Het gaat zo langzaam!quote:
Het ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Albanië vind ik steeds mooier worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:55 schreef Amarinthe het volgende:
Ik ga sowieso op Albanië stemmen. Zulke vocals horen gewoon in de finale
Wel sneu voor San Marino dat ze zelfs daar laatste eindigden. Ik kan me het nummer Complice niet echt meer herinneren, maar het kan nooit slechter zijn geweest dan Irelande Douze Points, O Julissi of Leto Svetquote:
Goed en mooi maar toch beetje underwhelming. Ondanks de acht Sergey's on stage.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet teruglezen, zit in overleg. Maar viel Rusland tegen?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het héle nummer achter een piano zitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Mijn nervositeit is echt compleet weg nadat het woord piano is gevallen
Ik denk dat iedereen er teveel van had verwachtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet teruglezen, zit in overleg. Maar viel Rusland tegen?
Op een negatieve manier of weet je nu zeker dat het goed komt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Jaaaa en dan kan de polonaise in de versnelling!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef Momazie het volgende:
Nog steeds allemaal groene bolletjes voor NL. Gaan we de 28% halen?
Want je bent er nu helemaal duizend procent van overtuigd dat het práchtig wordt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef grazz het volgende:
Hoor ik versnelling?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa en dan kan de polonaise in de versnelling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |