SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Nou we kunnen trots zijn op de CL campagne, maar dat was het ook wel qua rationaliseren.
Dit moet ik even verwerken.![]()
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Nou we kunnen trots zijn op de CL campagne, maar dat was het ook wel qua rationaliseren.
![]()
mij wel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.![]()
Vooral om verder gezichtsverlies te besparen hoop ik wel dat we hem winnen, maarja, die win je zodat je volgend jaar weer CL kan spelen uiteindelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.![]()
Yep. Met een dubbel en halve finale CL heb je wat het huidige voetbal betreft gewoon een legendarisch seizoen gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Het kampioenschap is alles. Dat maakt of breekt het seizoen momenteel.![]()
ik heb dit altijd als bonus gezien, kampioenschap is een prijs die je moet winnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wel weer misschien ouwe reus maar dit soort potjes doe je het voor in mijn ogen.![]()
Boeit me op dit moment echt heel weinig, maar dat komt van het weekend wel weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Het kampioenschap is alles. Dat maakt of breekt het seizoen momenteel.![]()
Tja, ik ben wat jonger maar dit was de eerste écht succesvolle CL campagne die ik meemaakte. Dat soort potjes geniet ik van, en leef ik naar uit. Niet naar Utrecht en de Graafschap.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb dit altijd als bonus gezien, kampioenschap is een prijs die je moet winnen![]()
natuurlijk, dit is ook wat mij betreft het beste seizoen sinds 96quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, ik ben wat jonger maar dit was de eerste écht succesvolle CL campagne die ik meemaakte. Dat soort potjes geniet ik van, en leef ik naar uit. Niet naar Utrecht en de Graafschap.![]()
Kijk alleen even in het psv topic, dan vind je de motivatie voor zondag. Nogmaals hyena's, kraaien, ratten.![]()
Ik heb het zo vaak gezegd, maar wat is een 2-0 voorsprong eigenlijk een verschrikkelijke tussenstand om te hebben. Overmoed schiet er zo vaak in, je denk dat je er bent, maar er hoeft maar iets te gebeuren en het spel ligt weer helemaal open. Eigenlijk heb ik veel liever een 1-0 voorsprong dan een 2-0, dat loopt vaker beter af gezien de spelers geconcentreerd blijven.![]()
En over twee maanden zit je weer te kutten in de voorronde tegen PAOK of zo![]()
Godverdomme, wat dom, zuur en vooral onnodig. Onana mag gelijk opflikkeren wat mij betreft. Prima lijnkeeper, maar wat een verschrikkelijke zenuwpees met die rare uittrappen steeds.![]()
Dit is de grootste dreun sinds jaren en komt aan als een aanslag.
Verliezen, daar kan je mee leven.
Maar verliezen in de laatste fucking 20 seconde na 185 minuten spelen is zo ongelooflijk zuur. Dat is een nachtmerrie als je eigenlijk 3-0 voorstaat.
We hadden na 23 jaar weer een finaleplek CL moeten veiligstellen. 23 jaar.. De fucking finale van de Champions league. Zoiets maken we misschien 1 of 2 keer in ons leven mee. Maximaal. En dat uit handen geven met 20 seconden.... 20 seconden nog te spelen.
Een gouden generatie met Zyech, de Ligt, Blind Tadic en de Jong die de komende 20 jaar niet meer voorbij komt...
Dit is balen en triest. Niet zozeer het verlies maar wel de manier waarop. Erger kan niet... De laatste seconden.
In de 55e minuut stonden we nog 2-0 voor. Met een been in de finale.
Alles klopte in deze CL reeks. De teamgeest, het spel, de combinaties. En dan gebeurd dit... Ik zat in gedachte al in Madrid. Dit had een groots volksfeest moeten worden. Nu hebben we de kater. Het gevoel van de Graafschap uit, Milan uit 2003, dw verloren EL finale.
Wat als...
Wat als Huntelaar had gestart? Wat als Magallan niet was ingebracht? Wat als Schone geen domme fout had gemaakt. Wat als Neres gewoon had kunnen spelen?
Als telt helaas niet. We waren zo ongelooflijk dichtbij een wonder van ons aller Ajax. Een kans uit duizenden is voorbij.
Nu overheerst de pijn......
Deze tijd komt in ons leven nooit meer terug.Love is in the air!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Jasper mag wel weer terugkomen dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
En over twee maanden zit je weer te kutten in de voorronde tegen PAOK of zo![]()
Godverdomme, wat dom, zuur en vooral onnodig. Onana mag gelijk opflikkeren wat mij betreft. Prima lijnkeeper, maar wat een verschrikkelijke zenuwpees met die rare uittrappen steeds.![]()
Alles ging misquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, wat dom, zuur en vooral onnodig. Onana mag gelijk opflikkeren wat mij betreft. Prima lijnkeeper, maar wat een verschrikkelijke zenuwpees met die rare uittrappen steeds.
Als Tadic die bal niet over de lijn loopt in de laatste seconde en tegen een speler van tottenham schiet...
zo pijnlijk dit![]()
Word dan wel kampioen alstublieft, scheelt twee voorrondes en heb je op papier een makkelijkere tegenstander.![]()
Tja, als die bal van Ziyech binnenkant paal was gegaan... Of die van Neres in de uitwedstrijd. Of als Donny die bal breed had gelegd toen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:46 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Alles ging mis
Als Tadic die bal niet over de lijn loopt in de laatste seconde en tegen een speler van tottenham schiet...
zo pijnlijk dit![]()
en dat te bedenken dat Ajax - Nice minder pijn deedquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
Word dan wel kampioen alstublieft, scheelt twee voorrondes en heb je op papier een makkelijkere tegenstander.![]()
we hebben gestreden voor wat we waard warenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, als die bal van Ziyech binnenkant paal was gegaan... Of die van Neres in de uitwedstrijd. Of als Donny die bal breed had gelegd toen.![]()
Yep. Al de 'alsen' gingen deze keer gewoon naar Tottenham.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
we hebben gestreden voor wat we waard waren![]()
Komend seizoen toch slechts 1 voorronde?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
yupquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef Simmertje het volgende:
Real uit roemloos verliezen had minder pijn gedaan. Is dit dan een mooier soort pijn?![]()
moet je wel kampioen worden, dus zondag de kater wegspelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Komend seizoen toch slechts 1 voorronde?![]()
Ja, en een lucratiever soort pijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef Simmertje het volgende:
Real uit roemloos verliezen had minder pijn gedaan. Is dit dan een mooier soort pijn?![]()
hoe dichter bij de prijs, hoe groter de pijn en het leedvermaak van de rest, zo werkt het tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef Simmertje het volgende:
Dat zeg ik toch? Het scheelt dan twee voorrondes.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Komend seizoen toch slechts 1 voorronde?![]()
Leedvermaak zal buiten Nederland wel meevallen. Binnen Nederland, tja.. negeren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dichter bij de prijs, hoe groter de pijn en het leedvermaak van de rest, zo werkt het toch![]()
En dan te bedenken dat Liverpool tegen Barcalona het ongelooflijke doet een 3-0 achterstand wegwerken in 90 minuten tijd. Een geweldige wedstrijd waarvan je dacht dit zien we echt nooit meer.
En dan vandaag Spurs werken 3 doelpunten weg ( 2-0 en 0-1 ) in 45 minuten. Zuur voor Ajax, maar eerlijk toegegeven is dit eigenlijk helemaal te bizar voor woorden, nog erger wat Barcalona is overkomen.![]()
daar heb ik sowieso geen last van, het wordt pas erg als dat er niet meer isquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Leedvermaak zal buiten Nederland wel meevallen. Binnen Nederland, tja.. negeren.![]()
Goed punt. En andere clubs in Nederland moeten eerst maar eens hun best doen om wat punten te pakken voor het coefficent. Pas dan mogen ze ook een grote mond hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik sowieso geen last van, het wordt pas erg als dat er niet meer is![]()
Ik herinner me nog de woorden van Rene Van der Gijp, "Wen er maar aan, de komende vijf weken zullen we alleen maar over Ajax horen". Hij had gelijk, alleen nu is het helaas wel die andere aandacht.![]()
Ook onnodig om nu specifieke spelers af te gaan kraken. Één bal die anders viel had ons naar de finale kunnen brengen en daar zijn we gekomen doordat iedereen gevochten heeft als leeuwen.![]()
30 seconden... 30 seconde...
Hoe moeilijk kan het zijn gvd om die bal weg te rammen of in de ploeg te houden.Love is in the air!![]()
30 seconde kost je even 10 miljoen koekoekquote:Op donderdag 9 mei 2019 02:06 schreef Landgeld het volgende:
30 seconden... 30 seconde...
Hoe moeilijk kan het zijn gvd om die bal weg te rammen of in de ploeg te houden.![]()
Lekker boeiend dat geld
Zit ik de trein naar huis maar kan t nog steeds niet geloven. Gvd de laatste aanvalHuilen dan.![]()
Jup. Lekker blijven aanvallen terwijl je 2-0 voorstaat man man manquote:Op donderdag 9 mei 2019 02:36 schreef Isdatzo het volgende:
Echt onnodig weggegeven ook met dat paniekvoetbal![]()
Huntelaar gooide nog een volle bidon naar de scheids na de wedstrijd
Dat baasje had, zeker met zijn ervaring, in de spits moeten staan. Niet Dolberg. Echt zonde.
Onbegrijpelijke keuze van Ten Hag.Love is in the air!![]()
Hier ook ongeloof. Samenvattingen al drie keer gekeken. Bizar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 02:33 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker boeiend dat geld
Zit ik de trein naar huis maar kan t nog steeds niet geloven. Gvd de laatste aanvalLove is in the air!![]()
Pijnlijke momenten als Ajax supporter :
1. Halve finale Ajax - Spurs miskopen CL finale - laatste seconde
2. Graafschap uit mislopen kampioenschap - laatste speeldag
3. Ac Milan uit, mislopen halverwege finale - blessuretijd
X. Nouri...
Het zijn trauma's..Love is in the air!![]()
Had je een goed verdediger van kunnen kopen, die niet uitglijdt...quote:Op donderdag 9 mei 2019 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
30 seconde kost je even 10 miljoen koekoekLove is in the air!![]()
Doorgesnoven neus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 03:52 schreef Saekerhett het volgende:
Heb gvd nog geen seconde geslapen. Kutzooi
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik lig ook maar te malen..
Hoe kon dit gebeuren..
Wat als...
Die laatste minuut... Ongelooflijk.Love is in the air!![]()
Een steen van in je maag.
Maar wat achterlijk dat je met 9 man voor de bal loopt bij een 2-0 voorsprong.![]()
En ook achterlijk dat Ajax op het eind niet langer dan 2 seconden balbezit had.
Toch wel eigen schuld, dikke bult.![]()
Daar kan ik me de eerste 2 jaar niet toe zetten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 03:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hier ook ongeloof. Samenvattingen al drie keer gekeken. Bizar.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Het kromme is inderdaad, je kan er beter 0-4 afgaan dan dit. Dan zou ik veel meer vrede hebben gehad met het ‘slechts’ bereiken van de halve finale.
Maar dit is zo, zo enorm dichtbij, en zo erg van 1 moment op het allerlaatst afhankelijk, dat je alleen maar kan redeneren in “wat als”.
Kutzooi
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
pffffff... wat een teleurstelling. man man manproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
In de toekomst maar eerst proberen te richten op een reeel doel als het winnen van de EL.
In deze vorm tijdens de CL had Ajax twee jaar geleden het ManU knap lastig kunnen maken."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Volgens mij moet deze van gisteren ver en ver bovenaan staan. Die met Tomasson was de kwartfinale en Ajax was toen zeker geen favoriet om de finale te winnen. Ook had Feyenoord dat jaar ervoor de UEFA-cup gewonnen en was de CL-finale tegen Juventus slechts 5 jaar daarvoor... Uitzonderlijk was het dus niet dat er een Nederlandse club ver kwam in Europa.quote:Op donderdag 9 mei 2019 03:49 schreef Landgeld het volgende:
Pijnlijke momenten als Ajax supporter :
1. Halve finale Ajax - Spurs miskopen CL finale - laatste seconde
2. Graafschap uit mislopen kampioenschap - laatste speeldag
3. Ac Milan uit, mislopen halverwege finale - blessuretijd
X. Nouri...
Het zijn trauma's..
Gisteren had zelfs ik als PSV’er het gevoel toen het 2-0 stond dat Ajax gewoon de CL zou winnen.
Fucking 96e minuut. Anders finale CL wat voorheen eigenlijk onmogelijk leek voor Nederlandse clubs.![]()
![]()
Toch bizar dat een ploeg dat al 4 keer verloren heeft tijdens deze CL en 13 keer in de eigen competitie in de CL finale kan staan.
Sowieso al met die 4 CL nederlagen, menig ploeg moet dan al naar huis
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ja joh, Ajax favoriet in de finale?quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij moet deze van gisteren ver en ver bovenaan staan. Die met Tomasson was de kwartfinale en Ajax was toen zeker geen favoriet om de finale te winnen. Ook had Feyenoord dat jaar ervoor de UEFA-cup gewonnen en was de CL-finale tegen Juventus slechts 5 jaar daarvoor... Uitzonderlijk was het dus niet dat er een Nederlandse club ver kwam in Europa.
Gisteren had zelfs ik als PSV’er het gevoel toen het 2-0 stond dat Ajax gewoon de CL zou winnen.
Fucking 96e minuut. Anders finale CL wat voorheen eigenlijk onmogelijk leek voor Nederlandse clubs.![]()
Dat zou juist een van mijn troosten zijn. Dat Ajax wss toch wel zou verliezen van Liverpool.![]()
Wat is dit verdomme kut wakker worden
Maar Ajax
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja, kut dit. Zuur jongens[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ja, net zoals Ajax wel zou verliezen van Bayern, Real en Juventus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:55 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja joh, Ajax favoriet in de finale?
Dat zou juist een van mijn troosten zijn. Dat Ajax wss toch wel zou verliezen van Liverpool.![]()
![]()
Nog erger dan een kater dit. Wat zuur zeg... Waren zo dichtbij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Als je met 2-3 verliest op een reguliere manier en ander scoreverloop, dan kan ik nog met de uitslag leven.
Maar Ajax was tot de 96ste minuut gewoon finalist. Letterlijk in de laatste seconden geef je het weg.![]()
Ja en net zoals Ajax wel even over Tottenham heen zou rollen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, net zoals Ajax wel zou verliezen van Bayern, Real en Juventus.
En Liverpool kon wel van Bayern winnen. Hele knappe prestatie van Ajax. Maar Liverpool is dit seizoen voetballend een niveau boven deze 3.![]()
Dat dacht echt niemand.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:07 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja en net zoals Ajax wel even over Tottenham heen zou rollen.![]()
![]()
nog 2 potjes te gaan. allebei winnen ! wat een seizoen.
tjesus wat viel dolberg me tegen trouwens. ik ben zo fan van die gast, maar leek alsof ie tempo / intensiteit niet aan kon.proberen is de eerste stap naar falen
Tuurlijk was iedereen optimistisch na de 0-1 uit, maar volgens mij waren we ook realistisch dat we de finale nog echt niet gehaald hadden..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Heeft ook totaal geen wedstrijdritme natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:10 schreef manny het volgende:
nog 2 potjes te gaan. allebei winnen ! wat een seizoen.
tjesus wat viel dolberg me tegen trouwens. ik ben zo fan van die gast, maar leek alsof ie tempo / intensiteit niet aan kon.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Achteraf gezien heeft Ajax het in Londen al een beetje laten liggen. Je had daar best met 0-3 kunnen winnen. Maar goed, Barca dacht ook dat ze er al waren.![]()
spurs heeft ook echt kans op kans laten liggen, ondanks dat schieten wij 2 keer op de paal en slepen we het toch bijna binnen. ik vond trouwens dat ze zich na de 2-2 nog aardig herpakten; maar....... zucht. gvd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Achteraf gezien heeft Ajax het in Londen al een beetje laten liggen. Je had daar best met 0-3 kunnen winnen. Maar goed, Barca dacht ook dat ze er al waren.proberen is de eerste stap naar falen
Juve en Madrid hadden als doelstelling de cup te winnen en hebben een grotere kater. Zodra een Nederlandse club als doelstelling heeft om een Europese cup te winnen zet je er een enorme druk op en vlieg je er al snel uit. Men moet gewoon altijd met hetzelfde vizier als dit seizoen willen meedoen en dan op eigen kracht het beste zien te bereiken. Het beste was dit keer halve finale CL en dat is groots.quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:40 schreef TLC het volgende:
In de toekomst maar eerst proberen te richten op een reeel doel als het winnen van de EL.
In deze vorm tijdens de CL had Ajax twee jaar geleden het ManU knap lastig kunnen maken.![]()
Voel me nog steeds verslagen. Man wat doet dit zeer.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Nederlandse clubjes hebben ook niks te zoeken in de Champions league.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Wat? In Londen had je ook met 2-1 kunnen verliezen. In de tweede helft werden we daar ook massaal overlopen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Achteraf gezien heeft Ajax het in Londen al een beetje laten liggen. Je had daar best met 0-3 kunnen winnen. Maar goed, Barca dacht ook dat ze er al waren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |