GAM / RPG: Pen & Paper, Tabletop en anderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
* Scary_Mary poetst bril op Goedemiddag leute
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef steelhead het volgende:
Gelukkig zijn nerdhobbies niet meer zo underground als vroeger.
Ja af en toe even binnen vallenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hallo, leuk dat je er weer eens bent!
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.
Speelde wel MtG. Wat is Arena?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:49 schreef Halimede het volgende:
Mooi hoe het zo nerdy is geworden hier
Speelt ook iemand MtG Arena?
Geen idee. Die hoor ik alleen zo nu en dan bij een maat van me thuis.quote:
Dat had ik met LANparties....quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.
Ooit bij een Sci-fi conventie in 94, was onze groep die ene waar wel een meid erbij was. 1 van de 4 die er rondliepen
In een kring? Nee, geen idee eigenlijkquote:
Ja dat ookquote:
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iigquote:
Ja maar jij mag wel meepratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet echt een nerd denk ik.
*luistert Lady Gaga.
Is dat de nieuwe online versie, ik heb wel origins steam staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iig
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen idee. Die hoor ik alleen zo nu en dan bij een maat van me thuis.
Heartstonequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iig
Dat was vroeger wel de standaard reactie.quote:
Ow lol, die ken ik niet. Nooit echt van de NL talig geweest.quote:
Nog steeds met je Indonesische schone?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:01 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel de standaard reactie.
Al lopen er tegenwoordig op dat soort dingen, genoeg van dat soort grietjes rond.
Wel een verbetering ten opzichte van vroeger. Wel een beetje laat voor mij![]()
.
Nog steeds. Ze wil samen wonen. Ook niet erg, maar heb nog zoiets van rustig aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog steeds met je Indonesische schone?
Idd, laatquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:01 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel de standaard reactie.
Al lopen er tegenwoordig op dat soort dingen, genoeg van dat soort grietjes rond.
Wel een verbetering ten opzichte van vroeger. Wel een beetje laat voor mij![]()
.
Jij bent bij deze niet uitgenodigd voor de pop quizequote:Op donderdag 9 mei 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik zit die hitmix te luisteren, ik ken alle liedjes maar weet bij god niet wie t zingt.
Heel verstandigquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Jij bent bij deze niet uitgenodigd voor de pop quize.
Beter niet nee, is toch wel een wezenlijk verschilquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:02 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow lol, die ken ik niet. Nooit echt van de NL talig geweest.
Niet dat ik de Dijk vergelijk met Frans Bauer oid.
Ah leuk manquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nog steeds. Ze wil samen wonen. Ook niet erg, maar heb nog zoiets van rustig aan.
Soms werkt het wel eens, dat verstand van mij. Beetje hit & miss.quote:
Ja psychologie. Na de master moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah leuk manStudeerde zij niet hier ofzo? Heeft ze wel werkmogelijkheden hier na de studie?
Uiteraard, wel no homo, uiteraard.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jullie kunnen het altijd nog met elkaar gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |