Weet ik niet meer goed, zou wel kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat ging niet zo best
Ik was toch een healer ofzo?
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier nog meets werden gedaan.
We doen het altijd via een appgroep. Ik zal er rekening mee houden volgende keer dat er andere mensen willen.
Nee, ik weet het. Sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoord
Ja.quote:
Plakjes kaas?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Slechte keuze!quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.quote:
Je bewijst net van niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Ja, een matige pizza doet al het andere eten hier tenietquote:
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
Ik had ook pizza besteld![]()
laat thuis + Alleen eten = geen motivatie om te koken
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Dat jij niet oplet is niet mijn schuldquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.
Straks ga je nog zeggen dat sommige toeristen goede mensen zijn die veel geld in het laatje brengen.
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zo
Curryquote:
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
Niet slim gespeeld dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweestquote:
Make America date againquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.
Laatste tijd zijn die gewoon dem-lite.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.
Echt hequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Vriendin mogelijk zwanger
Midden 20 zijn, je vriend bang maken dat je misschien zwanger bent maar geen test willen doen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Midden 20 zijn, je vriend bang maken dat je misschien zwanger bent maar geen test willen doen
Stemwijzer gedaan. Kom weer nergens boven de 50%, en de vragen zijn weer eens kut dus meer dan de helft overgeslagenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste tijd zijn die gewoon dem-lite.
Muh feminism, muh diversity, muh social justice.
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
Nee die kuthoer heeft de volgende generatie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kuthoeren, ook de volgende generatie heeft ze.
Gewoon pissen op zo'n stick en klaar. Snap niet waarom er zo moeilijk over wordt gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.
Jij niet toch?quote:
Iemands urine tegen iemands wil stiekem aftappen is best lastig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon pissen op zo'n stick en klaar. Snap niet waarom er zo moeilijk over wordt gedaan
Gewoon beetje kinky plasseks voorstellenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Iemands urine tegen iemands wil stiekem aftappen is best lastig.
Dumpenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
's Nachts even dat staafje tussen de lipjes doorhalen...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij schat de kans in op zo'n 30%quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
TS omschrijft alles zo vaag en laat niks concreets los over die Googlestudies van hem die zo overduidelijk op zwangerschap wijzen.
Nee hoorquote:
Ik heb het meer over zijn vriendin. Snap niet waar ze zo moeilijk over doet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsjeblieftquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Allures het volgende:
Nou ik verlies wel een kopje per dag denk ik hoor. Als ik lach of nies. Of al die andere dingen van de tena lady reclame
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.scottlabsltd.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2Fchampagnecork.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woord
nou ik heb vandaag wel dingen gezegd waar @Halimede het mee eens wasquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woord
Zij is geen graadmeter voor kwaliteit voor mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef MCH het volgende:
[..]
nou ik heb vandaag wel dingen gezegd waar @:Halimede het mee eens was
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @Kopjechino en @Samzzquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is geen graadmeter voor kwaliteit voor mij
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @:kopjechino en @:samzz
Matige negging.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is geen graadmeter voor kwaliteit voor mij
Past prima. En dan is er ook nog een voor jouw mond.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
onze expert van het vrouwelijke lichaam aan het woord
Sommige vrouwen. Als ik denk dat ik preggy ben dan plas ik gewoon op zo'n ding, dan weet ik of er iets in me groeit of niet. Het kan zo simpel zijnquote:
[..]
Omdat je bang bent voor haar zelfverzekerdheid, jij pakt de onzekere muurbloempjes zoals @:kopjechino en @:samzz
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze expert op het gebied van mensenkennis aan het woord
Gewoon niet neuken of op vieze toiletbrillen zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sommige vrouwen. Als ik denk dat ik preggy ben dan plas ik gewoon op zo'n ding, dan weet ik of er iets in me groeit of niet. Het kan zo simpel zijn
[..]
Niet neuken is geen optiequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken of op vieze toiletbrillen zitten
Prima, doe maar een voorstel voor een dstumquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor uw erkenning, drinken we nu een biertje samen?
Je weet dat vrouwen 2 gaatjes hebben en niet zoals een vogelkut (cloaca) maar 1 gatquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Past prima. En dan is er ook nog een voor jouw mond.
Ik post toch 3 kurken, drolquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen 2 gaatjes hebben en niet zoals een vogelkut (cloaca) maar 1 gat
Misschien eens je kegels trainen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Allures het volgende:
Nou ik verlies wel een kopje per dag denk ik hoor. Als ik lach of nies. Of al die andere dingen van de tena lady reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |