Eens. Maar vijf minuten extra tijd was wel erg fors. Although, als Onana niet zo opzichtig had gerekt dan waren ze misschien gewoon door na 94 minutenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, in de laatste minuten 2x zeer opzichtig tijdrekken en dan klagen dat er tijd bijkomt
Dat gaan we ook niet winnen. Geen winnaars mentaliteitquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Maak je niet druk jongens, volgende week winnen we het Eurovisie Songfestival.
2 goals, 6 wissels, 2 keer opzichtig tijdrekken. Niet buitensporigquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Eens. Maar vijf minuten extra tijd was wel erg fors.
Van Gaal ook hoor. Wat was het ontzettend volwassen allemaal en zoveel beter dan vorige week... terwijl iedereen kon zien hoe broos dit allemaal was.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Breekfast het volgende:
Zo René van der Gijp genot, had een zeer goede analyse in de rust.
Ik vind Ziyech een ongelooflijke kneus en even vaak een dissonant dan een toevoeging in de opbouw om een veelheid van redenen maar vandaag was hij de beste man van het veld, bizar dat bij de schuld krijgt. Dan weet je niet of er lucht of zand in een bal zitquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Keyos het volgende:
Ziyech moet gewoon scherper zijn vandaag. Hij maakt een mooie goal maar die had er minimaal 1 bij moeten maken natuurlijk.
Ja, maar Son heeft ook op de paal geschoten, zij hebben ook grote kansen gehad om het te beslissen. Alleen die laatste twee minuten blessuretijd heeft Ajax het gewoon slecht gedaan. Toen Son overkopte had Onana niet zo debiel lang tijd moeten rekken. Gewoon zoals altijd de bal in het spel brengen. Geen achterlijke lange bal naar voren, maar de bal in de ploeg houden. Durven te voetballen. Maar wegglijden van spelers die laatste vijf minuten was pijnlijk om te zien. Zo hebben Nederlandse ploegen wel vaker in de laatste minuut verloren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Keyos het volgende:
Ziyech moet gewoon scherper zijn vandaag. Hij maakt een mooie goal maar die had er minimaal 1 bij moeten maken natuurlijk.
Zonder die kaart van Onana was je na 94 minuten gewoon klaar geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef ShaoliN het volgende:
Als Onana nou gewoon op balbezit had gespeeld in plaats van die lange bal. Wat een lulhannes.
Nogal. Tijdrekken bij de cornervlag en binnen 0,3s de bal zelf over de achterlijn spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er iemand slecht speelde vandaag was t Tadic. Die heeft een hoop domme dingen gedaan.
Nee, er volgende daarna nog een minuut speeltijd, want Onana had een onnodige tijdstraf gekregen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Godverdomme man!
Net even te toevallig op de laatste seconde.
Op het laatst erg onnodig de bal verspeeld bij de achterlijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er iemand slecht speelde vandaag was t Tadic. Die heeft een hoop domme dingen gedaan.
Waarom krijgt deze kerel podium?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Breekfast het volgende:
Zo René van der Gijp genot, had een zeer goede analyse in de rust.
beste competitiequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Bolasie het volgende:
CL: Liverpool - Spurs
EL: Arsenal - Chelsea
Ik word liever in mijn droom getrokken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit voelt echt of je ruw uit je droom wordt getrokken
komt wel goed schatje.quote:
Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tottenham deed nu wel gewoon wat ze vorige week nalieten: kansen afmaken in de tweede helft. Hadden vorige week gewoon ook al meerdere goals moeten maken.
Het is gewoon zuur en onverdiend. En dan ook tegen zo'n gaar elftal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik had gewoon kippenvel na die 2-3. En dat terwijl ik Ajax weinig gun normaal gesproken, maar dit voelt echt heel kut.
Ja precies. Ik vind over 2 wedstrijden het moeilijk om de betere aan te wijzen. Wat opzich natuurlijk gewoon weer een mooie prestatie is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.
En Ajax was kansloos wou je zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tottenham deed nu wel gewoon wat ze vorige week nalieten: kansen afmaken in de tweede helft. Hadden vorige week gewoon ook al meerdere goals moeten maken.
Uiteraard. 100% liverpoolquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef cherrycoke het volgende:
we gaan wel lachen als spurs onderuit gaan met 5-0 tegen liverpool
Schone bij de 2-2quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Donny en Onana zich schuldig voelen
Idd wat een kneus die Onana, bleef maar tijdrekken en nog meer tijdrekken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Donny en Onana zich schuldig voelen
Ajax werd in Londen na 25 minuten overklast en vandaag na een kwartier.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En Ajax was kansloos wou je zeggen?
Het is wel verdiend. Ajax speelde dramatisch de tweede helft. De bal werd geen 5 seconden in de ploeg gehouden man. In de eigen Arena was Tottenham de baas, meeste balbezit, corners, schoten op doel, grote kansen waarbij de bal van de lijn werd gehaald. De tweede goal viel ook knullig na de eerste, blunder van Schöne en Onana, dan verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is gewoon zuur en onverdiend. En dan ook tegen zo'n gaar elftal.
Klopt. Maar beide keren 2e helft gewoon veel te veel weggegeven, te weinig onder de druk uitgevoetbald. Breekt je deze keer dus wel op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.
Tottenham was over twee wedstrijden de betere ploeg, al was het aantal kansen wel ongeveer 50-50. Maar qua mentaliteit en geloof heeft Tottenham het beter gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind over 2 wedstrijden het moeilijk om de betere aan te wijzen. Wat opzich natuurlijk gewoon weer een mooie prestatie is.
Gewoon twee slechte tweede helften.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En Ajax was kansloos wou je zeggen?
Terecht. Wat een ontzettende mongool die Jack met zijn "ik zie Tottenham geen drie goals meer maken, dit is gespeeld"quote:
Zo hadden ze voor de doelmond moeten gaan liggen na de 2-1.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto’s nog.
dat leer je niet op de knvb trainers academie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo hadden ze voor de doelmond moeten gaan liggen na de 2-1.
Iniesta 116'.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Dejannn het volgende:
Zelden zo'n zuur einde van een wedstrijd gezien
Met de hersens van een pinda op het moment dat er nog 5 minuten te gaan zijn, dat pingel je nooit vol met zulke acties. Gewoon de druk er op houden met een echte corner.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal. Tijdrekken bij de cornervlag en binnen 0,3s de bal zelf over de achterlijn spelen.
En in beide slechte helften de levensgrote kansen ook niet afgemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon twee slechte tweede helften.
Het ging eigenlijk best goed na de 2-2. Alleen die vijf minuten blessuretijd waren niet nodig geweest als het domme tijdrekken niet al in minuut 46 was begonnen. Het is ook Ajax-onwaardig om dat te doen. In de laatste minuten van de blessuretijd was Ajax het helemaal kwijt. Dan moet je hopen dat hij niet goed valt voor Tottenham, maar dat gebeurde dus wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide keren 2e helft gewoon veel te veel weggegeven, te weinig onder de druk uitgevoetbald. Breekt je deze keer dus wel op.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
VIESMADquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Feyenoorders en psvers die met de broek op de knie hoopte dat Ajax vanavond zou verliezen
Waar ze al weken op hoopte.
Pure afgunst en negativiteit.
Wat een smerig en ellendig volk.
Doe normaal man, Davy en ik stonden achter Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Feyenoorders en psvers die met de broek op de knie hoopte dat Ajax vanavond zou verliezen
Als iets daarbij kan helpen is het wel deze teleurstelling. Dubbele winst dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als Ajax ook niet kampioen wordt.
Nee man, gewoon hartstikke knap. Van te voren had je met zo'n voorspelling voor gek verklaard. Maar zijn niet de minste tegenstanders in de halve finalequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef VeX- het volgende:
Dit is echt typisch Nederlands he. Meespelen tot het einde toe, maar mentaal gewoon te zwak zijn om voor het echie mee te doen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe normaal man, Davy en ik stonden achter Ajax.
Ajax was ook helemaal op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk best goed na de 2-2. Alleen die vijf minuten blessuretijd waren niet nodig geweest als het domme tijdrekken niet al in minuut 46 was begonnen. Het is ook Ajax-onwaardig om dat te doen. In de laatste minuten van de blessuretijd was Ajax het helemaal kwijt. Dan moet je hopen dat hij niet goed valt voor Tottenham, maar dat gebeurde dus wel.
Dit hoort er bij, genoeg Ajacieden die ook genieten als Feyenoord of PSV uit de EL/CL vliegt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Maar als het Nederland was (met dezelfde spelers) was het huilen geblazenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Ja, maar Ajax heeft ook veel te veel achter de bal aan moeten lopen. Dat hebben ze gewoon niet goed gedaan.quote:
Qftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
dit bespaart mij een dillema. Nu kan ik 100% achter LiverGODEN staan en Spurs die in een finale choken is altijd wel genot
2 doelpunten eerste helftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En in beide slechte helften de levensgrote kansen ook niet afgemaakt.
Ik zal dat nooit begrijpen, in Europa hoor je Nederlandse clubs gewoon alles te gunnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit hoort er bij, genoeg Ajacieden die ook genieten als Feyenoord of PSV uit de EL/CL vliegt.
Ja, maar Tommie gaat dan weer verliezen tegen Yaids.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Alsof de Eredivisie alleen maar uit Feyenoord en PSV bestaat. Er zijn nog genoeg clubs die een hekel aan Ajax hebben, simpele.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
#ULTRAMADquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Nah hij heeft wel een punt, Nederlands voetbal laat het telkens afweten op de momenten dat het moet gebeuren. Mentaal gewoon te zwak.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee man, gewoon hartstikke knap. Van te voren had je met zo'n voorspelling voor gek verklaard. Maar zijn niet de minste tegenstanders in de halve finale
Ja dit dus, gele tijd hoge ballen gevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef ShaoliN het volgende:
Als Onana nou gewoon op balbezit had gespeeld in plaats van die lange bal. Wat een lulhannes.
Ik ben trots op dit Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Nederland speelt niet in de Champions League snap je?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Groby het volgende:
[..]
Maar als het Nederland was (met dezelfde spelers) was het huilen geblazen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Lachen man hier die kneusjes die wekenlang harder tegen Ajax juichen dan voor hun eigen cluppie. Na al die Europese wedstrijden ook een keertje lol.
Wie lacht hier Ajax uit? Volgens mij vinden we het allemaal zonde.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Lachen man hier die kneusjes die wekenlang harder tegen Ajax juichen dan voor hun eigen cluppie. Na al die Europese wedstrijden ook een keertje lol.
ja egt lachequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Zoals jijzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit hoort er bij, genoeg Ajacieden die ook genieten als Feyenoord of PSV uit de EL/CL vliegt.
Nou ja, Duitsland uit vorig jaar natuurlijk wel zelf toegeslagen in de slotfase. Dit jaar was het helaas andersom met Oranje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah hij heeft wel een punt, Nederlands voetbal laat het telkens afweten op de momenten dat het moet gebeuren. Mentaal gewoon te zwak.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu al zin in de finale. Gini en VvD goden.
Bijna net zo knap als met 10-0 verliezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben trots op dit Ajax
Als je een zekere finaleplaats op zo’n amateuristische wijze nog weet te verneuken dan is dat gewoon een wereldprestatie
Ik zie de uitslag wel op TTquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Madjellyquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijna net zo knap als met 10-0 verliezen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zowat heel Nederland staat achter hun club en alsnog zijn er een paar die het voor elkaar krijgen compleet verongelijkt te doenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wie lacht hier Ajax uit? Volgens mij vinden we het allemaal zonde.
Eerste helft was Ajax ook beter. Punt is dat er gesteld wordt dat Ajax kansloos was op de momenten dat ze onderliggende partij waren, maar dat is zeker niet zo. Tweede helft zeker 3 goede kansen gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
2 doelpunten eerste helft
Waar heb je het over
In 2002 was ik gewoon voor Feyenoord in de UEFA cup hoor, maar daarna zijn er dingen gebeurt (Pim Blokland infuus etc) dat topclub onwaardig is, maar dat ter zijde.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals jijzelf.
Maar goed, je zegt het dan ook eerlijk. In tegenstelling tot de meeste ajax fans die janken dat iedereen achter de Nederlandse club moet staan maar intussen zelf zitten te zieken als er PSV of Feyenoord uit gaat.
Oneens, tegen city flikte ze het ook. Alleen met zo lang op dat tempo spelen weet je dat het lastig wordtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah hij heeft wel een punt, Nederlands voetbal laat het telkens afweten op de momenten dat het moet gebeuren. Mentaal gewoon te zwak.
Ach laat ze maar uitrazenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zowat heel Nederland staat achter hun club en alsnog zijn er een paar die het voor elkaar krijgen compleet verongelijkt te doen
Nee. Onzinquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze stonden net op 1200 euro.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat ik een ticket naar Madrid kan boeken voor 260?
Ik durf wel te beweren dat dat groepje eikels een stuk kleiner is. Er zijn heel veel mensen die Ajax top op het bot haten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vond ik al met al wel verdiend. Dit eigenlijk verre van, zelfde gevoel had ik tijdens PSV - Milanquote:
Ik kan daar oprecht wel medelijden mee hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef DupingDelight het volgende:
Hahaha, al die tokkies die met een sip smoelwerk blijven zitten.Priceless
Doe eens normaal tegen haags.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef bascross het volgende:
Wat is @:haagskwartiertje toch een teringmongool. Dat zo'n leeghoofd mod is, is onbegrijpelijk. En ik ben niet eens voor Ajax.
Dat hoort erbij als je de beste bent. Zo had met ook ooit een hekel aan Milan en nu aan Juventus. Zo was Real Madrid gehaat in de tijd van Zidane en zo is Barcelona gehaat in de tijd van Messi. Niemand mocht Manchester United, nu hekelt iedereen Manchester City. Als je de beste bent heb je in het voetbal altijd de meeste vijanden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat dat groepje eikels een stuk kleiner is. Er zijn heel veel mensen die Ajax top op het bot haten.
Ik begrijp die mensen niet, die haat dan he. Prima dat je concurrenten bent en elkaar niks gunt, maar nu een stijve penis krijgen omdat je concurrent verliest op deze manier in een andere competitie is op en top kansloos.
Ik heb morgen ook zo'n collega. Die heeft een absolute topavond. Hij kan dit enorm goed waarderen, hij had denk ik wel liever gezien dat het doelpunt ten onrechte is goedgekeurd...
twitter:Caley_graphics twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:10:26Two-legged xG map for Tottenham - AjaxAjax had 20-30 excellent minutes in the first leg and it was nearly enough, but Spurs outplayed them overall and, uh, got the result and are going to the Champions League final. https://t.co/v4W529cc7z reageer retweet
Toch nog Nederlands succes vanavond.twitter:PolLimburg twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:16:59BREAKING: Verdachte onderzoek #Brunssummerheide en Scheveningse bos rond 22.30 uur aangehouden in Zuid-Limburg. Dank voor het delen van de oproep! De aangehouden verdachte zit in beperkingen. Meer informatie kan op dit moment niet worden verstrekt. https://t.co/O8kRKnfglg reageer retweet
Eerst maar CL zien te halen...als je leeggekocht wordt, dan worden die voorronde wedstrijden ook nog knap lastig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef TLC het volgende:
En volgend jaar wel kansloos afgaan weer tegen ploegen als Real en Juve, bleh![]()
Maar knap gepresteerd dit seizoen uiteraard
Genaaid door je eigen keeperquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Genaaid door een tyfus scheidsrechter, tyfus Duitsers en hun laatste minuut obsessie
Hij was gewoon goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Genaaid door een tyfus scheidsrechter, tyfus Duitsers en hun laatste minuut obsessie
Goed nieuwsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Bolasie het volgende:
Toch nog Nederlands succes vanavond.twitter:PolLimburg twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:16:59BREAKING: Verdachte onderzoek #Brunssummerheide en Scheveningse bos rond 22.30 uur aangehouden in Zuid-Limburg. Dank voor het delen van de oproep! De aangehouden verdachte zit in beperkingen. Meer informatie kan op dit moment niet worden verstrekt. https://t.co/O8kRKnfglg reageer retweet
Ik ken hem lolquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef bascross het volgende:
Wat is @:haags_kwartiertje toch een teringmongool. Dat zo'n leeghoofd mod is, is onbegrijpelijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Bolasie het volgende:
Scheids de schuld gevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Nee, we gaan door!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Nu weer 23 jaar wachten tot een potentiële finale?
Collega van je op de sociale werkplaats?quote:
Kunnen die kakkerlakken het een keer gaan proberen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Idd wtfquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dit was eigen schuld van Ajax. Weet niet wtf ze in de kledingkamer hebben gedaan maar na de rust waren ze gewoon slecht
Nee. Elk jaar is een potentiele finale.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Nee, iedereen heeft een hekel aan ajax omdat jullie constant arrogant lopen re verkondigen dat jullie de beste zijn. Het ergste is nog dat jullie het zelf nog geloven ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je de beste bent. Zo had met ook ooit een hekel aan Milan en nu aan Juventus. Zo was Real Madrid gehaat in de tijd van Zidane en zo is Barcelona gehaat in de tijd van Messi. Niemand mocht Manchester United, nu hekelt iedereen Manchester City. Als je de beste bent heb je in het voetbal altijd de meeste vijanden.
Dat was wel bizar om te zien dat verschil ineens ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dit was eigen schuld van Ajax. Weet niet wtf ze in de kledingkamer hebben gedaan maar na de rust waren ze gewoon slecht
Die uittrappen van Onana zijn soms echt een raadsel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom onana heel de tweede helft hoge ballen ging geven en daarmee de bal aan tottenham telkens weggaf.
8 mei 2002quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kunnen die kakkerlakken het een keer gaan proberen.
WK over een maandjequote:
Ja die waren ook raar. Hij schoot willekeurig naar de zijlijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die uittrappen van Onana zijn soms echt een raadsel.
Chokequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je de beste bent. Zo had met ook ooit een hekel aan Milan en nu aan Juventus. Zo was Real Madrid gehaat in de tijd van Zidane en zo is Barcelona gehaat in de tijd van Messi. Niemand mocht Manchester United, nu hekelt iedereen Manchester City. Als je de beste bent heb je in het voetbal altijd de meeste vijanden.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Hahahaha deze is prachtig
https://twitter.com/liesb(...)231686688198658?s=21
twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:23:26Ooh ooh 😰Lucas scoort twee keer en brengt Spurs helemaal terug: 2-2!#AJATOT #UCL #ZiggoSport https://t.co/eFPGeLNojz reageer retweet
GENIETEN IS HUNNIE LEVEN.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:03:58Toch geen finale voor Ajax 😰Lucas Moura maakt diep in blessuretijd zijn derde...#AJATOT #UCL #ZiggoSport https://t.co/1njthUcQqr reageer retweet
Ze zijn genaaid door de scheitssssquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Zorro het volgende:
Ik snap er niks van. Ik hoorde de laatste week overal dat ajax al in de finale stond? En nu is dat niet waar? Hoe kan dat?
2 verdedigende spelers voor aanvallers hielp ook niet echt, niet des Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
zonde van het bierquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Spurs tegen PSV: 4 goals, 3x Kane.quote:
Met Kanequote:
Ik was vantevoren niet zeker, maar bij die 2-0 bij rust dacht ik wel dat het goed zou komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Zorro het volgende:
Ik snap er niks van. Ik hoorde de laatste week overal dat ajax al in de finale stond? En nu is dat niet waar? Hoe kan dat?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Zorro het volgende:
Ik gun dit team idd een Poch. Een Julio Poch.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gun je Poch toch vreselijk veel. Wat een coach.
Nee joh, de CL zou je nooit winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef KennyPowers het volgende:
Een schande dat Ajax met 2-3 van Tottenham heeft verloren terwijl ze in de rust nog met 2-0 voor stonden. Ajax had dit seizoen de treble kunnen en moeten winnen. Het is ongelofelijk dat Ajax het in de absolute slotfase nog weggeeft maar dat is ook weer typisch Nederlands
twitter:AT5 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:33:53ME houdt zingende supporters Ajax en Tottenham Hotspur uit elkaar. Er staan ongeveer twintig ME-busjeshttps://t.co/ms7l2OTYAp https://t.co/ZmYghigsrf reageer retweet
En de Rolex van Kanye West.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ziyech heeft even een brilletje van Youp geleend
Idd, ze kunnen het alleen zichzelf verwijtenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef firefly3 het volgende:
Ze hebben het zelf weggegeven, iedereen speelde slecht de tweede helft
Van liverpool hadden ze ook niet gewonnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef KennyPowers het volgende:
Een schande dat Ajax met 2-3 van Tottenham heeft verloren terwijl ze in de rust nog met 2-0 voor stonden. Ajax had dit seizoen de treble kunnen en moeten winnen. Het is ongelofelijk dat Ajax het in de absolute slotfase nog weggeeft maar dat is ook weer typisch Nederlands
Dit is by farquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Europese ticketsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt iedereen trouwens dat dit jammer is voor het Nederlands voetbal? Hoe meer geld voor ajax, hoe meer kans op een Bayern/Juve/PSG competitie. Nou, wat goed voor het Nederlands voetbal zou dat zijn zeg!
GENOTENquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Ja daar zullen clubs als Dortmund, Marseille, Lyon, Milan, Napoli ed ook dolgelukkig mee zijn ja.quote:
RT het ook evenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat filmpje zojuist voor de 40-45e keer afgespeeld
Ook echt aftellen terwijl het allang duidelijk was dat er meer tijd bij kwamquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Haringkop het volgende:
1 troost. Beter dat ze er nu uit zijn dan dat zij de finale verliezen, dat zou ik denk ik nog erger vindenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, ze kunnen het alleen zichzelf verwijten
Geniet er maar van. Van je cluppie hoef je geen lol te verwachten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Ik kan alleen maar keihard lachen, iedere keer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Nee, Spurs naar de finale is natuurlijk fantastisch, een club die in een grijs verleden 2x landskampioen is geworden gaat naar de finale van de Champions league...treurig eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt iedereen trouwens dat dit jammer is voor het Nederlands voetbal? Hoe meer geld voor ajax, hoe meer kans op een Bayern/Juve/PSG competitie. Nou, wat goed voor het Nederlands voetbal zou dat zijn zeg!
die man die zijn bier ook laat vallen. geweldigquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Die minuten van Wijnaldum liggen Liverpool welquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef Zorro het volgende:
Wijnaldum gisteren in de minuut 54 en 56, Lucas vandaag 55 en 59
Scheelt weinig.
Voor de liefhebbers.twitter:nielskalkman twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:56:06Eindsignaal van #AjaTot op het Leidseplein, vanaf het dak van de schouwburg https://t.co/ZFALUfdMdk reageer retweet
Ja echt veel reden om blij te zijn inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Haringkop het volgende:
Is er trouwens iemnad overleden? Gijp, Advocaat en Genee houden de sfeer er ook niet echt in?
Vergeetquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef TLC het volgende:
Sporting - AZ, Ambrosini, vandaag Moura, allemaal kut
Het kwartje zal toch ook wel eens een keertje de goede kant op moeten vallen denk ik zo maar
Ja, maar niet 4 knock-out wedstrijden op rijquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef TLC het volgende:
Sporting - AZ, Ambrosini, vandaag Moura, allemaal kut
Het kwartje zal toch ook wel eens een keertje de goede kant op moeten vallen denk ik zo maar
95 MINUTEN LAAAAANGquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Caland het volgende:[quote]
Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben trots op dit Ajax
Als je een zekere finaleplaats op zo’n amateuristische wijze nog weet te verneuken dan is dat gewoon een wereldprestatie
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is by far
Maar dan ook echt BY FAR
Het beste filmpje ooit
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Caland het volgende:
Voor de liefhebbers.twitter:nielskalkman twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:56:06Eindsignaal van #AjaTot op het Leidseplein, vanaf het dak van de schouwburg https://t.co/ZFALUfdMdk reageer retweet
Even doorspoelen naar 40-45 seconden voor brekend glas en desillusie.
en als aanvulling nog Nederland - Italie waar je tig penalties mag nemen, daarvoor het WK waar Pi-Air een strafschop werd onthouden, ik ben er n beetje klaar meequote:
Genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
De last-minute goal van Bergkamp tegen Argentinie. Dat is eigenlijk alles wat ik me kan herinneren in het voordeel van NLquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef TLC het volgende:
[..]
en als aanvulling nog Nederland - Italie waar je tig penalties mag nemen, daarvoor het WK waar Pi-Air een strafschop werd onthouden, ik ben er n beetje klaar mee![]()
Oh ja, de goal van die Spanjool in Zuid-Afrika maar toen stonden we tenminste in de finale
Lekker bommetje erop, niets mis meequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Is ook net niet.quote:
Dat aftellen ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker bommetje erop, niets mis mee
Op Veronica en Ziggo Twitter kun je de goals met live commentaar terugkijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Zorro het volgende:
Ik zit te wachten op de herhaling van de volledige wedstrijd op Ziggo
Cruijff liet het ook vaak afweten in finales.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom Barcelona en ajax opeens zo slecht speelden
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat aftellen ook![]()
![]()
Dan weet je dat je tussen alleen maar DAGJESVOLK staat.
stond ook al een filmpje van 10 minuten op ons aller FOK!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat aftellen ook![]()
![]()
Dan weet je dat je tussen alleen maar DAGJESVOLK staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |