Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke bedankt volt mensen.
En de mensen die dit geregeld hebben ook leuk gedaan.![]()
@GGMM misschien wat voor jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:02 schreef VoltLars het volgende:
[..]
hoi krokodil, Volt vind ook dat de EU zo efficient mogelijk moet worden ingericht! Op dit moment kost het veel geld en tijd het heen en weer gereisd, dat is erg zonder (van het geld en het klimaat). Volt wil daarom ook uitzoeken of dit anders kan! Wij zijn wel een fact-based partij dus we willen wel goed uitzoeken wat de exacte voor- en nadelen zijn een keuzen voor 1 van de locaties.
Hier sluit ik me graag bij aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit.
Jullie hebben het geweldig gedaan.
Allemaal.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:55 schreef Oostwoud het volgende:
Leuk dat jullie hieraan meedoen, ik heb de volgende vragen:
1. Zijn jullie van mening dat natiestaten tot oorlog leiden? Zijn jullie van mening dat de EU voor vrede zorgt? Graag toelichting.
2. Zijn de positieve resultaten die aan de EU worden toegedicht niet veelal bereikt door andere organisaties? Neem de Centrale Commissie voor de Rijnvaart (1815), het oudste nog bestaande internationale samenwerkingsverband: samenwerking op gebied van vaarwegen heeft tot een grote Europese welvaartsstijging geleid. Een ander voorbeeld is normalisatie waardoor producten op dezelfde manier geproduceerd worden: wordt gedaan door normalisatieinstituten die lid zijn van de CENELEC en de IEC. Het derde en laatste voorbeeld: voor arbeidsrechten en sociale zekerheid werd al lang voor de EU gestreden door uiteenlopende mensen en organisaties, de Wet cao is in Nederland sinds 1927 van kracht, wat is de meerwaarde van de EU op dit gebied geweest?
3. Wat is jullie reactie op de aanpassing van auteursrechten door het Europees Parlement op 12-09-2018? Zien jullie dit als internetcensuur? Hoe past dit bij het beeld wat EU-sympathisanten willen oproepen dat de EU altijd voor meer vrijheid heeft gezorgd?
4. Hoe kan de EU direct zaken doen met steden en provincies, zoals Frans Timmermans dat zou willen?
5. Is er een punt waarop jullie zouden kunnen toegeven: de EU is definitief mislukt, laten we een Nexit inzetten, of de EU geheel ontbinden. Wanneer zou dit zijn?
6. Wanneer is de EU voor VOLT definitief geslaagd?
7. Wat doet de kritiek dat jullie overwegend hoofdstedelijke, blanke, hoogopgeleide (Erasmus-programma alumni), kosmopolitische wereldverbeteraars zonder idee wat er leeft onder 'de gewone man' met jullie?
8. Welke garantie geven jullie aan jullie achterban dat VOLT zich blijft inzetten voor het realiseren van partijdoelen wanneer jullie eenmaal in de stroperige EU-machine terecht komen en mogelijk veel weerstand zullen ondervinden?
9. Hoe reageren jullie op voorstellen van meerdere prominente EU-politici om wat zij populisten en/of nationalisten noemen te dwarsbomen met EU-regelgeving?
10. Waarom noemen jullie jezelf VOLT, gelet op het feit dat bliksem(inslag) als symboliek doorgaans geassocieerd wordt met fascisme?
wellicht volgende keer vragen bedenken die een vraag zijn, i.p.v. een verkapte stellingen om je eigen punt te makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Oostwoud het volgende:
Bedankt voor de beantwoording en tijd. Jammer dat er vooral gekozen werd om gemakkelijke vragen te beantwoorden.
Ik blijf met deze vragen zitten:
[..]
Er is maar een heel klein percentage van de vragen behandeldquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
Dit topic helaas te laat gezien. Dit was prijsschieten geweest.
Ik was gewoon begonnen met het zinnetje "Ik ga zeker op jullie stemmen, maar.." Die vragen worden altijd wel beantwoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar een heel klein percentage van de vragen behandeld
Je was één van de velen geweest.
Hoi Volt, bedankt voor je antwoord. Zie het nu pas, was aan het werk. Ik hoop dat jullie veel voor elkaar krijgen qua democratischer en transparanter maken van de EU. Ik heb in de algemeenheid een hard hoofd in de hervorming, gezien de Eurofilie en pluche/machtzoekende lieden die alleen maar baat hebben bij een 'ever closing union'. Ik heb begrip voor jullie standpunten en voor een deel kan ik mij er in vinden. Ik zal mijn stem echter toch op een andere partij zetten, maar ik hoop dat jullie een flinke deuk kunnen slaan in de Brusselse machten. Ik wens jullie een mooie verkiezingsuitslag toe!quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:21 schreef VoltLars het volgende:
[..]
Hoi Treinhoer, wij denken dat referenda niet per sé de beste manier zijn om mensen te betrekken in de politiek, wij willen ook burgerdiscussies organiseren, digitale platformen inrichten waar je mee kunt praten in de politiek, etc. Daarbij moet ik ook zeggen dat 80% in Nederland voor Europa is (dus gelukkig zal er niet zo gauw zo'n uitslag komen): veel mensen vinden wel dar Europa anders moet (dus hervormen) dat vindt Volt ook! Het moet veel transparanter en democratischer!
Bedankt voor je antwoord. Hebben jullie ook concrete plannen en standpunten over de genoemde punten samenwerken, migratie, veiligheid en klimaat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef VoltLars het volgende:
[..]
Hoi Plompzakker, dank voor je vraag. Ook in een meer verenigd Europa blijven jij en ik gewoon Nederlander, en mijn Duitse vriendin gewoon Duits, dat is alleen maar mooi! We willen wel een aantal dingen op Euopees niveau aanpakken, zoals klimaatverandering, migratie, veiligheid: samen kunnen we dit effectiever doen. Wij denken ook dat als we beter samenwerken als Europa, dat we beter in staat zijn om oorlog te voorkomen IN Europa, maar ook BUITEN Europa (als sterkere wereldmacht). Wij willen Europa absoluut democratischer maken (!) het is nu niet democratisch en niet transparant. We willen dat het Europees Parlement wetsvoorstellen kan doen, we willen dat wij als mensen de Europese president kunnen verkiezen (niet zoals dat nu gaat), en we willen dat het veel transparanter wordt wat er in Europa gebeurt (wie lobbyt met wie, en hoe stemmen de politici op wetsvoorstellen etc)
Waarom zo negatief.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooi dat de admins zo tevreden zijn over het resultaat. Nu nog een partij uitnodigen waar wat meer users achter kunnen staan. Zo'n beetje elke andere partij voldoet wel.
Zie POL fb, alle partijen zijn uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooi dat de admins zo tevreden zijn over het resultaat. Nu nog een partij uitnodigen waar wat meer users achter kunnen staan. Zo'n beetje elke andere partij voldoet wel.
Behalve dat dit natuurlijk geen vragen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Oostwoud het volgende:
Bedankt voor de beantwoording en tijd. Jammer dat er vooral gekozen werd om gemakkelijke vragen te beantwoorden.
Ik blijf met deze vragen zitten:
[..]
Volgens mij houden ze niks verborgen als je het open en bloot op fok neer zet...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Eendenkooi het volgende:
We kunnen toch wel concluderen dat Volt een enorme pro-migratie partij is, maar dat krampachtig verborgen probeert te houden uit angst stemmen te verliezen. Wat ook weer te denken geeft.
Stemadvies: niet op stemmen.
Ik vond dat ze er behoorlijk omheen draaiden, dan houd je dus iets verborgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze niks verborgen als je het open en bloot op fok neer zet...
Het immigratiestandpunt wat hier werd gedeeld lijkt me trouwens prima. Hun europastandpunt alleen niet.
Volgens mij is het punt dat je het migratieprobleem júíst Europa-wijd moet oplossen en niet door landjes zelf te laten bepalen. Je kunt elkaar er niet mee opzadelen, je moet gezamenlijk zo’n humanitaire last dragen als je er in het dagelijks leven weinig van wil merken iig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Eendenkooi het volgende:
We kunnen toch wel concluderen dat Volt een enorme pro-migratie partij is, maar dat krampachtig verborgen probeert te houden uit angst stemmen te verliezen. Wat ook weer te denken geeft.
Stemadvies: niet op stemmen.
geen oneliner met de oplossing bieden is niet hetzelfde als er omheen draaienquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:50 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er behoorlijk omheen draaiden, dan houd je dus iets verborgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |