu ook niet bij want incidenteel
Ach het is maar hoe je het invult. Die extra dag is handig voor de schoonmaak. De andere 2 dagen zijn ook meestal wel vol.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Verveel me nu soms al met 2 dagen weekend!
5 dagen weekend betekent dat ik geld nodig heb voor een studie ofzo die ik dan kan doen
drugsquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou niet weten waar het geld aan opgemaakt moet worden als ik zou samenwonen.
Jezus, woon je in een flat met granny's?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik probeer zuinig te doen qua energie, elk jaar overstappen, nauwelijks de kachel aangehad deze winter en als die aanstaat max 19,5
Je had het toch over relaxed leven? Dat is voor mij niet de koopjes af fietsenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok. Naar de Turkse slager en de markt gaan scheelt zoveel tov pauper AH of Jumbo
Nee en afgelopen jaren dit al tig keer gehoord op fok.quote:
Bah brrrrquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meeste mensen betalen dat per maand. Zit er bij mij wel bij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Owja die had ik er nu ook niet bij want incidenteel
Jij was toch hooggeleidt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok. Naar de Turkse slager en de markt gaan scheelt zoveel tov pauper AH of Jumbo
Zo slim zijn we hier nog nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meeste mensen betalen dat per maand. Zit er bij mij wel bij.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij was toch hooggeleidt.
Je leeft als de man van X5 naar lijn 5.
Boodschappen laat je bezorgen.
Dan ga je dat ook nooit begrijpen. Prima toch. Heb hetzelfde met mensen die een slang of tarantula hebben. Maar als ze dat leuk vinden, ook prima.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen wat leuk is aan cavia's.
Nee hij had gewoon 1000 bij zijn bedrag op moeten tellen. Dan klopt het wel. En dat is ook realistisch om te verdienen samen (en meer)quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Je had het toch over relaxed leven? Dat is voor mij niet de koopjes af fietsen
En dan nog denk ik niet dat ik er honderden euro's mee van mijn vaste lasten scheef
Ja ik kan ook Netflix op zeggen, goedkoper gaan koken etc. Maar je zei niet rondkomen geloof ik. Maar ik kwam net binnen vallen, misschien begreep ik niet waar het over ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |