SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Aaaawwquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
Aanvulling op de TT:
Hielke en Sietse met de bal van Duncan:
[ afbeelding ]
Merkel niet iig, die heeft er 2quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net als een niet nader te noemen Duitse politicus?
Heten ze echt Hielke en Sietse?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
Aanvulling op de TT:
Hielke en Sietse met de bal van Duncan:
[ afbeelding ]
Dick Tator?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij heeft heil iemand anders in gedachten.
Ja!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heten ze echt Hielke en Sietse?
Ha ha deugnieten dus!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja!
Maar meestal noem ik ze "uuuuhhhh!" en "néée!"
Duncan has only got one ballquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duncan has only got one ball
And he carried it, carried it, carried it home...
Serhat has two but very small
...en daarna rijmt het niet meer
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duncan has only got one ball
Serhat has two but very small
...en daarna rijmt het niet meer
Ja, nu zijn ze los. Af en toe komen ze op de bank, springen op de tafel, steken hun kop in een leeg glas (dat omvalt), ik pak ze weer op, zet ze op de grond, ze springen op de bank, springen op tafel, steken hun kop... etc... ik roep "uuuhhh!" en dat is het signaal voor "snel, ik moet het nu doen want die lange lelijke baas op de bank grijpt me straks weer"...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk ha ha, lijkt me wel vermakelijk![]()
Ik zou er bloednerveus van wordenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, nu zijn ze los. Af en toe komen ze op de bank, springen op de tafel, steken hun kop in een leeg glas (dat omvalt), ik pak ze weer op, zet ze op de grond, ze springen op de bank, springen op tafel, steken hun kop... etc... ik roep "uuuhhh!" en dat is het signaal voor "snel, ik moet het nu doen want die lange lelijke baas op de bank grijpt me straks weer"...
Het wentquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou er bloednerveus van worden![]()
Goedzoquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:00 schreef Greys het volgende:
Zelfs IK ben nu zenuwachtig voor het voetbal.![]()
Ik niet zo, ik blijf aan de gang deze maand.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:00 schreef Greys het volgende:
Zelfs IK ben nu zenuwachtig voor het voetbal.![]()
Bedoelde meer zenuwachtig van dat geren van hun.....ze komen niet gezellig bij je zitten op de bank neem ik aanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wentM'n huis is er ook op ingericht, vensterbanken, tv-meubel, kastjes, ze kunnen nergens in of op.
Alleen de bank wel, en vanaf de bank komen ze op de salontafel.
Je huis wordt vanzelf fretproof, alles wat niet fretproof is valt vroeg of laat wel stuk.
Vandaag gelukkig even kans om bij te komen na de ‘deceptie’ de Ikea-bal en cheasy keyboardquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik niet zo, ik blijf aan de gang deze maand.
quote:
Van de vorige wedstrijd.quote:
Dit is de return.quote:
Eh, nee, het is een soort van wervelwind die ingeschakeld wordt zodra de kooi open gaat en pas als de batterijen leeg zijn dan gaat dat over in "oh, dat is een mooi hoekje om te slapen".quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoelde meer zenuwachtig van dat geren van hun.....ze komen niet gezellig bij je zitten op de bank neem ik aan
Ik hap altijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet ik, hing expres het domme vrouwtje uit
JAAAAAAAquote:
Ha ha van die opdraaibeestjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eh, nee, het is een soort van wervelwind die ingeschakeld wordt zodra de kooi open gaat en pas als de batterijen leeg zijn dan gaat dat over in "oh, dat is een mooi hoekje om te slapen".
Jammer Ceequote:
Ik nog niet.quote:
LET’S DO THISquote:
Nederland gaat naar de finalequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
LET’S DO THIS![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk niet speciaal Ajax-fan![]()
Ajax staat nu voor NLdusss
WOEHOEEEEEquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
LET’S DO THIS![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk niet speciaal Ajax-fan![]()
Ajax staat nu voor NLdusss
Jammer, zou je moeten proberen. Voelt euforischquote:
Gooi al je remmingen overboordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Samen met Ajax in één TT gaat toch wel ver hoor
Ben jij mijn vader? Die is ook voor PEC!quote:
Als PEC in de CL komt, primaquote:
Ik ben nergens voor, maar woon in Zwolle.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben jij mijn vader? Die is ook voor PEC!
Dan ben je mijn vader niet. Jammerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor, maar woon in Zwolle.
Opgezwolle naar het ESF!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor, maar woon in Zwolle.
quote:
Weet je het zeker? Misschien draagt Krea wel een foetus nuquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien draagt Krea wel een foetus nu
Ik heb gewoon weinig met dit soort dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jammer, zou je moeten proberen. Voelt euforischnou Duncan nog, Max zondag een GP’tje pakken
Wat ben je eigenlijk wel?quote:
You are dead inside?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weinig met dit soort dingen.
Oranje bij een WK/EK kan ik nog wel voor warmlopen, maar ga niet oranje gekleed oid.![]()
Als Max zondag idd een GP zou winnen zou ik daarbij net zo veel emotie voelen als wanneer hij na drie meter met motorpech naar huis zou gaan. Helemaal nil.
Kreatief.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien draagt Krea wel een foetus nu
This is gonna be epicquote:
Neen. Misschien is dat de interval-act.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef Kyran het volgende:
Iemand Daniel Dekker al gespot op zijn wrecking ball in de ArenA?
Half vampier he, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
You are dead inside?bron: MattGod
Geintje natuurlijk
Dat is Silver al toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neen. Misschien is dat de interval-act.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Half vampier he, dan krijg je dat.
Dan kan Daniël D altijd nog het showelement verzorgen. Ik denk dat niemand verwacht dat hij ook daadwerkelijk zingt.quote:
GO with the flowquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik word nerveus van jullie voetbalberichten terwijl ik het eigenlijk niet eens volg....
Ik ben ook niemands vader en niemands moeder, dus ik hoor ook bij de club!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat hebben we toch veel gemeen Deef.
We zijn allemaal lekker gek toch @Greys?quote:
Ik wil ook graag bij die underrated club.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook niemands vader en niemands moeder, dus ik hoor ook bij de club!
Ja, dit, ESF, en onze voorliefde voor jonge mannen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ze zingen er wel doorheen :|quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pannecoucke heeft best een goede act bedacht hierbij.
Woehoeffjohfsdf kiuesdfyryjojj yesssaaaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn allemaal lekker gek toch @:Greys?
Lidmaatschap accepted!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil ook graag bij die underrated club.
Jeukkkkkkkkquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn allemaal lekker gek toch @:Greys?
Ik hou ook van jonge mannen, maar ik ben zelf jong (dus misschien wat minder interessant detail)quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dit, ESF, en onze voorliefde voor jonge mannen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dit, ESF, en onze voorliefde voor jonge mannen.
echt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou tegenwoordig van oude mannenSteeds vaker dat ik bij een man van rond de 50 ofzo denk van, nou!
Knuffel tegen de jeukquote:
Ik denk eigenlijk dat iedereen momenteel kansloos is tegen Liverpool. Maar goed, de bal is rond, elf tegen elf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
Wat een schot
Liverpool vs. Ajax, wat een HEERLIJKE finale.
Hopen op Ajax, maar als er één team is waar ik ook mee zou kunnen leven is dat wel Liverpool.
Wel een beetje de ESF-moederquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet.
OUDE mannen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou tegenwoordig van oude mannenSteeds vaker dat ik bij een man van rond de 50 ofzo denk van, nou!
Laat het je vriend niet horenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb je het over mij? Ik was net in beeldquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Kyran het volgende:
Wie is die blonde heks bij Spurs op tribunewat een kop
36, maar denk dat hij het niet erg vindtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat het je vriend niet horenOf is die rond de 50?
Nou, als je kijkt hoe netjes Ajax het gewoon doet zijn ze echt niet kansloos hoor. Denk 55% Liverpool, 45% Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iedereen momenteel kansloos is tegen Liverpool. Maar goed, de bal is rond, elf tegen elf.
Je zit op de tribune naast Spurs spelers, blond, chagrijnig en ondertussen te FOK!en?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Ik was net in beeld
D’r zitten in ieder geval 2 van den Hollanders inquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
Wat een schot
Liverpool vs. Ajax, wat een HEERLIJKE finale.
Hopen op Ajax, maar als er één team is waar ik ook mee zou kunnen leven is dat wel Liverpool.
Matt is ook 36quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
36, maar denk dat hij het niet erg vindt
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:37 schreef Cee het volgende:
ahjaaaaaaajdjdjssjsugaeofhaeouvhaoiehfhoiehflinev
Helft van NL-elftal speel straks in die wedstrijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
D’r zitten in ieder geval 2 van den Hollanders in
Niks mis met 36! Over maandje ben ik 37, geestelijk hooguit 18, lichamelijk voel ik me laatste tijd wel 66quote:
Ze kregen wel 3 goals tegen bij Barcaquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iedereen momenteel kansloos is tegen Liverpool. Maar goed, de bal is rond, elf tegen elf.
Was ik nog maar 36quote:
Lioquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
en bij Barca hoef je maar 1 man in de gaten te houden
William is 34 en zijn zus 45. Die zou ik dan weer jonger schattenquote:
Gefeliciteerd!quote:
Is die zus 45?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
William is 34 en zijn zus 45. Die zou ik dan weer jonger schatten
Die zus ken ik niet (ja ik geloof dat ik daar dankbaar voor moet zijn hè?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gedragen zich ook als 12.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen het FOK!en kloptquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zit op de tribune naast Spurs spelers, blond, chagrijnig en ondertussen te FOK!en?Dan ja
Echt? Zij lijkt echt jonger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zij valt nu wel mee. Wel door en door Amerikaans.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die zus ken ik niet (ja ik geloof dat ik daar dankbaar voor moet zijn hè?)
Nou lekker danquote:27-jarige Hagenaar verdacht van drie moorden
HEERLEN - De politie is op zoek naar en waarschuwt voor de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag. Hij wordt ervan verdacht dinsdag op de Brunssummerheide twee mensen te hebben gedood. Ook zou hij achter de moord op een vrouw in de Scheveningse Bosjes zitten.
Ja zag het ook net. Wel heavy dat ze 'm helemaal bij naam en toenaam noemen enzo, je zal hem maar kennen.quote:
In 2017 was ze 43; dan is ze nu 45 neem ik aan.quote:
Ohquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Joraan het volgende:
[..]
Nee ik kan geen kerel krijgen en of houden
Als ze iemand zo bij naam noemen is het wel heel serieus. Doen ze niet vaak, dus hij moet wel heel gestoord/gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zag het ook net. Wel heavy dat ze 'm helemaal bij naam en toenaam noemen enzo, je zal hem maar kennen.
quote:
Lijkt er op dat die random 3 mensen heeft vermoord dus ja...quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze iemand zo bij naam noemen is het wel heel serieus. Doen ze niet vaak, dus hij moet wel heel gestoord/gevaarlijk zijn.
Daar mag je zeker dankbaar voor zijn ja. Houden zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die zus ken ik niet (ja ik geloof dat ik daar dankbaar voor moet zijn hè?)
Zekersquote:
Nee hoor niks gevoeligs aan hoor, ligt volledig aan mezelf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhWas ook een misschien gevoelige vraag van me.
Nog gefeliciteerd!
Dat dachten we ook van Juventus. Het wordt tijd dat Ajax weer eens een Europese finale gaat winnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, helaas. Alles wordt stijver en strammer, maar ik mag niet klagenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Joraan het volgende:
[..]
Maar jij voelt je waarschijnlijk nog wel 36 toch?
Ik ook niet!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Joraan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, helaas. Alles wordt stijver en strammer, maar ik mag niet klagenHet is ook wel erg belangrijk om goed in beweging te blijven. Dat scheelt een slok op een borrel, ook mentaal.
Repareer je ook fretten?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Joraan het volgende:
[..]
51quote:
Oeh ja de hopeloze kutten die te hoge eisen stellen voor hun dekselsquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Daar kunnen wij dan weer een club voor beginnen
quote:
Single? Neuken? 11 jaar leeftijdsverschil maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Joraan het volgende:
[..]
Oeh ja de hopeloze kutten die te hoge eisen stellen voor hun deksels
Jazekers ik hou van fretten. Maar ze komen niet zo vaak. De fret van mijn collega wel af en toe. En soms voor castratie of sterilisatie. En ik heb een nestje hermelijnen groot gebrachtquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Single? Neuken? 11 jaar leeftijdsverschil maar.![]()
Veel dierenartsen lopen nog niet gillend weg als je met een fret de praktijk binnenstapt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Joraan het volgende:
[..]
Jazekers ik hou van fretten. Maar ze komen niet zo vaak. De fret van mijn collega wel af en toe. En soms voor castratie of sterilisatie. En ik heb een nestje hermelijnen groot gebracht
Euhm, nou ja..niet echt erg. Vind het wel lastig om te beseffen dat de tijd zo snel gaat (en soms als ik in de spiegel kijk). Toen ik jong was, dacht ik dat het altijd zo zou blijvenquote:
Oh ja in Amerika geven zij altijd namen he.quote:
Ah, net op de helft joh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Euhm, nou ja..niet echt erg. Vind het wel lastig om te beseffen dat de tijd zo snel gaat (en soms als ik in de spiegel kijk). Toen ik jong was, dacht ik dat het altijd zo zou blijven
Neuken wat is dat? Ik ken alleen de liefde bedrijvenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En onze @MaGNeT zei nog wel; 'op elke Aoibhin past een dekseltje'.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Joraan het volgende:
[..]
Oeh ja de hopeloze kutten die te hoge eisen stellen voor hun deksels
Misschien wel een heel vreemde tegendraadse schroefdraad met kinderveilige sluiting.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En onze @:MaGNeT zei nog wel; 'op elke Aoibhin past een dekseltje'.
Hoe voeg ik hier foto's toe? Ja dat is natuurlijk een kliniek met meerdere artsen. Wij doen ook veel kippen, vogels en dus af en toe een fret.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Veel dierenartsen lopen nog niet gillend weg als je met een fret de praktijk binnenstapt.
Dierenziekenhuis Drachten redt zich er overigens prima mee
Zou maar zo kunnen dat dit niet z’n enige moorden zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze iemand zo bij naam noemen is het wel heel serieus. Doen ze niet vaak, dus hij moet wel heel gestoord/gevaarlijk zijn.
Ik bedoelde ook niet 'omdat het zo mega oud is als 100', maar omdat, 30, 40, 50, etc altijd wel een ding isquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Nee, maar ben zelf al ruim dat getal gepasseerd.
Er was ook laatst een lijk gevonden op een 1km van hier, zou ook zo maar deze idioot kunnen zijn. (ook regio Den Haag)quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat dit niet z’n enige moorden zijn![]()
Wat doet die engerd dan in vredesnaam op de Brunsummer Heide??
Dit is te cryptisch voor me, wat betekent dit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien wel een heel vreemde tegendraadse schroefdraad met kinderveilige sluiting.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Foto’s via imgur bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef Joraan het volgende:
[..]
Hoe voeg ik hier foto's toe? Ja dat is natuurlijk een kliniek met meerdere artsen. Wij doen ook veel kippen, vogels en dus af en toe een fret.
Oh nee ja. Dan ehh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Joraan het volgende:
[..]
Neuken wat is dat? Ik ken alleen de liefde bedrijven
Ik heb alleen verstand van dieren. Wtf is imgurquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Foto’s via imgur bijvoorbeeld.
Hermelijnen ook mooi!
Een website / dienst / app om foto’s te hosten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van dieren. Wtf is imgur
Dan moet je zeggen; ‘ook goed’quote:
Gek genoeg had ik moeite met 29 worden. Toen ik 30, 40 en 50 werd had ik er minder moeite mee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet 'omdat het zo mega oud is als 100', maar omdat, 30, 40, 50, etc altijd wel een ding is
Ik werd vorig jaar 30, nou, ben er pas net overheen
Ohnee dat wordt ik over een paar wekenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef ato het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik moeite met 29 worden. Toen ik 30, 40 en 50 werd had ik er minder moeite mee.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ohnee dat wordt ik over een paar weken![]()
Is dit nou ‘de liefde bedrijven’?quote:
Ik zie op tegen 26quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet 'omdat het zo mega oud is als 100', maar omdat, 30, 40, 50, etc altijd wel een ding is
Ik werd vorig jaar 30, nou, ben er pas net overheen
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dit is “jaaa, ik heb je, ik ga je opeten, hey wtf???”
Piepkuikentjequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie op tegen 26![]()
Maar ik ben dan ook een paniekhaas
Vanaf zo ongeveer mijn 25ste vind ik elke verjaardag ergquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie op tegen 26![]()
Maar ik ben dan ook een paniekhaas
Oh ja, dat zegt me wel watquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee dit is:
- neuken?
- nee, je kunt me de rug op
Dit doet me denken aan Matt die gegrepen werd door Ewanquote:
Ik piep inderdaad veel; als ik paniekerig ben, als ik hyper ben, als Duncan een bal op het podium heeft, als ik pijn in mijn ribben heb.quote:
I feel youquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vanaf zo ongeveer mijn 25ste vind ik elke verjaardag erg
Komt goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik piep inderdaad veel; als ik paniekerig ben, als ik hyper ben, als Duncan een bal op het podium heeft, als ik pijn in mijn ribben heb.En nog veel meer
Ruggentuffert van mequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee dit is:
- neuken?
- nee, je kunt me de rug op
Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik piep inderdaad veel; als ik paniekerig ben, als ik hyper ben, als Duncan een bal op het podium heeft, als ik pijn in mijn ribben heb.En nog veel meer
Elke dag weer een stuk beter, dank je voor het vragenquote:
Jouw Schönequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Greys het volgende:
Wtf dit gaat wel heel snel de verkeerde kant op ineens. Die tweede had echt nooit mogen gebeuren.
Ze beginnen het wel te verneuken jaquote:
Duncan is toch volgende week pas?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft iemand nog zo'n papieren zak om in te blazen?
Nee, maar misschien heeft Duncan nog een opblaasbare balquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft iemand nog zo'n papieren zak om in te blazen?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Kyran het volgende:
Ik ga even weg om dochter in bed te leggen. Kom terug en het staat 2-2 en topic gaat opeens over neuken.
What is going on!
Ik ga even weg om dochter in bed te leggen. Kom terug en het staat 2-2 en topic gaat opeens over neuken.
What is going on!
What is going on!
quote:[quote]Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Kyran het volgende:
What is going on!
Neuken klinkt zo banaal. Mijn bloempje bewateren klinkt toch veel beter?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Kyran het volgende:
What is going on!
@Dave lag toch in je tuin laatst? Heeft hij je bloempjes goed bewaterd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Joraan het volgende:
[..]
Neuken klinkt zo banaal. Mijn bloempje bewateren klinkt toch veel beter?
Nou als iemand dat tegen mij zegtquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Joraan het volgende:
[..]
Godver @Joraan. Ik zou echt spontaan een slappe krijgen als iemand dat tegen mij zou zeggen. Ook al zou het komen van het mooiste meisje van de wereldquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Joraan het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof er iemand in je bloembed staat te pissen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar misschien heeft Duncan nog een opblaasbare bal
Het voetballen schijnt ineens spannend te zijnquote:
Ik laat me dan ook niet afleiden door een of andere wedstrijd.quote:
@Davequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof er iemand in je bloembed staat te pissen.
@Patricia_Paayquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen is uit teleurstelling maar gaan neukenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen is uit teleurstelling maar gaan neuken
Behalve ik, want ik neuk nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |