ditquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop ergens niet het héle optreden achter een piano
Het begin wel, refrein niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:19 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft überhaupt heel het nummer een piano in de track?
Het komt goed! Ook als het niet goed komtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Greys het volgende:
RUSTAHHHHHHG
#TEAMKOMTGOED
Kom op. Het wordt prachtig en awesome en alles!Zeker weten. Heb vertrouwen in Duncan. Die jongen doet alles goed.
Kan ook goed zijn, rustig starten achter piano, wat meer actie aan het einde.quote:
In het begin zeker, vocals en piano en na refrein neemt de BOEM dinges het over.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:19 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft überhaupt heel het nummer een piano in de track?
Omg, dan met donkerblauw licht. Ik ga dan huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat we nu wel de zaal gaan zien in beeld [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
Weten we de bekendmaking foto nog?
[ afbeelding ]
Hij blijft gewoon zichzelf. Net als Salvador.
We hadden het tóen al kunnen weten!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon echt spelen, maar oversterkt. Dan druk je wel gewoon de juiste toetsen in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:21 schreef Dave het volgende:
Tot het billen moment op de piano, dan stijgt hij in de clip ook op.
Hoe goed kun je piano playbacken? Hopelijk brengen ze handen niet in beeld.
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden het tóen al kunnen weten!Lijkt wel WIDM zo
Brazilian wax ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:21 schreef Amarinthe het volgende:
Piano past wel bij wat ze zeiden "intiem"
Wat een dramaqueenquote:
Ik wilde net naar die foto refereren idd. Daar begon het wel mee. Maar ik zie het nog niet voor me, niet in deze versie. Ik weet het niet hoor.....ff afwachten maarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft Gordon toch nog een link met het ESF dit jaar
NEEEEEE DAT WIL IK NIETquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef lashatumbai het volgende:
Zouden ze dan ook voor zwart-wit naar blauw gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof in Sean!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:22 schreef Em31 het volgende:
Sean denk Rusland wel top 10 maar top 5 weet hij niet
GENOT
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik had het altijd voor me gezien als Duncan achter de piano, eigenlijkWeet niet waaorm.
Dus geen teleurstelling wat dat betreft.
Kom op mense!
Nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:23 schreef maresc het volgende:
Rusland zakt weg bij de bookies, Nederland stijgt (geen grap!)
Of waar een danseres uit komt kruipenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:22 schreef Momo... het volgende:
Hopelijk gewoon een normale piano geen ding met lichtjes
Dat vind ik geen ramp als het net zoals bij CATS is, heel donkerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef lashatumbai het volgende:
Dit beeld komt nu nooit meer van mijn netvlies afquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had eerder zo'n staging verwacht bij Rusland
HARDOP LACHENquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had eerder zo'n staging verwacht bij Rusland
Moet studioversie zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef libranl het volgende:
Dan gaat Duncan zeker ook de intieme piano versie doen van Arcade en niet de studioversie?
neeee johquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef libranl het volgende:
Dan gaat Duncan zeker ook de intieme piano versie doen van Arcade en niet de studioversie?
Het moét de studioversie zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef libranl het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:22 schreef Momo... het volgende:
Hopelijk gewoon een normale piano geen ding met lichtjes
Is dat zo? Volgens mij doen een heleboel landen nog een revamp of veranderen versie na bekendmaking lied. San Marino bijv. I didnt know Serhatquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef Niels93 het volgende:
1 klein zenuwpuntje nu: zittend zingen is veel lastiger dan staand.
meer jurywaardering als ie het nailtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef Niels93 het volgende:
Maar die verandering kwam veel eerder. In de rehearsalweek mag echt niet meer geswitcht worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:26 schreef libranl het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij doen een heleboel landen nog een revamp of veranderen versie na bekendmaking lied. San Marino bijv. I didnt know Serhat
Hier maak ik me ook een beetje zorgen om iddquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef Niels93 het volgende:
Misschien heeft hij dit zelf wel al veel eerder met EBU gecommuniceerd. Geen idee hoor, vind die versie alleen beter met de piano passenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar die verandering kwam veel eerder. In de rehearsalweek mag echt niet meer geswitcht worden.
Dat zou kunnen. Maar dan zou de pianoversie ook op de officiële cd zo moeten staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:28 schreef libranl het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dit zelf wel al veel eerder met EBU gecommuniceerd. Geen idee hoor, vind die versie alleen beter met de piano passen
Nee dat gaat echt niet gebeuren lijkt me, zou heel raar zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:28 schreef libranl het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dit zelf wel al veel eerder met EBU gecommuniceerd. Geen idee hoor, vind die versie alleen beter met de piano passen
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:29 schreef yvonne het volgende:
Zo op de achtergrond, zonder beeld lijkt het zo op I want to live forever van Queen.
Ik keek echt even of m'n spotify aanstond ipf yt
Duncan met plaksnor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Sergey is toch echt geen Freddie hoor!
Oké dan wordt het de studioversie gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan zou de pianoversie ook op de officiële cd zo moeten staan.
Vooralsnog lijkt me dat het gewoon de clipversie wordt. Waarom die dan wel zingen op alle preparty's enzo?
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:30:58Russia first rehearsal: Quite a complex stage concept to capture on camera. Much more work required to justify Russia's position in the market. Does improve with every run through. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Ik heb geen beeld even, ik liep te rommelen in huisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Sergey is toch echt geen Freddie hoor!
Als iemand het kan is het Duncan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef Niels93 het volgende:
Wij hebben ook geen beeld, alleen twee hoofdenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld even, ik liep te rommelen in huis
twitter:Eurovision_ESP twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:32:33🇷🇺Primer ensayo de Rusia: Sergey Lazarev - Scream #EuroEnsayos7M https://t.co/Snj8cjQU1R reageer retweet
That's the spirit!quote:
te herkenbaar ditquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu toch alvast maar douchen en een halve bus deo opdoen.
quote:
Dat mag ik hopenquote:
twitter:Ronkesc twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:35:00OK, so Russia is not winning Eurovision 2019 as it seems after the first rehearsal of Sergey Lazarev. So many cool tricks, but it doesn't feel like a winner, no real impact, sorry.#Eurovision #DareToDream #ESC2019 #kan_eurovision #כאן_אירוויזיוןhttps://t.co/PiSoI32sFW reageer retweet
THAT'S THE SPIRITquote:
Thank godquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:35 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:Ronkesc twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:35:00OK, so Russia is not winning Eurovision 2019 as it seems after the first rehearsal of Sergey Lazarev. So many cool tricks, but it doesn't feel like a winner, no real impact, sorry.#Eurovision #DareToDream #ESC2019 #kan_eurovision #כאן_אירוויזיוןhttps://t.co/PiSoI32sFW reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu toch alvast maar douchen en een halve bus deo opdoen.
WOOOOOquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:35 schreef lashatumbai het volgende:
dag Sergeyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:35 schreef lashatumbai het volgende:
In het kader van Nederland doet blauw, dus wij ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:33 schreef lashatumbai het volgende:
video Sergeytwitter:Eurovision_ESP twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:32:33🇷🇺Primer ensayo de Rusia: Sergey Lazarev - Scream #EuroEnsayos7M https://t.co/Snj8cjQU1R reageer retweet
Wel nice. Beetje storytellingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:37 schreef Nexum het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden er al naar gehint in de music video
Hij is nog steeds de grote favoriet als Nederland faalt hequote:
Ja sorry, ik ben minder enthousiast. Ik vind piano acts vaak erg saai op het ESF, maar wie weet hebben ze er iets heel bijzonders van gemaakt. Ik zit tijdelijk in #teamkomtgoedhopelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
THAT'S THE SPIRIT
En heeft iedereen z'n kaartje voor de achtbaan naar Planet OMG YES al bij de hand? Nog even en we gaan de riemen vastmaken.![]()
![]()
Zou toch wel hilarisch zijn dat ze het nu ineens beter doen bij de juryquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:40 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop zo dat Rusland faalt bij de televote met name. Zij gaan er al zo hard van uit dat ze die in de pocket hebben namelijk.
Maar Nederland faalt niet!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is nog steeds de grote favoriet als Nederland faalt he
HIj gaat echt niet winnen, niet met dat lied.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig? Met al die tegenvallende optredens was gewoon staan in een spotlight al bijna genoeg geweest.quote:
twitter:
Wel aardig, niet zo spectaculair als verwacht. Liedje blijft kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:41 schreef MMF93 het volgende:
MAG IK EEN SAMENVATTING VAN RUSLAND ALSJEBLIEFT![]()
. Ik heb geen tijd om er doorheen te scrollen
Sergey staat alleen op het podium met acht spiegels die elk een versie van Sergey projecteren. Er is thunder, Lightning en vallende sterren, een scene van Sergey op een box met regen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:41 schreef MMF93 het volgende:
MAG IK EEN SAMENVATTING VAN RUSLAND ALSJEBLIEFT![]()
. Ik heb geen tijd om er doorheen te scrollen
Toch geloof ik daar niks van.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar misschien is het voor hem juist niet moeilijker maar makkelijker? Voelt ie zich er meer bij op z'n gemak achter een piano. We weten het niet maar zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel aardig, niet zo spectaculair als verwacht. Liedje blijft kut.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sergey staat alleen op het podium met acht spiegels die elk een versie van Sergey projecteren. Er is thunder, Lightning en vallende sterren, een scene van Sergey op een box met regen.
Dank, jullie zijn heldenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:42 schreef lashatumbai het volgende:
Nog een video van Sergey
Dit was onze grootste nachtmerrie dat Hans Pannecoucke hier meer op de proppen zou komen.
twitter:
Ik hou zo van deze dag elk jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:43 schreef Em31 het volgende:
Hilarisch dat er toch altijd wel weer iets onverwachts gebeurt
Nee hij zei het ook zo tussen neus en lippen door, net of het niet zo belangrijk is. En ook dat hij 2 jasjes heeft, 1 voor achter de piano en 1 voor in de greenroom.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:41 schreef Greys het volgende:
Niemand had het op Twitter kennelijk nog door dat ie in dat filmpje piano zegt.
Wij moeten gewoon daar in de hal aanwezig zijn!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef lashatumbai het volgende:
Heerlijk dat we altijd de pers ver voor zijn!
Yep, hij daaltquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef Pluto1975 het volgende:
Nog niks gezien tussen het werk door maar ik zie wel rode vlakken bij Rusland in de odds.... whats going on
Straks is het een grapjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:43 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee hij zei het ook zo tussen neus en lippen door, net of het niet zo belangrijk is. En ook dat hij 2 jasjes heeft, 1 voor achter de piano en 1 voor in de greenroom.
Adquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef lashatumbai het volgende:
Heerlijk dat we altijd de pers ver voor zijn!
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:44:11Rusya | Sergey Lazarev'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Russia #Rehearsal https://t.co/g2bHmC4ctA reageer retweet
Hij zegt het in het AvroTros filmpje. Daarvan wist ie natuurlijk dat ze zijn outfit filmpje pas vandaag bekend maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef Amarinthe het volgende:
Zou Duncan trouwens echt achter de Piano zitten? Hij hield het toch overal zoo geheim, waarom hier dan ineens wel zeggen? Of omdat ie wist dat het op de dag zelf geupload zou worden?
Aha! Zo te zien kan sergej altijd nog bij Sanidump aan de slag!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:42 schreef lashatumbai het volgende:
Nog een video van Sergey
Dit was onze grootste nachtmerrie dat Hans Pannecoucke hier meer op de proppen zou komen.
twitter:
quote:
Véél mooier!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:46 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch sowieso veel mooier dan het nummer van Rusland?
Oh sorry quootje van mezelf. Ik dacht op het eerste gezicht dat het douchecabines warenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:46 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Aha! Zo te zien kan sergej altijd nog bij Sanidump aan de slag!
SLAYYYYYYYYquote:
Oh nee.. waarom?! (die staging dus)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:45 schreef lashatumbai het volgende:
Nog een Sergey video. Jezus ze blijven maar komentwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:44:11Rusya | Sergey Lazarev'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Russia #Rehearsal https://t.co/g2bHmC4ctA reageer retweet
Dan kunnen er nog wel fans en fansites zitten die het willen blijven volgenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom is dat Turkse account zo actief eigenlijk? Turkije doet al jaren niet meer mee.
Misschien start hij alleen achter de piano? Ik kan me niet voorstellen dat hij het hele nummer van achter de piano zou doen maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef Amarinthe het volgende:
Zou Duncan trouwens echt achter de Piano zitten? Hij hield het toch overal zoo geheim, waarom hier dan ineens wel zeggen? Of omdat ie wist dat het op de dag zelf geupload zou worden?
Dit ziet er echt wel sterk uit. Beter dan Zwitserland vind ik.quote:
Gewoon een fan denk ik maar die zit echt op alle type social media tegelijk te kijken volgens mij. Ook als artiesten of delegatiehoofden iets postenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom is dat Turkse account zo actief eigenlijk? Turkije doet al jaren niet meer mee.
Ik dacht dat je voor Albanië wasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef Nexum het volgende:
MALTA'S STAGING IS ZO GOED omg ik wil dat ze deze semi wint
1. Australiëquote:
Nee. Duncanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef Nexum het volgende:
MALTA'S STAGING IS ZO GOED omg ik wil dat ze deze semi wint
twitter:ESCApocalypse twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:50:15It’s #Albania! Oh boy, I assume that it was an early teething issue, but an eagle appeared to fly out of her lala! This is great - meaningful singing, difficult rhythms, striking artist. But I fear it’ll get lost in the fog of showbiz. #Eurovision reageer retweet
Uit her lalaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:51 schreef grazz het volgende:
twitter:ESCApocalypse twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:50:15It’s #Albania! Oh boy, I assume that it was an early teething issue, but an eagle appeared to fly out of her lala! This is great - meaningful singing, difficult rhythms, striking artist. But I fear it’ll get lost in the fog of showbiz. #Eurovision reageer retweet
Heb je dan ook liever dan Australië wint ipv Nederland? ondanks je favorietenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:51 schreef Nexum het volgende:
[..]
1. Australië
2. Cyprus
3. Malta
4. Albanië
Mijn grote faves! (Bonus: Griekenland)
Jamala in 2016quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
Heeft er ooit iemand niet de semi, maar wel het hele ESF gewonnen?
Israel vorig jaar volgens mijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
Juist omdat we er maandenlang in zitten, zijn we het gewend denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:51 schreef Jane het volgende:
Mijn emoties schieten echt alle kanten op. Ik snap niet dat jullie dat maandenlang volhouden. Mijn gestel kan dit helemaal niet aan.
Constant diezelfde grap in de YouTube commentsquote:Producer: How colorful do you want to be on stage?
Michela : YES
Ja, is meerdere keren voorgekomen. O.a. Azerbeidzjan in 2011quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
Ja, beide Oekraïense overwinningen onder meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
We zijn inmiddels gehard en getraind na al die jaren Jane.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:51 schreef Jane het volgende:
Mijn emoties schieten echt alle kanten op. Ik snap niet dat jullie dat maandenlang volhouden. Mijn gestel kan dit helemaal niet aan.
De simkaarten kwamen pas vlak voor de finale aanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, is meerdere keren voorgekomen. O.a. Azerbeidzjan in 2011
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
De simkaarten kwamen pas vlak voor de finale aan
Ik zou er helemaal oké mee zijn als Nederland wint, helemaal omdat ik er dan naar toe kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je dan ook liever dan Australië wint ipv Nederland? ondanks je favorieten![]()
Ik bedoel het is niet raar dat NL niet je fav is, maar omdat we dit jaar kans maken zeg maar
Of nog meer bontquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:54 schreef grazz het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten op Noorwegen. Ik hoop dat ze de outfits uit de videoclip dragen
Het gaat zo langzaam!quote:
Het ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Albanië vind ik steeds mooier worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:55 schreef Amarinthe het volgende:
Ik ga sowieso op Albanië stemmen. Zulke vocals horen gewoon in de finale
Wel sneu voor San Marino dat ze zelfs daar laatste eindigden. Ik kan me het nummer Complice niet echt meer herinneren, maar het kan nooit slechter zijn geweest dan Irelande Douze Points, O Julissi of Leto Svetquote:
Goed en mooi maar toch beetje underwhelming. Ondanks de acht Sergey's on stage.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet teruglezen, zit in overleg. Maar viel Rusland tegen?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het héle nummer achter een piano zitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Mijn nervositeit is echt compleet weg nadat het woord piano is gevallen
Ik denk dat iedereen er teveel van had verwachtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet teruglezen, zit in overleg. Maar viel Rusland tegen?
Op een negatieve manier of weet je nu zeker dat het goed komt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Jaaaa en dan kan de polonaise in de versnelling!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef Momazie het volgende:
Nog steeds allemaal groene bolletjes voor NL. Gaan we de 28% halen?
Want je bent er nu helemaal duizend procent van overtuigd dat het práchtig wordt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Hoor ik versnelling?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa en dan kan de polonaise in de versnelling!
Dat eerstequote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:58 schreef Momazie het volgende:
[..]
Op een negatieve manier of weet je nu zeker dat het goed komt?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Want je bent er nu helemaal duizend procent van overtuigd dat het práchtig wordt?
Ik snap je wel. Ben ergens zelf wel bang dat ze ook dit keer weer met de camera rondjes om hem heen gaan draaien. Als dat zo is ben ik wel wat teleurgesteld, denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat eerstemaar ik geloof wel dat het goed komt hoor. Alles wat Ilse tot nu toe over het lied en Duncan heeft gezegd klopt gewoon, dus dan zal het met die staging ook echt wel goed komen. Smaakvol, te gek en prachtig waren haar woorden.
#HetIsGoedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik was al niet zenuwachtig want #TeamKomtgoed holadiejee maar nu met de piano is dat tiende procentje (hooguit) zenuwen dat ik nog had ook weg. Dit wordt genieten van een talentvolle jongeman die volledig zichzelf blijft op een podium.![]()
Gaat wel gebeuren denk ik, want dat is de meest intieme keuze als het om cameravoering gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ben ergens zelf wel bang dat ze ook dit keer weer met de camera rondjes om hem heen zou draaien. Als dat zo is ben ik wel wat teleurgesteld, denk ik.
Hij kan ook nog op die piano gaan liggen, he? Droogzwemmen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik was al niet zenuwachtig want #TeamKomtgoed holadiejee maar nu met de piano is dat tiende procentje (hooguit) zenuwen dat ik nog had ook weg. Dit wordt genieten van een talentvolle jongeman die volledig zichzelf blijft op een podium.![]()
Toch is dat zo, aangezien hij er een aangepast jasje voor draagt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het héle nummer achter een piano zit
twitter:ESCTBy twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:44:12this is great. https://t.co/TAm7wNBOYM reageer retweet
Stijlvol en prachtig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef lashatumbai het volgende:
Welke woorden gebruikte Ilse ook al weer toen ze over de staging had?
Ja maar met dat jasje kan hij ook nog wel gaan staan tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch is dat zo, aangezien hij er een aangepast jasje voor draagt.
Dat lijkt me wel mooi eigenlijk. Niet helemaal origineel meer, maar het zou mooi werken hierbij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ben ergens zelf wel bang dat ze ook dit keer weer met de camera rondjes om hem heen gaan draaien. Als dat zo is ben ik wel wat teleurgesteld, denk ik.
eigengeiligheid?quote:
Echte russische melodrama. Ik denk dat de jury dit echt niet gaat waarderenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:02 schreef Em31 het volgende:
Waar al die filmpjes van Rusland vandaan komentwitter:ESCTBy twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:44:12this is great. https://t.co/TAm7wNBOYM reageer retweet
Zie ik daar een douchecabine?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:02 schreef Em31 het volgende:
Waar al die filmpjes van Rusland vandaan komentwitter:ESCTBy twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 11:44:12this is great. https://t.co/TAm7wNBOYM reageer retweet
Thanks, bloeddruk is weer gedaald.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Cornald gister bij Pauw over de act: intiem, kwetsbaar, licht effecten, backings (wel of niet in beeld, zien we morgen), zelfde sfeer als in clip.
Het Kirkorov hype team.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:02 schreef Em31 het volgende:
En daar geloven we inquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Stijlvol en prachtig.
Cornald zei gisteren oa 'intiem'.
O wauw dat geeft wel vertrouwen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Cornald gister bij Pauw over de act: intiem, kwetsbaar, licht effecten, backings (wel of niet in beeld, zien we morgen), zelfde sfeer als in clip.
Ja dat hoeft van mij ook niet. Maar wel te verwachten bij een act met piano, denk ik hoor. Ik zie het altijd bij dat soort acts, maar wie weet worden we zo verrastquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ben ergens zelf wel bang dat ze ook dit keer weer met de camera rondjes om hem heen gaan draaien. Als dat zo is ben ik wel wat teleurgesteld, denk ik.
Dat wordt hoe dan ook mooiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
De vorige keer dat iemand dat deed was Oostenrijk 2015 en die kregen precies 0 punten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:08 schreef Momo... het volgende:
Wat als er straks vlammen uit de piano komen?
Ik zit juist te hyper-stuiterenquote:
Oekraïne vorig jaar ook! Die werd eruit gekatapulteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige keer dat iemand dat deed was Oostenrijk 2015 en die kregen precies 0 punten.
Daar letten we echt niet op in tijden als dezequote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:09 schreef Guanabana het volgende:
Niemand die ook in alle hectiek opmerkt dat er Demin in de tt staat in plaats van Denim, love it.
Misschien hebben ze een van deze hergebruiktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:08 schreef Momo... het volgende:
Wat als er straks vlammen uit de piano komen?
Ze zijn onderwegquote:
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 12:11:06Arnavutluk | Jonida Maliqi'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Albania #Rehearsal https://t.co/IiJqSS7x59 reageer retweet
Complimenten voor team Avrotros is dit jaar met social mediaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:11 schreef Em31 het volgende:
Even uit het NL topic
[..]
Ze zijn onderwegdie kleine gifjes van Duncan die je in je story kunt gebruiken
Zijn niet mis die vocalenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:12 schreef lashatumbai het volgende:
Albanië video, gaaf wat ze met die pilaren hebben gedaan.twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 12:11:06Arnavutluk | Jonida Maliqi'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Albania #Rehearsal https://t.co/IiJqSS7x59 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |