Weet ik niet meer goed, zou wel kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat ging niet zo best
Ik was toch een healer ofzo?
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier nog meets werden gedaan.
We doen het altijd via een appgroep. Ik zal er rekening mee houden volgende keer dat er andere mensen willen.
Nee, ik weet het. Sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van die escaperoom meet heb ik ook nooit meer wat gehoord
Ja.quote:
Plakjes kaas?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Slechte keuze!quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De bodem is superlekker. Maar als beleg een paar plakjes kaas en een verdwaalde champignon is wel meh.
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.quote:
Je bewijst net van niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Ja, een matige pizza doet al het andere eten hier tenietquote:
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
Ik had ook pizza besteld![]()
laat thuis + Alleen eten = geen motivatie om te koken
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei. t Eten behoort hier tot de beste van NL, met je Zeeland he.
Dat jij niet oplet is niet mijn schuldquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trouwens de eerste keer dat ik je vol lof hoor over je leefgebied.
Straks ga je nog zeggen dat sommige toeristen goede mensen zijn die veel geld in het laatje brengen.
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk was de jouwe beter dan de mijne.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was jum maar ik lust ook nog wel wat zo
Curryquote:
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
Niet slim gespeeld dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt dat iemand zich aangevallen zou voelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post dan gewoon iets willekeurigs uit r/the_donald.
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweestquote:
Make America date againquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de USA had gewoond, was dit wel jouw kans geweest
https://www.donalddaters.com/public/
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je iig zeker dat je niet zo'n hysterische democraat aan de haak slaat.
Laatste tijd zijn die gewoon dem-lite.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een green party voter eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |