Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tottenham deed nu wel gewoon wat ze vorige week nalieten: kansen afmaken in de tweede helft. Hadden vorige week gewoon ook al meerdere goals moeten maken.
Het is gewoon zuur en onverdiend. En dan ook tegen zo'n gaar elftal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik had gewoon kippenvel na die 2-3. En dat terwijl ik Ajax weinig gun normaal gesproken, maar dit voelt echt heel kut.
Ja precies. Ik vind over 2 wedstrijden het moeilijk om de betere aan te wijzen. Wat opzich natuurlijk gewoon weer een mooie prestatie is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.
En Ajax was kansloos wou je zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tottenham deed nu wel gewoon wat ze vorige week nalieten: kansen afmaken in de tweede helft. Hadden vorige week gewoon ook al meerdere goals moeten maken.
Uiteraard. 100% liverpoolquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef cherrycoke het volgende:
we gaan wel lachen als spurs onderuit gaan met 5-0 tegen liverpool
Schone bij de 2-2quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Donny en Onana zich schuldig voelen
Idd wat een kneus die Onana, bleef maar tijdrekken en nog meer tijdrekken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Donny en Onana zich schuldig voelen
Ajax werd in Londen na 25 minuten overklast en vandaag na een kwartier.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En Ajax was kansloos wou je zeggen?
Het is wel verdiend. Ajax speelde dramatisch de tweede helft. De bal werd geen 5 seconden in de ploeg gehouden man. In de eigen Arena was Tottenham de baas, meeste balbezit, corners, schoten op doel, grote kansen waarbij de bal van de lijn werd gehaald. De tweede goal viel ook knullig na de eerste, blunder van Schöne en Onana, dan verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is gewoon zuur en onverdiend. En dan ook tegen zo'n gaar elftal.
Klopt. Maar beide keren 2e helft gewoon veel te veel weggegeven, te weinig onder de druk uitgevoetbald. Breekt je deze keer dus wel op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar Neres had ook 0-2 voor Ajax kunnen maken, dan was vandaag heel anders geweest. Ziyech had ook de kans op de 3-2 maar schoot ook op de paal. Alleen op het laatst werden te veel beslissingen genomen om tijd te rekken en niet meer om te voetballen. Je weet dat de bal voor hun maar één keer goed hoeft te vallen, dus speel dan gewoon op balbezit.
Tottenham was over twee wedstrijden de betere ploeg, al was het aantal kansen wel ongeveer 50-50. Maar qua mentaliteit en geloof heeft Tottenham het beter gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind over 2 wedstrijden het moeilijk om de betere aan te wijzen. Wat opzich natuurlijk gewoon weer een mooie prestatie is.
Gewoon twee slechte tweede helften.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En Ajax was kansloos wou je zeggen?
Terecht. Wat een ontzettende mongool die Jack met zijn "ik zie Tottenham geen drie goals meer maken, dit is gespeeld"quote:
Zo hadden ze voor de doelmond moeten gaan liggen na de 2-1.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto’s nog.
dat leer je niet op de knvb trainers academie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo hadden ze voor de doelmond moeten gaan liggen na de 2-1.
Iniesta 116'.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Dejannn het volgende:
Zelden zo'n zuur einde van een wedstrijd gezien
Met de hersens van een pinda op het moment dat er nog 5 minuten te gaan zijn, dat pingel je nooit vol met zulke acties. Gewoon de druk er op houden met een echte corner.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal. Tijdrekken bij de cornervlag en binnen 0,3s de bal zelf over de achterlijn spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |