Qftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
dit bespaart mij een dillema. Nu kan ik 100% achter LiverGODEN staan en Spurs die in een finale choken is altijd wel genot
2 doelpunten eerste helftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En in beide slechte helften de levensgrote kansen ook niet afgemaakt.
Ik zal dat nooit begrijpen, in Europa hoor je Nederlandse clubs gewoon alles te gunnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit hoort er bij, genoeg Ajacieden die ook genieten als Feyenoord of PSV uit de EL/CL vliegt.
Ja, maar Tommie gaat dan weer verliezen tegen Yaids.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Maak je niet druk jongens, volgende week winnen we het Eurovisie Songfestival.
Alsof de Eredivisie alleen maar uit Feyenoord en PSV bestaat. Er zijn nog genoeg clubs die een hekel aan Ajax hebben, simpele.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Feyenoorders en psvers die met de broek op de knie hoopte dat Ajax vanavond zou verliezen
Waar ze al weken op hoopte.
Pure afgunst en negativiteit.
Wat een smerig en ellendig volk.
#ULTRAMADquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Feyenoorders en psvers die met de broek op de knie hoopte dat Ajax vanavond zou verliezen
Nah hij heeft wel een punt, Nederlands voetbal laat het telkens afweten op de momenten dat het moet gebeuren. Mentaal gewoon te zwak.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee man, gewoon hartstikke knap. Van te voren had je met zo'n voorspelling voor gek verklaard. Maar zijn niet de minste tegenstanders in de halve finale
Ja dit dus, gele tijd hoge ballen gevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef ShaoliN het volgende:
Als Onana nou gewoon op balbezit had gespeeld in plaats van die lange bal. Wat een lulhannes.
Ik ben trots op dit Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Nederland speelt niet in de Champions League snap je?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Groby het volgende:
[..]
Maar als het Nederland was (met dezelfde spelers) was het huilen geblazen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Lachen man hier die kneusjes die wekenlang harder tegen Ajax juichen dan voor hun eigen cluppie. Na al die Europese wedstrijden ook een keertje lol.
Wie lacht hier Ajax uit? Volgens mij vinden we het allemaal zonde.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Lachen man hier die kneusjes die wekenlang harder tegen Ajax juichen dan voor hun eigen cluppie. Na al die Europese wedstrijden ook een keertje lol.
ja egt lachequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Rage_Guy het volgende:
Zoals jijzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit hoort er bij, genoeg Ajacieden die ook genieten als Feyenoord of PSV uit de EL/CL vliegt.
Nou ja, Duitsland uit vorig jaar natuurlijk wel zelf toegeslagen in de slotfase. Dit jaar was het helaas andersom met Oranje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah hij heeft wel een punt, Nederlands voetbal laat het telkens afweten op de momenten dat het moet gebeuren. Mentaal gewoon te zwak.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu al zin in de finale. Gini en VvD goden.
Bijna net zo knap als met 10-0 verliezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben trots op dit Ajax
Als je een zekere finaleplaats op zo’n amateuristische wijze nog weet te verneuken dan is dat gewoon een wereldprestatie
Ik zie de uitslag wel op TTquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu al zin in de finale. Gini en VvD goden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |