Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:00 schreef firefly3 het volgende:
Waar komt die 5 minuten blessuretijd vandaan????
Waarom kan Tadic die bal niet binnenhouden bij die cornervlag? Waarom roept Onana het over Ajax af met dat overdreven tijdrekken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef franklop het volgende:
Enig puntje van kritiek; waarom 5 minuten blessuretijd?
6 wissels, 2 goals, paar kaarten en tijdrekken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef franklop het volgende:
gaat weer gruwelijk misquote:
ik ga een potje jankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zullen we de zelfmoordpreventiedienst even verdelen?
Wie waakt er bij Corrie, wie pakt GGMM en wie assisteert Stijn
Geld voor de scheidsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef franklop het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar voor Barca en Ajax zijn en beide clubs geven in 2 dagen een 3-0 weg
@:firefox1
Ik ben al veel en veel langer fan van Juve?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Onzin
Je bent gewoon viesmad dat je gay held Ronaldo eruit ligt
Hou opquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kan eigenlijk enkel lachen. Als je 't zo weggeeft dan verdien je ook niks.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ga een potje janken![]()
of gewoon nu wat anders kijken die nabeschouwing hoef ik niet te zien
verdomme moest lachenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar voor Barca en Ajax zijn en beide clubs geven in 2 dagen een 3-0 weg
@:firefox1
Ik denk vooral om het opzichtige tijdrekken van vd Beek die dan nog gaat kankeren op de scheids ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef franklop het volgende:
Onzinquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Anneloos het volgende:
Echt Onana heeft dit gewoon veroorzaakt. Als hij niet zonodig tijd moest rekken met zijn kutbal, dan was Ajax door nu.
Vrees het ergstequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef hanskraaijjr het volgende:
Jammer mannen. Hoop dat de supporters dit verlies als een vent nemen en niet gaan rellen.
quote:
En voor Blind ook welquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aw ik vind het wel zielig voor Frenkie en de Ligt
Dan maar shinen op het EK.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aw ik vind het wel zielig voor Frenkie en de Ligt
Flikker op man met dat typisch Nederlands gezeik altijd. Dan was Barcelona gisteren ook typisch Nederlands.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef VeX- het volgende:
Dit is echt typisch Nederlands he. Meespelen tot het einde toe, maar mentaal gewoon te zwak zijn om voor het echie mee te doen.
Gratzquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Doublepain het volgende:
@ alle haters van net op mijn 10 eu
Haha n44bs
Oh ja het ligt aan de scheidsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel kut. Nijhuis naaide Den Bosch door 7 minuten bij te trekken en Sparta maakte 1-1. Nu naait de scheids Ajax met 5 minuten blessuretijd en maakt Tottenham 2-3
5 was terechtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel kut. Nijhuis naaide Den Bosch door 7 minuten bij te trekken en Sparta maakte 1-1. Nu naait de scheids Ajax met 5 minuten blessuretijd en maakt Tottenham 2-3
Veel gewonnen vriend?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Doublepain het volgende:
@ alle haters van net op mijn 10 eu
Haha n44bs
HAHAHA Blindquote:
Daar ligt het toch allemaal niet aan, het is gewoon kut dat je die 2-2 zo snel binnen krijgtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom kan Tadic die bal niet binnenhouden bij die cornervlag? Waarom roept Onana het over Ajax af met dat overdreven tijdrekken?
Maggelan was de Janga van destijds jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet ook denken aan AZ - Sporting in 2005..halve finale UEFA Cup. Waarom choken Nederlandse clubs altijd op beslissende momenten
Wat zei die?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Breekfast het volgende:
Zo René van der Gijp genot, had een zeer goede analyse in de rust.
goede analysequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Een wanvertoning van formaat dit. Het eeuwige terugspelen op Onana, het domme tijdrekken, het niet willen spelen op balbezit, het extreem slordig passen, de bal niet voor meer dan vijf seconden in de ploeg kunnen houden, het wegglijden, omvallen, struikelen, etc. keihard afgestraft. Dat gebeurt op het hoogste niveau. 68% balbezit voor Tottenham, in de eigen Johan Cruijff Arena. Drie goals tegen in 40 minuten. Ajax moet zich kapot schamen dat ze dit hebben laten gebeuren.
Na de 2-2 voelde ik die gelatenheid bij mezelf al. Als je het zo weggeeft verdien je het ook niet en heb je in de finale ook geen kans. Maar om het dan ook daadwerkelijk in de 95e minuut weg te geven is wel heel zuur en walgelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kan eigenlijk enkel lachen. Als je 't zo weggeeft dan verdien je ook niks.
quote:
ZIEDENDquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Een wanvertoning van formaat dit. Het eeuwige terugspelen op Onana, het domme tijdrekken, het niet willen spelen op balbezit, het extreem slordig passen, de bal niet voor meer dan vijf seconden in de ploeg kunnen houden, het wegglijden, omvallen, struikelen, etc. keihard afgestraft. Dat gebeurt op het hoogste niveau. 68% balbezit voor Tottenham, in de eigen Johan Cruijff Arena. Drie goals tegen in 40 minuten. Ajax moet zich kapot schamen dat ze dit hebben laten gebeuren.
Lol, in de laatste minuten 2x zeer opzichtig tijdrekken en dan klagen dat er tijd bijkomtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onana heeft sowieso kwaad bloed gezet met zn domme tyfustijdredacties. Alsof ie denkt dat ie slim is, maar daar wordt je op een gegeven moment gewoon voor afgestraft. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Anneloos het volgende:
Echt Onana heeft dit gewoon veroorzaakt. Als hij niet zonodig tijd moest rekken met zijn kutbal, dan was Ajax door nu.
Onana een beetje zwartmaken... lekker dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Anneloos het volgende:
He-le-maal geslooptquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Ajax de wedstrijd tegen Utrecht ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |