quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
Dit lijkt 2005 wel
Toen luisterde men nog naar Angerfist
Caland leeft in 2005?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
Dit lijkt 2005 wel
Toen luisterde men nog naar Angerfist
Die heeft geen fijn voetbaljaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou @:JanPawelII naar deze wedstrijd kijken @:GGMM @:maxi-mus ?
Aldus iemand die voor zaadclubs als Inter en Atletico is (lol)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Liverpool of Barcelona is kiezen tussen aids of kanker, maar dit vind ik wel erg leuk.
Choke van PSG was erger hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
ALS BARCA NIET DOOR GAAT DAN IS DIT DE CHOKE VAN DE EEUW
GENOT KOFFIE JAJAJAJAAAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Dus Messi laat het weer afweten op een cold night in Stoke Liverpool?
Jij zei net ook dat het verlengen zou gaan worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Barcelona gaat scoren en dus door. Geen dank
Dit is correct.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zei net ook dat het verlengen zou gaan worden.
Jij zei net fipoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zei net ook dat het verlengen zou gaan worden.
Niet doen Caland.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Caland het volgende:
Engelse finale straks is wel enigszins jammer, maar zou wel verdiend zijn voor Liverpool
I see what you did there.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Caland het volgende:
Engelse finale straks is wel enigszins jammer, maar zou wel verdiend zijn voor Liverpool
Klopt. Die lijkt meer op Yuri van Gelder dan op een voetballer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die Shaqiri altijd zo'n rare bouw hebben voor een voetballer
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Hoe zou Dembele zich nu voelen na die schandalige misser bij 3-0 vorige week?
Hij ziet er oud uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die Shaqiri altijd zo'n rare bouw hebben voor een voetballer
Engelse finale is mooi toch? Kunnen we allemaal Stijn uitlachen die zegt dat de Engelse competitie niet best is in vergelijking met de Spaansequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het exit Dembele is, op aandringen van Messi. Die werd volgens mij vanbinnen helemaal gek toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Nee, corner mag snel genomen wordenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Engelse finale is mooi toch? Kunnen we allemaal Stijn uitlachen die zegt dat de Engelse competitie niet best is in vergelijking met de Spaanse
Wees geen opportunist.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Engelse finale is mooi toch? Kunnen we allemaal Stijn uitlachen die zegt dat de Engelse competitie niet best is in vergelijking met de Spaanse
Die gaat gewoon lekker gamen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Daar hebben we geen Engelse finale voor nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hoeveel moet barca nu scoren om door te gaan?
Keihard zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar hebben we geen Engelse finale voor nodig.
Dit had ik niet meer verwacht. Ik vind het ook wel jammer, want Liverpool is de meest ondankbare tegenstander voor Ajax denkbaar. Dat heb ik al het hele seizoen gezegd en daar sta ik nog steeds achter.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Coco. het volgende:
Ik wacht op een tussentijdse reactie van @:El-Stinho
Die is al geblesseerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Zorro het volgende:
Och natuurlijk, als Liverpool doorgaat moet daar natuurlijk de beste speler geblesseerd raken voor het geval ajax de finale haalt.
Ajax heeft wel verrassend weinig blessures.Heeft Raymond Verheijen al de credits opgeeist?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Zorro het volgende:
Och natuurlijk, als Liverpool doorgaat moet daar natuurlijk de beste speler geblesseerd raken voor het geval ajax de finale haalt.
Keihard afgemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat doe jij hier?
De bond heeft er op aangedrongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Zorro het volgende:
Bedankt voor de reactiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik niet meer verwacht. Ik vind het ook wel jammer, want Liverpool is de meest ondankbare tegenstander voor Ajax denkbaar. Dat heb ik al het hele seizoen gezegd en daar sta ik nog steeds achter.
Desondanks gaat mijn voorspelling vooraf dit tweeluik alsnog uitkomen. Ik voel de morele winnaar.
Ik denk dat doublepain en haags_kwartiertje dan mad zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Het zou wel de ultieme choke zijn hoor. Suarez die de 4-1 erin prikt
wie dit verliest = choke van de eeuwquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat doe jij hier?
Volgens mij begrijp jij de definitie van choken niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Liverpool een grotere choke.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie dit verliest = choke van de eeuw
Zijn moeder wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de definitie van chocken niet helemaal.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Liverpool trekt dit over de streep.
Markeer mijn woorden.
Gemarkeerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Markeer mijn woorden.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer voor de return.
Dan kunnen we wat anders kijken.
Als Messi het doet kan ik ermee leven. Als Suarez het doet ga ik met dingen gooien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hoeveel moet barca nu scoren om door te gaan?
Ik weet ook niet wat 'chocken' is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de definitie van chocken niet helemaal.
Hardere burn dan de zij fout van Maximus (dat was een selfburn).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat doe jij hier?
[..]
Nee.
Markeer mijn woorden.
Je moeder wel sinds gisteravondquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de definitie van choken niet helemaal.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer voor de return.
Dan kunnen we wat anders kijken.
[..]
Kijk, jij weet wat markeren is
Dingen bold maken
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Markeer mijn woorden.
[..]
Nee.
Markeer mijn woorden.
Mes in de rug. Geen Dms meer voor jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat doe jij hier?
Met een stift op mijn beeldscherm gaan schrijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Markeer mijn woorden.
Tja, die heeft het ook al over verspeelde titels en chokes na 25 minuten in speelronde 7.quote:
Pisnijdigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Liverpool zit 10000% aan de doping. Hoe ze rennen..
Fuck off man
Alle voetbalclubs zitten aan de dopingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
KOKENDquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
ZIEDENDquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
Razend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
Helmond Sport ook?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alle voetbalclubs zitten aan de doping
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
De beste speler van de wereld zie je weer eens niet
WOEDENDquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
Wijnaldum toch twee goals zien maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef Zorro het volgende:
Het blijft tekenend dat de ajax fans ineens denken dat ze dit Barcelona wel even op zouden rollen
Bedankt voor deze tipquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt heerlijk. Zowel op brood als om met een lepeltje te snaaien.
#viesdik
Kuch kuch Eufemiano Fuentesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Confetti het volgende:
Fuck off man
Op de bank heb ik makkelijk praten, maar het lijkt of ze in dit soort wedstrijden te weinig energie erin leggen en zich laten overrompelen door een mindere tegenstander die dat wel doet. Je kan niet parasiteren op alleen het talent van Messi.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Barcelona heeft weinig opgestoken van vorig jaar.
Denk dat Lex Immers gewoon lekker voor de buis ligtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Crunchy is lekkerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt heerlijk. Zowel op brood als om met een lepeltje te snaaien.
#viesdik
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Lex Immers gewoon lekker voor de buis ligt
GENOTquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Bianconeri nog steeds ziedend, dat maakt deze avond nog een beetje leuker.
Cokefeestje met Beugelsdijk en Clasiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Lex Immers gewoon lekker voor de buis ligt
Vooraf de houding dat het allemaal wel goedkomt en die instelling verander je niet meer in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de bank heb ik makkelijk praten, maar het lijkt of ze in dit soort wedstrijden te weinig energie erin leggen en zich laten overrompelen door een mindere tegenstander die dat wel doet. Je kan niet parasiteren op alleen het talent van Messi.
Had nog wel een goaltje verdiend.quote:
Dat beloof ik!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beloof me dat je het koopt zodra je het tegenkomt in de supermarkt.
Hahahahahahahahahahaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij geen CL herinneren met een slechte winnaar dan dit jaar.
Liverpool, Spurs of Ajax dat de CL gaat winnen?
Allemaal ploegen met niet 1 goede speler. Allemaal ploegen die ver van de Europese top staan.
En zelf 1 ploeg uit een Europese amateur competitie.
Wat een waardeloos CL jaar met flut voetbal
Salah, Mané, van Dijk. Totaal geen topspelers verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij geen CL herinneren met een slechte winnaar dan dit jaar.
Liverpool, Spurs of Ajax dat de CL gaat winnen?
Allemaal ploegen met niet 1 goede speler. Allemaal ploegen die ver van de Europese top staan.
En zelf 1 ploeg uit een Europese amateur competitie.
Wat een waardeloos CL jaar met flut voetbal
Dit wordt een Engelse finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar weer dat Engelse clubs het in de return het met gemak rechtzetten.
Voordeel van een finale dat t maar over een wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar weer dat Engelse clubs het in de return het met gemak rechtzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |