Weet ik niet meer goed, zou wel kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat ging niet zo best
Ik was toch een healer ofzo?
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier nog meets werden gedaan.
We doen het altijd via een appgroep. Ik zal er rekening mee houden volgende keer dat er andere mensen willen.
Nee, ik weet het. Sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoord
Ja.quote:
Plakjes kaas?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Slechte keuze!quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.quote:
Je bewijst net van niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Ja, een matige pizza doet al het andere eten hier tenietquote:
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
Ik had ook pizza besteld![]()
laat thuis + Alleen eten = geen motivatie om te koken
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Dat jij niet oplet is niet mijn schuldquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.
Straks ga je nog zeggen dat sommige toeristen goede mensen zijn die veel geld in het laatje brengen.
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zo
Curryquote:
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
Niet slim gespeeld dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweestquote:
Make America date againquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.
Laatste tijd zijn die gewoon dem-lite.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.
Echt hequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Vriendin mogelijk zwanger
Midden 20 zijn, je vriend bang maken dat je misschien zwanger bent maar geen test willen doen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Midden 20 zijn, je vriend bang maken dat je misschien zwanger bent maar geen test willen doen
Stemwijzer gedaan. Kom weer nergens boven de 50%, en de vragen zijn weer eens kut dus meer dan de helft overgeslagenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste tijd zijn die gewoon dem-lite.
Muh feminism, muh diversity, muh social justice.
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Nee die kuthoer heeft de volgende generatie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.
Gewoon pissen op zo'n stick en klaar. Snap niet waarom er zo moeilijk over wordt gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.
Jij niet toch?quote:
Iemands urine tegen iemands wil stiekem aftappen is best lastig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon pissen op zo'n stick en klaar. Snap niet waarom er zo moeilijk over wordt gedaan
Gewoon beetje kinky plasseks voorstellenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Iemands urine tegen iemands wil stiekem aftappen is best lastig.
Dumpenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
's Nachts even dat staafje tussen de lipjes doorhalen...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij schat de kans in op zo'n 30%quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.
Nee hoorquote:
Ik heb het meer over zijn vriendin. Snap niet waar ze zo moeilijk over doet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsjeblieftquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Allures het volgende:
Nou ik verlies wel een kopje per dag denk ik hoor. Als ik lach of nies. Of al die andere dingen van de tena lady reclame
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.scottlabsltd.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2Fchampagnecork.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woord
nou ik heb vandaag wel dingen gezegd waar @Halimede het mee eens wasquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woord
Zij is geen graadmeter voor kwaliteit voor mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef MCH het volgende:
[..]
nou ik heb vandaag wel dingen gezegd waar @:Halimede het mee eens was
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @Kopjechino en @Samzzquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is geen graadmeter voor kwaliteit voor mij
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @:kopjechino en @:samzz
Matige negging.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past prima. En dan is er ook nog een voor jouw mond.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woord
Sommige vrouwen. Als ik denk dat ik preggy ben dan plas ik gewoon op zo'n ding, dan weet ik of er iets in me groeit of niet. Het kan zo simpel zijnquote:
[..]
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @:kopjechino en @:samzz
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woord
Gewoon niet neuken of op vieze toiletbrillen zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sommige vrouwen. Als ik denk dat ik preggy ben dan plas ik gewoon op zo'n ding, dan weet ik of er iets in me groeit of niet. Het kan zo simpel zijn
[..]
Niet neuken is geen optiequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken of op vieze toiletbrillen zitten
Prima, doe maar een voorstel voor een dstumquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor uw erkenning, drinken we nu een biertje samen?
Je weet dat vrouwen 2 gaatjes hebben en niet zoals een vogelkut (cloaca) maar 1 gatquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Past prima. En dan is er ook nog een voor jouw mond.
Ik post toch 3 kurken, drolquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen 2 gaatjes hebben en niet zoals een vogelkut (cloaca) maar 1 gat
Misschien eens je kegels trainen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Allures het volgende:
Nou ik verlies wel een kopje per dag denk ik hoor. Als ik lach of nies. Of al die andere dingen van de tena lady reclame
Ik ben toch te goed voor jequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar kegels is minder typenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Noem het dan ook gewoon bij de Nederlandse naam in een Nederlandse zin.
We zullen het nooit weten.quote:
De afgelopen vijf minuten is er voor mij niks veranderd in de stellingname dat wat jij vindt voor mij geen graadmeter is.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De afgelopen vijf minuten is er voor mij niks veranderd in de stellingname dat wat jij vindt voor mij geen graadmeter is.
Het dinsdagdrama; de wanhoop dat je er al twee werkdagen op hebt zitten en er nog drie te gaan hebt tot het weekend. Dat doet wat met je stemming.quote:
jij was toch ambtenaar? die werken geen 5 dagen tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het dinsdagdrama; de wanhoop dat je er al twee werkdagen op hebt zitten en er nog drie te gaan hebt tot het weekend. Dat doet wat met je stemming.
Goed lezen, ik heb het over werkdagen, niet over zelf werken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
jij was toch ambtenaar? die werken geen 5 dagen toch
Op dinsdag niet vrij zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het dinsdagdrama; de wanhoop dat je er al twee werkdagen op hebt zitten en er nog drie te gaan hebt tot het weekend. Dat doet wat met je stemming.
hihiquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, ik heb het over werkdagen, niet over zelf werken.
Het is woensdagquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen snoepautomaten?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie werkt er nu ook alweer voor die firma UWV?
Je bent niet de enige die wel eens werkt in het weekend.quote:
Heb je altijd 6/3?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben morgen op dag 6 van de 6, dan 3 dagen weekend
Moest je weer plintjes plakken van miss?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die wel eens werkt in het weekend.
Miss is de klusser in huis. Ik ben niet zo handig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moest je weer plintjes plakken van miss?
Nog even wachten tot augustus, dan loopt mijn abonnement afquote:
Nee, het is elke week anders. Soms 7 dagen achter elkaar, soms maar 3quote:
7 dagen werken lijkt me echt kut. Ondanks weinig urenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is elke week anders. Soms 7 dagen achter elkaar, soms maar 3
Ik heb maar een 24 uurscontract nu, en woonkamerdiensten kunnen 3 of 6,5 uur duren.
*Insert 'autistic screeching' plaatjequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je vingers aan je laptopscherm zitten.
Het is toch geen NOtouchyscherm?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je vingers aan je laptopscherm zitten.
quote:De politie is op zoek naar een 27-jarige man in verband met de dood van een man en een vrouw op de Brunssummerheide dinsdag. De politie verdenkt hem ook van het doden van een vrouw in de Scheveningse bosjes in Den Haag afgelopen zaterdag.
Keizer Kuzcoquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is toch geen NOtouchyscherm?
[ afbeelding ]
Die is flink bezig geweest dan.quote:
Beste Disney wel denk ikquote:
Je hoopt het he?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is flink bezig geweest dan.Benieuwd of het een bekende TBS'er was, dan gaat Dekker op zeker sneuvelen...
Zeker weten, zoveel liefde voor die filmquote:
Valt wel mee hoor. Het is vlakbij huis, en je bent zo weer thuis bij zo'n 3 uur dienst. Wel jammer dat je de hele week thuis moet blijven, maar ja. Het is ook maar voor een paar maanden, daarna kan ik gewoon 8-uursdiensten gaan draaien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7 dagen werken lijkt me echt kut. Ondanks weinig uren
Ik realiseer me nu pas dat ik getrouwd ben met Kuzcoquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten, zoveel liefde voor die film
Dude ik ben er achter gekomen dat ik zo ongelovelijk goed ben, omdat 80% van beide teams bots zijnquote:
Dat is wel te overzien ja. Vind je het nog leuk?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is vlakbij huis, en je bent zo weer thuis bij zo'n 3 uur dienst. Wel jammer dat je de hele week thuis moet blijven, maar ja. Het is ook maar voor een paar maanden, daarna kan ik gewoon 8-uursdiensten gaan draaien.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dude ik ben er achter gekomen dat ik zo ongelovelijk goed ben, omdat 80% van beide teams bots zijnik ben dus helemaal niet bijzonder goed
100% een "bekende van politie".quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is flink bezig geweest dan.Benieuwd of het een bekende TBS'er was, dan gaat Dekker op zeker sneuvelen...
niet voor 30%?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% een "bekende van politie".
Weet dit voor 50% zeker.
Niet met Pacha?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik getrouwd ben met Kuzco
Ja ik vind het eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Zoveel hilarische en schattige momenten met die mensen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel te overzien ja. Vind je het nog leuk?
Hij ziet eruit als een fokkerquote:
0906?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een fokker
https://www.politie.nl/ur(...)ide-en-den-haag.html
Niet als een moordenaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Teveel edgy memes gekeken waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoekige jongen is het.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Teveel edgy memes gekeken waarschijnlijk
Zeker een lage bloedsuikerspiegelquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Teveel edgy memes gekeken waarschijnlijk
Aaaaaaaaaaaw, da's tofquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Zoveel hilarische en schattige momenten met die mensen.
Zegquote:
Hey, wat heeft Harman nu weer uitgespooktquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Liefdesverdriet denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Hey, wat heeft Harman nu weer uitgespookt
quote:
Kronk was dan niet heel snugger, maar wel knuffelbaarquote:
Is het uit met zijn dinnetje?quote:
Van een beetje knuffelen is nog nooit iemand klaargekomenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kronk was dan niet heel snugger, maar wel knuffelbaar
Mmmmmmmmmblmmmmblmmmmwwahhhh. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kronk was dan niet heel snugger, maar wel knuffelbaar
Hij heeft er zeker al meer dan een half jaar 1 zover ik weet....quote:
Heb al meermaals een pauze voorgesteld maar Miss wil nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Chia het volgende:
Sommige mensen zijn echt altijd in een relasie
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft er zeker al meer dan een half jaar 1 zover ik weet....
quote:
Zoals jijquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Chia het volgende:
Sommige mensen zijn echt altijd in een relasie
Hoe gaat het met je scriptiedingesverweer?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Man, we zijn al bijna een jaar uit elkaar. Of iig zo goed als
Zo goed als?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mn broer kwam klaar tijdens het zoenenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een beetje knuffelen is nog nooit iemand klaargekomen
Intro zo goed als klaar. eerste drie hoofdstukken zo goed als klaar. 1 hoofdstuk half klaar. Discussie / conclusie op een pagina of 6 (wordt waarschijnlijk een pagina of 10).quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je scriptiedingesverweer?
Bedoel meer mensen waarvan je weet dat ze snel na de ene relatie alweer met een ander hebben aangelegd.quote:
Klinkt in de basis wel alsof er voortgang op zit. Altijd fijn. Alleen dat vervelen is een beetje jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Intro zo goed als klaar. eerste drie hoofdstukken zo goed als klaar. 1 hoofdstuk half klaar. Discussie / conclusie op een pagina of 6 (wordt waarschijnlijk een pagina of 10).
Vandaag besproken over het hoofdstuk dat half klaar is. Leescommissie voorgesteld. Nieuwe co-promoter erbij (dat is zo laat in het spel erg ongewoon; maar is waar ik in Nijmegen regelmatig kwam en staat op 3 van mijn stukken)
Ik heb alleen een baan nodig gvdVoordat ik me mateloos ga vervelen
![]()
Jup jup jup! Gaat de goede kant opquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt in de basis wel alsof er voortgang op zit. Altijd fijn. Alleen dat vervelen is een beetje jammer.
Dus over drie weken kom je langs?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup jup jup! Gaat de goede kant op
Doel is in de komende twee weken alles bij mijn andere promotor en nu dus ook co-promotor te hebben liggen
Max, don't have sexy with your ex.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Nodig mij uit en ik kom wel een zaterdag op en neer hoorquote:
Ik snap niet wat daar staat?quote:
Bij deze. 25 mei (onder voorbehoud) of 1 juni?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Nodig mij uit en ik kom wel een zaterdag op en neer hoor
Ik denk dat ik 1 juni wel kan! Maar ik heb mijn agenda op werk laten liggen dus ik zal voor de zekerheid morgen even checkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze. 25 mei (onder voorbehoud) of 1 juni?
Ik noteer m alvast en dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 juni wel kan! Maar ik heb mijn agenda op werk laten liggen dus ik zal voor de zekerheid morgen even checken.
Ik neem aan dat missy er ook is?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noteer m alvast en dan hoor ik het wel.
Uiteraardquote:
quote:
Ja dat was de redenquote:
Dank voor deze bevestigingquote:
Whehehehequote:
Wij hebben wel eens een drankje gedaanquote:
Ik ben er weg van.quote:
Ik doe een huisbezoekquote:
DnSquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een drankje gedaan
quote:
quote:
Ik woon niet in Nijmegen (nog)quote:
Het is ook al lang geledenquote:
Vrijdag waarschijnlijk met wat collega's een drankje doen, misschien dat ik er dan wel 1 scoorquote:
Een collega?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrijdag waarschijnlijk met wat collega's een drankje doen, misschien dat ik er dan wel 1 scoor
Doe je bestquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrijdag waarschijnlijk met wat collega's een drankje doen, misschien dat ik er dan wel 1 scoor
Been there, done that got the t-shirt enzoquote:
Neequote:
Dit dusquote:
Nopequote:
Iets uitdagends uiteraard.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef Californium het volgende:
Eens bedenken wat ik vrijdag aantrek naar pensioen van mijn baas. Heel nederland die iets betekend in mijn vakgebied is er dan
Ik ben aan het twijfelen tussenquote:
Optie Bquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen tussen
- een jurkje (zwart met bloemen) met daaronder mijn paarse laarzen een colbertje.
- Een kokkerrok in cognac kleur met een zwart topje en zwart jasje met blauwe enkellaarsjes
- of dezelfde rok met een witte blouse en zwart jasje, met zwarte pumps met een bandje
Ik ga dat noteren als stemquote:
Ook genoteerd.quote:
Ja!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook nog een zwakte kokkerrok, met witte blouse en paarse laarzen
Ja, ik denk het ookquote:
Donkerpaars... Beetje winterse kleur paars lama zeggenquote:
Past dat bij zwart?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Donkerpaars... Beetje winterse kleur paars lama zeggen
Jawel. Zodat ik voor de witte blouse ga kan een kleuraccent welquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Past dat bij zwart?![]()
En zijn ze niet te lang voor bij de rok?
Gewoon pics plaatsen hierquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawel. Zodat ik voor de witte blouse ga kan een kleuraccent wel
En laarzen zijn wel hoog. Dus dat is mijn enige afweging ook. Maar ik heb ook wat mooie blauwe pumps op werk staan (en bordeaux pumps en rode enkellaarsjes en mijn paarse laarzen staan daar ook![]()
![]()
![]()
) dus ik kan altijd even mijn collega's vragen en switchen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon pics plaatsen hierWij kiezen wel
De laatste optie zou ik zelf voor kiezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen tussen
- een jurkje (zwart met bloemen) met daaronder mijn paarse laarzen een colbertje.
- Een kokkerrok in cognac kleur met een zwart topje en zwart jasje met blauwe enkellaarsjes
- of dezelfde rok met een witte blouse en zwart jasje, met zwarte pumps met een bandje
Go for it!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawel. Zodat ik voor de witte blouse ga kan een kleuraccent wel
En laarzen zijn wel hoog. Dus dat is mijn enige afweging ook. Maar ik heb ook wat mooie blauwe pumps op werk staan (en bordeaux pumps en rode enkellaarsjes en mijn paarse laarzen staan daar ook![]()
![]()
![]()
) dus ik kan altijd even mijn collega's vragen en switchen
Het is aan een date komen dat lastig isquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee klopt.
Snap ook niet dat je geen datingworkshops geeft.
Nee, waarom zou ik. Ben zelf een kneus in daten.quote:
Mogguh kneusjequote:Op donderdag 9 mei 2019 05:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Ben zelf een kneus in daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |