Haha ik heb het idee dat ons plan om Lars bovenaan te laten beginnen en ik onderaan de reacties te verwerken nu beetje in het water valt omdat we soort van afwisselend een gesprek voeren en ik niet alles ziequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dit is dan toch een uitzondering?
Je kan op de linkjes klikken in de post, je kan niet eenvoudig een gesprek uitlichten als het ware. Als je op de datum klikt ga je terug in het gesprek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef VoltJason het volgende:
[..]
Haha ik heb het idee dat ons plan om Lars bovenaan te laten beginnen en ik onderaan de reacties te verwerken nu beetje in het water valt omdat we soort van afwisselend een gesprek voeren en ik niet alles zie
Hoe zie ik de rest van het gesprek zonder in 1000 posts te zoeken?:P
Als je op de datum in de quote klikt springt de pagina naar die reactie. Dat doe je elke keer. Of je klikt links boven de post op het poppetje en klikt op toggle andere users en je ziet alleen de posts van die user.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef VoltJason het volgende:
[..]
Haha ik heb het idee dat ons plan om Lars bovenaan te laten beginnen en ik onderaan de reacties te verwerken nu beetje in het water valt omdat we soort van afwisselend een gesprek voeren en ik niet alles zie
Hoi Opnaarutrecht, die dingen kunnen prima samen! Ik voel mij Zaankanter, Amsterdammer, Nederlander EN Europeaan! Europa zal niet alles voor ons gaan bepalen: alleen op bepaalde belangrijke thema's zoals klimaat, migratie, economische welvaart en veiligheid kunnen we beter samenwerken: en om samen te werken moet Europa een sterkere democratie worden!quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hoe denken jullie een Verenigde Staten van Europa te realiseren, terwijl de meerderheid van de Europeanen zichzelf niet als Europeaan beschouwt, maar als inwoner van zijn land en/of regio?
We zitten namens de mensen die op ons stemmen in het parlement. Maar dat betekent niet dat we alle andere mensen moeten negeren. Ook als jij straks niet op ons gestemd hebt (ook al hoop ik dat je wel op ons (of zelfs mij stemt)), zal ik er toch echt wel voor zorgen dat er rekening gehouden wordt met jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:22 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Maar voor wie wilt Volt dan in het parlement gaan zitten, voor de vluchtelingen of voor de inwoners van Europa. Voor de eerste als ik het begrijp.
Ik vrees voor eenzelfde effect als bij de de avg gdpr in de praktijk. Dat was op papier alleraardigst maar in de uitvoering een gedrocht waar de gewone mens een miljoenmiljard toestemming moet geven om alsnog al zijn gegevens te delen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef VoltLars het volgende:
[..]
Hi Gehenna, leuk dat je overweegt om op ons te stemmen! Wij zijn in de basis eens met de principes van artikel 13: wij willen dat alle mensen vrij zijn om het internet te gebruiken zonder daarbij hinder te hebben en (per ongeluk) allerlei boetes te krijgen, en wij vinden dat alle contentcreators eerlijk moeten worden beloont voor wat zijn maken: artikel 13 kan daarvoor zorgen, mits er wel een slimme filter is die hierbij kan helpen. De hoop is dat artikel 13 ervoor zorgt dat er meer geld van de tech giganten naar artiesten, creatievelingen etc gaat: dat zou Volt erg toejuichen. Echter moet wel goed blijven worden bekeken of dit in de praktijk ook zo is!
Jezus dat laatste is echt compleet nieuw voor mequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je op de datum in de quote klikt springt de pagina naar die reactie. Dat doe je elke keer. Of je klikt links boven de post op het poppetje en klikt op toggle andere users en je ziet alleen de posts van die user.
Het is vast niet de enige oplossing, als jij een betere hebt hoor ik het erg graag. Dat is het mooie van Volt. We proberen zoveel het mogelijk is vanuit feiten, best practices e.d. te werken. Dus als iemand een goede onderbouwde oplossing heeft, zijn we daar heel blij mee. Dus sluit je vooral aan en schrijf mee aan beleid; )quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Waarom klinken je nu al als een stereotype D66'er?
De enige goede kant is jullie 'oplossing'? Wat een arrogantie
Kan dat mobiel ook?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je op de datum in de quote klikt springt de pagina naar die reactie. Dat doe je elke keer. Of je klikt links boven de post op het poppetje en klikt op toggle andere users en je ziet alleen de posts van die user.
Je kunt op de datum/tijd van de quote klikken, dan schiet je terug naar een eerder deel van het gesprek. Zo kun je dan telkens terugklikken. Of ctrl-F op de usernamequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef VoltJason het volgende:
[..]
Hoi Plompzakker, dank voor je vraag. Ook in een meer verenigd Europa blijven jij en ik gewoon Nederlander, en mijn Duitse vriendin gewoon Duits, dat is alleen maar mooi! We willen wel een aantal dingen op Euopees niveau aanpakken, zoals klimaatverandering, migratie, veiligheid: samen kunnen we dit effectiever doen. Wij denken ook dat als we beter samenwerken als Europa, dat we beter in staat zijn om oorlog te voorkomen IN Europa, maar ook BUITEN Europa (als sterkere wereldmacht). Wij willen Europa absoluut democratischer maken (!) het is nu niet democratisch en niet transparant. We willen dat het Europees Parlement wetsvoorstellen kan doen, we willen dat wij als mensen de Europese president kunnen verkiezen (niet zoals dat nu gaat), en we willen dat het veel transparanter wordt wat er in Europa gebeurt (wie lobbyt met wie, en hoe stemmen de politici op wetsvoorstellen etc)quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe denken jullie een derde oorlog te voorkomen als je ongewild een verenigd Europa wil creëren uit verschillende volkeren? De geschiedenis heeft bewezen dat deze niet graag samen gaan.
En zijn jullie van plan om de Europese politiek democratisch te maken?
spuit 11quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt op de datum/tijd van de quote klikken, dan schiet je terug naar een eerder deel van het gesprek. Zo kun je dan telkens terugklikken. Of ctrl-F op de username
Het idee is niet om de grenzen open te gooien, maar om de mensen op te vangen die dringend hulp nodig hebben. Muren bouwen is dan sowieso geen oplossing. Of zie jij dat anders?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:26 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de grenzen open zetten is voltoende, de migranten komen toch wel.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zouden jullie zeggen dat jullie jezelf verhouden tot de piratenpartij?
Wacht op je beurt jij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
@:voltlars @:voltjason gaan jullie echt weg om 21.00
In dat geval zou ik nog graag antwoord hebben op deze
[..]
Wat is de taak van de president volgens jullie ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef VoltLars het volgende:
[..]
Hoi Plompzakker, dank voor je vraag. Ook in een meer verenigd Europa blijven jij en ik gewoon Nederlander, en mijn Duitse vriendin gewoon Duits, dat is alleen maar mooi! We willen wel een aantal dingen op Euopees niveau aanpakken, zoals klimaatverandering, migratie, veiligheid: samen kunnen we dit effectiever doen. Wij denken ook dat als we beter samenwerken als Europa, dat we beter in staat zijn om oorlog te voorkomen IN Europa, maar ook BUITEN Europa (als sterkere wereldmacht). Wij willen Europa absoluut democratischer maken (!) het is nu niet democratisch en niet transparant. We willen dat het Europees Parlement wetsvoorstellen kan doen, we willen dat wij als mensen de Europese president kunnen verkiezen (niet zoals dat nu gaat), en we willen dat het veel transparanter wordt wat er in Europa gebeurt (wie lobbyt met wie, en hoe stemmen de politici op wetsvoorstellen etc)
Ik denk niet dat het over realisme gaat, maar meer over op welke termijn. We gaan er natuurlijk niet vanuit dat we in Juni op vakantie kunnen omdat alle veranderingen doorgevoerd zijn. Dit is een lange termijn visie. Het ene zal sneller te realiseren zijn dan het andere. Maar het feit dat iets lastig is en niet makkelijk op te lossen is, is toch geen reden om er niet mee te beginnen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef trein2000 het volgende:
Hoe realistisch denken jullie zelf dat jullie plannen zijn? Voor fundamentele veranderingen is immers unanimiteit vereist. Een dwarsliggend Waals parlement is voldoende om de boel dan te blokkeren.
Ongecontroleerde migratie is natuurlijk niet handig. Niet voor de mensen die er al wonen en niet voor de mensen die hierheen komen. Wij willen dat er legale manieren zijn om Europa binnen te komen en asiel aan te vragen. Als iemand recht heeft op asiel, moeten we ervoor zorgen dat die goed kan integreren en ook een bijdrage aan de maatschappij kan bieden. Iedereen die niet mag blijven moet dan natuurlijk weer terug. We moeten er hierbij wel voor zorgen dat ze tot die beslissing genomen is, goed opgevangen worden en dat we snel duidelijkheid kunnen geven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef Pinospell het volgende:
[..]
Er is een flinke push bezig voor ongecontroleerde migratie naar Europa. Het gaat al lang niet meer om het opvangen van vluchtelingen en het vergrijzingsprobleem snijdt ook geen hout.
Tegenspraak tegen deze demografische ontwikkelingen wordt met veel haat en afkeer afgedaan als racisme oid.
Hoe staan jullie hier tegenover en is het wenselijk dat blanken een minderheid worden in hun eigen landen? Zo nee, wat willen jullie hier tegen doen?
Hi nils7 dank voor je vragenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef nils7 het volgende:
Ik heb 2 vragen![]()
1) Ik ben van mening dat 1 Verenigd Europa op een mondiale markt beter is voor ons als Europa (diegene die dat niet vinden komen nooit buiten Nederland heb ik het idee).
We kunnen als onafhankelijke landen niet op boxen tegen de VS, India, China etc.
Het heeft vele voordelen:
- 1 Belastingstelsel (VB: geen Pool die minder verdiend dan ons)
- 1 wetgevende macht (VB: Vuurwerk is overal legaal en niet in bepaalde landen)
- 1 educatie stelsel (VB: je diploma wordt in heel Europa erkend).
- 1 bancaire unie (VB: Geen Griekse en Italiaanse toestanden meer)
- 1 ga zo maar door
en... (in mijn ogen ook)
- 1 regering
Hoe denken jullie dat laatste te bewerkstellen? Want zo maar 27 regeringen opdoeken is lastig te behalen. Ja er zullen "gouverneurschappen" en overheidskantoren en instanties blijven maar complete regeringen opdoeken zal lastig worden want die regeringen zullen er ook mee in moeten stemmen.
2) Hoe denken jullie een weerwoord te kunnen bieden tegen het populisme omtrent kilmaat?
Baudet is erg populair met z'n "Klimaat waanzin" en propageert met de een bonnetje van 1000 miljard voor Nederland alleen, terwijl als we elke dag wachten de rekening steeds hoger wordt (alhoewel die 1000 miljard erg overdreven is als het voor de VS maximaal 5000 is). Sceptisch zijn is prima maar het ontkennen (wat hij roept op partij congressen) is erg eng.
99 van de 100 onderzoeken over klimaat laten een eenduidig beeld zien maar Thierry laat net dat ene onderzoek overkomen alsof al die 99 andere onderzoeken compleet onzin zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |